مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نوکیا D1C احتمالا با قیمت ۱۵۰ دلار در هند ارائه می‌شود

[ad_1]

اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که نوکیا دو ورژن از مدل D1C را به بازار ارائه خواهد داد.

با توجه به آخرین اخبار غیررسمی از رسانه خبری هندی Indian tech media، گوشی میان رده نوکیا D1C، قیمتی حدود ۹۹۹۹ روپیه (۱۵۰ دلار) در کشور هند خواهد داشت. انتظار می‌رود این دستگاه با دو مدل مختلف به بازار ارائه شود؛ نسخه پایه با ۲ گیگابایت رم حدودا با قیمت ۱۵۰ دلار و مدل بالاتر باقیمتی حدود ۱۲۹۹۹ روپیه (۲۰۰ دلار) عرضه می‌شود.

شایعات مربوط به تلفن‌های هوشمند نوکیا در هفته‌های اخیر به‌شدت در معرض توجه قرار گرفته است و انتظار می‌رود D1C یکی از چندین گوشی اندرویدی باشد که تحت برند نوکیا در ما‌ه‌های آتی به بازار عرضه خواهد شد. در کنار D1C، انتظار می‌رود برخی دیگر از گوشی‌های بالا رده نوکیا مجهز به پردازنده Snapdragon 835 نیز به بازار عرضه شوند. محصول دیگر نوکیا با ۱ گیگابایت رم و پردازنده Snapdragon 200 نیز از جمله گوشی‌های احتمالی نوکیا خواهد بود. اما آخرین خبر جدی مربوط به قیمت Nokia D1C است. البته این خبر در حد شایعه است؛ ولی از آنجایی که سایت‌های معتبر در چند وقت اخیر به ویژگی‌های آن پرداخته‌اند، خبر منتشرشده دور از واقعیت نیست. اگر به خبر‌های گزارش‌شده در مورد مشخصات فنی احتمالی نوکیا D1C بپردازیم، انتظار می‌رود این اسمارت فون از پردازنده Snapdragon 430 و از یک نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت 1080 بهره ببرد. در خبرها آمده است که هر دو مدل Nokia D1C به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل و دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسل مجهز خواهند بود و با اندروید نوقا ارائه می‌شوند.

nokia d1c price

نوکیا به‌عنوان یک برند نوستالژیک در سطح جهان مطرح است و با اینکه در چند سال اخیر اقدام به تولید تلفن نکرده ولی وفاداران زیادی در سراسر جهان دارد. گوشی‌های جدید نوکیا فصل جدیدی برای برند ۱۵۰ ساله این شرکت فنلاندی نوید می‌دهند، اما درواقع طراحی، تحقیق، توسعه و ساخت اسمارت ‌فون‌های تولیدی نوکیا توسط شرکت HMD صورت می‌گیرد که از مدیران سابق نوکیا و مایکروسافت تشکیل شده‌ است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تک شات اخبار داغ فناوریتک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها نوکیا احتمالا با قیمت ۱۵۰ دلار در هند ارائه می‌شود



