مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اصول نورپردازی در خانه

[ad_1]
وب سایت چیدانه: نور مناسب در دکوراسیون منزل می تواند هویتی تازه به آن ببخشد و با استفاده از روشنایی در فضا می توانید آن را به نحو بهتری نشان دهید. کمبود روشنایی در منزل یکی از شکایات اساسی صاحبان خانه از فضای داخلی شان است. با وجود اینکه نورهای نقطه ای و کاربردی در فضاهایی مانند آشپزخانه، حمام و اتاق خواب وجود دارد، اغلب کمبود نور مناسب در کلیت فضای خانه دیده می شود.


۱- در فضاهای کوچک لوستر را با چند منبع نور نقطه ای جایگزین کنید.

 

اصول نورپردازی، 8 روشنایی چشمگیر در دکوراسیون خانه!

گاهی اوقات ابعاد فضا موجب محدودیت استفاده از وسایل نورپردازی و منابع نوری در آن می شود. برای مثال در دکوراسیون غذاخوری، یک لوستر سقفی باعث می شود فضا کوچکتر به نظر برسد. به همین جهت به جای آن نورهای نقطه ای را به کار ببرید تا وسایل و لوازم دکوری نیز برجسته تر شوند.

۲- لامپ های سقفی را در یک خط قرار دهید تا حسی از گالری هنری به فضا بدهد.

 

اصول نورپردازی، 8 روشنایی چشمگیر در دکوراسیون خانه!

انعطاف در سیستم های نوری امروزی باعث شده است فرصت های متنوع تری در طراحی فضاها ایجاد شود. در راهرویی که مشاهده می کنید یکی از ترفندهای ساده و مدرن نورپردازی برای نمایش آثار هنری استفاده شده است. با این روش می توانید عکس های خانوادگی یا هنرهای افراد خانه را به طور برجسته تری در دکوراسیون خانه خود نمایان کنید.

۳- دیوارها را غرق نور کنید.

 اصول نورپردازی، 8 روشنایی چشمگیر در دکوراسیون خانه!

با فضایی که می بینید به خوبی متوجه این نکته خواهید شد. زمانی که از چراغ های هالوژن با نور ملایم در قسمت طاقی سقف استفاده می کنید، تابلوهای های هنری به شکل ویژه ای به چشم می آیند. به عنوان منبع نوری غیرمستقیم نیز نورهای تاکیدی سقف کاذب گرمای خوبی به طراحی داخلی داده است.

۴- برای اثرگذاری بیشتر مقیاس بزرگ را در نظر بگیرید.

 

اصول نورپردازی، 8 روشنایی چشمگیر در دکوراسیون خانه!

لوستر با کلاهک بزرگ سیاه رنگ زمانی که در بالای میز ناهارخوری گرد و سفید رنگ قرار می گیرد، ظاهری متفاوت داشته و نور زیادی را برای این قسمت به وجود می آورد. این لوستر نه تنها میزان نور کافی و مورد نیاز فضا را تامین می کند، بلکه به عنوان عنصری شاخص برای معرفی فضا نیز شناخته می شود.


۵- برای طراحی محوطه از نورپردازی روی دیوار و ارتفاع بیشتر استفاده کنید.

 

اصول نورپردازی، 8 روشنایی چشمگیر در دکوراسیون خانه!

بعد از ورود به محوطه خانه، هیچ چیز بهتر از فضایی گرم و دلنشین برای خوشامدگویی نیست. نورپردازی در باغچه های خانه علاوه بر اینکه زیبایی گیاهان را دوچندان می کند، معماری ساختمان را هم نمایان می کند.


۶-سیستم روشنایی متنوع به کار ببرید تا محیط نوری منعطف ایجاد شود.

 

اصول نورپردازی، 8 روشنایی چشمگیر در دکوراسیون خانه!

دکوراسیون آشپزخانه مثال خوبی از فضاهایی است که نیازمند سیستم های نوری جداگانه و متنوع است. نمونه آشپزخانه ای که می بینید دارای روشنایی شامل هالوژن ها، لامپ های زیر کابینت و چراغ های سقفی است. ترکیب نوری متفاوت حس و حالی مختلف بوجود می آورد.


۷- چراغ های دکوراتیو برای برجسته کردن خصوصیات معماری استفاده می شوند.

