مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روش پخت دلمه به خوشمزه

[ad_1]

روش پخت دلمه به خوشمزه

 

در این بخش از ایران ناز با ما همراه باشید با دستور پخت غذایی خوشمزه و بسیار مقوی به نام دلمه به . امیدوارم این غذا را تهیه کنید و از طعم خوش آن لذت ببرید .

 

برای تهیه دلمه ی به پیاز و گوشت چرخ کرده و زردچوبه و فلفل سیاه یک قاشق رب را تفت دادم، لپه خیس خورده را حدود دو ساعت گذاشتم بپزد، سپس برنج را یک ساعت خیس کردم 10 دقیقه داخل آب جوش جوشاندم. لپه، برنج، (کشمش، زرشک، گردو خرد شده) هرکدام در صورت تمایل، را به مخلوط گوشت اضافه کنید و کمی تفت بدهید.

 

سر بِه را جدا کنید داخل آن را با قاشق چایخوری آرام خالی کنید (طوری که به سوراخ نشود) داخل بِه را از مواد پر کنید و سرش را بگذارید. و سپس داخل سس بگذارید.

 

طرز تهیه سس دلمه به :

 

پیاز را سرخ کنید و زردچوبه و دو قاشق پر رب را سرخ کنید و فلفل و نمک و کمی پودر دارچین، آلو خیس خرده، مقداری از بِه را که از داخلش خارج کردید، سرکه و کمی شکر (اگر می خواهید ملس شود) را اضافه کنید آب بریزید تا سس بجوشد. بِه های پرشده را داخل سس بگذارید (نصف بِه داخل سس باشد) تا حدود 45 دقیقه بپزد، موقع سرو کمی جعفری خرد شده روی بِه بریزید.

 

نکته برای تهیه دلمه به :

 

* وقتی به را خالی کردید داخل کمی سرکه و آب بگذارید تا سیاه نشود.

 

* می توانید سبزی را هم داخل مواد بریزید و سرخ کنید.

 

مطالب مرتبط:

 

راز درست کردن شیرینی مربایی

 

طرز تهیه خورش گردو اسفناج دامغانی

 

آموزش روش پخت خورش ترکیه ای داوود پاشا

 

طرز تهیه ماهی شکم پر خوشمزه +عکس

 

روش پخت ماهی سوخاری پفکی در ماهیتابه


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روش پخت ماکارونی خوشمزه لطفا صفحه با این روش سرماخوردگی دائم فرزندتان را درمان کنید داروی اشتباه به کودک‌تان داده سه روش برای تهیه کشک و بادنجان به همراه رمز و راز خوشمزه مواد لازم کشک تا پیمانه پیازداغ قاشق غذاخوری سیرداغ یک قاشق غذاخوری روغن به میزان بهترین روش پخت ماهی بهترین روش پخت ماهی پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان زده کنیدروش های پخت انواع غذا های ایرانیروش های پخت انواع غذا های ایرانی انواع خورشت انواع سوپ و آش انواع دسر غذا های آشنایی با روش تهیه دلمه کلم برگبرای دیدن فایل کامل این مطلب با مراحل و تصاویر بیشتر، اینجا کلیک کنید مواد لازم برای روش تهیه‌ی یتیمچه و پیشنهاد برای خوشمزه تر …به نظر می‌رسد بهترین همراه این غذا ماست موسیر و سبزی خوردن است به این ترتیب، هم ارزش نه روش برای طرز تهیه ماهی شکم پر خوشمزه آکادر این پست از سایت آکاایران به شما طریقه ی درست کردن ماهی شکم پر را آموزش میدهیم آشپزی سالم پزشکان ایران وجود سیر در این خوراک خوشمزه عطر و طعم خاصی به آن بخشیده است مواد لازم برای تهیه پوره کوکو سیب زمینی به روش سریع آشپزی انواع کوکو کوکو سیب زمینی به روش سریع در این بخش از سایت آکاایران طرز تهیه بانوی ایرانی دستور پخت غذای خوشمزه با گوشت …دستور طبخ بلدرچین مواد لازم بلدرچین گرم آب لیمو ترش فنجان پیاز خام خلال شده عدد روش پخت ماکارونی خوشمزه لطفا صفحه با این روش سرماخوردگی دائم فرزندتان را درمان کنید داروی اشتباه به کودک‌تان داده‌اید؟ سه روش برای تهیه کشک و بادنجان به همراه رمز و راز خوشمزه تر شدن چیکن پاستا با سس ماست خامه ای، یک غذای سریع و خوشمزه تصاویر مراحل پخت کاسرول ژامبون و پنیر روش های پخت انواع غذا های ایرانی روش های پخت انواع غذا های ایرانی انواع خورشت انواع سوپ و آش انواع دسر غذا های دریایی و بهترین روش پخت ماهی بهترین روش پخت ماهی پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان زده کنید آشنایی با روش تهیه دلمه کلم برگ برای دیدن فایل کامل این مطلب با مراحل و تصاویر بیشتر، اینجا کلیک کنید مواد لازم برای دلمه روش تهیه‌ی یتیمچه و پیشنهاد برای خوشمزه تر شدن آن به نظر می‌رسد بهترین همراه این غذا ماست موسیر و سبزی خوردن است به این ترتیب، هم ارزش تغذیه نه روش برای طرز تهیه ماهی شکم پر خوشمزه آکا در این پست از سایت آکاایران به شما طریقه ی درست کردن ماهی شکم پر را آموزش میدهیم ، امیدواریم آشپزی سالم پزشکان ایران وجود سیر در این خوراک خوشمزه عطر و طعم خاصی به آن بخشیده است مواد لازم برای تهیه پوره سیب طرز تهیه یک سوپ جو خوشمزه رو به من میدید؟ صفحه با این روش سرماخوردگی دائم فرزندتان را درمان کنید داروی اشتباه به کودک‌تان داده‌اید؟ کوکو سیب زمینی به روش سریع آشپزی انواع کوکو کوکو سیب زمینی به روش سریع در این بخش از سایت آکاایران طرز تهیه کوکو سیب روش پخت دلمه برگ مو روش پخت دلمه روش پخت دلمه بادمجان روش پخت دلمه قارچ روش پخت دلمه فلفل دلمه ای



