مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تولید محتوای باکیفیت دربرابر اشتراک گذاری محتوا

[ad_1]

content-creation-and-sharing-content

چگونه از طریق تولید و اشتراک محتوا با کیفیت برند خود را محکم تر از قبل کنیم؟ آیا اشتراک گذاری محتوا مهمتر از تولید محتوای با کیفیت است؟

به گزارش آلامتو و به نقل از ibazaryabi.com؛ محتوا حکم پادشاه را دارد. شاید سال‌های متمادی است که این حرف را در جاهای مختلف شنیده‌اید. اما ببینیم محتوا درواقع چه معنایی برای شما دارد؟ بازاریابی محتوا فقط و فقط به معنای اشتراک‌گذاری محتوای تولیدشده توسط دیگران نیست و البته فقط و فقط هم محدود به تولید محتوا دست‌اول نمی‌شود. دانستن اینکه چه زمانی باید محتوا تولید کنید چه زمانی محتوا موردنظر را به اشتراک بگذارید، کلید اصلی در ایجاد تعامل با مشتریان بالقوه در تمامی کانال‌های ارتباطی آنلاین و قیف های فروش شماست.

تولید محتوا

شما زمانی که اقدام به تولید محتوا خودتان می‌کنید، درواقع مالک حقوق معنوی و غیر معنوی آن هستید. آن محتوا از هر نظر مال شماست. هر چیزی که در آن محتوا گنجانده‌شده نظر و عقیده شرکت شما و نظرات و مجموعه مهارت‌های موجود در سازمان شما به‌حساب می‌آید. این موضوع درنهایت ختم به مقوله رهبری فکری برند شما می‌شود. این مجموعه متنوع از حقایق ارزشی را برای مشتریان بالقوه شما ایجاد کرده و تا زمانی که ارزشی در این وجود داشته و عرضه شود، این مشتریان بازهم به شما مراجعه می‌کنند.

تولید محتوا اختصاصی و دست‌اول برای خودتان موجب افزایش نرخ تبدیل بازدیدی کننده به مشتری می‌شود. به همین دلیل است که هر استراتژیستی تأکید بسیار زیادی بر تولید محتوا دارد. اشتراک‌گذاری محتوایی که به این صورت تولیدشده است، نه‌تنها حجم ترافیک بالایی را به سمت شما هدایت می‌کند، بلکه میزان تبدیل بازدیدکننده یا مشتری بالقوه به مشتری نهایی را به‌شدت افزایش می‌دهد.

اما زمانی که نوبت برندسازی برای شما می‌شود، تولید محتوا باید با “من-محور” باشد. چیزی که منظور من هست، این است که وب‌سایت و وبلاگ شما باید تماماً از محتوای تولیدی و دست‌اول خودتان آپدیت شود. این کار نه‌تنها تعداد بازدیدکننده‌های بیشتری با توجه به تخصص و رهبری فکری شما در بازار و صنعت خودتان ایجاد می‌کند، بلکه موجب افزایش رتبه گوگل شما هم می‌شود.

مقاله مرتبط: راهکارهای تولید محتوای با کیفیت

اشتراک‌گذاری محتوا

اشتراک‌گذاری محتوای تولیدشده توسط شخص دیگر نیاز به مهارت و دقت بسیار زیادی دارد. در ابتدای این کار شاید درواقع مخالف این نظر و عقیده باشید. توصیه می‌کنم قبلاً انجام این کار قدری بیشتر فکر کنید. چرا باید محتوای تولیدشده توسط یک شرکت دیگر و احتمالاً رقیب خود را به اشتراک بگذارید؟ اجازه دهید با آن روبرو شویم، اغلب ما زمان کافی برای نوشتن مطلب موردنیاز برای یک وب‌سایت یا وبلاگ یا کتابی الکترونیک در رابطه با هر تغییر مهمی که در صنعت ما اتفاق می‌افتد، نداریم. ازاین‌روی، از طریق اشتراک‌گذاری مطالب خارجی و تهیه نشده توسط خودتان، درواقع به مشتریان و مخاطبین اصلی خود این پیام را می‌دهید که شما همیشه در اطلاع از تمام موارد و موضوعاتی هستید که در صنعت خود در حال اتفاق افتادن است و اینکه سازمان شما با این موارد تعامل داشته و از آن‌ها اطلاع دارد.

