مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میتسوبیشی رقیب نیسان قشقایی را خواهد ساخت

[ad_1]

خودروسازی بزرگ میتسوبیشی سرمایه گذاری سنگینی در بخش محصولات شاسی‌بلند کرده است، تا جایی‌که وعده داده امسال یک کراس‌اوور سایز متوسط در رقابت با خودروی موفق نیسان قشقایی معرفی کند.

این خودرو که هنوز نام نهایی آن مشخص نشده است، در موتورشوی ژنو، بهار آینده رسما معرفی خواهد شد و از نظر سایز، بین مدل‌های اوتلندر و آاس‌ایکس (ASX) قرار می‌گیرد. تا قبل از سال ۲۰۱۴ سبک طراحی میتسوبیشی حالت جعبه‌ای داشت و از جذابیت خاصی برخوردار نبود، درحالیکه مدل‌های مفهومی اخیر، این برند را به سمت طرح‌هایی آینده‌نگر هدایت کرده است. کارشناسان معتقدند استخدام یکی از طراحان برجسته نیسان، سونهیرو کانیموتو که بیش از ۴۰ سال برای این برند کار کرده است، تأثیر زیادی بر آینده خودروهای میتسوبیشی، خصوصا در کلاس شاسی‌بلندها خواهد گذاشت.

mitsubishi concept

یکی از مدیران میتسوبیشی گفته است: «طراحی عالی، همیشه مهم‌ترین برنامه در میتسوبیشی بوده است. اگرچه همیشه از بهترین سازندگان خودروهای مجهز خارج جاده‌ای بوده‌ایم، اما اکنون زمان تغییر در محصولات ما فرا رسیده است. همانگونه که لندروور زیبایی و قدرت را در تولیداتش حفظ کرده است، ما نیز در این مسیر گام بر می‌داریم.»

mitsu

پیش‌بینی می‌شود کراس‌اوور آینده میتسوبیشی برگرفته از طرح مفهومی PHEV باشد که در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ در نمایشگاه خودروی ژنو دیده شد. یک کوپه درشت‌اندام که ۴.۵ متر طول، ۱.۹۰ عرض و ۱.۶۲ متر ارتفاع داشت و کشیدگی چراغ‌های جلو بیش از هرچیز، طراحی متفاوت آن را نشان می‌داد.

این طرح مفهومی، به صورت تک دیفرانسیل معرفی شد و همراه با یک پیشرانه هایبرید، قدرت ۱۶۰ اسب بخار را با دی‌اکسید کربن ناچیز ۴۰ گرم بر کیلومتر، تولید می‌کرد. به نظر نمی‌رسد میتسوبیشی با توجه به هزینه‌های بالای تولید پیشرانه هیبرید و نداشتن تجربه کافی در این امر، شاسی‌بلند آینده خود را با پیشرانه غیر بنزینی و دیزلی تولید کند. درحالیکه نسل جدید خودروهای این برند، که هم‌اکنون تولید می‌شوند، از موتورهای توربوشارژ مدرن بنزینی، گیربکس دستی یا ۸ سرعته خودکار CVT و سامانه دو دیفرانسیل هوشمند بهره می‌برد.

mitsu concept

از مدل‌های کنونی میتسوبیشی، اوتلندر تا سال ۲۰۲۰ مجهز به پیشرانه هیبرید خواهد شد و یک مدل کراس‌اوور کوچک‌تر از ASX برای رقابت در کلاس نیسان جوک تا دو سال دیگر معرفی می‌شود. معروف‌ترین محصول این شرکت، پاجیرو، فعلا با شکل و شمایل سال ۲۰۱۶ ادامه تولید خواهد داشت، اما خبر رسیده است که برای ارتقاء آن مدت زیادی‌ است که وقت و هزینه می‌شود تا خودرویی درحد و اندازه‌های قهرمانی در رالی پاریس-داکار ساخته شود. پاجیرو بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ برای ۷ سال پیاپی قهرمان رالی داکار شد.

 

 

mitsubishi concept


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مشخصات کلی وانت نیسان دوگانه سوزشما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف ام جی پدال، مجله خودرو و حمل و نقلسایت پدال برگزیده بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین عصر خودرو جزئیات نهایی قرارداد رنونیسان با ایرانعصر خودرو پس از ده ماه تلاش و مذاکرات دوطرفه میان ایران ورنو نیسان ، صبح امروز مشخصات کلی ولوو اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار اطلاعیه های فروش شرایط فروش فوری اقساطی ۳۳ عصر خودرو پرفروش‌ترین خودرو جهانبرای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام پول نیوز پول نیوز دلایل عدم استقبال مردم از کارت اعتباری خرید کالای داخلی را بررسی کرد مشخصات کلی وانت نیسان دوگانه سوز شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند ام جی پدال، مجله خودرو و حمل و نقل سایت پدال برگزیده بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب عصر خودرو جزئیات نهایی قرارداد رنونیسان با ایران عصر خودرو پس از ده ماه تلاش و مذاکرات دوطرفه میان ایران ورنو نیسان ، صبح امروز بالاخره مشخصات کلی ولوو اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار اطلاعیه های فروش شرایط فروش فوری اقساطی ۳۳ و ۳۳ پول نیوز پول نیوز دلایل عدم استقبال مردم از کارت اعتباری خرید کالای داخلی را بررسی کرد عصر خودرو پرفروش‌ترین خودرو جهان برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو



لینک منبع :میتسوبیشی رقیب نیسان قشقایی را خواهد ساخت

میتسوبیشی رقیب نیسان قشقایی را خواهد ساخت - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/4/150577/mitsubishi-qashqai-rival/‎Cached6 ژانویه 2017 ... پیش‌بینی می‌شود، کراس‌اوور آینده میتسوبیشی برگرفته از طرح مفهومی PHEV باشد که در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ در نمایشگاه خودروی ژنو دیده شد. Images for میتسوبیشی رقیب نیسان قشقایی را خواهد ساخت میتسوبیشی رقیب نیسان قشقایی را خواهد ساخت - تکنومون technomon.com/.../میتسوبیشی-رقیب-نیسان-قشقایی-را-خواهد-ساخت‎Cached6 ژانویه 2017 ... میتسوبیشی رقیب نیسان قشقایی را خواهد ساخت یکی از مدیران میتسوبیشی گفته است: «طراحی عالی، همیشه مهم‌ترین برنامه در میتسوبیشی بوده ... میتسوبیشی رقیب نیسان قشقایی را خواهد ساخت - زومیت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30997954 6 ژانویه 2017 ... میتسوبیشی در سال 2017 رقیبی برای قشقایی عرضه خواهد کرد چرا که در پی عرضه طیف کاملی از شاسی بلندها در بازار رو به رشد این خودروها و افزایش ... میتسوبیشی رقیب نیسان قشقایی را خواهد ساخت - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/.../میتسوبیشی-رقیب-نیسان-قشقایی-را-خواهد-ساخت میتسوبیشی رقیب نیسان قشقایی را خواهد ساخت. منبع: خبرگزاری زومیت۱۳۹۵-۱۰-۱۷ -۰۰:۴۰:۰۳. میتسوبیشی رقیب نیسان قشقایی را خواهد ساخت. برای مشاهده کامل خبر ... میتسوبیشی رقیب نیسان قشقایی را خواهد ساخت - جستجو - خوب خوان khubkhan.ir/.../میتسوبیشی-رقیب-نیسان-قشقایی-را-خواهد-ساخت‎Cachedنتایج جستجو: میتسوبیشی رقیب نیسان قشقایی را خواهد ساخت. ... شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، تحویل 4 روزه ی میراژ را ... میتسوبیشی رقیب نیسان قشقایی را خواهد ساخت - خبرنامه صادشاپ saadshop.com/mag/?p=6495 5 ژانویه 2017 ... از مدل‌های کنونی میتسوبیشی، اوتلندر تا سال ۲۰۲۰ مجهز به پیشرانه هیبرید خواهد شد و یک مدل کراس‌اوور کوچک‌تر از ASX برای رقابت در کلاس نیسان ... میتسوبیشی رقیب نیسان قشقایی را خواهد ساخت - زومیت - تی نیوز tnews.ir/زومیت/082077462695.html خودروسازی بزرگ میتسوبیشی سرمایه گذاری سنگینی در بخش محصولات شاسی بلند کرده است، تا جایی که وعده داده امسال یک کراس اوور سایز متوسط در رقابت با خودروی ... میتسوبیشی رقیب نیسان قشقایی را خواهد ساخت – ایده پردازان نظری ... iranwebsazan.org/میتسوبیشی-رقیب-نیسان-قشقایی-را-خواهد-س/‎Cached5 ژانویه 2017 ... این خودرو که هنوز نام نهایی آن مشخص نشده است، در موتورشوی ژنو، بهار آینده رسما معرفی خواهد شد و از نظر سایز، بین مدل‌های اوتلندر و آاس‌ایکس (ASX) ... میتسوبیشی رقیب نیسان قشقایی را خواهد ساخت - تکنولوژی ، اخبار ... studioapk.ir/2017/.../میتسوبیشی-رقیب-نیسان-قشقایی-را-خواهد-س/‎Cached6 ژانویه 2017 ... میتسوبیشی رقیب نیسان قشقایی را خواهد ساخت. این خودرو که هنوز نام نهایی آن مشخص نشده است، در موتورشوی ژنو، بهار آینده رسما معرفی خواهد شد و از ...