مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حذف پیام‌های ارسال شده در تلگرام

[ad_1]

آپدیت جدید پیام‌رسان محبوب تلگرام برای کاربران آماده دانلود شده است. آپدیت جدید اپلیکیشن را به ورژن 3.16 تغییر خواهد داد و با ویژگی‌های جدیدی همراه است، از جمله مهمترین ویژگی این آپدیت لغو پیام‌های ارسال شده و حذف کردن آن است. کاربران می‌توانند پیام‌های ارسال شده را تا 48 ساعت پس از ارسال حذف کنند.

آپدیت جدید کاربرد تازه‌ای از شبکه را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد. همانطور که از اسم آن مشخص است، این بخش دقیقا مقدار دیتای استفاده شده در حالت اینترنت موبایل و یا wi-fi را به کاربران نشان می‌دهد.

همچنین تغییراتی در بخش اندرویدی به وجود خواهد آمد. برای مثال، پشتیبانی از GBoard(کیبورد گوگل)، اضافه شدن منوی سریع به همراه چت‌های مکرر به صفحه هوم گوشی‌های مجهز به انروید 7.1 و اضافه شدن ایموجی‌های Cowboy، clown، sick به کیبرد تلگرام از جمله‌ این تغییرات هستند.

تغییرات دیگری مختص پلتفورم‌های اندوریدی وجود دارد، برای مثال پیام‌های ارسال شده از طرف یک مخاطب در یک دسته قرار می‌گیرند و همچنین لیستی از فایل‌های دانلود شده اخیر نیز در صفحه مشترک نمایش داده خواهد شد و در پایان از این به بعد می‌توانید از آدرس "t.me" به جای آدرس "telegram.me" استفاده کنید.

نسخه جدید تلگرام را می‌توانید از پلی استور گوگل و اپ استور اپل دانلود کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفند حذف پیام در تلگرام ارسال شده قبل از دیدن …لغوپیاماشتباهدرتلگرامترفند حذف اطلاعات گوشی دزدیده شده از راه دور ترفند برگشتن به گروه های حذف شده در تلگرامآموزش حذف و اضافه کردن افراد در کانال تلگرامآموزش حذف و اضافه کردن افراد در کانال تلگرام کانال تلگرام سرویسی است که به تازگی و آموزش حذف و اضافه کردن مدیر در کانال تلگرامآموزش حذف و اضافه کردن مدیر در کانال تلگرام بر خلاف گروه ها، شما برای کانال تلگرام حذف اکانت تلگرام دیلیت …حذف اکانت تلگرام اندروید دیلیت اکانت تلگرام اندروید حذف اکانت تلگرام حذف اکانت تلگرام دیلیت اکانت تلگرام آموزش دلیت تلگرامآموزش تلگرامسایت معرفی کانال تلگرام تلگرام پی سی در تلاش است با معرفی کانال های تلگرام و جمع دعوت به عضویت در کانال جدید گیزمیز در تلگرام …دعوت به عضویت در کانال جدید گیزمیز در تلگرام کانال گیزمیز مجله بهترین های تلگرام ترفندهای تلگرام انزل وبترفندهایتلگرامترفندهای تلگرام پس از معرفی و آموزش ایجاد استیکر تلگرم به دلیل افزایش و استقبال دانلود جدیدترین نسخه تلگرام …آپدیت جدید معرفی نسخه جدید نرم افزار تلگرام اندروید در رسانه جوان موبایل آموزش تلگرام رفع مشکلات تلگرام …آموزشبا سلام و خسته نباشید من ۲تا مشکل در تلگرام دارم اولا برای من همینطور تبلیغات دعوت به دانلود تلگرام برای نوکیا جاوا سیمبین باداتلگرام جاوا دانلود تلگرام برای نوکیا جاوا سیمبین بادا دانلود تلگرام برای ترفند حذف پیام در تلگرام ارسال شده قبل از دیدن مخاطب لغوپیاماشتباهدرتلگرام حتما شما هم پیامی را اشتباهی و بدون قصد در تلگرام ارسال کردید که دو روش برای جلوگیری از آموزش حذف و اضافه کردن افراد در کانال تلگرام آموزش حذف و اضافه کردن افراد در کانال تلگرام کانال تلگرام سرویسی است که به تازگی و توسط آموزش حذف و اضافه کردن مدیر در کانال تلگرام آموزش حذف و اضافه کردن مدیر در کانال تلگرام بر خلاف گروه ها، شما برای کانال تلگرام حذف اکانت تلگرام دیلیت اکانت تلگرام حذف اکانت تلگرام دیلیت اکانت تلگرام فارسی حذف اکانت تلگرام دیلیت اکانت تلگرام آموزش دلیت تلگرام آموزش تلگرام سایت معرفی کانال تلگرام تلگرام پی سی در تلاش است با معرفی کانال های تلگرام و جمع آوری لیست ترفندهای تلگرام انزل وب ترفندهایتلگرام ترفندهای تلگرام پس از معرفی و آموزش ایجاد استیکر تلگرم به دلیل افزایش و استقبال کاربران در دعوت به عضویت در کانال جدید گیزمیز در تلگرام مجله گیزمیز دعوت به عضویت در کانال جدید گیزمیز در تلگرام کانال گیزمیز مجله بهترین های تلگرام بهترین های دانلود جدیدترین نسخه تلگرام اندروید فول دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار تلگرام اندروید آموزش رفع مشکل اتصال تلگرام آموزش دانلود تلگرام برای نوکیا جاوا سیمبین بادا تلگرام جاوا دانلود تلگرام برای نوکیا جاوا سیمبین بادا دانلود تلگرام برای نوکیا ربات های تلگرام ، تهیه ربات برای شما و کسب و کارتان ربات های تلگرام ایرانی و همچنین تهیه ربات های تلگرام برای شما و کسب و کارتانبرنامه نویسی ارسال شده در شهوتی ترین ارسال شده در آوریل ارسال شده در آوریل دسامبر



