مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ورود شرکت های سودجو در آموزش خدمات پوست و زیبایی

[ad_1]

رئیس انجمن متخصصین پوست ایران با گلایه از برگزاری دوره های آموزشی بدون مجوز توسط شرکت های متخلف و سودجو خواستار ضابطه مند شدن آموزش های آزاد رشته های مختلف پزشکی از جمله تخصص پوست و زیبایی در کشور شد.

دکتر محمدعلی نیلفروش زاده روز پنجشنبه در شانزدهمین کنگره سالانه انجمن متخصصین پوست ایران ،‌نسبت به فعالیت برخی شرکت های غیرمجاز در برگزاری دوره های آموزش پزشکی ابراز نگرانی کرد و گفت: درحالیکه وزارت بهداشت درگیر طرح تحول سلامت و مسائل مرتبط با آن است، برخی شرکت های سودجو شروع به مداخله در بحث زیبایی و خدمات پوست کرده اند.
وی ادامه داد: این شرکت های سودجو سعی دارند با برگزاری دوره های آموزشی بدون مجوز، خود را جایگزین دانشگاه ها و انجمن های علمی کنند و متاسفانه سازمان های نظام پزشکی در برخی استان ها نیز بدون اطلاع و توجه، از این شرکت ها حمایت می کنند.
نیلفروش زاده خطاب به رئیس سازمان نظام پزشکی کشور که در این کنگره حضور داشت، تاکید کرد که نظام پزشکی و وزارت بهداشت باید آموزش دهنده و آموزش گیرنده را تابع قانون بدانند و با تخلفات، برخورد جدی داشته باشند.
وی تصریح کرد: هر آموزشی که با جان و سلامت مردم سر و کار دارد باید مجوز وزارت بهداشت را داشته باشد درحالیکه اکنون اینگونه نیست و مسئولان قضایی کشور از جرائمی خبر می دهند که در قالب عمل های زیبایی غیرمجاز منجر به مرگ افراد شده است.
رئیس انجمن متخصصین پوست همچنین از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی که از دیگر مهمانان ویژه این کنگره بود درخواست کرد که این شورا، ساماندهی آموزش های آزاد پزشکی را به صورت یک مطالبه جدی از وزارت بهداشت پیگیری کند.
نیلفروش زاده در بخش دیگری از سخنانش گفت:‌طی چندسال اخیر جامعه پزشکی کشور از جمله متخصصان پوست، دستاوردهای چشمگیری برای کشور به ارمغان آورده اند به طوریکه امروزه جزو کشورهای پیشرفته جهان به لحاظ علوم و دانش سلول های بنیادی هستیم.
رئیس شانزدهمین کنگره سالانه متخصصین پوست ایران افزود: محققان و متخصصان پوست در میان رشته های پزشکی، سرآمدند و علاوه بر تولیدات علمی قابل توجه به توفیقات خوبی همچون کسب جوایز جشنواره رازی دست یافته اند.
شانزدهمین کنگره سالانه متخصصین پوست ایران از 15 دی ماه در محل هتل المپیک تهران گشایش یافت و تا فردا (17 دی) ادامه دارد.
متخصصان ایرانی و خارجی حاضر در این دوره از کنگره به بحث و تبادل نظر درباره آخرین یافته های علمی در زمینه های بیماری های التهابی و نئوپلاستیک پوست، درماتوسرجری، کاسمتیک درماتولوژی، پوست و سلولهای بنیادی و کاربردهای نوین آن و همچنین آخرین دستاوردهای دارویی در زمینه جوان سازی پوست می پردازند.

خبرنگار: زینب کارگر ** انتشاردهنده: لیلا خطیب زاده
برای اطلاع از اخبار متنوع علمی و فناوری، با کانال علمی ایرنا در تلگرام همراه شوید:irnaelm@https://telegram.me


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

صادقی اظهارنظرم درباره حساب‌های قوه قضاییه حاوی …محمود صادقی در گفت‌وگو با ایلنا، در واکنش به گلایه رییس قوه قضاییه از روسای قوای راهنمای انتخاب تالار برای جشن عروسی نوعروستمام زحماتی که از چند ماه قبل برای مراسم عروسیتان کشیده اید در باغ یا تالاری که انتخاب جدیدترین خبرهای شهر یاسوج خبر فارسیآیین سیاسی و عبادی نماز جمعه از ساعت ظهر در مصلای امام خمینی ره یاسوج و مساجد جامع آموزش تصویری خرید و استفاده از اشتراک دانلود ویژهآموزش و ترفندآموزش تصویری خرید و استفاده از اشتراک دانلود ویژه قوانین و شرایط سرویس دهی دانلود آگهی‌ها و نیازمندی‌های استخدام استخدامهر روز هزاران مورد آگهی استخدام در نیازمندی های آفتاب ثبت می شود برای مشاهده به الف افشای فیش‌های حقوقی زشت و غیرانسانی است …در تمام کشورهای پیشرفته سه بخش مهم آموزش ، بهداشت و امنیت کاملا دولتی هستند و اصلا سایت مذهبی رعنایی شرکت اریا منتخب پارسیان با حدود ۱۰سال سابقه در زمینه پرورش شترمرغ و بوقلمون، افتخار مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا توافق هسته ای ایران خانه معلم در این روز ها که اکثر افراد به دنبال شغل هستند وبا مراجعه به کاریابی ها و شرکت در دوره دانلود سریال قهوه تلخ با کیفیت عالی و لینک ……دانلود سریال ایرانیدانلود سریال قهوه تلخ با لینک مستقیم و کیفیت بسیار عالی برای اولین بار در ایران صادقی اظهارنظرم درباره حساب‌های قوه قضاییه حاوی هیچ تهمتی نبود محمود صادقی در گفت‌وگو با ایلنا، در واکنش به گلایه رییس قوه قضاییه از روسای قوای مجریه و راهنمای انتخاب تالار برای جشن عروسی نوعروس تحریریه نوعروس یاسمین ثریاحتما از مدت‌ها قبل به شکل و شمایل جشن، آذین‌بندی، سرویس آموزش تصویری خرید و استفاده از اشتراک دانلود ویژه آموزش و ترفند به جهت سهولت کاربران ویژه ، یک آموزش و راهنمای جامع و کامل تصویری استفاده از دانلود ویژه جدیدترین خبرهای شهر یاسوج خبر فارسی جبار کیانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی بخش افشای فیش‌های حقوقی زشت و غیرانسانی است فکر کرده‌اید اگر افشای فیش‌های حقوقی زشت و غیرانسانی است فکر کرده‌اید اگر روزی پزشکان کار نکنند چه اتفاقی سایت مذهبی رعنایی شرکت اریا منتخب پارسیان با حدود ۱۰سال سابقه در زمینه پرورش شترمرغ و بوقلمون، افتخار دارد به آگهی‌ها و نیازمندی‌های استخدام استخدام آگهی‌ها و نیازمندی‌های استخدام استخدام هر روز هزاران مورد آگهی «استخدام استخدام» در مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا توافق هسته ای ایران و خانه معلم در این روز ها که اکثر افراد به دنبال شغل هستند وبا مراجعه به کاریابی ها و شرکت در دوره های دانلود سریال قهوه تلخ با کیفیت عالی و لینک مستقیم دانلودسریال دانلود سریال قهوه تلخ با لینک مستقیم و کیفیت بسیار عالی برای اولین بار در ایران



