مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ثبت رسمی اندامی جدید در بدن انسان

[ad_1]

ثبت رسمی اندامی جدید در بدن انسان

دانش > پزشکی - همشهری آنلاین:
محققان اندامی کاملا جدید را درون بدن انسان شناسایی و دسته‌بندی کرده‌اند،‌ اندامی که در تمامی این مدت در نقطه‌ای کور از سیستم گوارشی بدن پنهان شده‌بود.

براساس گزارش ساینس دیلی، اگرچه اکنون ساختار این اندام شناخته شده‌است، عملکرد آن هنوز به خوبی شناخته نشده‌است و مطالعه روی آن می‌تواند درک بهتری از بیماری‌های شکمی و گوارشی ایجاد کرده و منجر به ایجاد درمان‌های موثر‌تر شود.

این اندام که مزانتر نامیده می‌شود در ابتدا اندامی با ساختار تکه تکه شناخته می‌شد اما دانشمندان به تازگی دریافته‌اند مزانتر اندامی یکپارچه است. به گفته محققان دانشگاه بیمارستان لیمریک در ایرلند، این اندام تا به امروز مورد توجه قرار نگرفته‌بود و آناتومی که از آن وجود داشت نادرست بود.

اندام بدن

این اندام بخشی دو لایه از پریتونیوم، پوشش حفره شکمی است که روده‌ها را به دیواره شکم متصل می‌کند و همه‌ اندام‌های شکمی را در جای خود نگه می‌دارد. یکی از ابتدایی‌ترین توضیحات درباره این اندام را لئوناردو داوینچی ثبت کرده‌است و این اندام برای قرن‌ها به عنوان بخشی ناچیز از بدن نادیده گرفته می‌شد. طی قرن گذشته پزشکان این اندام را به عنوان ساختاری تکه تکه و مجزا مورد بررسی قرار می‌دادند و همین باعث کاهش اهمیت آن شده‌بود.

اما در سال 2012 بررسی‌های دقیق میکروسکوپی ثابت کرد این اندام اندامی یکپارچه‌ و ادامه‌دار است و طی چهار سال گذشته مدارک بیشتری مبنی بر مجزا بودن این اندام به دست آمد و در نهایت این اندام به عنوان یک اندام مستقل و جدید در بدن انسان دسته‌بندی شد و اگرچه این دسته‌بندی جدید تغییری در درون بدن انسان ایجاد نمی‌کند، اما می‌تواند حوزه جدیدی را در علوم پزشکی ایجاد کند که بر بهبود سلامت انسان‌ها اثرگذار خواهد بود. به این شکل پزشکان می‌توانند با مطالعه نقش این اندام بر بیماری‌های شکمی درمان‌های بهتری برای بیماران فراهم آورد. 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

۱۰ حقیقت شگفت انگیزجالب در مورد کره ماهآغاز ماموریتهای اخیر ناسا به منظور شکل گیری مطالعات جدید بر روی کره آفتاب هشدار بازار آزاد در کمین شماست یک حقیقت بنیادین در زندگی اقتصادی مردم هیچ گاه به دانلود مجانی کتاب جمهوری افلاطون جستجو و دانلود …دانلودمجانیکتابدانلود کتاب جمهوری افلاطون مباحثه در خانه‌ ای واقع در نزدیکی دروازه پیرائوس شهر آتن مجله سلامتی دکتر کرمانی رژیم لاغری و کاهش وزنبرای هر کاربر اینترنتی، زمان هایی پیش می آید که وقتی در حال وب گردی برای موضوع خاصی تاثیرات مصرف خوراک عدسی برای بدنخوراک عدسی با توجه به آمدن پائیز و سرد تر شدن هوا کم کم وقت طبخ غذا های مناسب با این نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ با ارسال دانسته ها،معلومات و مطالعات جدید خود در زمینه دستور غذایی خاصی برای فرزند پسر دار شدنآیا دستور غذایی خاصی برای فرزند پسر دار شدن وجود دارد؟ تحقیقات انجام شده در عکس هایی از زیباترین زنان ورزشکار در المپیک …عکسهاییاززیباترینزنانسایت المپیک لندن ۱۰ زن زیبا در بین ورزشکاران المپیک ۲۰۱۶ ریو انتخاب کرد تصاویر چگونه در زندگی مجردی شاد باشیم؟کشوری که مردان از زنان کتک می خورند رقاصی این دختر زیبا در پاساژها برای پول دختری که دانلود فیلم سریال مستند عکس های جدید مدل …دانلود فیلم سریال مستند با کیفیت و عکس های جدید چهره ها مدل لباس آرایش راز ۱۰ حقیقت شگفت انگیزجالب در مورد کره ماه آغاز ماموریتهای اخیر ناسا به منظور شکل گیری مطالعات جدید بر روی کره ماه مجله سلامتی دکتر کرمانی رژیم لاغری و کاهش وزن برای هر کاربر اینترنتی، زمان هایی پیش می آید که وقتی در حال وب گردی برای موضوع خاصی است، با تاثیرات مصرف خوراک عدسی برای بدن خوراک عدسی با توجه به آمدن پائیز و سرد تر شدن هوا کم کم وقت طبخ غذا های مناسب با این فصل فرا آفتاب هشدار بازار آزاد در کمین شماست یک حقیقت بنیادین در زندگی اقتصادی مردم هیچ گاه به کتاب های نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ با ارسال دانسته ها،معلومات و مطالعات جدید خود در زمینه های دستور غذایی خاصی برای فرزند پسر دار شدن آیا دستور غذایی خاصی برای فرزند پسر دار شدن وجود دارد؟ تحقیقات انجام شده در خارج نشان چگونه در زندگی مجردی شاد باشیم؟ کشوری که مردان از زنان کتک می خورند رقاصی این دختر زیبا در پاساژها برای پول دختری که فیزیوتراپی چه آن زمانی که در دوره وفور درآمدهای نفتی نسبت به ظهور پدیده بیماری هلندی و سقوط اقتصاد دانلود فیلم سریال مستند عکس های جدید مدل زیبایی ضمن خوش آمد گویی به شما مهمان گرامی این پایگاه در ستاد ساماندهی وزارت محترم ارشاد به ثبت عکس اندامی جدید در دست ساخت است



