مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نسخه کانسپت اندروید نوقا برای اکسپریا ایکس سونی منتشر شد

[ad_1]

ماه پیش بود که سونی برنامه خود برای انتشار اندروید نوقا را منتشر کرد. در این برنامه سونی اعلام کرده بود که اولین کمپانی پس از گوگل خواهد بود که به‌روزرسانی اندروید نوقا را برای دیوایس‌های خود عرضه می‌کند، اگرچه در حال حاضر اکثر اسمارت‌فون‌های سونی این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد این کمپانی به هدف خود بسیار نزدیک شده است. سونی اخیرا نسخه کانسپت اندروید نوقا برای اکسپریا ایکس را منتشر کرده است.

البته باید توجه داشته باشید که این به‌روزرسانی در بیلد “Concept” بوده و تنها کاربرانی آن را دریافت می‌کنند که اپلیکیشن Concept Installer را از گوگل‌پلی دریافت و نصب کرده باشند. هم‌چنین به یاد داشته باشید که این نسخه به صورت آزمایشی بوده و تا انتشار نسخه نهایی ممکن است حاوی مشکلاتی باشد.

در این نسخه از اندروید علاوه بر تغییراتی که به صورت پیش‌فرض وجود داشته، سونی نیز چند قابلیت تازه را اضافه کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به افزوده شدن یک گزینه جدید به منوی پاور اشاره کرد. هم‌چنین سونی تایید کرده است که پشتیبانی از ریموت‌پلی، پلی‌استیشن ۴ را به این نسخه از اندروید اصافه کرده است، اما در حال حاضر DualShock پشتیبانی نمی‌شود؛ هرچند ممکن است با انتشار نسخه نهایی قابلیت پشتیبانی از کنترلر PS4 هم افزوده شود.

از دیگر تغییرات جزیی این نسخه از اندروید می‌توان به راه‌اندازی سریع‌تر دوربین اشاره کرد. آخرین وصله امنیتی گوگل که در ماه دسامبر منتشر شده است، دیگر چیزی است که سونی به همراه این به‌روزرسانی آن را ارایه خواهد کرد. احتمالا به‌زودی نسخه اصلی اندروید نوقا برای اکسپریا ایکس نیز منتشر خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …گوشی موبایلگوشی سامسونگگوشی نوکیاگوشی سونیگوشی سونی اریکسونگوشی گوشی ال جی اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی گوشی موبایلگوشی سامسونگگوشی نوکیاگوشی سونیگوشی سونی اریکسونگوشی گوشی ال جیتبلتتبلت



لینک منبع :نسخه کانسپت اندروید نوقا برای اکسپریا ایکس سونی منتشر شد

نسخه کانسپت اندروید 7.1.2 برای اکسپریا ایکس منتشر شد | گجت نیوز gadgetnews.ir/167888/اندروید-7-1-2-برای-اکسپریا-ایکس/‎Cached20 آوریل 2017 ... عرضه نسخه کانسپت آپدیت اندروید 7.1.2 برای اکسپریا ایکس سونی ... به علاوه اینکه، سرعت اجرای اپلیکیشن دوربین نیز در این نسخه از اندروید نوقا افزایش یافته است. ... قبلی جدیدترین رده بندی کیفی خودروهای داخلی منتشر شد. نسخه کانسپت اندروید 7 1 2 برای اکسپریا ایکس منتشر شد - تکنومون technomon.com/.../نسخه-کانسپت-اندروید-7-1-2-برای-اکسپریا-ایکس-منتشر-شد‎Cached20 آوریل 2017 ... به تازگی نسخه کانسپت اندروید 7.1.2 برای اکسپریا ایکس سونی (Sony ... بر اندروید 7 نوقا در نظر گرفته و در همین راستا، به تازگی نسخه کانسپت ... نسخه کانسپت اندروید نوقا برای اکسپریا ایکس سونی منتشر شد technomon.com/.../نسخه-کانسپت-اندروید-نوقا-برای-اکسپریا-ایکس-سونی-منتشر-شد‎Cached4 ژانویه 2017 ... سونی قرار بود که نخستین کمپانی باشد که بعد از گوگل اندروید نوقا را عرضه می‌کند . سونی اخیرا نسخه کانسپت اندروید نوقا برای اکسپریا ایکس را ... نسخه کانسپت اندروید نوقا برای اکسپریا ایکس سونی منتشر شد itresan.com/153064/android-7-sony-xperia-x/.html‎Cachedسونی قرار بود که نخستین کمپانی باشد که بعد از گوگل اندروید نوقا را عرضه می‌کند . سونی اخیرا نسخه کانسپت اندروید نوقا برای اکسپریا ایکس را منتشر کرده است. نسخه کانسپت اندروید نوقا برای اکسپریا ایکس سونی منتشر شد www.dakeit.com/نسخه-کانسپت-اندروید-نوقا-برای-اکسپریا/‎Cachedماه گذشته بود که سونی اعلام کرد قصد دارد نخستین شرکت پس از گوگل باشد که اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا را در اختیار کاربران تلفن های هوشمند خود قرار می دهد. حالا هم به نظر می ... نسخه کانسپت اندروید نوقا برای اکسپریا ایکس سونی منتشر شد - دمادم https://damadam.ir/.../نسخه-کانسپت-اندروید-نوقا-برای-اکسپریا-ایکس-سونی-منتشر-شد/6806285 ماه پیش بود که سونی برنامه خود برای انتشار اندروید نوقا را منتشر کرد. در این برنامه سونی اعلام کرده بود که اولین کمپانی پس از گوگل خواهد بود که ... نسخه کانسپت اندروید 712 اکسپریا ایکس منتشر شد mahboobha.ir/tag/نسخه-کانسپت-اندروید-712-اکسپریا-ایکس-منتشر-شد نسخه آزمایشی اندروید 7.1.1 برای سونی اکسپریا ایکس منتشر شد... دو ماه پیش بود که شرکت سونی رسما نسخه نوقا از اندروید مفهومی خود را در اختیار دارندگان گوشی ... آخرین اخبار آپدیت اندروید برای موبایل سونی - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/آپدیت-اندروید-برای-موبایل-سونی سونی موبایل، دو تلفن همراه جدید خود را انتخاب کرده تا آخرین آپدیت اندروید، نوقا ورژن ۷.۱.۱ را برای آن ها ... نسخه کانسپت اندروید ۷.۱.۲ برای اکسپریا ایکس منتشر شد. نسخه کانسپت اندروید 7.1.2 برای اکسپریا ایکس منتشر شد - مجله خبر ... khabrroz.ir/نسخه-کانسپت-اندروید-7-1-2-برای-اکسپریا-ایک/ 20 آوریل 2017 ... عرضه نسخه کانسپت آپدیت اندروید 7.1.2 برای اکسپریا ایکس سونی پس از انتشار ... فایل فکتوری ایمیج اندروید 7.1.2 نوقا به طور رسمی منتشر شد. اکسپریا ایکس - tech24 https://tech24.ir/key/اکسپریا-ایکس یک بروزرسانی جدید برای اکسپریا ایکس سونی منتشر شد · بنیامین ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ ... انتشار نسخه کانسپت اندروید نوقا برای سونی اکسپریا ایکس · بنیامین ۱۳۹۵/۱۰/ ...