مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خبر بد برای برخی کاربران تلگرام؛ پایان پشتیبانی از نسخه های پایین اندروید

[ad_1]

 

کد مطلب: 431264

خبر بد برای برخی کاربران تلگرام؛ پایان پشتیبانی از نسخه های پایین اندروید

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۳

پس از واتس اپ که اعلام کرد نسخه های قدیمی سیستم عامل های گوشی های هوشمند را پشتیبانی نمی کند، تلگرام نیز به پشتیبانی از نسخه های ۲٫۲ و ۲٫۳ و ۳ اندروید پایان داد.

به گزارش کلیک، در حال حاضر نسخه ۴ موسوم به ساندویچ بستنی، حداقل سیستم عامل اندرویدی مورد نیاز برای اجرای آخرین نسخه تلگرام محسوب می شود.کارشناسان امنیت معتقد بودند که نسخه های قدیمی اندروید با وجود امکان اضافه کردن ویژگی های جدید به نسخه تلگرام خود اما همچنان باگ های سیستم عامل های قدیمی بر روی گوشی های آنها وجود داشته و این تصمیم از جهت حفظ امنیت کاربران اتخاذ شده است. با این حال کاربران این گوشی ها نگران نباشند چرا که همچنان می توانند از ورژن دسکتاپ تلگرام استفاده نمایند.

با توجه به آمار نزدیک ۱٫۴ درصد کاربران در کل جهان هنوز از اندروید ۲٫۲ و ۳ استفاده می کنند که جمعیتی نزدیک به ۱۹٫۶ میلیون نفر در سراسر جهان را تشکیل می دهند.

 

کلمات کلیدی : پشتیبانی تلگرام+ اندروید

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی جدید جدیدترین اخبار روز در خبرنیوزسال شامل خبر جدید جدیدترین اخبار روز در خبرنیوزسال شامل خبر، سرگرمیمد و زیبایی ،آرایش و مو معرفی همه ربات‌های فارسی تلگرام – شاهوار دات نتابزارهای اینترنتپانوشت در این مطلب فقط به معرفی ربات‌های فارسی پرداختیم و از معرفی ربات‌های خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسیبه گزارش اتاق خبر به نقل از کاراسکوپ، لکسوس و گروه صنعتی ویوو در همکاری یکدیگر پوشش یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایتابزاری حرفه ای برای ارتباط مدیران سایتوبلاگ با کاربران بصورت آنلاین در محیط فارسی و نظرات کاربران در مورد گوشی …برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه دیجیاتو – زندگی با تکنولوژی تلگرام از آن دست سرویس های پیام رسان است که در کشورمان با استقبال خوبی از جانب کاربران تک شات اخبار داغ فناوریسخت افزار یکی از مدیران ایسوس در ایران از راه اندازی خط تولید این شرکت در داخل کشور ویژگی های یک مجله خوبویژگی های یک مجله خوب دانشجویان و پژوهشگران در آخرین مرحله از فرایند پژوهش خود نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل اچ تی …نظر کاربران درباره گوشی موبایل اچ تی سی مقایسه با سایر گوشی ها و تبلت ها یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در جدید جدیدترین اخبار روز در خبرنیوزسال شامل خبر جدید جدیدترین اخبار روز در خبرنیوزسال شامل خبر، سرگرمیمد و زیبایی ،آرایش و مو،دانلود معرفی همه ربات‌های فارسی تلگرام – شاهوار دات نت ابزارهای اینترنت پانوشت در این مطلب فقط به معرفی ربات‌های فارسی پرداختیم و از معرفی ربات‌های انگلیسی خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسی به گزارش اتاق خبر به نقل از کاراسکوپ، لکسوس و گروه صنعتی ویوو در همکاری یکدیگر پوشش خارجی یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایت ابزاری حرفه ای برای ارتباط مدیران سایتوبلاگ با کاربران بصورت آنلاین در محیط فارسی و بدون نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود دیجیاتو – زندگی با تکنولوژی تلگرام از آن دست سرویس های پیام رسان است که در کشورمان با استقبال خوبی از جانب کاربران روبرو تک شات اخبار داغ فناوری سخت افزار یکی از مدیران ایسوس در ایران از راه اندازی خط تولید این شرکت در داخل کشور خبر می دهد ویژگی های یک مجله خوب ویژگی های یک مجله خوب دانشجویان و پژوهشگران در آخرین مرحله از فرایند پژوهش خود، باید نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل اچ تی سی وان نظر کاربران درباره گوشی موبایل اچ تی سی مقایسه با سایر گوشی ها و تبلت ها



لینک منبع :خبر بد برای برخی کاربران تلگرام؛ پایان پشتیبانی از نسخه های پایین اندروید

