مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روشهای ساده سفت کردن باسن

[ad_1]

روشهای ساده سفت کردن باسن

 

اگر شما هم از اینکه باسنی افتاده و شل داشته باشید ناراضی هستید . اگر میخواهید باسنی گرد و سفت و خوش فرم داشته باشید و بدنبال روشهایی غیر از روش های جراحی هستید با ما همراه باشید تا در ادامه ی این مطلب از ایران ناز راههای آسان سفت کردن باسن را به شما بیاموزیم.

 

همه‌ی خانم‌ها می‌خواهند باسنی سفت و خوش فرم داشته باشند. اگر چه این کار به راحتی پیدا کردن یک تمرین خاص نیست، اما تمریناتی هست که می‌توانید با انجام آنها به سمت داشتن باسنی سفت و خوش فرم پیش بروید. در این مطلب با این تمرینات آشنا خواهید شد. احتمالا سال‌هاست که تمرینات خاصی را انجام داده‌اید، اما حالا به دنبال تمرینی متفاوت می گردید. ما این ? تمرین را پیشنهاد می‌دهیم، راه‌هایی عالی برای شروع سفت کردن باسن و یا سرعت دادن به پیشرفتتان به سمت باسنی خوش فرم.

 

1- از اسکات سنگین نترسید

 

خانم ها از اسکات می ترسند! چرا که فکر می کنند این تمرین پاهایشان را حجیم و بزرگ می کند. اما من شدیدا بر این باورم که شما واقعا احتیاج دارید تا بر روی عضلاتتان فشار بیشتری از حالت عادی بیاورید تا اینکه در پاها و باسنتان تغییری مشاهده کنید. اسکات سنگین و یا پرس پا یک روش خوب برای وارد آوردن این فشار است.

 

2- بالا رفتن جنبشی

 

نزدیک خانه‌ی ما تعداد زیادی پارک وجود دارد. معمولا در آن‌ها می‌دوم و سعی می‌کنم جاهایی برای بالا رفتن پیدا کنم. مثلا در هر پارکی، حداقل چند تا نیمکت و تعدادی میز وجود دارد. بعضی از آنها هم دو سطحی‌اند. ممکن است در حین دویدن لبه‌ی جوی آب، پل، پله و چیزهای دیگری هم پیدا کنید. چنین جاهایی نامحدودند. دور پارک بدوید و هر سطحی که پیدا کردید، چند بار بر روی آن بالا و پایین بروید. به این شکل که یک پایتان را بر روی سطح مورد نظر گذاشته، با یک فشار بدنتان را بالا بکشید و پای دیگر را همانند پای قبلی بالا بکشید.

 

3- دویدن در سر بالایی

 

قطعا یکی از بهترین تمریناتی که می‌توانید توسط آن باسن و کلا پایین تنه‌تان را سفت کنید و به آن شکل دهید، این است که در سر بالایی بدوید! شیب سربالایی‌ها باعث به وجود آمدن مقاومت مبهوت کننده‌ای در برابر نیروی شما می‌شود و زاویه‌ای که بدنتان در آن قرار می‌گیرد، باعث می‌شود عضلات ران و باسن شما تحت فشار قرار بگیرند. این تمرین، همچنین یک تمرین چربی سوز قوی نیز به حساب می‌آید! روی هم رفته، این تمرین، یکی از تمرینات پایین تنه‌ی مورد علاقه‌ی من است.

 

نتیجه گیری

 

این سه تمرین، تمریناتی قوی هستند که واقعا در پیشرفت شما برای رسیدن به باسنی سفت و خوش فرم تاثیر می‌گذارند. فقط حواستان باشد که یک رژیم غذایی سالم داشته باشید و تمرینات کاردیوتان را نیز رها نکنید. به یاد داشته باشید که سوزاندن چربی‌های اضافه‌ی بدنتان، باعث خواهد شد اندامتان سفت و در هم تنیده به نظر برسند.