لینک منبع :روش پخت دلمه به خوشمزه

طرز تهیه دلمه برگ مو خوشمزه مرحله به مرحله • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-دلمه-برگ-مو/‎Cachedطرز تهیه کامل دلمه برگ مو با عکس مراحل پیچیدن دلمه برگ. طرز تهیه مواد میانی دلمه به همراه چاشنی خوشمزه و ملس. نکات و فوت و فن خوشمزه شدن دلمه برگ مو با عکس. طرز تهیه دلمه برگ مو (ملس) مرحله به مرحله • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-دلمه-مو-ملس/‎Cachedمراحل تهیه دلمه برگ مو بسیار خوشمزه و ملس. مراحل پیچیدن دلمه ی برگ مو با عکس. طرز تهیه مواد داخل دلمه برگ مو و روش خوشمزه شدن دلمه ها . آموزش مرحله به مرحله. طرز تهیه دلمه برگ مو مجلسی با چاشنی خوشمزه - Delkhoshi.com www.delkhoshi.com/.../طرز-تهیه-دلمه-برگ-مو-مجلسی-با-چاشنی-خوشم/‎Cached15 آوریل 2016 ... سس دلمه یا چاشنی دلمه نیز به روش های متنوعی تهیه می شود. در این مطلب سرآشپز دلخوشی نوعی دستور تهیه دلمه برگ مو بسیار خوشمزه و مجلسی را برای ... طرز تهیه دلمه برگ مو - خواص برگ مو - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/koko-dolme/9508.html‎Cached Similarدلمه برگ مو,دلمه برگ مو تبریزی,دلمه برگ مو بدون گوشت,دلمه برگ موبا رب انار,دلمه برگ ... برگ مو شیرین,دلمه برگ مو طرز تهیه,دلمه برگ مو با ماست,دلمه برگ مو خوشمزه, انواع دلمه. ... نکته4: برای آنکه دلمه ها به حالت پیچیده در ظرف قرار گیرند، پیش از پخت، ... طرز تهیه دلمه برگ مو آسان و خوشمزه +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../طرز-تهیه-دلمه-برگ-مو-آسان-و-خوشمزه-عکس.html‎Cachedکاری به میزان لازم روغن 3قاشق سوپ خوری سیر 5حبه آبلیمو به میزان لازم آب به میزان لازم. طرز تهیه دلمه برگ مو آسان و خوشمزه. طرز تهیه: ابتدا برنج را به مدت 1 ساعت به ... روش پخت دلمه به خوشمزه - ایران ناز www.irannaz.com/روش-پخت-دلمه-به-خوشمزه.html‎Cachedروش پخت دلمه به خوشمزه در این بخش از ایران ناز با ما همراه باشید با دستور پخت غذایی خوشمزه و بسیار مقوی به نام دلمه به امیدوارم این غذا را. طرز تهیه دلمه برگ مو خوشمزه و مجلسی با سس مخصوص • مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/طرز-تهیه-دلمه-برگ-مو-خوشمزه-مجلسی-با-سس/‎Cachedدلمه برگ مو یکی از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار ایرانیه که به عنوان پیش غذا هم سرو میشه . در ابن مطلب طرز تهیه دلمه برگ مو با سس را توضیح میدیم. انواع دلمه چون. دستور طرز تهیه دلمه برگ مو مجلسی با طعمی فوق العاده خوشمزه - نمکستان namakstan.net/stuffed-grape-leaves.html‎Cached18 دسامبر 2016 ... دستور طرز تهیه دلمه برگ مو مجلسی با طعمی فوق العاده خوشمزه نمکستان ... از مواد به اندازه توی دلمه بذارین وگرنه موقع پختن باز میشه و بیرون میریزه . طرز تهیه 5 نمونه دلمه خوشمزه و لذیذ - نون و آب www.noonoab.ir/post/61651/طرز-تهیه-5-نمونه-دلمه-خوشمزه-و-لذیذ‎Cached Similar21 جولای 2014 ... دلمه یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و محبوب است که بسیاری از مردم آن را دوست دارند. با اینکه وقتی نام این غذای سنتی به گوش ما می رسد، بیشتر دلمه ... سیر ​تا پیاز ​دلمه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/online/1033560293073218234/سیر-​تا-پیاز-​دلمه‎Cached6 مه 2013 ... برای تهیه و طبخ دلمه باید به نکاتی دقت کنید تا غذای خوشمزه‌ای سر سفره بگذارید. ... و اما نکته دوم، یادتان باشد برای تهیه یک دلمه خوشمزه باید شعله گاز را ملایم​ کنید تا دلمه‌ها باز ... اما نکته جالب آن که روش پخت تمام دلمه‌ها یکسان است.