مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نمایش خودکار نوار منو در مک

[ad_1]

به گزارش جام جم کلیک ، سیستم‌عامل مک او.اس.ایکس نیز از همین طراحی برخوردار اسـت و اگر از کاربران این سیستم‌عامل باشید مطمئنا منوی اصلی آن را در بالای صفحه‌نمایش مشاهده و استفاده کرده‌اید. همان‌طور که می‌دانید این منو در تمام شرایط فعال بوده و قابل مشاهده و دسترسی اسـت که این نمایش همیشگی یک مزیت به‌شمار می‌رود، اما گاهی همین مزیت می‌تواند کمی دردسرساز باشد.

به‌عنوان مثال ممکن اسـت به دلایل مختلف قصد داشته باشید از کل فضای نمایشگر استفاده کنید و تمایلی به حضور این منو در صفحه‌نمایش نداشته باشید! در این شرایط می‌توانید از قابلیت نمایش خودکار در مک کمک بگیرید تا نوار منو فقط زمانی ظاهر شود که شما به آن نیاز دارید. دوست دارید با چگونگی فعالسازی این قابلیت آشنا شوید؟ از روش زیر برای انجام این کار کمک بگیرید:

1 ـ از نوار منو روی آیکون اپل کلیک کرده و System Preferences را انتخاب کنید.

2 ـ از میان بخش‌های به‌نمایش درآمده در تنظیمات سیستم روی General کلیک کنید.

3 ـ در پایان علامت چک‌مارک کنار گزینه Automatically hide and show the menu bar را فعال کرده و با تائید پنجره‌های فعال آنها را ببندید.

4 ـ پس از اجرای مراحل گفته شده، نوار منو از بالای صفحه‌نمایش حذف شده و در صورت نیاز با حرکت نشانگر ماوس به بالای صفحه‌نمایش و کمی مکث در آن محدوده ظاهر می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

آموزش تنظیمات مرورگر فایر فاکس آموزش تنظیمات مرورگر فایر فاکس فکر نکنم دیگر نیاز به توضیح اضافی درباره چگونه فایلهای مخفی را در ویندوز نمایش دهیماخبار فایلهای مخفی در ویندوز نمایش فایلهای مخفی مشکل نوشتن فارسی در کلیدهای میانبر موجود در آفیس یکی از نشانه های کاربران حرفها ی عملکرد سریع آنها توسط پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …بازی ساخته استدیو بازی سازی در سبک اکشن و ماجرائی است که به تازگی برای ترفندهای ویندوزبه علت علاقه خیلی از افراد، تعدادی از دستورات پرکاربرد را به نمایش میگذارم راه دستیابی به منوی بوت در ویندوز آموزشویندوز دارای منوی بوت قوی تر و کارامدتر نسبت به نسخه های پیشین ویندوز است در بخش آموزش ورود به منوی مخفی تلویزیون های جدید …دوستان سلامدر این تاپیک آموزش ورود به منوی مخفی تلویزیون های ال سی دی ال جی رو قرار می آموزش کامپیوتر،ترفندهای کامپیوتریمرتب کردن فایل ها در ویندوز کاربرانی که با تعداد زیادی فایل مختلف سر و کار دارند کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در روش فعال سازی بسته های ایرانسل و همراه اولبسته های نوترینو بسته های اینترنتی همراه اول هستند که در دو نوع نسل ۲ و ۳ در قالب بسته



لینک منبع :نمایش خودکار نوار منو در مک

نمایش خودکار نوار منو در مک - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../نمایش-خودکار-نوار-منو-در-مک‎Cached9 مه 2016 ... تصویر نمایش خودکار نوار منو در مک. به گزارش جام جم کلیک ، سیستم‌عامل مک او.اس. ایکس نیز از همین طراحی برخوردار است و اگر از کاربران این ... نمایش خودکار نوار منو در مک - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/467186/نمایش-خودکار-نوار-منو-در-مک 10 مه 2016 ... نمایش خودکار نوار منو در مک. هر سیستم‌عامل با بهره‌مندی از یک منوی اصلی، امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار داده و دسترسی به بخش‌های متعدد ... نمایش خودکار نوار منو در مک - عصر ایران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/18253201 10 مه 2016 ... نمایش خودکار نوار منو در مک. هر سیستم عامل با بهره مندی از یک منوی اصلی، امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار داده و دسترسی به بخش های متعدد ... نمایش خودکار نوار منو در مک – ایده پردازان: خرید هاست، خرید سرور مجازی و ... iranwebsazan.org/نمایش-خودکار-نوار-منو-در-مک/‎Cached26 ژوئن 2016 ... در این شرایط می‌توانید از قابلیت نمایش خودکار در مک کمک بگیرید تا نوار منو فقط زمانی ظاهر شود که شما به آن نیاز دارید. دوست دارید با چگونگی ... استفاده از منو بار در مک قسمت ۱ - مــک نیــد macneed.ir/menubar-tips-on-macos/‎Cached9 فوریه 2017 ... بعد از منوی اپل منو ی دیگری بنام منوی برنامه وجود دارد که تنظیمات برنامه ای را نشان میدهد ... و شما با مقوله ای مثل File, Edit, View, Window, Help و… ... ۱ – بر روی ویدجت مورد نظر در نوار منو راست کلیک کرده ( که در اینجا به عنوان مثال ... همچنین شما می توانید تاریخ و زمان به طور خودکار بر روی کشور دلخواه خود تنظیم کنید. نمایش خودکار نوار منو در مک | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?...%20نمایش%20خودکار%20نوار%20منو%20در%20مک‎Cachedآخرین خبر ها و مطالب درباره نمایش خودکار نوار منو در مک. خبرگزاری آریا - نمایش خودکار نوار منو در مک www.aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?...نمایش-خودکار-نوار-منو-در-مک‎Cached9 مه 2016 ... در این شرایط می‌توانید از قابلیت نمایش خودکار در مک کمک بگیرید تا نوار منو فقط زمانی ظاهر شود که شما به آن نیاز دارید. دوست دارید با چگونگی ... نوار ابزار مکینتاش – داک - آپارات ► 2:10www.aparat.com/v/fObE2/lrm%3Bنوار_ابزار_مکینتاش_%26ndash%3B_داک Jan 21, 2015 - 2 min اپل ایران آموزش سیستم عامل مک نوار ابزار مکینتاش – داک apple , appleiran , آموزش سیستم عامل مک , , اپل ایران. نمایش خودکار نوار منو در مک صبح سه شنبه 21 اردیبهشت 95 | خبرچه khabarche.ir/خبر/4506380/نمایش-خودکار-نوار-منو-در-مک 10 مه 2016 ... صبح سه شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه 1395 خبر نمایش خودکار نوار منو در مک. چه طور از اسلیپ شدن دستگاه مک خودتان جلوگیری کنید | آونگ avang.ir/2015/10/how-to-pretend-mac-from-sleeping/‎Cached7 ا کتبر 2015 ... این بهتون اجازه می‌ده که مشخص کنید کی صفحه نمایش خاموش بشه ، هارد دیسک ... از این به بعد آیکون کافئین تو نوار منو به شکل یک فنجان قهوه قابل ...