لینک منبع :حذف پیام‌های ارسال شده در تلگرام

ترفند حذف پیام در تلگرام ارسال شده قبل از دیدن مخاطب - نمناک namnak.com/لغو-پیام-اشتباه-در-تلگرام.p35419‎Cachedپیام اشتباه و ارسال پیام اشتباهی در تلگرام و حذف پیام اشتباهی در تلگرام و جلوگیری از خواندن پیام در تلگرام در نمناک. آموزش حذف و پس گرفتن پیام ، عکس و .. ارسال شده در چت خصوصی ، گروه ... anzalweb.ir/1395/.../حذف-پس-گرفتن-پیام-عکس-ارسال-شده-تلگرام/‎Cached4 ژانویه 2017 ... قبلا امکان حذف پیام ارسال شده تنها برای شخص اقدام کننده وجود داشت و پیام ارسال ... آموزش حذف و پس گرفتن کامل پیام های ارسالی و خوانده شده تلگرام. آموزش حذف پیام فرستاده شده در تلگرام به صورت کامل! (همراه با ویدیو) itresan.com/145617/حذف-پیام-تلگرام-به-صورت-کامل/.html‎Cachedآموزش حذف و پاک کردن پیغام ارسال شده در تلگرام . اگر یک پیام را به اشتباه در تلگرام برای شخصی ارسال کردید با این روش ساده می‌توانید آن را از بین ببرید. آموزش لغو ارسال یا حذف پیام ارسال شده در تلگرام - موبایل‌ کمک https://mobilekomak.com/howto/حذف-پیام-ارسال-شده-در-تلگرام/‎Cachedتلگرام به تازگی قابلیت لغو ارسال یا پاک کردن پیام ارسال شده را به اپلیکیشن پیام رسان خود اضافه کرد. اما شاید برای بسیاری از شما این سوال پیش آید که چگونه ... حذف پیام‌های ارسال شده در تلگرام | ITIRAN itiran.com/حذف-پیام-در-تلگرام‎Cached4 ژانویه 2017 ... آپدیت جدید تلگرام امکان حذف پیام را تا 48 ساعت می‌دهد. حذف پیام فرستاده شده در تلگرام - چگونه پیام ارسال شده در تلگرام را ... www.radz.ir/1395/08/حذف-پیام-فرستاده-شده-در-تلگرام/‎Cachedحذف پیام فرستاده شده در تلگرام - چگونه پیام ارسال شده در تلگرام را حذف کنیم؟ - ترفند حذف پیام در تلگرام ارسال شده قبل از دیدن مخاطب. امکان حذف پیام در چت های دو نفره تلگرام در آپدیت جدید - کلیک | نبض ... click.ir/1395/10/15/telegram-new-update-published/‎Cachedشما هم اکنون می توانید هنگام حذف پیام های خود در چت های گروهی یا دو نفره، انتخاب کنید که پیام ... از این پس پیام های یک ارسال کننده به زیبایی با هم گروه بندی می شوند. ... هنگام اشتراک یک فایل، فایل هایی که به تازگی دانلود شده اند نمایش داده می شوند. حذف دوطرفه پیام ها در تلگرام - بیگ ای تک Big E-Tek bigetek.com/حذف-دوطرفه-پیام-ها-در-تلگرام/‎Cached10 آوریل 2017 ... گاهی برای افراد پیامی را ارسال می کنیم ولی از ارسال آن پشیمان می شویم و نمی خواهیم آن را مشاهده کند تا ... ۱٫ آخرین نسخه تلگرام در هر دو دستگاه مورد نظر نصب شده باشد. ... حذف دوطرفه پیام ها در تلگرام با تیم زدن اسم فرد در هنگام حذف است. دانلود تلگرام با قابلیت حذف پیام های فرستاده شده در چت www.yjc.ir/.../دانلود-تلگرام-با-قابلیت-حذف-پیام-های-فرستاده-شده-در-چت‎Cached4 ژانویه 2017 ... به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در بین کاربران ایرانی نرم افزار پیام رسان تلگرام به میزانی مشهور و محبوب ... جلوگیری از خوانده شدن پیام بعد از ارسال اشتباه در تلگرام +ترفند www.yjc.ir/.../جلوگیری-از-خوانده-شدن-پیام-بعد-از-ارسال-اشتباه-در-تلگرام-ترفند‎Cached22 آگوست 2016 ... در این خبر ترفند حذف پیام هایی که به اشتباه در تلگرام ارسال شده است آموزش داده می شود.