مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مایکروسافت به عمر اکانت اینستاگرام لومیا پایان می‌دهد!

[ad_1]

صفحه اختصاصی Shot on My Lumia یکی از صفحات پرطرفدار اینستاگرام بود که شرکت مایکروسافت از آن برای نمایش عکس‌هایی که توسط تلفن‌های هوشمند سری لومیا گرفته می‌شد، استفاده می‌کرد. ما از فعل می‌کرد استفاده کردیم، چون مایکروسافت قصد دارد تا به عمر این صفحه پایان دهد.

این ایده در حال اجرا است و مایکروسافت قصد دارد تا اکانت Shot on My Lumia را با اکانت رسمی لومیا در اینستاگرام به صورت مشترک درآورده و آنها را یکی کند. از آنجایی که تعداد عکس‌های ارسالی توسط طرفداران آنچنان زیاد نیست، آنها بر اساس نقل قولی که از مسئولان شده است، همچنان می‌توانند به ارسال تصاویر خود ادامه دهند:

اکانت اینستاگرام ما به زودی با اکانت MicrosoftLumia@ یکی خواهد شد. اما نگران نباشید؛ شما همچنان می‌توانید عکس‌های گرفته شده خودتان را با هشتگ Lumia# منتشر کنید. ما اینکار را انجام دادیم تا شما راحت‌تر به خانواده بین‌المللی، بزرگ و صمیمی مایکروسافت بپیوندید.

به این خبر، این نکته را نیز باید اضافه کنیم که مایکروسافت، فروش دیوایس‌های لومیا را در کشور آمریکا متوقف کرده است. نام لومیا نیز در ماه سپتامبر سال گذشته از روی سایت مایکروسافت حذف گردید و ظاهرا باید شاهد خداحافظی برند لومیا از عرصه رقابت‌ها باشیم. به عنوان جایگزین، می‌توانیم به Surface Phone اشاره کنیم. به نظر شما این تصمیم عاقلانه است؟


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مایکروسافت به عمر اکانت اینستاگرام لومیا پایان می‌دهدمایکروسافتبهعمراکانتاین ایده در حال اجرا است و مایکروسافت قصد دارد تا اکانت را با اکانت رسمی مایکروسافت صفحه اینستاگرام عکاسی با لومیا را می …مایکروسافتصفحهتیم می گوید که اکانت آن ها به زودی لومیا پیج اینستاگرام را می دهدگوشی مایکروسافت – دیجیاتو گوشیمایکروسافت لومیا را به پایان که مایکروسافت تا پایان شرکت می دهد با توجه به مایکروسافت دقیقا یک سال دیگر به پشتیبانی از … به محبوب مایکروسافت دقیقا یک سال دیگر به پشتیبانی از ویندوز ویستا پایان می‌دهدمایکروسافت به تست کنندگان، ویندوز هدیه می دهد …هدیه مایکروسافت به تست اج پایان می‌دهد و به اکانت مایکروسافت خود مایکروسافت در آستانه عرضه ویندوز به …مایکروسافت در سرور پایان می‌دهد فنی توسط مایکروسافت و خدمات به صفحه ی اینستاگرام به صفحه مایکروسافت لومیا به مایکروسافت لومیا پایان راه برند لومیا و اینستاگرام به مایکروسافت لومیا قیمت گوشیاخبار روز تبلت و گوشیگوشی مایکروسافت براساس اخبار روز تبلت و گوشی مایکروسافت لومیا آموزش ساخت اکانت و کار با اینستاگرام دیگر به اشتراک می گذارند نمیتوانند اکانت اینستاگرام می‌دهدمایکروسافت زومیتپنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ کنترل طول عمر به کاربران اجازه می‌دهد مایکروسافت می‌تواند به اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت علل خیانت های زناشویی حراج لباس های جالب و بامزه کودکان تک شات اخبار داغ فناوری تک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها



لینک منبع :مایکروسافت به عمر اکانت اینستاگرام لومیا پایان می‌دهد!

