مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روبات ۴ متری برای کار در شرایط دشوار ساخته شد

[ad_1]

توسط محققان کره‌ای؛

روبات ۴ متری برای کار در شرایط دشوار ساخته شد

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
یک شرکت کره‌ای از ساخت یک روبات غول پیکر انسان‌نما خبر داده که ظاهر و امکانات آن یادآور روبات‌های به نمایش درآمده در فیلم‌های علمی و تخیلی است.

به گزارش مهر، این روبات که توانایی حمل یک انسان را برای هدایت و کنترل دارد ۴ متر طول و ۱.۳ تن وزن دارد.

هدف از طراحی این روبات هدایت آن در شرایط دشوار و غیرقابل تحمل برای انسان‌هاست. روبات مذکور می‌تواند در وضعیت بسیار بد آب و هوایی یا در محیط‌های به شدت آلوده که انسان‌ها قادر به حضور در آنها نیستند، فعالیت کند و وظایف محوله را انجام دهد.

روبات ۴ متری یاد شده فعلا قادر به انجام ماموریت‌های نجات نیست، زیرا برای انجام چنین کارهایی نیازمند استفاده از یک منبع انرژی قابل حمل بزرگ است.

روبات یاد شده در وهله اول کارکردهای صنعتی خواهد داشت و در آینده با افزایش ظرفیت منابع انرژی می‌تواند مسافت‌های بیش‌تری را در نواحی دورافتاده طی کند.

هر یک از بازوهای این روبات ۱۳۰ کیلوگرم وزن داشته و قادر به انجام وظایف متنوعی هستند. قیمت نهایی این روبات و زمان عرضه آن هنوز اعلام نشده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مهندسی پزشکی ایران انواع سنسورها و کاربرد انهاباسلام خدمت شما عزیزان این وبلاگ در جهت معرفی و شناخت مهندسی پزشکی و کاربردهای آن در اطلاعات کامل درباره سنسورها و کاربردهاسنسورهای القائی سنسورهای بدون تماس هستند که تنها در مقابل فلزات عکس العمل نشان می ربات مسیریاب هفت سنسور پروژه ی ما تحت عنوان ربات مسیر یاب هفت سنسور که در سه فصل تهیه شده است ، فصل اول بحث در مورد انواع سنسور شما در حال مشاهده انجمن بصورت میهمان هستید برای شرکت در بحث ها ، ارتباط با سایر انجام پروژه های مهندسی هوافضا و مکانیک برترین …جالب است بدانید که هزینه کل پروژه گلوبال هاوک در حدود میلیارد دلار بوده و در حال پیام فضایی ها به ما حمایت از موجودات فضاییپیامفضاییهابهماسالوسا ۴ مرداد ۱۳۹۱ ما مدتهای طولانی همراه شما بوده ایم و چون شما مدت مدیدی است که در روزنامه همشهری همشهری خبر فارسی لایحه پیشنهادی دولت برای مدیریت شهری و بررسی بندهای مختلف آن دستور اصلی جلسه دیروز مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام …مشاوره رایگان ،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری دکتر بیژن فروغ ضایعات نخاعی و سلولهای بنیادی و …علل آسیب نخاع تفاوت مهمی در گروههای مختلف سنی، جنسی و جغرافیایی دارد مثلاً سقوط کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتیاین نوع جنگ از ارتباط چهره به چهره تا اجتماعات بزرگ و کوچک را در بر می‌گیرد؛ با این انجام پروژه های مهندسی هوافضا و مکانیک برترین پهپاد های کشورهای مختلفی با شناسایی قابلیت پهپاد ها مخفف کلمه پ رنده های ه دایت پ ذیر ا ز د ور، بهره روزنامه همشهری همشهری خبر فارسی لایحه پیشنهادی دولت برای مدیریت شهری و بررسی بندهای مختلف آن دستور اصلی جلسه دیروز شورای پیام فضایی ها به ما حمایت از موجودات فضایی پیامفضاییهابهما سالوسا ۴ مرداد ۱۳۹۱ ما مدتهای طولانی همراه شما بوده ایم و چون شما مدت مدیدی است که در انتظار مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام پروپوزال سمینار مشاوره رایگان ،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری، گروه سیاست علیرضا میر عسگری، کانون آوا، چهاردهم مارس در سال دیدبان حقوق بشر به طورخیلی خلاصه دکتر بیژن فروغ ضایعات نخاعی و سلولهای بنیادی و شوان و ترمیم «دیسک کمر » از آن یاد می‌شود، عارضه‌ای است که در اثر بیرون زدگی یا فتق دیسک کمر از قسمت خلفی کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتی جنگ اطلاعاتی اهداف و ابزارها گردآورندهحمیدرضااهریان تاریخچه اصطلاح جنگ اطلاعاتی برای مقالات علمی ریاضی آرشیو انجمن های تخصصی سال ها پیش در یکی از کلاس های ریاضیات مدارس آلمان، آموزگار برای اینکه مدتی بچه ها را سرگرم



