مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با fridgecam آشنا شوید؛ ابزاری برای زیر نظر گرفتن محتویات یخچال شما

[ad_1]
با fridgecam آشنا شوید؛ ابزاری برای زیر نظر گرفتن محتویات یخچال شما

خبرگزاری آریا - اگر می خواهید یخچال قدیمی شما هم مثل مدل های جدید عملکرد هوشمندی داشته باشد، کافی است دوربین FridgeCam را داخل آن نصب کنید؛ محصولی که قادر است تشخیص دهد چه مواد غذایی در اختیار دارید و بر اساس آنها دستور پخت ارائه کند.
البته برای این منظور لازم است پیش از قراردادن محصولات غذایی داخل یخچال، بارکد آنها را با اپلیکیشن موبایل FridgeCam اسکن کنید. پس از این می توانید تشخیص تاریخ انقضای محصول را به نرم افزار دستگاه سپرده یا خودتان آن را به شکل دستی تعیین نمایید.
علاوه بر این برخی مواد غذایی هم مثل میوه و سبزیجات بدون بارکد به فروش می رسند، در نتیجه برای آنها هم باید خودتان به شکل دستی بهترین زمان مصرف را مشخص کنید تا اپلیکیشن موبایل نزدیک شدن آن را با نوتیفیکیشن اطلاع دهد.
FridgeCam علاوه بر این هربار که درب یخچال را باز و بسته کنید، یک عکس جدید از محتویات داخل یخچال به اپلیکیشن خود ارسال می کند تا همیشه با مراجعه به موبایل قادر باشید آخرین وضعیت آذوقه ی خوراکی خود را بررسی نمایید.
همه ی این قابلیت ها، دوربین 150 دلاری FridgeCam را به ابزاری جذاب تبدیل کرده که می تواند بخشی از ویژگی های یخچال های هوشمند جدید را با هزینه ی کمتر به یخچال فعلی شما اضافه نماید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

با آشنا شوید؛ ابزاری برای زیر نظر گرفتن محتویات یخچال شما با آشنا شوید؛ ابزاری برای زیر نظر گرفتن محتویات یخچال شما



لینک منبع :با fridgecam آشنا شوید؛ ابزاری برای زیر نظر گرفتن محتویات یخچال شما

با FridgeCam آشنا شوید؛ ابزاری برای زیر نظر گرفتن محتویات ... digiato.com/.../با-fridgecam-آشنا-شوید؛-ابزاری-برای-زیر-نظر-گرف/‎Cached6 ژانویه 2017 ... اگر می خواهید یخچال قدیمی شما هم مثل مدل های جدید عملکرد هوشمندی داشته باشد، کافی است دوربین FridgeCam را داخل آن نصب کنید؛ محصولی که قادر ... با fridgecam آشنا شوید؛ ابزاری برای زیر نظر گرفتن محتویات یخچال ... khabarooz.com/post/117947 اگر می خواهید یخچال قدیمی شما هم مثل مدل های جدید عملکرد هوشمندی داشته باشد، کافی است دوربین FridgeCam را داخل آن نصب کنید؛ محصولی که قادر است تشخیص دهد چه ... با fridgecam آشنا شوید؛ ابزاری برای زیر نظر گرفتن محتویات یخچال ... www.aryanews.com/.../با-fridgecam-آشنا-شوید؛-ابزاری-برای-زیر-نظر-گرفتن-محتویات-یخچال-شما 6 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - اگر می خواهید یخچال قدیمی شما هم مثل مدل های جدید عملکرد هوشمندی داشته باشد، کافی است دوربین FridgeCam را داخل آن نصب کنید؛ ... با FridgeCam آشنا شوید؛ ابزاری برای زیر نظر گرفتن محتویات ... - خـانه i-sel.ir/blog/با-fridgecam-آشنا-شوید؛-ابزاری-برای-زیر-نظر-گرف/ با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید منبع: آخرین خبر. ساخت گلدان نمدی ..... با FridgeCam آشنا شوید؛ ابزاری برای زیر نظر گرفتن محتویات یخچال شما. ۶-۱-۲۰۱۷ . با fridgecam آشنا شوید ابزاری برای زیر نظر گرفتن محتویات یخچال شما khubkhan.ir/.../با-fridgecam-آشنا-شوید-ابزاری-برای-زیر-نظر-گرفتن-محتویات-یخچال-شما‎Cachedنتایج جستجو: با fridgecam آشنا شوید ابزاری برای زیر نظر گرفتن محتویات ... یخچال نوآورانه Door-in-Door™ ال‌جی تنها با فشار یک دکمه، به کاربران این امکان… با fridgecam آشنا شوید ابزاری برای زیر نظر گرفتن محتویات یخچال شما https://www.bebinak.com/.../با_fridgecam_آشنا_شوید_ابزاری_برای_زیر_نظر_گرفتن_محتویات_یخچال_شما‎Cachedبا fridgecam آشنا شوید ابزاری برای زیر نظر گرفتن محتویات یخچال شما | برای اینکه قانون تو خطوط ویژه (BRT) رعایت بشه به یه همچین چیزی نیازه؟ ???? #قانون ... با FridgeCam آشنا شوید؛ ابزاری برای زیر نظر گرفتن محتویات ... www.newsum.ir/.../با-FridgeCam-آشنا-شوید-ابزاری-برای-زیر-نظر-گرفتن-محتویات-یخچال-شما?... اگر می خواهید یخچال قدیمی شما هم مثل مدل های جدید عملکرد هوشمندی داشته باشد، کافی است دوربین FridgeCam را داخل آن نصب کنید؛ محصولی که قادر است تشخیص د. با fridgecam آشنا شوید؛ ابزاری برای زیر نظر گرفتن محتویات یخچال ... worldcup.tnews.ir/آریا-نیوز/1bc477464973.html‎Cachedخبرگزاری آریا - اگر می خواهید یخچال قدیمی شما هم مثل مدل های جدید عملکرد هوشمندی داشته باشد، کافی است دوربین FridgeCam را داخل آن نصب کنید؛ محصولی که قادر ... با FridgeCam آشنا شوید؛ ابزاری برای زیر نظر گرفتن محتویات ... iranelearn.com/.../با-fridgecam-آشنا-شوید؛-ابزاری-برای-زیر-نظر-گرف‎Cachedبا FridgeCam آشنا شوید؛ ابزاری برای زیر نظر گرفتن محتویات یخچال شما، مدرک معتبر با FridgeCam آشنا ... تصمیم برای خرید چگونه توسط مغز گرفته می شود ؟ آخرین اخبار fridgecam - بازدید https://buzdid.ir/tag/fridgecam آخرین اخبار fridgecam صفحه ۱ | ۲ نتیجه (۰٫۴۳۸ ثانیه). با fridgecam آشنا شوید؛ ابزاری برای زیر نظر گرفتن محتویات یخچال شما · دیجیاتو ۸۱ روز پیش ۱.