مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ال جی ادعا می کند اسپیکر 4K ساخته است

[ad_1]

وب سایت تک شات:  از بین تمام نوآوری هایی که تا کنون در نمایشگاه CES معرفی شده اند، آنهایی که فقط در حد یک ادعا مطرح می باشند کمترین توجه را به خود جلب کرده اند. بعنوان مثال امروز کمپانی کره ای ال جی ادعا کرد که از رزولوشن 4K در آخرین ساندبار خود، SJ9، استفاده کرده است. در نظر داشته باشید که اگر به دو کانال صوتی 24 بیتی/96 کیلوهرتزی گوش بدهید، با جریانی از دیتا با قدرتی بیش از 4,608,000 بیت بر ثانیه بمباران می شوید. 

 

 ال جی ادعا می کند اسپیکر 4K ساخته است

اما آیا رزولوشن 4K موجود بر روی تلویزیون ها به اطلاعاتی که در هر ثانیه پردازش می شود مرتبط است؟ خیر، این کیفیت به رزولوشن افقی نمایشگر – تعداد پیکسل ها – مربوط است و خیلی هم دقیق نیست. بسیاری از تلویزیون هایی که از رزولوشن 3.840x2160 برخوردارند، از آنجایی که به محدوده 4000 پیکسل نزدیک هستند،به عنوان 4K معرفی می شوند.

اما در حوزه صوت، پیکسل وجود ندارد و چیزی تحت عنوان "اسپیکر4K" اصلا وجود خارجی ندارد. اما با توجه به اظهارات اخیر ال جی باید گفت چنین اسپیکری حالا وجود دارد!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مقایسه سامسونگ گلکسی نوت، ال‌جی و هواوی …سامسونگ گلکسی نوت امتیاز مجموع امتیاز ال جی جی امتیاز مجموع امتیاز هواوی بررسی گوشی نکسوس محصول مشترک گوگل و …گوگل پس از ارائه دو سری تلفن نکسوس با ال‌جی، حالا همکاری جدیدی را با موتورولا آغاز نظرات کاربران در مورد گوشی برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه بررسی تخصصی مدرن در معنای …تمام مطالب سایت مرجع موبایل ایران تحت قانون حقوق مولفین است استفاده از بررسی گوشی اچ‌تی‌سی وان ام ۸ همچنان یکبررسی گوشی اچ‌تی‌سی وان ام ۸ به صورت کامل به همراه عکس‌های اختصاصی و مشخصات کامل تک شات اخبار داغ فناوریتک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها مقایسه سامسونگ گلکسی نوت، ال‌جی و هواوی سه هرکول سامسونگ گلکسی نوت امتیاز مجموع امتیاز ال جی جی امتیاز مجموع امتیاز هواوی اسند بررسی گوشی نکسوس محصول مشترک گوگل و موتورولا زومیت گوگل پس از ارائه دو سری تلفن نکسوس با ال‌جی، حالا همکاری جدیدی را با موتورولا آغاز کرده است برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود بررسی تخصصی مدرن در معنای کلاسیک تمام مطالب سایت مرجع موبایل ایران تحت قانون حقوق مولفین است استفاده از محتویات این بررسی گوشی اچ‌تی‌سی وان ام ۸ همچنان یک بررسی گوشی اچ‌تی‌سی وان ام ۸ به صورت کامل به همراه عکس‌های اختصاصی و مشخصات کامل گوشی تک شات اخبار داغ فناوری تک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها



لینک منبع :ال جی ادعا می کند اسپیکر 4K ساخته است

ال جی ادعا می کند اسپیکر 4K ساخته است - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../ال-جی-ادعا-می-کند-اسپیکر-4k-ساخته-است 4 ژانویه 2017 ... ال جی ادعا می کند اسپیکر 4K ساخته است. از بین تمام نوآوری هایی که تا کنون در نمایشگاه CES معرفی شده اند، آنهایی که فقط در حد یک ادعا مطرح می ... ال جی ادعا می کند اسپیکر 4K ساخته است - تک شات - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/148353840087138 4 ژانویه 2017 ... ال جی ادعا می کند اسپیکر 4K ساخته است. از بین تمام نوآوری هایی که تا کنون در نمایشگاه CES معرفی شده اند، آنهایی که فقط در حد یک ادعا مطرح می ... Images for ال جی ادعا می کند اسپیکر 4K ساخته است ال جی ادعا می کند اسپیکر 4K ساخته است - گذار نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30946838 ال جی ادعا می کند اسپیکر 4K ساخته است. وب سایت تک شات: از بین تمام نوآوری هایی که تا کنون در نمایشگاه CES معرفی شده اند، آنهایی که فقط در حد یک ادعا مطرح می ... ال جی ادعا می کند اسپیکر 4K ساخته است - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../ال-جی-ادعا-Ù…ÛŒ-کند-اسپیکر-4K-ساخته-است/ 7 ژانویه 2017 ... ال جی ادعا می کند اسپیکر 4K ساخته است. از بین تمام نوآوری هایی که تا کنون در نمایشگاه CES معرفی شده اند، آنهایی که فقط در حد یک ادعا مطرح می ... ال جی ادعا می کند اسپیکر 4K ساخته است - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../ال-جی-ادعا-می-کند-اسپیکر-4K-ساخته-است/ ال جی ادعا می کند اسپیکر 4K ساخته است. از بین تمام نوآوری هایی که تا کنون در نمایشگاه CES معرفی شده اند، آنهایی که فقط در حد یک ادعا مطرح می باشند کمترین توجه ... ال جی ادعا می کند اسپیکر 4k ساخته است - onvansho onvansho.ir/result/ال-جی-ادعا-می-کند-اسپیکر-4k-ساخته-است.html تک شات ال جی ادعا می کند اسپیکر 4K ساخته است. که فقط در حد یک ادعا اکنون می تواند سلفی های شما را تبدیل به استکیر کند. تلویزیون 84 اینچی 4K ال جی وارد ... ال جی ادعا می کند اسپیکر 4K ساخته است - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../ال_جی_ادعا_می_کند_اسپیکر_4K_ساخته_است‎Cachedال جی ادعا می کند اسپیکر 4K ساخته است. دانلود درست کردن اسپیکر بلوتوثی · دانلود دنیایی طرح های الکترونیک: ساخت اسپیکر (فیلم) · دانلود اسپیکر فوق العاده ... ال جی ادعا می کند اسپیکر 4K ساخته است www.newsum.ir/news/.../ال-جی-ادعا-می-کند-اسپیکر-4K-ساخته-است?ref=par از بین تمام نوآوری هایی که تا کنون در نمایشگاه CES معرفی شده اند، آنهایی که فقط در حد یک ادعا مطرح می باشند کمترین توجه را به خود جلب کرده اند. بعنوان. اخبار پارسیک - ال جی ادعا می کند اسپیکر 4K ساخته است news.parseek.com/Url/?id=13427297‎Cachedال جی ادعا می کند اسپیکر 4K ساخته است. از بین تمام نوآوری هایی که تا کنون در نمایشگاه CES معرفی شده اند، آنهایی که فقط در حد یک ادعا مطرح می باشند کمترین توجه ...