مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روش پخت کیک شکلاتی ساده

[ad_1]

chocolate cake

درست کردن یک کیک شکلاتی خوشمزه ممکن است برای شما مقداری سخت به نظر برسد و همین سختی باعث شود شما این کیک خوشمزه را امتحان نکنید!

به گزارش آلامتو و به نقل از بدونیم؛ این دستور تهیه کیک شکلاتی به حدی راحته که برای یک بار هم که شده دلتون می خواد امتحانش کنید.

مواد لازم برای ۹ تکه کیک شکلاتی بزرگ یا ۱۶ تکه کیک شکلاتی کوچک:

  • ۱۱۰ گرم کره
  • ۱۱۰ گرم شکلات تلخ
  • ۲ عدد تخم مرغ
  • ۲۲۵ گرم شکر
  • ۱ قاشق چای خوری عصاره وانیل
  • ¼ قاشق چای خوری نمک
  • ۶۰ گرم آرد ساده
  • ۲ قاشق غذاخوری پودر کاکائو
مقاله مرتبط: آموزش درست کردن کیک شکلاتی پاییزی

دستور تهیه:

قالب کیک را چرب کنید و داخلش کاغذ روغنی قرار دهید. فر را روی ۱۸۰ درجه سانتیگراد گرم کنید.

کره را داخل ظرفی بزرگ بریزید و شکلات های تلخ را داخل آن خرد کنید. سپس به مدت ۲۰ ثانیه داخل مایکروفر قرار دهید تا ذوب شود. سپس خوب هم بزنید. حواستان باشد که مواد بیش از حد داغ نشود. بعد از ذوب شدن آن راکنار بگذارید تا به دمای اتاق برسد.

سپس تخم مرغ ها را اضافه کنید و خوب هم بزنید.

شکر را اضافه کنید و با هم زن خوب هم بزنید تا دانه دانه نشود و مواد کاملا نرم شود.

وانیل و نمک را اضافه کنید و سپس آن را به مخلوط آرد و پودر کاکائو اضافه کنید.

مواد را با قاشق بزرگی فولد ( فقط کافی است مواد را زیر و رو کنید) کنید و زیاد هم نزنید. به اندازه ای فولد کنید که آرد جدا از مواد نباشد.

chocolate-cake-2

مواد را داخل قالبی که قبلا آماده کرده اید بریزید و به مدت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه در فر قرار دهید تا بپزد. روی کیک کمی ترد و خشک می شود اما نگران نباشید چون مواد داخل کیک نرم و شکلاتی می شود.

سپس کیک را از فر بیرون بیاورید و قبل از برش دادن بگذارید کمی سرد شود.

کیک را در ۹ قطعه بزرگ یا ۱۶ قطعه کوچک تقسیم کنید و داخل ظروف بدون هوا در دمای اتاق قرار دهید. این کیک ها را می توانید به مدت ۵ روز نگهداری و مصرف کنید.

لایه رویی ترد، کناره ها آدامسی و داخل نرم و چسبناک. به نظر من این یکی از ساده ترین و خوشمزه ترین کیک های شکلاتی بود که درست کردم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روش تهیه کیک ساده، کیک سادهطرز تهیه کیک سادهطرز تهیه کیک ساده وانیلیطرز تهیه کیک ساده با ماستطرز تهیه کیک ساده کیک شکلاتی کیک ساده شکلاتی فوری ایران کوککیک ساده شکلاتی طرز تهیه ابتدا مواد خشک آرد ، وانیل ، پودر کاکائو و بکینگ پودر را کیک شکلاتی سنتی کیکشکلاتییک کیک ساده و نرم و نازک، با بویی که راه می‌اندازد و نشاطی که به وجود می‌آورد، کیکی که طرز تهیه چیز کیک شکلاتی بدون پختطرز تهیه کیک شکلاتی با بیسکویت ساقه طلایی بدون پختطرز تهیه کاپ کیک شکلاتی نوتلا خیلی خیلی سادهطرز تهیه باتر کرم کریم شکلاتی فوری و بدون پختمناسب تزیین کیک و کاپ کیکروش تهیه شیرینی شکلاتی بدون فر آکاروش درست کردن بستنی یخی رنگی در خانه برف پاییزی با کیک شکلاتی و نوشیدنی داغ میچسبه طرز پخت یک کیک بسیار ساده و بسیار خوشمزهدستور پخت این کیک بسیار ساده است و همه افراد به راحتی حتی بدون نیاز به همزن و در مدت طرز تهیه و پخت کیک ساده و خوشمزه در خانهفان کلوب امروز دستور پخت کیک بسیار ساده را گذاشتیم که همه افراد به راحتی حتی بدون روش تهیه سالاد مکزیکی ، یک پیش غذای ساده و …روش تهیه سالاد مکزیکی ، یک پیش غذای ساده و بسیار مفیدروش تهیه‌ دسر معروف تیرامیسو شکلاتی؛ دسر …چیکن پاستا با سس ماست خامه ای، یک غذای سریع و خوشمزه تصاویر مراحل پخت کاسرول ژامبون روش تهیه کیک ساده، کیک ساده طرز تهیه کیک سادهطرز تهیه کیک ساده وانیلیطرز تهیه کیک ساده با ماستطرز تهیه کیک ساده کیک شکلاتی کیک ساده شکلاتی فوری ایران کوک کیک ساده شکلاتی طرز تهیه ابتدا مواد خشک آرد ، وانیل ، پودر کاکائو و بکینگ پودر را داخل کیک شکلاتی سنتی کیکشکلاتی یک کیک ساده و نرم و نازک، با بویی که راه می‌اندازد و نشاطی که به وجود می‌آورد، کیکی که آماده طرز تهیه چیز کیک شکلاتی بدون پخت طرز تهیه کیک شکلاتی با بیسکویت ساقه طلایی بدون پخت طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی نوتلا خیلی خیلی ساده طرز تهیه باتر کرم کریم شکلاتی فوری و بدون پختمناسب تزیین کیک و کاپ کیک روش تهیه شیرینی شکلاتی بدون فر آکا روش درست کردن بستنی یخی رنگی در خانه برف پاییزی با «کیک شکلاتی» و نوشیدنی داغ میچسبه کیک طرز پخت یک کیک بسیار ساده و بسیار خوشمزه دستور پخت این کیک بسیار ساده است و همه افراد به راحتی حتی بدون نیاز به همزن و در مدت زمانی طرز تهیه و پخت کیک ساده و خوشمزه در خانه فان کلوب امروز دستور پخت کیک بسیار ساده را گذاشتیم که همه افراد به راحتی حتی بدون نیاز به روش تهیه سالاد مکزیکی ، یک پیش غذای ساده و بسیار مفید روش تهیه سالاد مکزیکی ، یک پیش غذای ساده و بسیار مفید روش تهیه‌ دسر معروف تیرامیسو شکلاتی؛ دسر ایتالیایی چیکن پاستا با سس ماست خامه ای، یک غذای سریع و خوشمزه تصاویر مراحل پخت کاسرول ژامبون و پنیر