لینک منبع :ثبت رسمی اندامی جدید در بدن انسان

ثبت رسمی اندامی جدید در بدن انسان - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/357572/Science/medical‎Cached3 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: محققان اندامی کاملا جدید را درون بدن انسان شناسایی و دسته‌بندی کرده‌اند ، اندامی که در تمامی این مدت در نقطه‌ای کور از سیستم گوارشی بدن ... ثبت رسمی اندامی جدید در بدن انسان | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/03/1595255‎Cached3 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: محققان اندامی کاملا جدید را درون بدن انسان شناسایی و دسته‌بندی کرده‌اند ، اندامی که در تمامی این مدت در نقطه‌ای کور از سیستم گوارشی بدن ... ثبت رسمی اندامی جدید در بدن انسان! www.taravat89.com/fa/.../122-ثبت-رسمی-اندامی-جدید-در-بدن-انسان‎Cachedهمشهری آنلاین: محققان, اندامی کاملا جدید را درون بدن انسان شناسایی و دسته‌ بندی کرده‌اند، اندامی که در تمامی این مدت در نقطه‌ ای کور از سیستم گوارشی بدن پنهان شده‌ بود. ثبت رسمی اندامی جدید در بدن انسان - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../ثبت-رسمی-اندامی-جدید-در-بدن-انسان/.../6159862/ 2 ژانویه 2017 ... محققان اندامی کاملا جدید را درون بدن انسان شناسایی و دسته بندی کرده اند، اندامی که در تمامی این مدت در نقطه ای کور از سیستم گوارشی بدن پنهان شده بود ... ثبت رسمی اندامی جدید در بدن انسان - بتانیوز betanews.ir/news/460860/ثبت-رسمی-اندامی-جدید-در-بدن-انسان‎Cached3 ژانویه 2017 ... دانش پزشکی همشهری آنلاین محققان اندامی کاملا جدید را درون بدن انسان شناسایی و دسته بندی کرده اند اندامی که در تمامی این مدت در نقطه ای کور... ثبت رسمی اندامی جدید در بدن انسان | محققان اندامی کاملا جدید - قطره www.ghatreh.com/news/nn35373847/ثبت-رسمی-اندامی-جدید-بدن-انسان 3 ژانویه 2017 ... محققان اندامی کاملا جدید را درون بدن انسان شناسایی و دسته بندی کرده اند، اندامی که در تمامی این مدت در نقطه ای Ú. ثبت رسمی اندامی جدید در بدن انسان - همشهری | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30832079 3 ژانویه 2017 ... ثبت رسمی اندامی جدید در بدن انسان. - همشهری آنلاین: محققان اندامی کاملا جدید را درون بدن انسان شناسایی و دسته بندی کرده اند، اندامی که در تمامی این مدت ... یک اندام جدید در بدن انسان کشف شد - شفا آنلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30871760 3 ژانویه 2017 ... ثبت رسمی اندامی جدید در بدن انسان .... طی قرن گذشته پزشکان این اندام را به عنوان ساختاری تکه تکه و مجزا مورد بررسی قرار می دادند و همین باعث کاهش ... پارسی نیوز: ثبت رسمی اندامی جدید در بدن انسان parsinews.ir/news/page/76e6dc88e6a2338269ea3b96ac13a503‎Cached3 ژانویه 2017 ... محققان اندامی کاملا جدید را درون بدن انسان شناسایی و دسته‌بندی کرده‌اند، اندامی که در تمامی این مدت در نقطه‌ای کور از سیستم گوارشی بدن پنهان شده‌بود. هرلحظه، ثبت رسمی اندامی جدید در بدن انسان harlahze.com/اخبار-علم-و-فناوری/ثبت-رسمی-اندامی-جدید-در-بدن-انسان 3 ژانویه 2017 ... ثبت رسمی اندامی جدید در بدن انسان. دانش > پزشکی - همشهری آنلاین: محققان اندامی کاملا جدید را درون بدن انسان شناسایی و دسته‌بندی کرده‌اند، اندامی که ...