مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ از اولین نسل تلویزیون‌های QLED 4K رونمایی کرد + عکس

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، در همین راستا سامسونگ طی نمایشگاه CES از سری تلویزیون های جدید QLED 4K خود رونمایی به عمل آورده که تصاویر روشن تر و رنگ های با کیفیت تری نسبت به سری تلویزیون های SUHD این کمپانی ارائه می کنند.

در قلب این تلویزیون های QLED (که فعلا شامل مدل های Q9، Q8 و Q7 می شوند) نقاط کوانتومی از جنس فلز به کار رفته است. این مواد نیمه رسانا تلویزیون را قادر می سازند تا طیف گسترده تری از رنگ را به نمایش بیننده بگذارد. سامسونگ می گوید که تلویزیون های QLED قادر به نمایش 99 درصد از فضای رنگی DCI-P3 بوده و می توانند بدون توجه به میزان روشنایی صفحه حجم کامل رنگ را به نمایش درآورند.

بد نیست بدانید که تا پیش از این با بالا بردن روشنایی تصاویر دقت تلویزیون ها در نمایش رنگ ها کاهش می یافت. تلویزیون های QLED در مقایسه با SUHD ها که میزان روشنایی صفحه آن ها حداکثر به 1000 نیت می رسید، می توانند تصاویر را به میزان 1500 تا 2000 نیت روشن کنند. این بدان معناست که نقاط روشن صفحه خصوصا در مُد HDR حالا بیشتر به چشم می آیند.

همچنین نقاط کوانتومی جدید موجب نمایش رنگ های سیاه عمیق تری نسبت به دیگر تلویزیون ها خواهند شد. اما در کنار ارتقای کیفیت نمایشگر، سامسونگ به دیگر جنبه های سری تلویزیون های جدید خود نیز بی توجه نبوده است.

تمام تلویزیون های QLED جهت اتصال به وسایل دیگر از کابل های فیبر نوری خاصی تحت عنوان Invisible Connection بهره می گیرند که این کابل ها خودشان به جعبه ای جهت پذیرش کابل های ورودی متصل شده اند.

از آنجا که کابل های مورد نظر بسیار نازک و کم حجم هستند، به راحتی می توانید تلویزیون های QLED را با کمترین فاصله ممکن به دیوار خانه تان بچسبانید. سامسونگ جهت اتصال راحت تر این تلویزیون ها به دیوار پایه آن ها را درون قسمت پشتی دستگاه قرار داده تا بدنه کاملا به دیوار چسبیده و در عین حال به خاطر مکانیزم خاص این پایه تلویزیون آزادانه به سمت چپ و راست قابل چرخاندن باشد.

سامسونگ هنوز صحبتی مبنی بر تاریخ عرضه یا قیمت این تلویزیون ها به میان نیاورده است و جهت کسب اطلاعات بیشتر باید اندکی منتظر بمانیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سامسونگ از اولین نسل تلویزیون‌های رونمایی کرد عکس سامسونگ از اولین نسل تلویزیون‌های رونمایی کرد عکس



لینک منبع :سامسونگ از اولین نسل تلویزیون‌های QLED 4K رونمایی کرد + عکس

Images for سامسونگ از اولین نسل تلویزیون‌های QLED 4K رونمایی کرد + عکس سامسونگ از اولین نسل تلویزیون‌های QLED 4K رونمایی کرد + عکس jamejamonline.ir/.../سامسونگ-از-اولین-نسل-تلویزیون‌های-QLED-4K-رونمایی-کرد-عکس‎Cached4 ژانویه 2017 ... حقیقت این است که بیشتر تلویزیون های غیر OLED و غیر 4K امروز از کیفیت تصویر خوبی برخوردارند، اما تفاوت های کوچک میان آن ها سبب شده که ... سامسونگ از اولین نسل تلویزیون‌های QLED 4K رونمایی کرد + عکس 77.104.65.15/.../سامسونگ-از-اولین-نسل-تلویزیون‌های-QLED-4K-رونمایی-کرد-عکس‎‎Cachedحقیقت این است که بیشتر تلویزیون های غیر OLED و غیر 4K امروز از کیفیت تصویر خوبی برخوردارند، اما تفاوت های کوچک میان آن ها سبب شده که مردم خرید یک ... سامسونگ سنتر | سامسونگ از اولین نسل تلویزیون های QLED 4K ... www.samsungcenter.ir/سامسونگ-از-اولین-نسل-تلویزیونهای-QLED-4K-رونمایی-کرد‎Cachedسامسونگ از اولین نسل تلویزیون های QLED 4K. رونمایی کرد. گویا اخیرا سامسونگ در نمایشگاه CES از تلویزیون های جدید QLED 4K خود پرده برداری کرده که گفته می ... اولین نسل از تلویزیون‌های QLED 4K سامسونگ با بهره گیری از نقاط ... digiro.ir/samsungs-qled-4k-tvs-look-better-thanks-to-metal-quantum-dots/‎Cached5 ژانویه 2017 ... اولین نسل تلویزیون های QLED 4K سامسونگ با بهره گیری از نقاط کوانتومی فلزی رونمایی شد. با این که بیشتر تلویزیون‌های غیر OLED و غیر 4K ... سامسونگ از اولین نسل تلویزیون های QLED 4K رونمایی کرد + عکس ... khabarfarsi.com/u/30935123 3 ژانویه 2017 ... سامسونگ از اولین نسل تلویزیون های QLED 4K رونمایی کرد + عکس. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، در همین راستا سامسونگ طی نمایشگاه ... سامسونگ تلویزیون های qled 4k را معرفی کرد - onvansho onvansho.ir/result/سامسونگ-تلویزیون-های-qled-4k-را-معرفی-کرد.html دات را معرفی کرد های qled 4k tv خود رونمایی کرد سامسونگ تلویزیون‌های qled . ... سامسونگ از اولین نسل تلویزیون‌های QLED 4K رونمایی کرد عکس. های qled 4k رونمایی ... سامسونگ از اولین نسل تلویزیون های qled 4k رونمایی کرد www.aryanews.com/.../سامسونگ-از-اولین-نسل-تلویزیون-های-qled-4k-رونمایی-کرد‎Cached4 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - حقیقت این است که بیشتر تلویزیون های غیر OLED و غیر 4K امروز از کیفیت تصویر خوبی برخوردارند، اما تفاوت های کوچک میان ... سامسونگ از اولین نسل تلویزیون های QLED 4K رونمایی کرد — وبلاگ ... i-sel.ir/blog/سامسونگ-از-اولین-نسل-تلویزیون-های-qled-4k-رون/ ۵ ژانویه ۲۰۱۷ ... به گزارش ایسکانیوز، تلویزیون‌هایی که با فناوری QLED ساخته شده‌اند و در ... سامسونگ از اولین نسل تلویزیون‌های qled 4k رونمایی کرد + عکس, جام‌جم . سامسونگ تلویزیون QLED 4K خود را با فناوری کوانتوم دات به نمایش در ... www.zoomit.ir/2017/1/4/150470/samsung-oled-4k-tv/‎Cached7 ژانویه 2017 ... در همین راستا، سامسونگ امروز در نمایشگاه CES از نسل جدید تلویزیون‌های QLED 4K TV خود رونمایی کرد، که از فناوری کوانتوم دات پشتیبانی می‌کنند ...