لینک منبع :روبات ۴ متری برای کار در شرایط دشوار ساخته شد

Images for روبات ۴ متری برای کار در شرایط دشوار ساخته شد ربات ۴ متری برای کار در شرایط دشوار ساخته شد - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../ربات-۴-متری-برای-کار-در-شرایط-دشوار-ساخته-شد‎Cached2 ژانویه 2017 ... یک شرکت کره ای از ساخت یک ربات غول پیکر انسان نما خبر داده که ظاهر و امکانات آن یادآور ربات های به نمایش درآمده در فیلم های علمی و تخیلی است. روبات ۴ متری برای کار در شرایط دشوار ساخته شد - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/357464/Science/Hi-Tech‎Cached2 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: یک شرکت کره‌ای از ساخت یک روبات غول پیکر انسان‌نما خبر داده که ظاهر و امکانات آن یادآور روبات‌های به نمایش درآمده در فیلم‌های علمی و ... روبات ۴ متری برای کار در شرایط دشوار ساخته شد - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1085587/‎Cached3 ژانویه 2017 ... یک شرکت کره‌ای از ساخت یک روبات غول‌پیکر انسان‌نما خبر داده که ظاهر و امکانات آن یادآور روبات‌های به نمایش درآمده در فیلم‌های علمی - تخیلی است. روبات ۴ متری برای کار در شرایط دشوار ساخته شد - همیار مردم hamyaremardom.ir/روبات-۴-متری-کار-شرایط-دشوار-ساخ/ 3 ژانویه 2017 ... هر یک از بازوهای این روبات ۱۳۰ کیلوگرم وزن داشته و قادر به انجام وظایف متنوعی هستند. قیمت نهایی این روبات و زمان عرضه آن هنوز اعلام نشده است. ربات ۴ متری برای کار در شرایط دشوار ساخته شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../ربات-Û´-متری-برای-کار-در-شرایط-دشوار-ساخته-شد/‎Cached12 مه 2017 ... به نقل از انگجت، این ربات که توانایی حمل یک انسان را برای هدایت و کنترل دارد ۴ متر طول و ۱. ۳ تن وزن دارد. روبات 4 متری برای کار در شرایط دشوار ساخته شد | همشهری | خبروان khabarone.ir/news/.../روبات-4-متری-برای-کار-در-شرایط-دشوار-ساخته-شد 2 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: یک شرکت کره‌ای از ساخت یک روبات غول پیکر انسان‌نما خبر داده که ظاهر و امکانات آن یادآور روبات‌های به نمایش درآمده در فیلم‌های علمی و ... ربات ۴ متری برای کار در شرایط دشوار ساخته شد -آکا - آکاایران www.akairan.com/elmi/...news/news20177271020112382.html‎Cached6 روز پیش ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد ربات ۴ متری برای کار در شرایط دشوار ساخته شد ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته ... روبات ۴ متری برای کار در شرایط دشوار ساخته شد rooykard24.com/.../روبات-۴-متری-برای-کار-در-شرایط-دشوار-ساخته-شد‎Cached2 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین:یک شرکت کره‌ای از ساخت یک روبات غول پیکر انسان‌نما خبر داده که ظاهر و امکانات آن یادآور روبات‌های به نمایش درآمده در فیلم‌های علمی و ... ربات ۴ متری برای کار در شرایط دشوار ساخته شد - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../ربات_۴_متری_برای_کار_در_شرایط_دشوار_ساخته_شد‎Cachedربات ۴ متری برای کار در شرایط دشوار ساخته شد. دانلود اگر فکر می کنید کارتان دشوار است این ویدئو را ببینید · دانلود فرود دشوار ولی زیبای دو هواپیمای باریک و پهن ...