خبر بد برای برخی کاربران تلگرام؛ پایان پشتیبانی از نسخه های ... alef.ir/vdch-znkk23nxid.tft2.html?431264 خبر بد برای برخی کاربران تلگرام؛ پایان پشتیبانی از نسخه های پایین اندروید. تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۳. پس از واتس اپ که اعلام کرد نسخه های ... خبر بد برای برخی کاربران تلگرام؛ پایان پشتیبانی تلگرام از نسخه ... khabarooz.com/post/108290‎Cachedپس از واتس اپ که اعلام کرد نسخه های قدیمی سیستم عامل های گوشی های هوشمند را پشتیبانی نمی کند، تلگرام نیز به پشتیبانی از نسخه های ۲٫۲ و ۲٫۳ و ۳ اندروید پایان داد ... پایان پشتیبانی تلگرام از نسخه های قدیمی اندروید - کلیک | نبض ... click.ir/.../telegram-ends-support-for-vintage-android-2-2-2-3-and-3-0-versions/‎Cachedاخبار تکنولوژی ... به گزارش کلیک، در حال حاضر نسخه ۴ موسوم به ساندویچ بستنی، حداقل سیستم عامل ... با توجه به آمار نزدیک ۱٫۴ درصد کاربران در کل جهان هنوز از اندروید ۲٫۲ و ۳ استفاده می کنند ... شاید شما نیز در برخی از مواقع برای انتقال برخی از اطلاعات میان گوشی هوشمند اندروید یا iOS خود با ویندوز خود به مشکلاتی برخورده باشید. خبر بد برای برخی کاربران تلگرام؛ پایان پشتیبانی تلگرام از نسخه ... harfeno.com/vdcaomne.49nyw15kk4.html‎Cached3 ژانویه 2017 ... پس از واتس اپ که اعلام کرد نسخه های قدیمی سیستم عامل های گوشی های ... تلگرام نیز به پشتیبانی از نسخه های ۲٫۲ و ۲٫۳ و ۳ اندروید پایان داد. ... خبر بد برای برخی کاربران تلگرام؛ پایان پشتیبانی تلگرام از نسخه های پایین اندروید ... امنیت اندروید - تی نیوز tnews.ir/tags/امنیت-اندروید خبر بد برای برخی کاربران تلگرام؛ پایان پشتیبانی تلگرام از نسخه های پایین اندروید خبر بد برای برخی کاربران تلگرام؛ پایان پشتیبانی تلگرام از نسخه های ... خبر بد برای برخی کاربران تلگرام؛ پایان پشتیبانی تلگرام از نسخه ... salamat.me/.../83-street-style-london-fashion-week-30-impeccable-cool-girl-outfits-from-outside-the-spring-2017-shows‎Cachedخبر بد برای برخی کاربران تلگرام؛ پایان پشتیبانی تلگرام از نسخه های پایین اندروید. اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم; برای نظر دادن اولین باش! خبر بد برای برخی کاربران تلگرام؛ پایان پشتیبانی از نسخه های ... autoshop.rozfa.xyz/view681181.html پس از واتس اپ که اعلام کرد نسخه های قدیمی سیستم عامل های گوشی های هوشمند را پشتیبانی نمی کند، تلگرام نیز به پشتیبانی از نسخه های ۲٫۲ و ۲٫۳ و ۳ اندروید پایان داد ... تلگرام به پشتیبانی از نسخه های قدیمی اندروید پایان داد ... - خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30845589 این پیام رسان محبوب به پشتیبانی از نسخه های قدیمی اندروید، نسخه های 2.2، 2.3 و ... خبر بد برای برخی کاربران تلگرام؛ پایان پشتیبانی از نسخه های پایین اندروید. ویژگی بد تلگرام های نسخه پایین - onvansho onvansho.ir/result/ویژگی-بد-تلگرام-های-نسخه-پایین.html خبر بد برای برخی کاربران تلگرام؛ پایان پشتیبانی از نسخه ... دانلود رایگان تلگرام فارسی اندروید تلگرام نسخه فارسی برای دهنده های تلگرام سیستم گوشیتون ... خبر بد برای برخی کاربران تلگرام؛ پایان پشتیبانی از نسخه های ... www.airvideo.ir/.../خبر_بد_برای_برخی_کاربران_تلگرام؛_پایان_پشتیبانی_از_نسخه_های_پایین_اندروید‎Cachedخبر بد برای برخی کاربران تلگرام؛ پایان پشتیبانی از نسخه های پایین اندروید. دانلود اندروید مارشمالو - امکانات جدید · دانلود معرفی سرویس استریم موسیقی اپل.