مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی از گوشی های تازه هوآوی +عکس

[ad_1]

همزمان با برگزاری نمایشگاه ایفا 2016 در شهر برلین آلمان، شرکت چینی هوآوی از نسل جدید گوشی‌های خود موسوم به Nova و Nova Plus رونمایی کرده اسـت.

به گزارش مشرق، گیزموتایمز نوشت: این گوشی ها از آلومینیوم باکیفیتی که در ساخت هواپیماها مورد استفاده قرار می گیرد، ساخته شده اسـت. Nova Plus در مقایسه با Nova ابعاد بزرگتری دارد، اما از نظر ویژگی های فنی کم و بیش مشابه آن اسـت.

 رونمایی از گوشی های تازه هوآوی +عکس

در هر دو گوشی از حسگر اثر انگشت استفاده شده و Nova بیشتر شبیه Huawei P9 اسـت. اما Nova Plus بیشتر به گوشی G9 Plus شباهت دارد.

Nova مجهز به نمایشگر 5 اینچی ال سی دی با دقت 1920 در 1080 اسـت. پردازنده هشت هسته ای و 2 گیگاهرتزی Snapdragon 625 SoC و سه گیگابایت رم از جمله دیگر ویژگی های گوشی یاد شده اسـت. همچنین حافظه 32 گیگابایتی ان با استفاده از کارت حافظه قابل ارتقاست. دو دوربین این گوشی هم 12 و 8 مگاپیکسلی هستند.

پشتیبانی از شبکه های نسل چهارم تلفن همراه، بهره مندی از پرت USB Type-C، باتری 3020 میلی آمپری و عرضه در رنگ های تیتانیوم خاکستری، نقره ای ، و طلایی گوشی مذکور را از رقبا متمایز می کند. امکان نصب دو سیم کارت هم در این گوشی مجهز به سیستم عامل Android 6.0 Marshmallow وجود دارد.

 رونمایی از گوشی های تازه هوآوی +عکس

Nova Plus هم دارای نمایشگر 5.5 اینچی با دقت 1080p اسـت و تنها نقطه برتری جدی آن استفاده از دوربین 16 مگاپیکسلی با تثبت گر عکس و باتری 4000 میلی آمپری اسـت. قیمت این دو گوشی به ترتیب 399 و 429 یورو اسـت و عرضه آنها به بازارهای جهانی از اوایل پاییز آغاز می شود.



[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

روش های عکس گرفتن از صفحه گوشی موبایلکیبورد گوگل گوشی‌های اندروید اگر شما نیز به مانند بسیاری از کاربران اندروید از عکس های عجیب و غریب از گوشی موبایلعکس های عجیب و غریب،عکسهای عجیب و غریب،عکس های عجیب و غریب از تلفن همراه،عکس های عجیب آموزش جامع نصب رام کاستوم غیر رسمی برای گوشی های هوآویسوپرایز ویژه تالار راه اندازی شد خدمتی دیگر از برترین های اندروید و این بار هواوی زومیت بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت ۸۰۰ هزار تا ۱۵ میلیون تومان؛ آذر ۹۵ بسیاری از آموزش عکس گرفتن از صفحه کامپیوترخیلی وقت های پیش می آد که شما میخواهید از صفحه کامپیوتر خودتون عکس بگیرید حتی وقتی چگونه از تبلت یا گوشی خود اسکرین‌شات بگیریم؟تلگرام را با ویژگی های جدیدش از دست ندهید هواوی و عکسهایی جدیدی از این گوشی هوشمند بررسی تخصصی هواوی یک گوشی …در این مطلب به بررسی هواوی به همراه تصاویر اختصاصی خودمان از این گوشی می پردازیمدیتا لینک تازه های دنیای صفرویکتازه های دنیای صفرویک محققانی که گفته بودند سرعت نور متغیر است، اکنون به یک پیش سخت افزار مشاوره و بررسی گجت های دیجیتالکافه دیجیتال ویژه نامه تبلت و مودم های نسل سه و چهار هواوی تاریخچه شرکت هواویبررسی تخصصی هواوی غول خوش قیمتبررسی گوشی هواوی آنر ۳ سی به همراه مشخصات کامل و تصاویر



