مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زنگ‌های اختصاصی در واتس‌اپ

[ad_1]
زنگ‌های اختصاصی در واتس‌اپ

خبرگزاری آریا -
شخصی‌سازی زنگ عمومی و هشدارهای مربوط به گروه‌های واتس‌اپ

اپلیکیشن واتس‌اپ باتوجه به سرعت بالا و کیفیت بسیار مطلوبی که در مکالمات تلفنی اینترنتی برای کاربران فراهم می‌کند، از محبوبیت خاصی در سراسر دنیا برخوردار است.
همان‌طور که می‌دانید این اپلیکیشن در حالت پیش‌فرض یک موزیک عمومی برای تماس‌های دریافتی و صداهایی را نیز برای هشدار دریافت پیام و... به‌طور کاملا یکسان به همه مخاطبان اختصاص داده و چنانچه قصد داشته باشید از روی زنگ تماس یا صدای هشدار، تماس گیرنده را شناسایی کنید قادر به انجام این کار نخواهید بود.

خوشبختانه برای انجام این کار می‌توان از قابلیت شخصی‌سازی زنگ تماس و هشدارهای مربوط به هر مخاطب کمک گرفت و می‌توان این شخصی‌سازی را علاوه بر مخاطبان، روی گروه‌ها نیز اعمال کرد تا هشدارهای مربوط به پیام‌های دریافتی در گروه‌ها نیز از دیگر هشدارها تفکیک شوند. اگر هنوز این قابلیت را فعال نکرده‌اید و علاقه‌مند اجرای آن هستید، از روش زیر کمک بگیرید:

اپلیکیشن واتس‌اپ را روی دستگاه هوشمندتان اجرا کنید.

به تب Contacts مراجعه کرده و روی هر یک از مخاطبانی که قصد شخصی‌سازی زنگ تماس و هشدارهای او را دارید فشار دهید.

روی آیکون منوی اصلی که به شکل سه نقطه نمایش داده می‌شود فشار دهید و در صورتی‌که این آیکون در صفحه‌نمایش وجود ندارد،کلید منوی اصلی روی دستگاه هوشمندتان را فشار دهید.

از منوی به‌نمایش درآمده روی View Contact فشار داده و به بخش Custom notifications وارد شوید.

علامت چک‌مارک مقابل گزینه Use custom notifications را فعال کرده و در بخش‌های Message notifications و Call notifications موزیک‌های دلخواهتان را به هشدار دریافت پیام، زنگ تماس و ... اختصاص دهید.

زنگ عمومی و هشدارهای گروهی
برای شخصی‌سازی زنگ عمومی و هشدارهای مربوط به گروه‌های واتس‌اپ به روش زیر عمل کنید:

اپلیکیشن واتس‌اپ را اجرا کرده و از همه صفحات مکاتبه خارج شوید. (صفحه اصلی شامل تب‌های Calls, Chat, Contacts قابل مشاهده باشد)

روی آیکون منوی اصلی که با سه نقطه نمایش داده می‌شود فشار داده و در صورتی که این آیکون را مشاهده نمی‌کنید، کلید منوی اصلی روی دستگاه هوشمندتان را فشار دهید.

روی گزینه Settings فشار دهید و باتوجه به نیاز خود در بخش‌های زیر تغییرات را اعمال کنید:
Message notifications: هشدارهای عمومی مربوط به پیام‌ها
Group notifications: هشدارهای مربوط به گروه‌ها
Call notifications: زنگ عمومی مربوط به تماس‌های دریافتی
منبع:jamejamonline.ir




[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

زنگ‌های اختصاصی در واتس‌اپ زنگ‌های اختصاصی در واتس‌اپ بهترین جملات در واتس اپ روش حذف مخاطب در واتس آپ عکس مکالمه چت در واتس اپ گروه سک سی در واتس اپ اسم گروه در واتس اپ مخفی شدن در واتس آپ جمله زیبا در واتس اپ بلاک در واتس اپ