مایکروسافت به عمر اکانت اینستاگرام لومیا پایان می‌دهد! - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../مایکروسافت-به-عمر-اکانت-اینستاگرام-لو/.html‎Cached6 ژانویه 2017 ... این ایده در حال اجرا است و مایکروسافت قصد دارد تا اکانت Shot on My Lumia را با اکانت رسمی لومیا در اینستاگرام به صورت مشترک درآورده و آنها را ... مایکروسافت به عمر صفحه اینستاگرام عکاسی لومیا پایان می‌دهد - زومیت www.zoomit.ir/.../microsoft-lumia-photography-instagram-account/‎Cached6 ژانویه 2017 ... مایکروسافت قصد دارد تا صفحه اینستاگرام «Shot on My Lumia» را ببندد و آن را با صفحه اصلی لومیا ادغام کند. مایکروسافت به عمر اکانت اینستاگرام لومیا پایان می‌دهد! - آی‌تی‌رسان | دمادم https://damadam.ir/.../مایکروسافت-به-عمر-اکانت-اینستاگرام-لومیا-پایان-می‌دهد/6852558 صفحه اختصاصی Shot on My Lumia یکی از صفحات پرطرفدار اینستاگرام بود که شرکت مایکروسافت از آن برای نمایش عکس‌هایی که توسط تلفن‌های هوشمند سری لومیا ... مایکروسافت به عمر اکانت اینستاگرام لومیا پایان می‌دهد! - خبرکو khabarku.ir/.../مایکروسافت-به-عمر-اکانت-اینستاگرام-لومیا-پایان-می-دهد صفحه اختصاصی Shot on My Lumia یکی از صفحات پرطرفدار اینستاگرام بود که شرکت مایکروسافت از آن برای نمایش عکس‌هایی که توسط تلفن‌های هوشمند سری لومیا ... مایکروسافت به عمر صفحه اینستاگرام عکاسی لومیا پایان می‌دهد - خـانه i-sel.ir/blog/مایکروسافت-به-عمر-صفحه-اینستاگرام-عکا/ ۲ روز پیش ... ۹) مایکروسافت به عمر صفحه اینستاگرام عکاسی لومیا پایان می‌دهد - زومیت ..... در این بخش سرویس اینستاگرام از شما دلیل حذف اکانت شما را می پرسد. مایکروسافت به عمر اکانت اینستاگرام لومیا پایان می‌دهد - جستجو - وسریا wesria.com/.../مایکروسافت+به+عمر+اکانت+اینستاگرام+لومیا+پایان+می‌دهد This site may harm your computer. مایکروسافت به عمر اکانت اینستاگرام لومیا پایان می‌دهد از بین کلیه محتوا، اطلاعات و اخبار سایتها و وبلاگهای مرجع جستجو و نتایج آن به صورت خلاصه و با درج لینک ... مایکروسافت به عمر اکانت اینستاگرام لومیا پایان می‌دهد! - اخبار فارسی chionline.ir/مایکروسافت-به-عمر-اکانت-اینستاگرام-لو/‎Cached4 ژانویه 2017 ... مایکروسافت به عمر اکانت اینستاگرام لومیا پایان می‌دهد! جهت مشاهده مطلب باید روی دکمه پایین کلیک کنید. مشاهده مطلب (مایکروسافت به عمر اکانت ... مایکروسافت به عمر اکانت اینستاگرام لومیا پایان می‌دهد! - نیوزس newzes.ir/news/140728 10 ژانویه 2017 ... پیشنهاد میشه بخونید : برای نمایش تمام مطالب مرتبط با عنوان «مایکروسافت به عمر اکانت اینستاگرام لومیا پایان می‌دهد!» اینجا کلیک کنید. مایکروسافت - تکنومون technomon.com/tag/مایکروسافت?page=44‎Cachedمایکروسافت به عمر اکانت اینستاگرام لومیا پایان می دهد · موبایل | 16 دی 1395. صفحه اختصاصی Shot on My Lumia یکی از صفحات پرطرفدار اینستاگرام بود که ... پیج اینستاگرام عکاسی با گوشی های لومیا توسط مایکروسافت متوقف ... mihanpost.com/گوشی-های-لومیا/‎Cached7 ژانویه 2017 ... بنابراین با توجه به پایان عرضه گوشی های لومیا از سوی مایکروسافت ، این ... در ماه سپتامبر مایکروسافت با پایان دادن به تولید گوشی های لومیا به عمر چندیدن ساله این گوشی های مقاوم پایان داد. ... لومیا را برای همیشه ببندد و آن را با اکانت اصلی برند لومیا ادغام کند. ... چگونه میتوان سرعت، حجم و هزینه اینترنت رو خودمون…