لینک منبع :رونمایی از گوشی های تازه هوآوی +عکس

Images for رونمایی از گوشی های تازه هوآوی +عکس رونمایی از گوشی های تازه هوآوی در ایفا 2016+عکس - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950615000282‎Cached5 سپتامبر 2016 ... همزمان با برگزاری نمایشگاه ایفا 2016 در شهر برلین آلمان، شرکت چینی هوآوی از نسل جدید گوشی‌های خود موسوم به Nova و Nova Plus رونمایی کرده است. رونمایی از گوشی های تازه هوآوی در ایفا 2016 + عکس - ایران جیب www.iranjib.ir/shownews/.../رونمایی-از-گوشی-های-تازه-هوآوی-در-ایفا-2016-+-عکس/‎Cached5 سپتامبر 2016 ... همزمان با برگزاری نمایشگاه ایفا 2016 در شهر برلین آلمان، شرکت چینی هوآوی از نسل جدید گوشی‌های خود موسوم به Nova و Nova Plus رونمایی کرده است. رونمایی هواوی از گوشی های جدید Nova | | تصویر روز tasvirrooz.ir/nova/‎Cached3 سپتامبر 2016 ... تصویر روز: هواوی در نمایشگاه IFA 2016 از مدل‌های جدید Nova و Nova plus رونمایی کرد که اولین گوشی‌های هوشمند این شرکت با طراحی جدید برای ... گوشی جدید هواوی | گجت نیوز gadgetnews.ir/tag/گوشی-جدید-هواوی/‎Cached Similarامروز سه شنبه، 18 آبان 1395 قصد داریم به بررسی قیمت گوشی های موبایل چینی در ایران ... در حالی که به زمان رونمایی از فبلت جدید هواوی نزدیک می‌شویم، مشخصات هواوی ... اطلاعات تکمیلی از گوشی های تازه رونمایی شده هواوی - کلیک | نبض ... click.ir/.../additional-information-about-the-new-phones-unveiled-by-huawei/‎Cached4 آگوست 2016 ... شرکت Huawei تلفن های Honor Note 8 و Honor Note 5 را در چین به نمایش گذاشت. به گزارش کلیک، روز گذشته، شرکت هواوی در نمایشگاهی در پکن ... هواوی از گوشی اینجوی ۷ پلاس رونمایی کرد - کلیک | نبض فناوری و ... click.ir/1396/02/06/huawei-unveiled-enjoy-7/‎Cachedشرکت چینی هوآوی که خیلی زود و برخلاف تصور در میان برندهای مطرح تولید کننده گوشی های هوشمند قرار گرفت طی چند روز گذشته از محصول جدید خود با نام اینجوی ۷ ... آنر ۶A به عنوان یکی از گوشی های اقتصادی هوآوی رونمایی شد - کلیک ... click.ir/.../honor-6a-unveiled-as-a-economic-smartphone-for-huawei/‎Cachedهوآوی از جمله شرکت هایی است که در عرضه گوشی های اقتصادی سردمدار است. حال honor 6A به عنوان یکی از این گوشی های اقتصادی توسط هوآوی رونمایی شد. به گزارش ... تک شات | هواوی از نسخه 2017 گوشی میان رده P8 lite با باتری 3000 ... https://www.techshot.ir/mobile/104530‎Cached13 ژانویه 2017 ... این گوشی جدید در مراسمی اختصاصی رونمایی نشد اما به نظر می رسد که تا پایان ماه ... دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این گوشی نیز عکس های سلفی با ... رونمایی هوآوی از گوشی خوش‌قیمت Enjoy 7 Plus + عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../رونمایی-هوآوی-از-گوشی-خوش‌قیمت-Enjoy-7-Plus-عکس‎Cached12 آوریل 2017 ... تصویر رونمایی هوآوی از گوشی خوش‌قیمت Enjoy 7 Plus + عکس ... و اما در خصوص سایر مشخصه های فنی این گوشی نیز می توان به مواردی همچون صفحه ... گوشی جدید هوآوی با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در راه است.