مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش ارسال آگهی در دیوار اندروید + حذف

[ad_1]

امروزه خرید از طریق اینترنت جای خود را بین کاربران دستگاه های هوشمند و رایانه باز کرده است و بسیاری از کاربران تا بحال تجربه ی خرید یا فروش اجناس خود از طریق اینترنت را داشته اند. یکی از روش های فروش و خرید اجناس، لوازم و حتی کالا های بزرگتر مانند خودرو و منزل از طریق آگهی های سایت دیوار می باشد. دیوار یک سایت اینترنتی ثبت آگهی خرید و فروش اجناس و کالا های نو و دسته دوم است که هم فروشنده و هم خریدار می توانند کالا های مورد نیاز خود را توسط آن ثبت و مشاهده کرده و سپس به صورت حضوری و بدون واسطه معامله کنند.

در آموزش امروز تصمیم داریم نحوه ی ارسال آگهی در برنامه اندرویدی دیوار را برای کاربرانی که تجربه استفاده از این برنامه نداشته اند را منتشر کنیم. در ادامه همراه ترفندها باشید.

 

 

دریافت و نصب اپلیکیشن دیوار بر روی گوشی و تبلت اندرویدی

برای استفاده از خدمات سایت دیوار بهتر است که اپلیکیشن اندرویدی آن را بر روی گوشی خود دانلود و نصب نمایید. برای دانلود برنامه دیوار روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود دیوار اندروید نسخه ۵٫۸٫۰

 

آموزش ارسال آگهی در برنامه دیوار اندورید

۱- اپلیکیشن Divar را اجرا کنید.

 

 

۲-در صورتی که برای بار نخست از این برنامه استفاده می کنید، نیاز است که شهر خود را انتخاب کنید. (در صورتی که شهر شما در لیست نیست، نزدیک ترین شهر یا مرکز استان را انتخاب کنید.)

 

 

۳- روی گزینه ثبت آگهی ضربه بزنید.

 

 

۴- شرایط و قوانین سایت دیوار را تایید کنید. (بر روی گزینه قرمز رنگ با قوانین دیوار موافقم ضربه بزنید.)

 

 

۵- دسته ی مربوط به کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید. به عنوان.مثال ما دسته لوازم الکترونیکی>رایانه>رایانه همراه را انتخاب نمودیم.

 

 

۶- در این قسمت می بایست اطلاعات مربوط به اجناس خود را وارد کنید که بر حسب هر دسته متفاوت است کمی!

برند: در قسمت برند، شرکت جنس خود را انتخاب کنید.

قیمت: قیمت کالای خود را برحسب تومان وارد کنید.

نوع: در این قسمت تعیین کنید که فروشنده هستید یا درخواست خرید دارید.

عکس: برای جنس خود چند عکس می توانید وارد کنید. البته اختیاری است.

 

 

ایمیل: در قسمت ایمیل، یک ایمیل برای اطلاع رسانی های دیوار و تماس وارد کنید. البته می توانید آدرس ایمیل خود را مخفی کنید.

تلفن: در این قسمت یک شماره تماس وارد کنید.

 

 

چت: در صورت فعالسازی این گزینه می توانید در سایت دیوار در مورد فروش کالا چت کنید.

محل آگهی: در صورتی که محل آگهی شما متفاوت است، با لمس محل آگهی آن را تغییر دهید.

عنوان: در این قسمت عنوان آگهی خود را وارد نمایید.( به عنوان مثال، فروش لپ تاپ اچ پی ۸۵۶۰)

توضیح: در این قسمت در مورد مشخصات کالای خود توضیحاتی را وارد کنید.

 

 

۷- پس از پرکردن اطلاعات بر روی گزینه ارسال ضربه بزنید تا آگهی ثبت شود.

 

 

پس از ارسال با صفحه ای مشابه تصویر زیر برخورد خواهید کرد که در آن می توانید آگهی خود را ارتقا، ویرایش و حذف کنید.

 

 

ویرایش و حذف آگهی ارسال شده در دیوار

۱- به بخش دیوار من مراجعه کنید.

 

 

۲- بر روی گزینه آگهی من ضربه بزنید.

 

 

۳- بر روی آگهی خود ضربه بزنید.