 

اصول نورپردازی، 8 روشنایی چشمگیر در دکوراسیون خانه!

شومینه بدون روشنایی و نور اضافه شده در اطراف خود تنها یک فضای سنگی یا آجری است. نورهای اطراف شومینه که به سمت پایین هم تابیده می شوند، تضاد سطح نرم و سخت را قویتر می کنند. در حالی که روشنایی هایی با تابش به سمت بالا، ساختار کلی آن را نمایش می دهد.

۸- عنصری غیرمنتظره در نظر بگیرید.

 

اصول نورپردازی، 8 روشنایی چشمگیر در دکوراسیون خانه!

همانطور که در تصویر بالا می بینید یک میز از جنس سنگ به عنوان نقطه کانونی در دکوراسیون منزل دیده می شود. تابش نور ملایم آن از طریق چراغ هایی است که در درون میز کار گذاشته شده است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طراحی داخلی آپارتمان، نورپردازی ویژه در طراحی داخلی نورپردازی داخل ساختمان اصل مهمی در طراحی و دکوراسیون داخلی استموسسه هنرهای زیبای بُعد سایت تخصصی معماری …سرخط خبرها کارگاه شکل گیری معماری معاصر ایران در طرح های معماران جوان همایش هنر و اصول ، ضوابط و استاندرادهای طراحی خانه سالمندان …توضیحات فایل در قالب پی دی اف ارائه گردیده است در صورتی مشکل دار بودن لینک دانلود دوره روشنایی و نورپردازی خلاصه اهداف دوره تخصصی روشنایی و نورپردازی دوره مهندسی روشنایی مفاهیم و قواعد ابتکارهای ساده در چیدمان خانه دکوراسیونخانه داری دکوراسیون ابتکارهای ساده در چیدمان خانه چیدمان خانه موضوعی که برای هر دکوراسیون اتاق خواب، طراحی اتاق خواب، انواع …طراحی مینیمالیستی در اتاق خواب ۷ نکته کاربردی در طراحی داخلی یک اتاق خواب تمام عیار طراحی دکوراسیون پاییزی در خانه ای مدرن و لوکس …در ادامه این مطلب طراحی دکوراسیون پاییزی در خانه ای لوکس و زیبا را مشاهده خواهید کردنتایج جستجو برای جمله نرم افزار ویژه طراحی قطعات صنعتیارگونومی در رایانه پزشکان ایران مسئول محتوای سایت های دیگر نیست شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت پایان نامه معماری طراحی مرکز همایش های مشهد با …پایان نامه معماری طراحی مرکز همایش های مشهد با رویکرد اصول پایدار در معماری ایران طراحی داخلی آپارتمان، نورپردازی ویژه در طراحی داخلی معماری در طراحی داخلی، نورپردازی اصل بسیار مهمی است نورپردازی، سبب بهتر دیده شدن کار خواهد شد و موسسه هنرهای زیبای بُعد سایت تخصصی معماری بُعد همایش عمران، معماری و شهر سازی هنر و صنعت در ساختمان دانشگاه فنی و حرفه ای با مشارکت موسسه اصول ، ضوابط و استاندرادهای طراحی خانه سالمندان پرشین کد توضیحات فایل در قالب پی دی اف ارائه گردیده است در صورتی مشکل دار بودن لینک دانلود مستقیم دوره روشنایی و نورپردازی مشخصات دوره نام دوره تربیت کارشناس روشنایی و نورپردازی مدت دوره ساعت روز هفته ماه ابتکارهای ساده در چیدمان خانه دکوراسیون خانه داری دکوراسیون ابتکارهای ساده در چیدمان خانه چیدمان خانه موضوعی که برای هر خانه ای نتایج جستجو برای جمله نرم افزار ویژه طراحی قطعات صنعتی دکوراسیون اتاق خواب، طراحی اتاق خواب، انواع دکوراسیون خواب طراحی مینیمالیستی در اتاق خواب ۷ نکته کاربردی در طراحی داخلی یک اتاق خواب تمام عیار طراحی دکوراسیون پاییزی در خانه ای مدرن و لوکس تصاویر طراحی دکوراسیون پاییزی دکوراسیون طراحی دکوراسیون پاییزی در خانه ای مدرن و لوکس تصاویر ارگونومی در رایانه پزشکان ایران مسئول محتوای سایت های دیگر نیست شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت پزشکان پایان نامه معماری طراحی مرکز همایش های مشهد با رویکرد پایان نامه معماری طراحی مرکز همایش های مشهد با رویکرد اصول پایدار در معماری ایران اصول نورپردازی در بناهای تاریخی