 

مطالب مرتبط

 

7 راهکار برای سفت کردن پوست های شل

 

اثرات لیزر درمانی در لاغر شدن و کاهش وزن


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

زیبایی اندام،پرورش اندام،تناسب اندام،کوجک کردن …رژیم لاغریورزش شکمنرمش شکم لاغری شکماندام زندختران خوش اندامکوچک کردن شکم تناسب روشهای کوچک کردن شکم برای خانمهامصرف بیش از حد ادویه جات و نمک ها باعث می شود که شکم شما نفخ کند یک چهارم فنجان سس کچاپ ورزش برای ران پا، حرکات ورزشی برای کوچک کردن ران و باسن ورزش برای ران پاحرکات ورزشی برای ران پاورزش ران و باسنورزش برای ران و باسنورزش برای حرکاتی برای بزرگ کردن باسن پایگاه تخصصی …یکی از دوستان در خصوص حرکتی برای بزرگ کردن عضلات باسن سئوال نمودند تصمیم گرفتم مقاله ماسک ساده و موثر برای پاک کردن جوش های سرسیاه …روش تهیه یک ماسک ساده ولی موثر را برای پاک کردن لکه های قهوه ایده روش ساده برای کوچک کردن شکم سلامت آکاکردنکوچک کردن شکمآب کردن چربی های شکمآب کردن شکمشکم صافچربی شکملاغری شکمشکمروش روش های سفت و خوش فرم کردن سینه ها نازوبمطالب مرتبط ورزش هایی برای کوچک کردن سینه ها تصاویر ورزش هایی برای خوش فرم کردن سینه پنج راه آسان برای سفت شدن سینه‌ ها در عرض یک ماه … در ۱۳ام اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲۴۹ برای سفت شدن عضلات در خانم‌ها باید تمرینات با اصلاح و درمان گودی کمر با چند تمرین ورزشی سادهسبک زندگیتناسب اندامگودی کمر در اصطلاح پزشکی به خم طبیعی در ناحیه پایینی کمر اطلاق میشود با اینکه زیبایی اندام،پرورش اندام،تناسب اندام،کوجک کردن شکم،افزایش وزن رژیم لاغریورزش شکمنرمش شکم لاغری شکماندام زندختران خوش اندامکوچک کردن شکم تناسب اندام روشهای کوچک کردن شکم برای خانمها مصرف بیش از حد ادویه جات و نمک ها باعث می شود که شکم شما نفخ کند یک چهارم فنجان سس کچاپ سه ورزش برای ران پا، حرکات ورزشی برای کوچک کردن ران و باسن ورزش برای ران پاحرکات ورزشی برای ران پاورزش ران و باسنورزش برای ران و باسنورزش برای لاغری حرکاتی برای بزرگ کردن باسن پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ یکی از دوستان در خصوص حرکتی برای بزرگ کردن عضلات باسن سئوال نمودند تصمیم گرفتم مقاله ای در ماسک ساده و موثر برای پاک کردن جوش های سرسیاه عکس روش تهیه یک ماسک ساده ولی موثر را برای پاک کردن لکه های قهوه ای ده روش ساده برای کوچک کردن شکم سلامت آکا ورزش پرطرفدار برای شکم بزرگ و کوچک کردن آن محققان ژن هایی را که عامل عدم درمان سرطان می شوند روش های سفت و خوش فرم کردن سینه ها نازوب مطالب مرتبط ورزش هایی برای کوچک کردن سینه ها تصاویر ورزش هایی برای خوش فرم کردن سینه ها پنج راه آسان برای سفت شدن سینه‌ ها در عرض یک ماه برای بانوان در ۱۳ام اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲۴۹ برای سفت شدن عضلات در خانم‌ها باید تمرینات با وزنه رو روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسر باسن روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسر باسن مباحث طبقه بندی شده جنسی را در این وبلاگ به صورت سفت کردن باسن



