مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان لکه های تیره روی زانو

[ad_1]

چگونه از شر لکه های تیره روی زانوها خلاص شوید؟

how-to-get-rid-of-dark-spots-on-knees

اگر بر روی زانوهای خود لکه های تیره رنگ دارید و از وضع موجود ناراضی هستید در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا روش های از بین بردن این لکه ها را بررسی کنیم:

به گزارش آلامتو و به نقل از مجله تناسب اندام؛ لکه های تیره روی زانوها معمولا توسط یک هیپرپیگمانتاسیون (افزایش تولید رنگ دانه های پوست) و به علت ضخیم و خشک بودن بیش از حد پوست ایجاد می شوند. شما می توانید از شر این لکه های تیره خلاص شوید. فقط کافی است هر هفته به اندازه کافی وقت بگذارید و به زانوهایتان توجه کنید تا دیگر تیره، خشک و زبر به نظر نرسند و نرمی و رنگ سالم سابق شان را مجددا بدست آورند. برای درمان و از بین بردن لکه های تیره زانویتان، می توانید از چیزهایی که احتمالا همین حالا در اختیار دارید، استفاده کنید.

قدم اول

یک لیمو را نصف کنید و پالپ و آب آن را روی لکه های تیره زانویتان بمالید. از تماس آن با هرگونه بریدگی یا زخم باز اجتناب کنید. زیرا اسیدی بودن لیمو باعث سوزش پوست خواهد شد. آب لیمو را بمدت ۱۰ دقیقه روی پوست بگذارید و اجازه دهید همانطور که به سراغ مرحله بعدی می روید، روی پوستتان بماند.

قدم دوم

پوست های مرده زانوهایتان را با لایه برداری جدا کنید. تیرگی زانوهایتان احتمالا به این علت است که پوست شما در آن ناحیه ضخیم و خشک شده است. پوست روی زانوها، آرنج ها و پاها بعلت مقدار کششی که این نواحی تحمل می کنند، به طور طبیعی ضخیم تر و خشک تر از جاهای دیگر بدن شماست. از یک کرم لایه بردار بدون نسخه استفاده کنید یا با مخلوط کردن شکر قهوهای و روغن زیتون، یک لایه بردار خانگی درست کنید. آن را با حرکات دایره ای روی پوستتان مالش دهید و سپس بشویید.

قدم سوم

آب لیمو و کرم لایه بردار را با آب بشویید و به آرامی با حرکت ضربه ای حوله خشک کنید،سپس یک مرطوب کننده غلیظ و تسکین دهنده که با فرمول مخصوص پوست های فوق العاده خشک به پوستتان بمالید. هنگامیکه این ناحیه کاملا پوشانده شد، روی آن یک پوشش پلاستیکی قرار دهید تا مطمئن شوید که این لوسیون، کاملا توسط پوستتان جذب می شود. هنگامیکه جذب شد، پوشش پلاستیکی را بردارید و دور بیندازید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

فروشگاه پارسی طبپارسی طب یک وبگاه عمومی با موضوع سلامتی و پزشکی است این وبگاه به شدت به طب سنتی و ماسک لک صورت برای درمان لک های صورتماسک لک صورت درمان لک صورت ماسک رفع لک صورت درمان لک صورت درمان لکه های صورت لکه های با مواد طبیعی لکه های صورت تان را از بین ببریدلک صورت لکه های صورت و بدنرفع لک ازبین لکه های صورت با مواد طبیعی زیبایی پوستعلت روشن کردن پوست تیره زیباشو دات کامسلام و عرض ادب من شانزده سالمه و پوستم تقریبا خیلی تیره شده و خال های سیاه نیز در مدت کیلینیک زیبایی در غرب تهرانکلینیک زیبایی خوب در تهران ایا به دنبال کلینیک زیبایی خوب در تهران هستید؟ تا کنون پوست و زیباییلبدهانجوشاکنهلکه …آیا لکه های بدون رنگ گسترش می یابند ؟ راهی برای پیش بینی احتمال انتشار لکه های مزاج شناسی بلغم ؛ مشخصات بلغمی ها و درمان …مشخصات افراد بلغمی و درمان آن با سلام من بیش از ده ساله که هر روز حالت تهوع دارم بعضی آشنایی با زخم بستر و روشهای درمان آن سایت … مسئول محتوای سایت های دیگر نیست شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت پوست و مو پزشکان ایران آفتاب سوختگی با پیدایش قرمزی ملایم پوست شروع می‌شود و برای درمان خانگی آن کافی است آب کاروفناوری کَلالهکاروفناوری متوسطه یک پایه هفتم برای ورود به پودمان ها بر روی عناوین آن ها کلیک کنید فروشگاه پارسی طب پارسی طب یک وبگاه عمومی با موضوع سلامتی و پزشکی است این وبگاه به شدت به طب سنتی و گیاهی ماسک لک صورت برای درمان لک های صورت ماسک لک صورت درمان لک صورت ماسک رفع لک صورت درمان لک صورت درمان لکه های صورت لکه های صورت با مواد طبیعی لکه های صورت تان را از بین ببرید لک صورت لکه های صورت و بدنرفع لک ازبین لکه های صورت با مواد طبیعی زیبایی پوستعلت بروز لکه روشن کردن پوست تیره زیباشو دات کام سلام و عرض ادب من شانزده سالمه و پوستم تقریبا خیلی تیره شده و خال های سیاه نیز در مدت یک یا دو کیلینیک زیبایی در غرب تهران کلینیک زیبایی خوب در تهران ایا به دنبال کلینیک زیبایی خوب در تهران هستید؟ تا کنون تنوانسته کاروفناوری کَلاله کاران ارجمند، سلام و عرض ادب خداوند را شاکریم که براساس سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش و اسانس ها خبرگزاری پردیس اسانس ها ترکیبات معطری هستند که در اندامهای مختلف گیاهان یافت می شوند در واقع پوست و زیباییلبدهانجوشاکنهلکه پفناخنسوختگی خال پیر آیا لکه های بدون رنگ گسترش می یابند ؟ راهی برای پیش بینی احتمال انتشار لکه های ویتیلیگو وجود مزاج شناسی بلغم ؛ مشخصات بلغمی ها و درمان سایت شخصی مشخصات افراد بلغمی و درمان آن با سلام من بیش از ده ساله که هر روز حالت تهوع دارم بعضی وقتا شوره لباس های تیره شدرنگ زنگ مو های تیره



