مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لنوو رقیب سرفیس پرو را معرفی کرد

[ad_1]

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: لنوو کلی محصول به نمایشگاه CES 2017 آورده که یکی از آن‌ها Miix 720 نام دارد. محصولی که برای رقابت با تبلت‌های سرفیس پرو مایکروسافت ساخته شده است. حتی این تبلت هیبریدی به قلم مخصوص هم مجهز شده که Active Pen 2 نام دارد. این قلم برای نقاشی، طراحی و کارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 لنوو رقیب سرفیس پرو را معرفی کرد؛ Miix 720‌ با ۱۶ گیگابایت رم

Miix 720 یک تبلت ۱۲ اینچی  با کیفیت صفحه نمایش QHD‌ است که باتری آن هم تا ۸ ساعت دستگاه را روشن نگه‌میدارد. حتی می‌توانید این تبلت را با کابل Thunderbolt 3 به صفحه‌های نمایش ۴K هم متصل کنید. همچنین یک صفحه کلید هم برای Miix 720 در نظر گرفته شده که قابلیت اتصال و جدا شدن از بدنه‌ی تبلت را دارد.

این تبلت به پردازنده‌ی Core i7 مجهز شده و ۱۶ گیگابایت رم دارد. ۱ ترابایت حافظه‌ی SSD هم برای این محصول در نظر گرفته شده و بلندگوهای دالبی روی آن دیده می‌شوند. لنوو برای تبلت جدیدش از دوربین پشت ۵ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۱ مگاپیکسلی در جلو استفاده کرده است.

شرکت لنوو گفته که این تبلت با قیمت ۱۰۰۰ دلار با صفحه کلید به فروش می‌رسد. همچنین گفته شده که قیمت قلم آن هم ۶۰ دلار است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مایکروسافت سرفیس پرو گجت نیوزمایکروسافتسرفیسپروسرفیس پرو ۴ جدیدترین تبلت خانواده سرفیس مایکروسافت است که مدتی قبل همزمان قیمت تبلت گلکسی تب پرو اس سامسونگ مشخص …تبلت اینچی گلکسی تب‌پرو اس یکی از باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت‌های ویندوزی است که آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپلدر روزهای گذشته شاهد فاش شدن تصاویری بودیم که برخی آن را مربوط به سرفیس فون می اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت پردرآمد ۱۰ عدد از بهترین لپ ‌تاپ‌ های هیبریدی سال گجت ……در این مقاله قصد داریم تا دستگاه از بهترین لپ ‌تاپ‌ های هیبریدی را معرفی کنیمبهترین لپ تاپ‌های بازار با قیمت ۲ تا ۴ میلیون …سرفیس پرو ۴ مایکروسافت مشخصات فنی پردازنده‌ی حافظه‌ی تک شات اخبار داغ فناوریتک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎هاپول نیوز پول نیوز دلایل عدم استقبال مردم از کارت اعتباری خرید کالای داخلی را بررسی کردتبلت زومیتچهار شنبه ۸ دی ۱۳۹۵ جیونی ام رسما معرفی شد صفحه نمایش ۵۷ اینچی با لبه‌های خمیده و ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای مایکروسافت سرفیس پرو گجت نیوز مایکروسافتسرفیسپرو سرفیس پرو ۴ جدیدترین تبلت خانواده سرفیس مایکروسافت است که مدتی قبل همزمان با قیمت تبلت گلکسی تب پرو اس سامسونگ مشخص شد فارنت تبلت اینچی گلکسی تب‌پرو اس یکی از باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت‌های ویندوزی است که شاید آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپل در روزهای گذشته شاهد فاش شدن تصاویری بودیم که برخی آن را مربوط به سرفیس فون می‌دانستند، ولی اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی گوشی موبایلگوشی سامسونگگوشی نوکیاگوشی سونیگوشی سونی اریکسونگوشی گوشی ال جیتبلتتبلت ۱۰ عدد از بهترین لپ ‌تاپ‌ های هیبریدی سال گجت نیوز در این مقاله قصد داریم تا دستگاه از بهترین لپ ‌تاپ‌ های هیبریدی را معرفی کنیم بهترین لپ تاپ‌های بازار با قیمت ۲ تا ۴ میلیون تومان تیر ۹۵ سرفیس پرو ۴ مایکروسافت مشخصات فنی پردازنده‌ی حافظه‌ی رم ۴ تک شات اخبار داغ فناوری تک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها پول نیوز پول نیوز دلایل عدم استقبال مردم از کارت اعتباری خرید کالای داخلی را بررسی کرد تبلت زومیت چهار شنبه ۸ دی ۱۳۹۵ جیونی ام رسما معرفی شد صفحه نمایش ۵۷ اینچی با لبه‌های خمیده و باتری ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر میانبر در اپلیکیشن دوربین اندروید معرفی اپلیکیشن و بازی به چه دردی می خورد؟ کیف و کاور سرفیس پرو ٤ سرفیس پرو ٣ تبلت سرفیس پرو