لینک منبع :اصول نورپردازی در خانه

اصول نورپردازی در خانه - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/450579/اصول-نورپردازی-در-خانه‎Cachedاصول نورپردازی در خانه. نور مناسب در دکوراسیون منزل می تواند هویتی تازه به آن ببخشد و با استفاده از روشنایی در فضا می توانید آن را به نحو بهتری نشان دهید. Images for اصول نورپردازی در خانه نورپردازی تکان دهنده منزل! - بیتوته www.beytoote.com/mode/.../lighting1-shocking1-home1.html‎Cached Similarنورپردازی خانه اصول نورپردازی در خانه , تصاویر نورپردازی در خانه , نورپردازی با چراغ های سقفی , تکنیک های نورپردازی در خانه , نورپردازی با لوستر دیواری , آباژورهای ... اصول نورپردازی در خانه | امروز آنلاین www.emruzonline.com/1395/10/اصول-نورپردازی-در-خانه/‎Cached3 ژانویه 2017 ... نور مناسب در دکوراسیون منزل می تواند هویتی تازه به آن ببخشد و با استفاده از روشنایی در فضا می توانید آن را به نحو بهتری نشان دهید. آموزش اصول نورپردازی در طراحی داخلی- nStudioz - انستودیوز nstudioz.com/home-lighting/‎Cached Similar6 جولای 2015 ... در بیان اصول نورپردازی خانه، نکات مختلفی قابل ذکر هستند، اگر بخواهیم مهم ترین نکته را ذکر کنیم، آن نکته ایجاد لایه بندی در نورپردازی است، سه ... نحوه صحیح نورپردازی دکوراسیون منزل در پذیرایی و نشیمن / عکس - اتاق www.otag.ir/نحوه-صحیح-نورپردازی-دکوراسیون-منزل/‎Cached Similar18 آوریل 2015 ... طراحی صحیح و بر طبق اصول نورپردازی دکوراسیون منزل یکی از مهم ترین ... همانطور که مستحضر هستید اتاق پذیرایی و نشیمن خانه جایی است که اکثر ... اصول مهمی در نورپردازی خانه - طرح آریا - غرفه سازی نمایشگاهی tarharya.com/important-principles-of-home-lighting/‎Cachedاصول مهمی در نورپردازی خانه. برای ایجاد نورپردازی اصولی در منزل چه باید کرد ؟ مشخص کردن میزان نور مورد نیاز. وقتی برای نورپردازی فضای مورد نظر اقدام می نمایید، ... روش های اصولی نورپردازی منزل و محل کار - سماتک www.samatak.com/.../lighting-systematic-way-home-and-work.html‎Cached Similarیکی از مهمترین نکات برای به نما آمدن دکوراسیون و چیدمان منزل و یا محل کار شما نورپردازی است اگر می خواهید که از نوع طراحی و چیدمان خانه تان لذت. نورپردازی حرفه ای سقف و دیوار در اتاق پذیرایی و نشینمن - نمناک namnak.com/نورپردازی-حرفه-ای-منزل.p19521‎Cachedنورپردازی حرفه ای و نورپردازی سقف منزل و نورپردازی دیوار دکوراسیون داخلی و نورپردازی سقف ... حرفه ای ، قبل از اجرا به طراحی نورپردازی سقف و دیوارهای بخش های مختلف خانه می پردازند. بازدید : 58,914 نفر. اصول نورپردازی حرفه ای در دکوراسیون داخلی. چگونگی اصول نورپردازی مناسب در خانه - پارس ناز www.parsnaz.com/news_detail_18995.html‎Cachedمبانی نورپردازی در داخل اتاق‌ها، نور خوب، نور طبیعی و نور در اتاق بزرگسالان بپردازیم، یکی از اصولی است که در چیدمان خانه باید به آن اهمیت دا.