لینک منبع :درمان لکه های تیره روی زانو

درمان لکه های تیره روی زانو - پاک کردن لکه سیاه روی زانوها - آلامتو www.alamto.com/dark-spots-knees-remedy.html‎Cached3 ژانویه 2017 ... درمان لکه های تیره روی زانو:اگر بر روی زانوهای خود لکه های تیره رنگ دارید و از وضع موجود ناراضی هستید در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا روش های از ... Lahzehnama.ir | رفع تیرگی زانو ، زیر بغل ، آرنج و قوزک پا - لحظه نما lahzehnama.ir/fa/news/.../رفع-تیرگی-زانو-زیر-بغل-آرنج-و-قوزک-پا‎Cached Similarهمه آن چه باید در مورد راه های رفع تیرگی از زانو ، زیر بغل ، آرنج و قوزک پا بدانید. ... موقت با کرم های آرایشی پوشاند اما این کار اغلب باعث لکه شدن باس و برملا شدن مخفی ... درمان لکه های تیره روی زانوها | مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/tag/درمان-لکه-های-تیره-روی-زانوها/ لکه های تیره روی زانو چگونه پدید می آیند چه عواملی در ایجاد تیرگی پوست زانو نقش دارند چه راهکارهای درمانی برای رفع این عارضه باید در نظر بگیریم توصیه های ... درمان لکه های تیره روی زانو – دکتر زیبایی بینی در شیراز spearspear77.persisblogs.ir/2017/05/.../درمان-لکه-های-تیره-روی-زانو-2/‎Cached23 مه 2017 ... اگر بر روی زانوهای خویش لکه های تیره رنگ دارید و از حال و روز جان دار ناراضی می‌باشید به‌دنبال این نوشته‌علمی با ما همراه گردید تا راه های از بین بردن ... 7 راهکار موثر برای رفع تیرگی زانو و آرنج | مخلوطی از گلیسیرین - قطره www.ghatreh.com/news/.../راهکار-موثر-برای-رفع-تیرگی-زانو-آرنج‎Cached30 ژانویه 2017 ... در واقع خیلی ها فکر می کنند این تیرگی نوعی لک است در صورتی که با ... آن را به روی قسمت های تیره زانو و آرنج هایتان بمالید و به آرامی ماساژ دهید. درمان لکه های تیره روی زانو – زیبایی دکتر creeksaw01.mybjjblog.ir/2017/05/22/درمان-لکه-های-تیره-روی-زانو/‎Cached22 مه 2017 ... به گزارش آلامتو و به نقل از روزنامه تناسب اندام ; لکه های تیره روی زانوها معمولا به وسیله یک دکتر زیبایی در تهران ( ارتقاء ساخت رنگ دانه های پوست ) و ... درمان لکه های تیره روی زانو – دکتر زیبایی دندان keymole01.suomiblog.ir/2017/05/22/درمان-لکه-های-تیره-روی-زانو/‎Cached22 مه 2017 ... اگر بر روی زانوهای خود لکه های تیره رنگ دارید و از اوضاع و احوال مو جود ناراضی هستید به‌دنبال این نوشته‌علمی با ما همراه گردید تا روش های از بین بردن ... درمان لکه های تیره روی زانو | دکتر زیبایی در اصفهان keyspear28.over-blog.ir/2017/05/.../درمان-لکه-های-تیره-روی-زانو-2/‎Cached22 مه 2017 ... اگر بر روی زانوهای خویش لکه های تیره رنگ دارید و از احوال موجود ناراضی میباشید درپی این نوشته‌علمی با ما یار و همدم شوید تا نحوه های از میان بردن این ... رفع سریع سیاهی آرنج و زانو با درمان خانگی - نمناک namnak.com/رفع-سریع-سیاهی-آرنج-زانو.p16117‎Cachedتیرگی آرنج و زانوهایتان زیبایی پوستتان را به هم زده و شما نمی توانید در میهمانی ها لباس دلخواهتان را بپوشید پس با درمان های خانگی رفع سیاهی آرنج و زانو مشکل را حل ... درمان لکه های تیره روی زانو | دکتر زیبایی بینی در رشت spearmole46.jiliblog.ir/2017/05/22/درمان-لکه-های-تیره-روی-زانو/‎Cached22 مه 2017 ... اگر بر روی زانوهای خود لکه های تیره رنگ دارید و از وضع و اوضاع موجود ناراضی می باشید پیرو این مطلب با ما همراه گردید تا روش های از میان بردن این لکه ...