لینک منبع :روشهای ساده سفت کردن باسن

Images for روشهای ساده سفت کردن باسن روشهای ساده سفت کردن باسن - ایران ناز www.irannaz.com/روشهای-ساده-سفت-کردن-باسن.html‎Cachedسفت کردن باسن با روش هایی بسیار ساده سفت کردن باسن ما این تمرین را پیشنهاد می‌دهیم، راه‌هایی عالی برای شروع سفت کردن باسن و یا سرعت دادن به پی. شش راه برای داشتن باسنی سفت و خوش فرم - نیلگون-تناسب اندام ... nilgoon-mag.com/شش-راه-برای-داشتن-باسنی-سفت-و-خوش-فرم/‎Cached Similar16 نوامبر 2014 ... تناسب اندام بانوان، سفت کردن باسن، باسن خوش فرم، روش انجام اسکات، ... این نوع لانگز باسن را قوی کرده و همانطور که خیلی از خانم‌ها می‌خواهند فرم ... سفت کردن باسن با روش هایی بسیار ساده - بیتوته www.beytoote.com/sport/andam/buttocks5-simple-methods.html‎Cachedباسن,بزرگ کردن باسن,باسن‌ بزرگ,کوچک کردن باسن,بزرگ شدن باسن,ورزش باسن, ماساژ باسن,ورزش بزرگ کردن باسن,باسن خوش فرم,کوچک کردن باسن ورزش. دو حرکت برای سفت کردن ران و باسن - بیتوته www.beytoote.com/sport/andam/move3-tighten2-thighs.html‎Cached Similarورزش برای سفت کردن ران ورزش برای سفت کردن عضلات ران تناسب اندام پیشگیری از شل شدن عضلات ران ... چهار روش برای خوش فرم کردن سریع عضلات شکم ... این حرکات در عین سادگی تأثیر بسزایی روی تقویت و سفت کردن ران و باسن دارند. سفت شدن ران ها و باسن با 2 حرکت ورزشی - نمناک namnak.com/سفت-شدن-ران-ها-باسن.p27073‎Cachedسفت شدن ران و بهترین حرکات ورزش سفت شدن ران و باسن و ورزش برای سفت شدن سریع ... راه و ورزش برای سفت شدن ران و بخش تحتانی بدن ، 2 حرکت ورزشی ساده است . روشهای ساده سفت کردن باسن - ایران ناز | دمادم https://damadam.ir/news/روشهای-ساده-سفت-کردن-باسن/7001897 روشهای ساده سفت کردن باسن اگر شما هم از اینکه باسنی افتاده و شل داشته باشید ناراضی هستید . اگر میخواهید باسنی گرد و سفت و خوش فرم داشته باشید و ... 10 تمرین ساده برای سفت کردن عضلات پا - پزشک آشنا https://www.pezeshkashna.com/10-تمرین-ساده-برای-سفت-کردن-عضلات-پا/‎Cached18 دسامبر 2014 ... شما فقط باید در نواحی ران ها و باسن احساس فشار کنید. اگر روی زانوان خود ... قدم زدن هنگام زانو زدن ، یکی از بهتری روش های سفت کردن عضلات پا. علم ورزش | ۴ حرکت برای سفت کردن عضلات باسن و شکم بدون نیاز به ... www.elmevarzesh.com/4-moves-to-tone-your-belly-butt-faster/‎Cached Similar30 مارس 2015 ... 4 حرکت برای سفت کردن عضلات شکم و باسن بدون نیاز به وزنه ... در این مطلب ۴ حرکت ساده را انتخاب کرده ایم که روی تقویت عضلات باسن و شکم و سفت کردن عضلات این ... آشنایی با حلقه لاغری یا هولاهوپ و آموزش ورزش با حلقه لاغری ... علم ورزش | دو حرکت برای سفت کردن ران و باسن www.elmevarzesh.com/workouts-to-tighten-hips-thighs/‎Cached Similar26 دسامبر 2012 ... در این مطلب دو حرکت ساده را برای شما آماده کرده ایم.این حرکات در عین سادگی تأثیر بسزایی روی تقویت و سفت کردن ران و باسن دارند.