 

 

۴- در صورتی که آگهی شما هنوز تایید نشده باشد می توانید آن را ارتقا، ویرایش و حذف کنید.

 

 

اما در صورتی که آگهی شما منتشر شده باشد، تصویر آن به صورت زیر است:

بر روی آگهی ضربه بزنید.

 

 

برای پاک کردن آگهی روی دکمه حذف ضربه بزنید.

 

 

بر روی حذف آگهی ضربه زده تا آگهی شما پاک شود.

 

 

امیدواریم آموزش ثبت آگهی در سایت دیوار برای شما مفید واقع شده باشد.

در ضمن! این آموزش و تصاویر مربوط به آن توسط سایت ترفندها تهیه شده است و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع می باشد.

موفق و پیروز باشید…


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود برنامه دیوار برای اندرویددانلود برنامه دیوار برای اندروید به اطراف خود نگاه کنید و هر کالایی که بدون هر چقدر که دلتان می‌خواهد بر روی این دیوار آگهی …هر چقدر که دلتان می‌خواهد بر روی این دیوار آگهی بچسبانید دانلود لاکی پچر اندروید آموزش…ابزار هاجدیدترین نسخه لاکی پچر اندروید با قابلیت آپدیت خودکار به آخرین ورژن آموزش تصویری در دانلود دیوار برنامه دیوار برای اندروید موبایلنرم افزار آندرویددانلود دیوار برای اندروید نرم افزار برای اندروید دیوار آخرین نسخه از دانلود نرم افزار روت کردن اندروید همراه نرم افزاری ساده و در عین حال قدرتمند به منظور روت کردن سیستم عامل اندروید بوده و در تیفا آگهیدرج اگهی اگهی رایگان تبلیغات رایگان نیازمندیها اگهی لینکدار اگهی ویژه آگهی دانلود برنامه رادیو جوان اندروید آموزش برای اولین بار در ایران، کامل ترین آرشیو بازی ها و نرم افزارهای اندروید همراه با آگهی استخدام معلم و مدرس خصوصی در آموزشگاه …آگهیاستخداممعلمومدرساستخدام معلم و مدرس خصوصی در آموزشگاه خصوصی درس و مشق مرکز جامع آموزش خصوصی درس و مشق نتایج جستجو برای جمله نرم افزار برنامه ای برای طراحی و ساخت طرح سه بعدی قطعات و ماشین آلات صنعتی آسان دانلودآسان پیامک سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه ارسال پیام صوتی، با درصد تخفیف گیفت دانلود برنامه دیوار برای اندروید دانلود برنامه دیوار برای اندروید به اطراف خود نگاه کنید و هر کالایی که بدون استفاده هر چقدر که دلتان می‌خواهد بر روی این دیوار آگهی بچسبانید هر چقدر که دلتان می‌خواهد بر روی این دیوار آگهی بچسبانید دانلود دیوار برنامه دیوار برای اندروید ‌ یاس … نرم افزار آندروید دانلود دیوار برای اندروید نرم افزار برای اندروید دیوار آخرین نسخه از برنامه دانلود لاکی پچر اندروید آموزش … ابزار ها جدیدترین نسخه لاکی پچر اندروید با قابلیت آپدیت خودکار به آخرین ورژن آموزش تصویری در ادامه دانلود نرم افزار روت کردن اندروید همراه آموزش نرم افزاری ساده و در عین حال قدرتمند به منظور روت کردن سیستم عامل اندروید بوده و در نسخه تیفا آگهی درج اگهی اگهی رایگان تبلیغات رایگان نیازمندیها اگهی لینکدار اگهی ویژه آگهی، تبلیغات دانلود برنامه رادیو جوان اندروید آموزش دانلود برنامه رادیو جوان بزرگترین اپلیکیشن دانلود موزیک ، دانلود مستقیم رادیو جوان نتایج جستجو برای جمله نرم افزار برنامه ای برای طراحی و ساخت طرح سه بعدی قطعات و ماشین آلات صنعتی می دانلود برنامه دیوار برای کامپیوتر دانلود دانلود برنامه دیوار برای کامپیوتر دانلود برنامه دیوار دانلود برنامه دیوار برای کامپیوتر آسان دانلود آسان پیامک سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه ارسال پیام صوتی، با درصد تخفیف گیفت کارت