لینک منبع :لنوو رقیب سرفیس پرو را معرفی کرد

لنوو رقیب سرفیس پرو را معرفی کرد؛ Miix 720‌ با 16 گیگابایت رم https://www.digikala.com/.../لنوو-رقیب-سرفیس-پرو-را-معرفی-کرد؛-miix-720‌-با/‎Cached3 ژانویه 2017 ... لنوو کلی محصول به نمایشگاه CES 2017 آورده که یکی از آن‌ها Miix 720 نام دارد. محصولی که برای رقابت با تبلت‌های سرفیس پرو مایکروسافت ساخته ... لنوو رقیب سرفیس پرو را معرفی کرد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../لنوو-رقیب-سرفیس-پرو-را-معرفی-کرد/‎Cached9 مه 2017 ... لنوو رقیب سرفیس پرو را معرفی کرد. مجید نوردوست: لنوو کلی محصول به نمایشگاه CES 2017 آورده که یکی از آن‌ها Miix 720 نام دارد. محصولی که برای ... لنوو رقیب ارزان قیمت سرفیس مایکروسافت را معرفی کرد | شهر ای تی | 30tyit.ir/2016/09/.../لنوو-رقیب-ارزان-قیمت-سرفیس-مایکروسافت/‎Cached5 سپتامبر 2016 ... دیروز هم لنوو تبلتی که شباهت زیادی به سرفیس ماکروسافت داشت را معرفی کرد که قیمت آن بسیار کمتر از سرفیس پرو ۴ است. نمایشگاه ایفا در ... لنوو رقیب سرفیس پرو را معرفی کرد - گذار نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30878409/redirect/gozarnews.ir لنوو رقیب سرفیس پرو را معرفی کرد. مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: لنوو کلی محصول به نمایشگاه CES 2017 آورده که یکی از آن ها Miix 720 نام دارد. محصولی که برای ... لنوو رقیب سرفیس پرو را معرفی کرد؛ Miix 720‌ با 16 گیگابایت رم ... ir24.news/اخبار.../لنوو-رقیب-سرفیس-پرو-را-معرفی-کرد؛-miix-720‌-با/ 3 ژانویه 2017 ... لنوو کلی محصول به نمایشگاه CES 2017 آورده که یکی از آن‌ها Miix 720 نام دارد. محصولی که برای رقابت با تبلت‌های سرفیس پرو مایکروسافت ساخته ... آخرین اخبار لنوو miix 720 - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/لنوو-miix-720 شرکت لنوو از آخرین تبلت ۲ در ۱ خود یعنی Miix 720 پرده برداری کرد. این محصول که ... لنوو رقیب سرفیس پرو را معرفی کرد؛ miix 720 با ۱۶ گیگابایت رم · دیجی کالا ... تبلت دوکاره لنوو میکس 2 معرفی شد؛ رقیب سرفیس پرو از چین می آید www.ghatreh.com/.../تبلت-دوکاره-لنوو-میکس-معرفی-رقیب-سرفیس-پرو-چین-آید‎Cached3 ژانویه 2017 ... تبلت دوکاره لنوو میکس 2 معرفی شد؛ رقیب سرفیس پرو از چین می آید ... خود را که سال گذشته و در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شده بود، معرفی کرد. لنوو Miix 720؛ رقیب جدی تازه معرفی شده برای سرفیس پرو! | ویندوز ... windowscenter.net/لنوو-miix-720؛-رقیب-تازه-معرفی-شده-برای-سرفیس/‎Cachedلنوو به تازگی Miix 720 رو در CES 2017 معرفی کرده است، که قابلیت جداشدن و همچنین استفاده از قلم Lenovo Active Pen 2 را، دارد. Miix 720 دارای یک دوربین IR با ... لنوو رقیب سرفیس پرو را معرفی کرد – مجله راگا https://magazine.raganews.ir/302663/ لنوو رقیب سرفیس پرو را معرفی کرد؛ Miix 720‌ با ۱۶ گیگابایت رم. Miix 720 یک تبلت ۱۲ اینچی با کیفیت صفحه نمایش QHD‌ است که باتری آن هم تا ۸ ساعت ... لنوو رقیب سرفیس پرو را معرفی کرد « بجنورد 24 bojnord24.ir/.../detail.php?...لنوو%20رقیب%20سرفیس%20پرو%20را%20معرفی%20کرد لنوو کلی محصول به نمایشگاه CES 2017 آورده که یکی از آن‌ها Miix 720 نام دارد. محصولی که برای رقابت با تبلت‌های سرفیس پرو مایکروسافت ساخته شده است. حتی این ...