لینک منبع :زنگ‌های اختصاصی در واتس‌اپ

زنگ‌های اختصاصی در واتس‌اپ - بیتوته www.beytoote.com/...i/exclusive-ringtones-whatsapp.html‎Cachedشخصی‌سازی زنگ تماس در واتس آپ واتس آپ واتس آپ برای کامپیوتر , نرم افزار واتس آپ , آموزش واتس آپ , نصب واتس آپ , روش کار با واتس آپ , زنگ‌های اختصاصی در ... زنگ‌های اختصاصی در واتس‌اپ - مفیدستان mofidestan.ir/زنگ‌های-اختصاصی-در-واتس‌اپ/‎Cached5 ژانویه 2017 ... زنگ‌های اختصاصی در واتس‌اپ. خبرگزاری آریا – شخصی‌سازی زنگ عمومی و هشدارهای مربوط به گروه‌های واتس‌اپ. اپلیکیشن واتس‌اپ باتوجه به سرعت بالا ... خبرگزاری آریا - زنگ‌های اختصاصی در واتس‌اپ www.aryanews.com/News/.../زنگ‌های-اختصاصی-در-واتس‌اپ‎Cached5 ژانویه 2017 ... زنگ‌های اختصاصی در واتس‌اپ. خبرگزاری آریا - شخصی‌سازی زنگ عمومی و هشدارهای مربوط به گروه‌های واتس‌اپ اپلیکیشن واتس‌اپ باتوجه به سرعت بالا و ... سوالات متداول واتساپ - چگونه صدای زنگ را برای واتساپ تغییر دهم؟ https://faq.whatsapp.com/es/iphone/30025312?lang=fa‎Cachedدر آیفون، راهی برای انتخاب صدای زنگ مگر آنجه درون واتساپ باشد، وجود ندارد. شما می توانید صدای زنگ را تغییر دهید از طریق WhatsApp Settings > Notifications. سوالات متداول واتساپ - تنظیمات پیام هشدار - WhatsApp FAQ https://faq.whatsapp.com/fa/android/26000003/?category=5245251‎Cachedهمه اعلان ها را مسدود کنید به صورتی که حتی علامت واتساپ هم هنگام ورود پیام روی گوشی شما ... زنگ هشدار. لرزش. آگاه سازی با پاپ آپ؛ ویژگی واتساپ که پیام هشدار را وسط ... آهنگ زنگ های خصوصی در واتس آپ - سرزه www.serze.com/آهنگ-خصوصی-واتس-1471841/‎Cached8 آگوست 2016 ... آهنگ زنگ های اختصاصی در واتس آپ آهنگ زنگ های خصوصی در واتس آپ معمولا آهنگ زنگ های نرم افزارهای پیام منتقل کن بعد از چندی یکنواخت می شوند و ... آموزش تنظیم آهنگ زنگ اختصاصی در اندروید - پی سی کوئست pcquest.ir/آموزش-تنظیم-آهنگ-زنگ-اختصاصی-در-اندروی/‎Cached Similar14 فوریه 2015 ... آموزش تنظیم آهنگ زنگ اختصاصی در اندروید. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید برای یک یا چند مخاطب خود آهنگ زنگ مجزایی تنظیم کنید ... چگونه صدای نوتیفیکیشن را در فیس‌بوک، هنگ‌اوت، وایبر و واتس‌اپ ... www.zanatech.ir/.../چگونه-صدای-نوتیفیکیشن-را-در-فیس‌بوک،/‎Cached Similar24 ژوئن 2015 ... تغییر صدای نوتیفیکیشن در وایبر واتس اپ فیسبوک و هنگ اوت Change ... در این آموزش نحوه تغییر آهنگ‌های زنگ پیش فرض اطلاع رسانی چهار اپلیکیشن ... اختصاصی زاناتک: ال‌جی جی 4 بعد از یک ماه استفاده چگونه به‌نظر می‌رسد؟ با دانستن این ترفندها در واتس اپ (WhatsApp) حرفه‌ای شوید! - آی‌تی‌رسان itresan.com/79941/با-دانستن-این-ترفندها...واتس-اپ.../.html‎Cachedواتس‌اپ برخلاف رقبای قدرتمندش نظیر وایبر و تلگرام، ویژگی‌هایی را در خود گنجانده که آن را متفاوت کرده است. امنیت، قابل ... این امر، ما را بر آن داشت که ترفندها و رازهای متفاوت واتس‌اپ را در قالب یک مقاله، ارایه دهیم. ..... وقتی تلفن زنگ میخورد ، تماس واتس آپ قطع میشود … .... گزارش اختصاصی از غرفه تسکو در نمایشگاه الکامپ تهران. خبر : در آپدیت جدید واتس آپ، بکگراند اختصاصی برای هر شخص ... winphone.ir/خبر-در-آپدیت-جدید-واتس-آپ،-بکگراند-اخت/‎Cached Similar13 مارس 2014 ... ویژگی های زیادی قرار است در نسخه جدید واتس اپ منتشر شود که در این مطلب به آن اشاره کردیم. قبلا گفتیم که قرار است در نسخه جدید امکان قرار دادن ...