بهترین راه برای به اشتراک‌گذاری محتوای دیگران چیست؟ در این رابطه دوست دارم به قانونی تحت عنوان قانون مهمانی در شبکه‌های اجتماعی اشاره‌کنم. زمانی که در یک مهمانی بزم و شب‌نشینی شرکت می‌کنید، مطمئناً اگر در مورد هیچ‌چیزی غیر از خودتان صحبت نکنید، کسی به سمت شما و به تعامل با شما جذب نمی‌شود. حضور شرکت شما در شبکه‌های اجتماعی هم باید از همین قانون و روال تبعیت کند. اگر تمام محتوای منتشرشده تماماً در رابطه با خودتان باشد، مخاطبین علاقه خود را نسبت به شما ازدست‌داده و پس از چندی دیگر مطالب و محتوای شمارا دنبال نمی‌کنند. به افزایش آگاهی مخاطب کمک کنید، نه‌فقط دنبال افزایش فروش خود باشید. شوخ‌طبع باشد و فضایی سرگرم‌کننده ایجاد کنید. برخورد موذیانه داشتن و همواره در پی فروش بودن، تنها موجب دور کردن مشتریان و مخاطبین از خودتان می‌شود.

مقاله مرتبط: 10 اشتباه بزرگ در بازاریابی محتوا

تولید محتوا باید فقط و فقط باهدف ایجاد یک تعامل و ارتباط دوسویه انجام بپذیرد. حضور شما در فضای شبکه‌های اجتماعی تنها زمانی مؤثر و سودمند خواهد بود که بیش از جنبه تبلیغاتی، جنبه آگاهی دهندگی داشته باشد و بیشتر به دنبال سرگرم کردن مخاطب به‌جای کسل کردن وی باشد. چنان باید در این فضا برخورد کنید که گویی در فضا و دنیای واقعی حضور دارید و این‌گونه شاهد افزایش تعامل با مخاطبین خودتان خواهید بود!

سه راهکار در رابطه با تولید و اشتراک‌گذاری محتوا

آیا برای متعهد شدن به یک استراتژی محتوایی جدید آمادگی دارید؟ برای داشتن بهترین نتیجه از این راهکارها استفاده کنید:

  1. از همکاران خود استفاده کنید: نیازی نیست مسئولیت انجام این مهم را تنها خودتان بر عهده بگیرید. همکاران شما مطمئناً دریایی از دانش و اطلاعات در حوزه کاری خودشان هستند، پس‌ازآن به نفع خودتان استفاده کنید. مثلاً چرا افراد شاغل و فعال در بخش فروش سازمان دستی در تولید محتوای شما با نگاه فروش به آن نداشته باشند.
  2. از منابع رایگان به نفع خود بهره ببرید: زمانی که در جستجوی محتوا برای اشتراک گذاشتن هستید، آن دسته از وب‌سایت‌های جمع‌آوری‌کننده و اشتراک‌گذاری خبر بهترین دوستان شما در این رابطه هستند. این ابزارها انواع مختلف محتوا را بر اساس منافع و علایق، موضوع، صنعت، اخبار فوری و . . . از جای‌جای اینترنت جمع‌آوری می‌کنند. از این رسانه‌های استفاده‌های خوبی می‌توانید داشته باشید.
  3. بیشتر برای تحلیل رقابتی وقت بگذارید: همیشه نزدیک نگاه‌داشتن دوستان و از آن نزدیک‌تر نگاه‌داشتن دشمنان به خودتان کاری بسیار عاقلانه است. چرا؟ از این طریق به‌خوبی خواهید دانست که چه زمانی باید کارها را به‌طور متفاوت و البته بهتر از آن‌ها انجام دهید.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام …مشاوره رایگان ،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری … رقابت آزاد اشتراک نموده محتوای دوره ها،اجرای محتوا وبرنامه آموزشی مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام پروپوزال سمینار مشاوره رایگان ،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری، گروه طریق رقابت آزاد اشتراک نموده و محتوای دوره ها،اجرای محتوا وبرنامه آموزشی