لینک منبع :روش پخت کیک شکلاتی ساده

طرز تهیه کیک ساده شکلاتی - ایران کوک https://irancook.ir/04/07/cake-chocolate/1314/‎Cachedکیک را پس از پخت از فر خارج کنید و اجازه دهید خوب خنک شود سپس از قالب دراورده و سرو کنید ، میتوانید کیک شکلاتی را ساده یا بهمراه خامه و سس شکلاتی و … طرز تهیه کیک شکلاتی خوشمزه مرحله به مرحله • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-کیک-شکلاتی-chocolate-cake-recipe/‎Cachedآموزش مرحله به مرحله تهیه کیک شکلاتی رو که خیلی خوشمزه و آسونه گذاشتم و همچنین طرز تهیه کاپ کیک ... برای روش هم من کمی شکلات و کره رو روی حرارت بن ماری ذوب کردم و روی کیک ریختم. با توت فرنگی هم تزیین کردم. به همین سادگی و خوشمزگی. طرز تهیه کیک شکلاتی ساده | فودیرو www.foodiro.com/طرز-تهیه-کیک-شکلاتی/‎Cached1 hr 12 آوریل 2017 ... درست کردن یک کیک شکلاتی خوشمزه و لطیف از جمله کارهای سختی است که باید بارها و بارها آن را تمرین کرد تا بلکه بشود به آن دست پیدا کرد. طرز تهیه کیک شکلاتی ساده و خوشمزه - آپارات www.aparat.com/v/.../طرز_تهیه_کیک_شکلاتی_ساده_و_خوشمزه‎Cached12 آوریل 2017 ... شوکوباکس برای دیدن ویدئو بیشتر به سایت shokobox.ir طرز تهیه کیک شکلاتی ساده و خوشمزه کیک شکلاتی,کیک,کیک خوشمزه,بانوان|آشپزی ... طرز تهیه کیک شکلاتی ساده - YouTube ► 13:33https://www.youtube.com/watch?v=mAz5YZwttG8 Sep 18, 2013 - 14 min - Uploaded by Amozeshgahe IRANI باید از Coco powder برای داخل کیک استفاده کنید تا کیک خوشرنگ بشه ..اونی که شما زدید پودر شکلات بود که برای Hot chocolate ... آموزش پخت کیک شکلاتی - YouTube ► 10:56https://www.youtube.com/watch?v=KCnxVhp6VMY Mar 7, 2014 - 11 min - Uploaded by Padisan Co. آموزش آشپزی و پخت کیک شکلاتی در خانه. مواد لازم: آرد - شکر - تخم مرغ - پودر پوست پرتغال - بیکینگ پودر - شکلات و.. http://www.padisan.ir ... کیک کاکائویی | طرز تهیه کیک کاکائویی - نمناک namnak.com/کیک-کاکائویی.p15111‎Cached Rating: 4.5 - 277 reviews - 1 hr کیک کاکائویی و کیک کاکائویی خوشمزه و کیک کاکائویی ساده و کیک کاکائویی تولد و درست کردن کیک کاکائویی را در نمناک بیاموزید. کیک تولد | طرز تهیه سریع “کیک تولد” ساده - نمناک namnak.com/کیک-تولد-ساده.p7358‎Cached Rating: 4 - 3,503 reviews - 40 min کیک تولد و روش تهیه کیک ساده و درست کردن کیک ساده و سریع ترین روش تهیه کیک ساده را در سایت نمناک یاد بگیرید. کیک شکلاتی سنتی - گوشه www.gooshe.net/کیک-شکلاتی/‎Cached Similar40 min - 235 cal 19 ژانویه 2014 ... این کیک را که به کیک شکلاتی سنتی یا قدیمی و ساده هم شهرت دارد، در ... یک روش این است که همه مواد را در یک قالب کیک بریزیم و بعد از پخت با چاقو ... طرز تهیه کیک ساده / طرز تهیه کیک شکلاتی / آموزش ساده و ... - ساعت 24 www.saat24.com/news/241655/‎Cached18 فوریه 2017 ... طرز تهیه کیک ساده / طرز تهیه کیک شکلاتی / آموزش ساده و گام به گام تهیه کیک ساده ی اسفنجی / دستور تهیه بهترین و خوشمزه ترین کیک شکلاتی ...