مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید

[ad_1]

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: لنوو در جریان نمایشگاه CES 2017 از بلندگوی هوشمند خودش هم رونمایی کرد. این بلندگو شباهت زیادی به Echo شرکت آمازون دارد و حتی از هوش مصنوعی الکسا شرکت آمازون بهره می‌برد. در واقع لنوو دستگاه Echo را با ظاهری جدیدتر ساخته است. بلندگویی که می‌تواند با شما صحبت کند و کارهایی که می‌خواهید را انجام دهد.

 

 بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید

این محصول سه بلندگوی ۵ واتی و یک Woofer با قدرت ۱۰ وات هم دارد که تجربه‌ی صوتی بسیار خوبی را برای کاربران خلق می‌کنند. استفاده از الکسا هم باعث شده که بتوان با این بلندگوها به جست‌وجوی اینترنتی پرداخت، موسیقی گوش کرد و کارهای دیگری انجام داد. حتی با استفاده از اپلیکیشن الکسا که برای گوشی‌های اندرویدی و iOS طراحی شده می‌توان ویژگی‌های بیشتری به بلندگوی هوشمند لنوو اضافه کرد.
 بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید

 بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید

 بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید

برای این بلندگو از پردازنده‌ی Intel Celeron N3060 و ۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به وای-فای با استاندارد ۸۰۲٫۱۱n و بلوتوث ۴ اشاره کرد. این بلندگو قرار است در رنگ‌های نارنجی، سیاه و خاکستری راهی بازار می‌شود.

لنوو گفته که علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را با قیمت ۱۲۹٫۹۹ دلار از بهار سال آینده خریداری کنند. البته یک مدل مخصوص از این بلندگو با تکنولوژی‌های هارمن کاردن هم ساخته می‌شود که ۱۷۹٫۹۹ دلار قیمت دارد.

 

 بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید

 

  بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید

 

  بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لپ تاپ ارزان و کارآمدتصویرلپ تاپ های ارزان و در عین حال کارآمد به لپ تاپ های دانشجویی معروف اند و البته این بدان تبلتتبلیتقیمت تبلتتبلت سامسونگفروش …قیمت تبلت مایکروسافت، لنوو، ایسر در بازار مدل تبلت قیمت تومان تبلت مایکروسافت ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ …اخیرا کمپانی بزرگ سامسونگ، پروژه‌ای با نام آلفا را طراحی کرده است که از نظر خط تولید نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ …معرفی دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار گسترده و در برخی مواقع گیج کننده است اما گلکسی جی پایگاه خبری الفشب یلدا در فهرست جهانی یونسکو هنوز به نام ایران ثبت نشده است از همین رو گفته می شود پول نیوز پول نیوز دلایل عدم استقبال مردم از کارت اعتباری خرید کالای داخلی را بررسی کردبهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و …بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و دی ۹۵ دسته راهنمای خرید آذر نوشته الف نکات مهم برای خرید دوربین عکاسیباشگاه خبرنگاران جوان؛ اینکه چه دوربینی بخریم احتمالا سوال خیلی از شما مخاطبین باشد نظرات کاربران در مورد گوشی …نظر کاربران درباره گوشی موبایل نوکیا مقایسه با سایر گوشی ها و تبلت ها لپ تاپ ارزان و کارآمدتصویر لپ تاپ های ارزان و در عین حال کارآمد به لپ تاپ های دانشجویی معروف اند و البته این بدان معنا تبلتتبلیتقیمت تبلتتبلت سامسونگفروش تبلتخرید تبلتمشخصات قیمت تبلت مایکروسافت، لنوو، ایسر در بازار مدل تبلت قیمت تومان تبلت مایکروسافت مدل ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر ساعت های هوشمند مطابق پیش بینی ها جلو نمی روند معرفی اپلیکیشن و بازی به چه دردی می نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ قسمت اول معرفی گوشی اخیرا کمپانی بزرگ سامسونگ، پروژه‌ای با نام آلفا را طراحی کرده است که از نظر خط تولید از سطح نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ میان‌رده مقرون به معرفی دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار گسترده و در برخی مواقع گیج کننده است اما گلکسی جی پایگاه خبری الف موج تورمی در پیش است پول ملی تضعیف‌شده و می‌شود بانک مرکزی توان ورود ندارد بانک‌ها عامل پول نیوز پول نیوز دلایل عدم استقبال مردم از کارت اعتباری خرید کالای داخلی را بررسی کرد بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و دی ۹۵ بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و دی ۹۵ دسته راهنمای خرید آذر نوشته شده توسط الف نکات مهم برای خرید دوربین عکاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینکه چه دوربینی بخریم احتمالا سوال خیلی از شما مخاطبین باشد مرجع موبایل ایران نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد گوشی موبایل موبایل نوکیا دوآل سیم