لینک منبع :تولید محتوای باکیفیت دربرابر اشتراک گذاری محتوا

تولید محتوای باکیفیت دربرابر اشتراک گذاری محتوا - آلامتو www.alamto.com/content-creation-vs-content-sharing.html‎Cached3 ژانویه 2017 ... تولید محتوای باکیفیت دربرابر اشتراک گذاری محتوا:چگونه از طریق تولید و اشتراک محتوا با کیفیت برند خود را محکم تر از قبل کنیم؟ تولید محتوای باکیفیت دربرابر اشتراک گذاری محتوا -آکا www.akairan.com/.../content-creation-vs-content-sharing.html‎Cached17 جولای 2017 ... تولید محتوای باکیفیت دربرابر اشتراک گذاری محتوا:چگونه از طریق تولید و اشتراک محتوا با کیفیت برند خود را محکم تر از قبل کنیم؟ پونیلا - تحلیل SWOT از برند ... - ورود 130.185.76.16/post/359489/ تولید محتوای باکیفیت دربرابر اشتراک گذاری محتوا. چگونه از طریق تولید و اشتراک محتوا با کیفیت برند خود را محکم تر از قبل کنیم؟ آیا اشتراک گذاری محتوا ... آنچه بازاریاب های محتوایی باید درباره سئو بدانند | farsi seo | Pulse ... https://www.linkedin.com/.../آنچه-بازاریاب-های-محتوایی-باید-درباره-سئو-بدانند-farsi-seo‎Cached6 مارس 2017 ... در گذشته، تولید محتوا و سئو دو زمینه کاملا مجزا بودند، اما اکنون تصور اجرای موثر هر یک بدون .... اهمیت محتوای باکیفیت ... به علاوه، این محتوا لینک و اشتراک گذاری های اجتماعی را نیز جذب خواهد کرد که همگی به بهبود سئو کمک می کنند. راز های موفقیت در تولید محتوای ویدئویی | حسین صفوی : آموزش ... safavi.org/تولید-محتوای-ویدئویی/‎Cached15 ژوئن 2017 ... اگر می خواهید با راز های تولید محتوای ویدئویی آشنا شوید و بتوانید بوسیله ساخت ... بعد از کلی تلاش فراوان برای ساخت محتوای با ارزش و به اشتراک گذاری آن حالا .... در این حالت محتوا رایگان و با کیفیت تولید می کنی تا بتوانی ... دلایل عدم موفقیت در تولید محتوای باکیفیت - برترین ها www.bartarinha.ir/.../دلایل-عدم-موفقیت-در-تولید-محتوای-باکیفیت‎Cached11 جولای 2017 ... دلایل زیادی برای عدم موفقیت در تولید محتوای با‌کیفیت وجود دارد که مهم‌ترین آن به کیفیت نویسندگان محتوا بر‌می‌گردد. ... وب‌سایت شنبه: اگر تا به امروز استراتژی تولید محتوایی که برای ... تولید محتوا یا اشتراک‌ گذاری محتوا؟ 10 ابزار رایگان گوگل برای بازاریابان محتوا | نوین - رسانه تجارت نوین www.novin.com/blog/10-free-google-tools-for-content-marketers/‎Cached Rating: 4.6 - 17 votes 14 ژانویه 2017 ... اگر یک تولید کننده یا بازاریاب محتوای حرفه ای هستید پیشنهاد می کنم ... به معنی انتشار پست وبلاگی با کیفیت و به اشتراک گذاری آن نیست. تمام آنچه باید در رابطه با بازاریابی ویروسی بدانید | نوین www.novin.com/blog/what-is-viral-marketing/‎Cached Rating: 5 - 17 votes 3 جولای 2017 ... برای دستیابی به مخاطبان وفادار، محتوای زنجیره‌ای و با کیفیت ... توجه داشته باشید که هرچه شما اشتراک گذاری و دانلود محتوای ویروسی خود را ... از محتوایی که تولید می‌کنید، زمینه ساز اشتراک گذاری میلیونی محتوای شما خواهد بود. بازاریابی محتوایی چیست ؟ انواع روش های بازاریابی با محتوا-مسیر وب ... masireweb.ir/بازاریابی-محتوایی-چیست؟-انواع-روش‌ها‎Cachedبرای یادگیری بهتر انواع روش‌های محتوا و چگونگی ارائه آنها مقاله چگونه تولید محتوا ... برای اشتراک‌گذاری محتوای شما از جانب کاربران، باید مقالاتی را در سایت قرار دهید که ... این مقالات باید جامع، کامل، باکیفیت، موردنیاز کاربر، حل مسئله و یا چگونگی ... چگونه تولید محتوا کنیم؟ آموزش تولید محتوای مناسب - سئو روز https://seorooz.net/how-we-generated-content/‎Cached15 ژوئن 2017 ... اول اینکه چگونه محتوایی تولید نمایید که کاربران را جذب کند و موجب شود که کاربران تبدیل به مشتریان شما شوند ... چه چیز باعث با کیفیت بودن یک مقاله می شود؟ .... پر تکرار و محبوب را پاسخ دهید و همچنین بر روی موضوعات روز سرمایه گذاری کنید. .... سوالات و مشکلات و نظرات خود را میتوانید به اشتراک بگذارید ...