مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دانلود AmpMe؛ پخش همزمان موزیک در دو گوشی

[ad_1]

 

کد مطلب: 432058

ویژه اندروید و آی او اس؛

دانلود AmpMe؛ پخش همزمان موزیک در دو گوشی

بخش دانش و فناوری الف،16 دی95

با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید گوشی‌های هوشمند را با یکدیگر هماهنگ کرده و به صورت همزمان یک موزیک را با دو گوشی پخش کنید.

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۵

باشگاه خبرنگاران جوان؛ به دلیل وجود محدودیت هایی که بسیاری از اسپیکر های گوشی های هوشمند است، اگر در یک جمعی بخواهید یک موزیک را پخش کنید، احتمالا آن موزیک آنقدر صدایش ضعیف است که هیچ کسی متوجه آن نخواهد شد. شما می توانید با دانلود نرم افزار AmpMe – Social Music Party گوشی های هوشمند را با یکدیگر هماهنگ کرده و به صورت همزمان یک موزیک را با دو یا چند گوشی پخش کنید و از کیفیت صدای آن لذت ببرید. این نرم افزار در گوگل پلی نمره عالی 4.2 از 5 را دریافت کرده است.

ویژگی های نرم افزار AmpMe – Social Music Party :

    هماهنگ کردن پخش فایل موسیقی در چندین دستگاه به صورت همزمان
    اضافه کردن دستگاه های نا محدود برای پخش موسیقی
    اجرای موسیقی های دلخواه و مورد علاقه شما
    کلید های کنترلی برای مدیریت کامل موسیقی در حال پخش
    سازگاری با انواع دستگاه های اندرویدی و اسپیکر های بلوتوثی
    پخش فایل های صوتی با فرمت های گوناگون
 

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+پخش موزیک

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود ؛ پخش همزمان موزیک در دو گوشی دانلود ؛ پخش همزمان موزیک در دو گوشی



لینک منبع :دانلود AmpMe؛ پخش همزمان موزیک در دو گوشی

پخش همزمان آهنگ در چند گوشی؛ دانلود AmpMe برای اندروید و Ios www.yjc.ir/.../پخش-همزمان-آهنگ-در-چند-گوشی-دانلود-ampme-برای-اندروید-و-ios‎Cached18 مارس 2017 ... با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید گوشی‌های هوشمند را با یکدیگر هماهنگ کرده و به صورت همزمان یک موزیک را با دو گوشی پخش کنید. دانلود AmpMe؛ پخش همزمان موزیک در دو گوشی - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../دانلود-ampme-پخش-همزمان-موزیک-در-دو-گوشی‎Cached5 ژانویه 2017 ... با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید گوشی‌های هوشمند را با یکدیگر هماهنگ کرده و به صورت همزمان یک موزیک را با دو گوشی پخش کنید. دانلود AmpMe برای اندروید و Ios ؛پخش همزمان آهنگ در چند گوشی www.yjc.ir/.../دانلود-ampme-برای-اندروید-و-ios-پخش-همزمان-آهنگ-در-چند-گوشی‎Cachedشما می توانید با دانلود نرم افزار AmpMe – Social Music Party گوشی های هوشمند را با یکدیگر هماهنگ کرده و به صورت همزمان یک موزیک را با دو یا چند گوشی پخش کنید و ... دانلود AmpMe - Social Music Party 5.4.3 - پخش همزمان موزیک در دستگاه ... www.farsroid.com/ampme-social-music-party-android/‎Cached4 ژانویه 2017 ... AmpMe – Social Music Party v5.4.3 – اپلیکیشن پخش همزمان موسیقی در ... دنده دو یک بازی مسابقه‌ای با کیفیت،پر‌هیجان و با گرافیک بالاست که ... دانلود AmpMe 5.7.0 برنامه تبدیل چند گوشی به یک بلندگوی واحد در ... getandroid.ir/download/apps/file-transfer/.../4701-AmpMe.html‎Cached Similarدانلود آخرین نسخه و جدیدترین ورژن AmpMe برنامه تبدیل چند گوشی به یک ... پخش موزیک می سازد که می توانند به طور همزمان و با حجم صدایی فوق العاده به پخش آهنگ مورد ... معرفی AmpMe؛ موزیک پلیری با قابلیت اتصال چند موبایل برای ایجاد ... digiato.com/.../معرفی-ampme؛-موزیک-پلیری-با-قابلیت-اتصال-چن/‎Cached Similar25 سپتامبر 2015 ... برای پخش موزیک در محیط با صدای بلند، استفاده از اسپیکرهای ... واحد برای پخش موزیک می سازد که می توانند به طور همزمان و با حجم صدایی فوق ... این اپلیکیشن بسیار جالب را می توانید به رایگان از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید. دانلود AmpMe؛ پخش همزمان موزیک در دو گوشی - بازار خبر | دمادم https://damadam.ir/.../دانلود-AmpMe-پخش-همزمان-موزیک-در-دو-گوشی/6854563 با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید گوشی‌های هوشمند را با یکدیگر هماهنگ کرده و به صورت همزمان یک موزیک را با دو گوشی پخش کنید. به گزارش بازار ... امروزنامه - پخش همزمان آهنگ در چند گوشی؛ دانلود AmpMe برای اندروید و Ios www.emrooznameh.com/.../پخش-همزمان-آهنگ-چند-گوشی-دانلود-ampme-اندروید-ios‎Cached18 مارس 2017 ... با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید گوشی‌های هوشمند را با یکدیگر هماهنگ کرده و به صورت همزمان یک موزیک را با دو گوشی پخش کنید. AmpMe – Social Music Party v5.7.0 دانلود برنامه تبدیل چند گوشی به ... www.apktops.ir/android-ampme.html/‎Cached SimilarAmpMe – Social Music Party v5.7.0 دانلود برنامه تبدیل چند گوشی به یک ... امکان پخش صدا با کیفیت بسیار بالا در صورت بالا بودن کیفیت اسپیکر گوشی ها ... پخش همزمان آهنگ در چند گوشی؛ دانلود AmpMe برای اندروید و Ios - اخبار ... akhbartop.com/428861/ 19 مارس 2017 ... شما می توانید با دانلود نرم افزار AmpMe – Social Music Party گوشی های هوشمند را با یکدیگر هماهنگ کرده و به صورت همزمان یک موزیک را با دو یا چند ...