مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این 5 علامت نشانه بیماری‌های سختی هستند

[ad_1]

وب سایت فرارو: بسیاری از دردها نشان دهنده مشکلی جدی در سلامت بدن نیستند اما برخی علائم وجود دارند که حتما نیاز به مراجعه سریع به پزشک و معاینات دقیق دارند.


ضعف در پاها و بازوها: احساس ضعف و بی حسی در بازو، ساق پا و یا صورت می تواند نشانه ای از یک سکته مغزی باشد بخصوص اگر این احساس در یک طرف بدن باشد. عدم حفظ تعادل، احساس سرگیجه یا مشکل در راه رفتن نیز می تواند نشانه ای از سکته مغزی باشد. شما باید همچنین اطرافیان خود را مطلع کنید اگر: نمی توانید به خوبی ببینید، احساس سردرد شدید، گیجی و یا مشکلا در صحبت کردن یا درک دارید. اگر این علائم مرتبط با سکته مغزی باشد، باید حداقل ظرف 4.5 که زمان طلایی محسوب می شود، برای جلوگیری از خطر ابتلا به ناتوانی های طولانی مدت ناشی از این سکته، اقدامات درمانی صورت گیرد.


این 5 علامت نشانه بیماری‌های سختی هستند
درد در قفسه سینه: هر گونه درد در قفسه سینه بخصوص اگر همراه با عرق کردن، فشار، تنگی نفس، یا تهوع باشد، نیاز به مراجعه سریع به پزشک دارد. درد قفسه سینه می تواند نشانه ای از بیماری های قلبی یا حمله قلبی باشد بخصوص اگر شما این احساس را بعد از یک فعالیت بدنی شدید داشته باشید. همچنین این علائم می تواند نشانه ای از حرکت یک لخته خون به سمت ریه باشد. اگر در قفسه سینه خود احساس فشار و سنگینی می کنید، یا اگر درد این ناحیه از بدن برای بیش از چند دقیقه طول می کشد و یا از بین می رود و دوباره شروع می شود، سعی نکنید آن را نادیده بگیرید.

حساسیت به لمس و درد در پشت ساق پا: این علامت می تواند نشانه ای از بروز یک لخته خون در پا باشد که از آن به نام ترومبوز ورید عمقی یاDVTیاد می شود. این علامت بعد از مدت زمان طولانی نشستن در هواپیما یا بی تحرکی طولانی در اثر بیماری رخ دهد. اگر لخته خون رخ داده باشد، شما ممکن اسـت درد بیشتری در زمان ایستادن یا راه رفتن احساس کنید. تورم نیز ممکن اسـت همراه با لخته رخ دهد. حساسیت به لمس بعد از ورزش طبیعی اسـت اما اگر همراه با قرمزی یا احساس گرما و تورم باشد، باید حتما فورا با پزشک تماس گرفت. چون اگر لخته وارد جریان خون شود، با عوارض جدی همراه خواهد بود.


این 5 علامت نشانه بیماری‌های سختی هستند
وجود خون در ادرار: اگر این علامت را همراه با احساس درد در یک سمت از بدن خود داشتید، با پزشک تان فورا تماس بگیرید چون شاید نشانه ای از ابتلا به سنگ کلیه باشد. سنگ کلیه یک کریستال کوچک ساخته شده توسط مواد معدنی و نمک در کلیه اسـت در لوله های ادرار در حال حرکت اسـت. پزشک شما ممکن اسـت برای مشاهده سنگ تصویربرداری با اشعه ایکس یا سونوگرافی را تجویز کند.

 بسیاری از سنگ های کلیه خود به خود دفع می شوند اما گاهی نیاز به مداخلات پزشکی اسـت. در عین حال اگر شما خون در ادرار مشاهده کردید و نیاز فوری و مکرر به دفع ادرار به همراه سوزش داشتید، ممکن اسـت به عفونت شدید کلیه یا مثانه مبتلا شده باشید. وجود خون در ادرار بدون احساس درد نیز نشانه ای از ابتلا به سرطان کلیه یا مثانه اسـت و نیاز فوری به مراجعه به پزشک دارد.

خس خس سینه: مشکلات تنفسی باید فورا درمان شوند. اگر شما خس خس سینه را به همراه شنیدن صدای سوت در سینه هنگام تنفس تجربه می کنید، فورا به پزشک تان اطلاع دهید. این علائم می تواند نشانه ای از ابتلا به آسم یا بیماری ریوی، و یا آلرژی شدید در اثر قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی باشد. خس خس سینه البته می تواند با ذات الریه یا برونشیت و در موارد شدید با پنومونی در ارتباط باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