لینک منبع :ورود شرکت های سودجو در آموزش خدمات پوست و زیبایی

ایرنا - شرکت های سودجو در خدمات پوست و زیبایی www.irna.ir/fa/News/82375782/‎Cached5 ژانویه 2017 ... تهران- ایرنا- رئیس انجمن متخصصین پوست ایران با گلایه از برگزاری دوره های آموزشی بدون مجوز توسط شرکت های متخلف و سودجو خواستار ضابطه مند ... ورود شرکت های سودجو در آموزش خدمات پوست و زیبایی | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/05/1596686‎Cached5 ژانویه 2017 ... تهران- ایرنا- رئیس انجمن متخصصین پوست ایران با گلایه از برگزاری دوره های آموزشی بدون مجوز توسط شرکت های متخلف و سودجو خواستار ضابطه مند ... ورود شرکت های سودجو در آموزش خدمات پوست و زیبایی - ایرنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30987136/back 5 ژانویه 2017 ... ورود شرکت های سودجو در آموزش خدمات پوست و زیبایی. تهران- ایرنا- رئیس انجمن متخصصین پوست ایران با گلایه از برگزاری دوره های آموزشی بدون مجوز ... ورود شرکت های سودجو در آموزش خدمات پوست و زیبایی - ایرنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30986903 5 ژانویه 2017 ... وی در ادامه با انتقاد از شرکت های سودجو در زمینه واردات دستگاه ها و محصولات زیبایی، گفت: متاسفانه این شرکت ها بدون اینکه مجوز آموزش داشته باشند، . ورود شرکت های سودجو در آموزش خدمات پوست و زیبایی - ایرنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30987136 5 ژانویه 2017 ... رئیس انجمن متخصصین پوست ایران افزود: ما امروزه شاهد عوارض جبران ناپذیر، نظیر مرگ در کلینیک های زیبایی هستیم، در بحث آموزش های آزاد باید ... ورود شرکت های سودجو در آموزش خدمات پوست و زیبایی – اخبار فارسی دری farsidari.com/41316 ورود شرکت های سودجو در آموزش خدمات پوست و زیبایی تهران- ایرنا- رئیس انجمن متخصصین پوست ایران با گلایه از برگزاری دوره های آموزشی بدون مجوز توسط شرکت های ... ورود شرکت های سودجو در آموزش خدمات پوست و زیبایی - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../ورود-شرکت-های-سودجو-در-آموزش-خدمات-پوست-و-زیبایی‎Cached5 ژانویه 2017 ... رئیس انجمن متخصصین پوست ایران با گلایه از برگزاری دوره های آموزشی بدون مجوز توسط شرکت های متخلف و سودجو خواستار ضابطه مند شدن آموزش های ... بازدید پروفسور Phan از مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی skinstemcell.ir/index.php/news-and-events/item/7-phan‎Cached9 ژانویه 2017 ... این کمپانی انواع کرم های پوستی حاوی Conditioned Media سلول های اپی ... از سلول های بنیادی ورود شرکت های سودجو در آموزش خدمات پوست و زیبایی ... برپایی کنگره شانزدهم انجمن متخصصین پوست skinstemcell.ir/.../خانه/.../29-برپایی-کنگره-شانزدهم-انجمن-متخصصین-پوست مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادین. ... تجاری محصول جوان سازی پوست با استفاده از سلول های بنیادی · ورود شرکت های سودجو در آموزش خدمات پوست و زیبایی ... [PDF] شانزدهمین کنگره ساالنه انجمن متخصصین پوست ایران برگزارشد www.iranbmemag.com/Images/Articles/pdf/Congre_Poost191.pdf فناوری های نوین همچون سلول های بنیادی. در درمان برخی مشکالت پوست و مو گفت: .... ورود شرکت های سودجو. در آموزش خدمات پوست. و زیبایی. رئیس انجمن متخصصین.