لینک منبع :نوکیا D1C احتمالا با قیمت ۱۵۰ دلار در هند ارائه می‌شود

نوکیا D1C احتمالا با قیمت ۱۵۰ دلار در هند ارائه می‌شود - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/3/150425/nokia-d1c-to-be-priced/‎Cached3 ژانویه 2017 ... با توجه به آخرین اخبار غیررسمی از رسانه خبری هندی Indian tech media، گوشی میان رده نوکیا D1C، قیمتی حدود ۹۹۹۹ روپیه (۱۵۰ دلار) در کشور هند ... نوکیا D1C احتمالا با قیمت ۱۵۰ دلار در هند ارائه می شود - تکنومون technomon.com/.../نوکیا-d1c-احتمالا-با-قیمت-۱۵۰-دلار-در-هند-ارائه-می-شود‎Cached4 ژانویه 2017 ... با توجه به آخرین اخبار غیررسمی از رسانه خبری هندی Indian tech media، گوشی میان رده نوکیا D1C، قیمتی حدود ۹۹۹۹ روپیه (۱۵۰ دلار) در کشور هند ... نوکیا d1c احتمالا با قیمت 150 دلار در هند ارائه می‌شود | زومیت | خبروان khabarone.ir/news/.../نوکیا-d1c-احتمالا-با-قیمت-150-دلار-در-هند-ارائه-می‌شود 4 ژانویه 2017 ... با توجه به آخرین اخبار غیررسمی از رسانه خبری هندی Indian tech media، گوشی میان رده نوکیا D1C، قیمتی حدود ۹۹۹۹ روپیه (۱۵۰ دلار) در کشور هند ... نوکیا d1c احتمالا با قیمت 150 دلار در هند ارائه می‌شود | جام‌جم | خبروان khabarone.ir/news/.../نوکیا-d1c-احتمالا-با-قیمت-150-دلار-در-هند-ارائه-می‌شود 4 ژانویه 2017 ... به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت، با توجه به آخرین اخبار غیررسمی از رسانه خبری هندی Indian tech media، گوشی میان رده نوکیا D1C، قیمتی ... نوکیا D1C احتمالا با قیمت ۱۵۰ دلار در هند ارائه می‌شود newzes.ir/search/?...نوکیا%20D1C%20احتمالا%20با%20قیمت%20۱۵۰%20دلار%20در%20هند... اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که نوکیا دو ورژن از مدل D1C را به بازار ارائه خواهد داد. با توجه به آخرین اخبار غیررسمی از رسانه خبری هندی Indian tech media، گوشی میان رده ... نوکیا D1C احتمالا با قیمت ۱۵۰ دلار در هند ارائه می‌شود - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../نوکیا-d1c-احتمالا-با-قیمت-۱۵۰-دلار-در-هند-ارائه-می-شود‎Cached4 ژانویه 2017 ... اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که نوکیا دو ورژن از مدل D1C را به بازار ارائه خواهد داد. نوکیا D1C احتمالا با قیمت ۱۵۰ دلار در هند ارائه می‌شود | برنا | دانلود و ... https://bornaict.ir/2017/01/03/نوکیا-d1c-احتمالا-با-قیمت-۱۵۰-دلار-در-هند-ا/ با توجه به آخرین اخبار غیررسمی از رسانه خبری هندی Indian tech media، گوشی میان رده نوکیا D1C، قیمتی حدود ۹۹۹۹ روپیه (۱۵۰ دلار) در کشور هند خواهد داشت. نوکیا D1C احتمالا با قیمت ۱۵۰ دلار در هند ارائه می‌شود - نیوز پارسی newsparsi.com/نوکیا-d1c-احتمالا-با-قیمت-150-دلار-در-هند-ارائه-می-شود-3688-502130.html‎Cachedنوکیا D1C احتمالا با قیمت ۱۵۰ دلار در هند ارائه می‌شود. اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که نوکیا دو ورژن از مدل D1C را به بازار ارائه خواهد داد. نوکیا D1C احتمالا با قیمت ۱۵۰ دلار در هند ارائه می‌شود — وبلاگ ... - خـانه i-sel.ir/blog/نوکیا-d1c-احتمالا-با-قیمت-۱۵۰-دلار-در-هند-ا/ نوکیا d1c احتمالا با قیمت ۱۵۰ دلار در هند ارائه می شود · زومیت ۱۳۸ روز پیش ۱. با توجه به آخرین اخبار غیررسمی از رسانه خبری هندی Indian tech media، گوشی میان رده . نوکیا D1C احتمالا با قیمت ۱۵۰ دلار در هند ارائه می‌شود - شبکه توریسم https://www.shabakehtourism.com/نوکیا-d1c-احتمالا-با-قیمت-۱۵۰-دلار-در-هند-ا/ سایت خبری پول و تجارت. نوکیا D1C احتمالا با قیمت ۱۵۰ دلار در هند ارائه می‌شود. اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که نوکیا دو ورژن از مدل D1C را به بازار ارائه خواهد داد.