بیماری های درختان میوه…گل و گیاهمیوه هابیماری آرمیلایا معمولا یکی از مهمترین بیماری های درختان در مناطق معتدل جهان است بیماری های دستگاه گوارش بهارستان سلامت و …بیماری های دستگاه گوارش زخم معده – زخم اثنی عشر – ورم معده – رابطه هلیکوباکتری وزخم نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی بیماری های روانی روحی و باورهای غلط درمورد آنها مردمانمقالات متعددی درمورد احتلالات و بیماری های روانی – روحی در این سایت برایتان منتشر تب مالتنشانه های بیماری و درمانتب مالت چیست؟ …بیماری تب مالت یکی از بیماری های مشترک بین انسان و دام است که بر اثر ورود باکتری دکتر نخعیمتخصص پوست و مو بیماری های …آقای دکتر محمد جواد نخعی متخصص پوست سوال – بیماریهای قارچی پوست با بیماریهای کسانی که به سختی غذا را به محض این‌که یک لقمه غذا برمی‌دارد و به دهان می‌گذارد، احساس خفگی می‌کند این حس تا کتاب کودک، دبستان و پیش دبستانمجموعه جلدی آزمون های هوش و آمادگی تحصیلی منتشر شد برای کسب اطلاعات بیشتر روی تصویر سوزاک یکی از بیماری های مقاربتیبیمارى‌های مقاربتی بیماری‌هایی هستند که به وسیله ویروس‏، باکتری و یا انگل ایجاد می آشنایی با علامت سرطان که مردان نادیده می‌گیرندمراقبت معمول پیشگیرانه می‌تواند سرطان و سایر بیماری‌ها را در مراحل اولیه کشف کند



لینک منبع :این 5 علامت نشانه بیماری‌های سختی هستند

Images for این 5 علامت نشانه بیماری‌های سختی هستند این 5 علامت نشانه بیماری‌های سختی هستند - فرارو fararu.com/fa/news/.../این-5-علامت-نشانه-بیماری‌های-سختی-هستند‎Cachedاین 5 علامت نشانه بیماری‌های سختی هستند. تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵. پ. بسیاری از دردها نشان دهنده مشکلی جدی در سلامت بدن نیستند اما برخی علائم وجود دارند ... این 5 علامت نشانه بیماری‌های سختی هستند - پنجاه و پنجاه 50o50.ir/.../2313-این-5-علامت-نشانه-بیماری‌های-سختی-هستند.html‎Cachedضعف در پاها و بازوها: احساس ضعف و بی حسی در بازو، ساق پا و یا صورت می تواند نشانه ای از یک سکته مغزی باشد بخصوص اگر این احساس در یک طرف بدن باشد. این 5 علامت نشانه بیماری های سختی هستند - onvansho onvansho.ir/result/این-5-علامت-نشانه-بیماری-های-سختی-هستند.html این 5 علامت نشانه بیماری‌های سختی هستند. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آوای سلامت اما برخی علائم وجود دارند که حتما نیاز به . 15 علامت سرطان که مردان نادیده می‌گیرند ... این 5 علامت نشانه بیماری‌های سختی هستند - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../_____________________________این_5_علامت_نشانه_بیماری‌های_سختی_هستند_________________________‎Cachedاین 5 علامت نشانه بیماری‌های سختی هستند. دانلود شناخت نمادهای گنج و دفینه، کتابی کاملا رنگی و نفیس · دانلود دانلود کتاب چشم طلایی (بزرگترین منبع گنج یابی ). این 5 علامت نشانه بیماری‌های سختی هستند | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?...این%205%20علامت%20نشانه%20بیماری‌های%20سختی%20هستند‎Cachedآخرین خبر ها و مطالب دربارهاین 5 علامت نشانه بیماری‌های سختی هستند. این 5 علامت نشانه بیماریهای سختی هستند! | - - قطره www.ghatreh.com/news/.../این-علامت-نشانه-بیماریهای-سختی-هستند 5 ژوئن 2016 ... مطالب مرتبط: این 5 علامت نشانه بیماریهای سختی هستند! علامت زلزله های دنباله دار اطراف تهران · علامت زلزله های دنباله دار اطراف تهران · 5 + 1 · یارانه ها این 5 علامت نشانه بیماری‌های سختی هستند! - باشگاه خبرنگاران - رزبلاگ yjc-ir.rozblog.com/post/5541‎Cached27 آگوست 2016 ... اما برخی علائم وجود دارند که حتما نیاز به مراجعه سریع به پزشک و معاینات دقیق دارند. …, این 5 علامت نشانه بیماری‌های سختی هستند! این 5 علامت نشانه بیماری‌های سختی هستند - شماخبر www.shomakhabar.com/.../این-5-علامت-نشانه-بیماری‌های-سختی-هستند‎Cachedبسیاری از دردها نشان دهنده مشکلی جدی در سلامت بدن نیستند اما برخی علائم وجود دارند که حتما نیاز به مراجعه سریع به پزشک و معاینات دقیق دارند. خدمت - 5 علامت که نشانه ابتلا به بیماری‌های سختی هستند! www.khedmat.ir/vdcgtw9t.ak93z4prra.html‎Cached5 ژوئن 2016 ... ... ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۷. 5 علامت که نشانه ابتلا به بیماری‌های سختی هستند! ... همچنین این علائم می‌تواند نشانه‌ای از حرکت یک لخته خون به سمت ریه باشد.