لینک منبع :بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید

بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/454584/بلندگوی-هوشمند-لنوو-را-ببینید 3 ژانویه 2017 ... لنوو در جریان نمایشگاه CES 2017 از بلندگوی هوشمند خودش هم رونمایی کرد. این بلندگو شباهت زیادی به Echo شرکت آمازون دارد و حتی از هوش مصنوعی ... بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/مقاله.../بلندگوی-هوشمند-لنوو-را-ببینید/ 3 ژانویه 2017 ... لنوو در جریان نمایشگاه CES 2017 از بلندگوی هوشمند خودش هم رونمایی کرد. این بلندگو شباهت زیادی به Echo شرکت آمازون دارد و در بهار راهی بازار ... بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/473714/بلندگوی-هوشمند-لنوو-را-ببینید/ مجید نوردوست: لنوو در جریان نمایشگاه CES 2017 از بلندگوی هوشمند خودش هم رونمایی کرد. این بلندگو شباهت زیادی به Echo شرکت آمازون دارد و حتی از هوش مصنوعی ... بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید www.tahapakhsh.ir/scientific/.../بلندگوی-هوشمند-لنوو-ببینید.html‎Cached3 ژانویه 2017 ... این بلندگو شباهت زیادی به Echo شرکت آمازون دارد و در بهار راهی بازار ... بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید - برترین ها | خبر فارسی بلندگوی هوشمند ... بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید - اخبارروز tasna.ir/1395/10/14/بلندگوی-هوشمند-لنوو-را-ببینید.html ببینید CES را 2017 لنوو Lenovo هوشمند بلندگوی بلندگوی هوشمند لنوو لنوو نمایشگاه CES 2017. بلندگوی هوشمند لنوو را نگاه بکنید (7 عکس) - سرزه www.serze.com/بلندگوی-هوشمند-لنوو-نگاه-بکنید-عکس-2666592/ 3 ژانویه 2017 ... بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید لنوو در جریان نمایشگاه CES 2017 از بلندگوی هوشمند خودش نیز پرده برداری کرد. بلندگوی | بلکفا:مرجع فارسی بلک بری blackfa.ir/tag/بلندگوی/ 7 ژانویه 2017 ... شرکت AiFi در نمایشگاه CES 2017 از بلندگوی ماژولار جدیدی رونمایی کرد. ... بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید لنوو در جریان نمایشگاه CES 2017 از ... بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید | پست - بهتینا behtina.gdn/post/68901 This site may harm your computer. پست با عنوان بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید از وبلاگ مجله مطالب خواندنی. بلندگوی هوشمند لنوو را ببینید - دانلود فیلم - دانلود آهنگ www.vavo.ir/ch/بلندگوی_هوشمند_لنوو_را_ببینید‎Cachedبلندگوی هوشمند لنوو را ببینید. دانلود معرفی تبلت جدید لنوو که به سرفس مایکروسافت شباهت دارد! دانلود تبلت بی نظیر و بی همتا لنوو یوگا هوم ۹۰۰ · دانلود معرفی ... #لنوو - Twitter Search https://twitter.com/search?q=%23لنوو On 22 Nov 2016 @DigikalaMag tweeted: "#لنوو رقیب سرفیس پرو۴ را می‌سازد امروز .." - read ... بلندگوی هوشمند #لنوو را ببینید http://goo.gl/R3rzzx #CES2017 ...