مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برنامه‌ی نویسی برای تایزن راحت‌تر می‌شود

[ad_1]

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: سامسونگ به شکل خیلی محدود روی سیستم عامل تایزن کار می‌کند؛ اما در سال گذشته توجه بیشتری به این سیستم عامل کرد و آن را روی ساعت‌های هوشمند و تلویزیون‌های خودش نصب کرد. البته موفقیت این سیستم عامل روی پلتفرم‌های موبایل ارزان قیمت هم جالب توجه بود. همین موضوع باعث شد تا این شرکت کیت توسعه‌ی جدیدی برای این سیستم عامل عرضه کند تا توسعه دهندگان بهتر بتوانند برای اکوسیستم تایزن برنامه بنویسند.

 

  برنامه‌ی نویسی برای تایزن راحت‌تر می‌شود

این کیت توسعه که «تایزن استودیو» (Tizen Studio) نام دارد، از هم اکنون برای دانلود در اختیار همه‌ی کاربران بخصوص برنامه نویسان تایزن قرار گرفته اسـت. سامسونگ مدعی شده که این برنامه محیط ثابت و پایداری را پیش روی کاربران قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند خیلی راحت و سریع اپلیکیشن‌های خودشان را توسعه دهند.
 برنامه‌ی نویسی برای تایزن راحت‌تر می‌شود

با این کیت توسعه می‌توانید برای تمام پلتفرم‌های تایزنی مانند ساعت هوشمند Gear S3 هم برنامه بنویسید. برای استفاده از این برنامه باید به سایت Developer.tizen.org مراجعه کرده و آن را دانلود کنید. سامسونگ ادعا کرده که کاربران تنها با چند کلیک می‌توانند به محیط توسعه‌ی اپلیکشن تایزن دسترسی داشته باشند و به هیچ عنوان مسیر سخت و پیچیده‌ای پیش روی توسعه‌دهندگان قرار نمی‌گیرد.
 برنامه‌ی نویسی برای تایزن راحت‌تر می‌شود

 برنامه‌ی نویسی برای تایزن راحت‌تر می‌شود

 برنامه‌ی نویسی برای تایزن راحت‌تر می‌شود

 

برنامه‌ی نویسی برای تایزن راحت‌تر می‌شود 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

برنامه‌ی نویسی برای تایزن راحت‌تر می‌شود



لینک منبع :برنامه‌ی نویسی برای تایزن راحت‌تر می‌شود

برنامه‌ی نویسی برای تایزن راحت‌تر می‌شود - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/مقاله.../برنامه‌ی-نویسی-تایزن/‎Cached4 سپتامبر 2016 ... تایزن استودیو تجربه‌ی برنامه‌ی نویسی برای سیستم عامل تایزن را ... می‌دهد تا آن‌ها بتوانند خیلی راحت و سریع اپلیکیشن‌های خودشان را توسعه دهند. برنامه نویسی برای تایزن راحت تر می شود - onvansho https://onvansho.ir/result/برنامه-نویسی-برای-تایزن-راحت-تر-می-شود.html برنامه‌نویسی برای تایزن راحت‌تر می‌شود سامسونگ به شکل خیلی محدود روی سیستم عامل . دانلود بازیبرنامه اندروید نرم افزار بازی برنامه نویسی کلید برای بازی کردن ... تایزن - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/تایزن‎Cached Similarاین محصول توسط بنیاد لینوکس پشتیبانی می‌شود و توسط انجمن تایزن ارائه شده‌است. ... اما از نسخۀ ۲ به بعد میتوان با استفاده از برنامه نویس ++C برنامه‌های بومی برای ... برنامه‌ی نویسی برای تایزن راحت‌تر می‌شود – مجله راگا - راگانیوز raganews.ir/magazine/241250/‎Cachedصفحه اصلی علم و فن آوری برنامه‌ی نویسی برای تایزن راحت‌تر می‌شود ... دیجی کالا – مجید نوردوست: سامسونگ به شکل خیلی محدود روی سیستم عامل تایزن کار می‌کند؛ اما ... کنفرانس برنامه نویسان تایزن 2017 ؛ توسعه Tizen برای تلویزیون های ... gadgetnews.ir/.../کنفرانس-برنامه-نویسان-تایزن-2017-سامسونگ/‎Cached1 روز پیش ... کنفرانس برنامه نویسان تایزن 2017 در شهر سان فرانسیسکو برگزار شد. ... قرار می‌دهد، همچنان به ایجاد یک اکوسیستم جامع‌تر تایزن ادامه خواهیم داد. برنامه‌ی نویسی برای تایزن راحت‌تر می‌شود - رهتا www.rahta.com/q/برنامه‌ی_نویسی_برای_تایزن_راحت‌تر_می‌شود‎Cachedصاحب‌خبر - به گزارش ایسکانیوز، در دنیای سیستم عامل‌های موبایل این روزها دو بازیگر اصلی حضور دارند که یکی اندروید و دیگری iOS است. این دو سیستم عامل ... اخبار تایزن - روزامه roozame.com/tags/تایزن?category=technology‎Cachedآخرین و جدیدترین اخبار و خبر های تصویری و ویدیویی تایزن. ... برترینها | ۲۲۴ روز پیش |; برنامه‌ی نویسی برای تایزن راحت‌تر می‌شود سامسونگ به شکل خیلی محدود ... برنامه ی نویسی برای تایزن راحت تر می شود - خبرخون khabarkhoon.com/.../برنامه-ی-نویسی-برای-تایزن-راحت-تر-می-شود‎Cached4 سپتامبر 2016 ... سامسونگ به شکل خیلی محدود روی سیستم عامل تایزن کار می‌کند؛ اما در سال گذشته توجه بیشتری به این سیستم عامل کرد و آن را روی ساعت‌های هوشمند و ... برنامه‌ی نویسی برای تایزن راحت‌تر می‌شود www.rahekhob.ir/ch/برنامه‌ی_نویسی_برای_تایزن_راحت‌تر_می‌شود برنامه‌ی نویسی برای تایزن راحت‌تر می‌شود ... دانلود مفاهیم برنامه نویسی C# قسمت دهم با اجرای شروین سوری · دانلود مفاهیم برنامه نویسی C# قسمت دوازدهم با اجرای شروین ... برنامه‌ی نویسی برای تایزن راحت‌تر می‌شود | موبایل تودی mobiletoday.ir/2016/09/برنامه‌ی-نویسی-برای-تایزن-راحت‌تر-می/‎Cachedبرنامه‌ی نویسی برای تایزن راحت‌تر می‌شود. شهریور 14, 1395 اخبار تکنولوژی Leave a comment 0 Views. برنامه‌ی نویسی برای تایزن راحت‌تر می‌شودReviewed by ...