لینک منبع :آموزش ارسال آگهی در دیوار اندروید + حذف

آموزش ارسال آگهی فروش در دیوار اندروید + حذف | ترفندها - ترفند و آموزش tarfandha.net/sent-a-post-in-divar/‎Cached4 ژانویه 2017 ... در آموزش امروز تصمیم داریم نحوه ی ارسال آگهی در برنامه اندرویدی دیوار را برای کاربرانی که تجربه استفاده از این برنامه نداشته اند را منتشر کنیم.حذف ... آموزش تصویری ثبت آگهی در دیوار اندروید + حذف - برا تو barato.ir/education-divar/‎Cached15 ژوئن 2016 ... آموزش تصویری ثبت آگهی در دیوار اندروید + حذف ... در آخر بعد از پر کردن تمام موارد گفته شده از بالای صفحه گزینه ارسال را انتخاب کنید پس از ... نحوه حذف آگهی از دیوار | برا تو barato.ir/tag/نحوه-حذف-آگهی-از-دیوار/‎Cachedدانلود SHAREit 3.9.28 برنامه شریت ارسال و دریافت فایل اندروید ... آموزش کامل حذف اکانت تلگرام Delete Account Telegram ... آموزش تصویری ثبت آگهی در دیوار اندروید + حذف دیوار برنامه اندرویدی می باشد که شما با استفاده از آن قادر هستید لوازم دسته ... دیوار https://divar.ir/contact/‎Cachedانتخاب شهر. دیوار منچتدرباره مابلاگشرایط و راهنماتماس با ما · ارسال رایگان آگهی ارسال · دیوار منچتدرباره مابلاگشرایط و راهنماتماس با ما. در حال دریافت ... آموزش حذف آگهی در دیوار - onvansho onvansho.ir/result/آموزش-حذف-آگهی-در-دیوار.html آموزش ارسال آگهی فروش در دیوار اندروید حذف. در آموزش امروز تصمیم داریم نحوهارسال آگهی در برنامه اندرویدی دیوار را برای . برچسب های آگهی آموزش darjeagahi1 ir درج آگهی ... نحوه حذف اگهی از برنامه دیوار - onvansho https://onvansho.ir/result/نحوه-حذف-اگهی-از-برنامه-دیوار.html ارسال مجدد یک آگهی‌‌ که از زمان حذف آن برنامهٔ اندرویدی دیوار در برنامه اندروید . دانلود نرم افزار آگهی دیوار برای اندروید تمام آگهی های برنامهدیوار بر ورژن جدید نرم افزار آگهی ... آموزش حذف آگهی دیوار - onvansho onvansho.ir/result/آموزش-حذف-آگهی-دیوار.html شرایط مشاهدهاستفاده از آگهی‌ها هرگونه استفاده از دیوار به معنی پذیرفتن شرایط . آموزش ارسال آگهی در دیوار اندروید حذف پرتال جامع تمام حقوق برای سایت خبری الو تور ... هر چقدر که دلتان می‌خواهد بر روی این دیوار آگهی بچسبانید! | فارنت farnet.ir/1391/04/22165/divar-android-app/‎Cached Similar15 جولای 2012 ... «دیـــوار» نام برنامه اندروید ایرانی و فارسی است که به تازگی و به .... دیوار برای ما ارسال شد که با آن می‌توانید آگهی خود را حذف و یا ویرایش کنید. چگونه در سایت یا اپلیکیشن دیوار آگهی بدهیم؟ https://chegane.com/چگونه-در-سایت-یا...دیوار-آگهی-بدهیم؟/1543‎Cached10 ژوئن 2017 ... این مطلب ئر مورد آموزش درج آگهی در سایت دیوار می باشد. ... برای حذف آگهی از سایت یا اپ دیوار، در صورتی که آگهی شما توسط پشتیبان تایید نشده ... درج آگهی رایگان دیوار - ملک یابی melkyabi.ir/?lng=fa&cid=CMSContent&gid=576&content...‎Cachedدرج آگهی رایگان دیوار، دیوار تهران ، دیوار تهران املاک، مدیریت آگهی دیوار ، سایت دیوار تهران مربوط به خانه، ... آموزش تصویری ثبت آگهی در دیوار اندروید + حذف - برا تو.