مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جزئیات دستیار هوشمند لنوو

[ad_1]

اسپیکر هوشمند لنوو قبل از رونمایی در کشورهای مختلف، در خانه رونمایی خواهد شد

روز چهارشنبه بزرگترین تولیدکننده رایانه‌ها در دنیا، از اسپیکر دریافت کننده دستورات صوتی این شرکت رونمایی کرد، با این عنوان که دستگاه در ماه می در ایالات متحده، آماده عرضه به مشتریان خواهد بود. "Jeff Witt" قبل از آغاز نمایشگاه CES امسال در شهر لاس وگاس در مصاحبه با CNET اعلام داشت که قبل از آغاز فروش این محصول درایالات متحده، این محصول در ماه مارس در کشور و بازار خانه یعنی چین به فروش خواهد رسید.

"Witt" گفت: سخت‌افزار بکار رفته در هر دو مدل این محصول مشابه خواهد بود، اما نسخه چینی از تکنولوژی شرکت ALSpeech که شرکتی فعال در بخش تشخیص صداها است، استفاده خواهد کرد و نسخه‌ی آمریکایی آن نیز از دستیار صوتی Alexa شرکت آمازون بهره خواهد گرفت.

نسخه آمریکایی این اسپیکر از 129دلار آغاز خواهد شد. اما "Witt" اشاره‌ای به قیمت نسخه‌ی چینی آن نداشت.

دستیار صوتی شرکت لنوو از اولین اسپیکرهایی خواهد بود که به بازار عظیم چین راه پیدا خواهد کرد، و باعث گسترش دستگاه‌های تشخیص دهنده فرمان‌های صوتی از زمان آغاز ظهور Echo در سال 2014 خواهد شد. سال گذشته در چین، شرکت LingLong  فروش اسپیکرهای هوشمند DingDong را آغاز کرد. همچنین شرکت چینی Baidu و شرکت آمریکایی Harman همکاری خود را جهت ساخت اسپیکرهای هوشمند با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی شرکت Baidu را رسما آغاز کردند.

این اقدام شرکت لنوو نشان می‌دهد که اسپیکرهای هوشمند محبوبیت زیادی را در بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان پیدا کرده‌اند. اپل، مایکروسافت و گوگل که به عنوان پیشتازان عرصه دستیاران صوتی به شمار می‌آیند، در حال قرار دادن دستیارهای سخنگوی خود درون لپتاپ‌ها و تلفن‌های همراه هستند.

امروزه میلیون‌ها کاربر از این دستیارها جهت پخش موسیقی، خاموش و روشن کردن چراغ‌ها و بستن درب‌ها استفاده می‌کنند. همچنین از دستیارهای دیجیتالی جهت انجام کارهای پیچیده‌تر مثل چک کردن الگوی ترافیک و سفارش اسباب‌بازی‌ها و لوازم آرایشی به صورت آنلاین استفاده می‌کنند.

اسپیکر اکو در حال حاضر در ایالات متحده و بریتانیا به مشتریان عرضه می‌شود، و تنها در صورت وجود دعوتنامه در آلمان به فروش می‌رسد.

بنا به اظهارات "Bill Dominici" مدیر بخش استراتژی‌ دستگاه‌های هوشمند و رایانه‌های شرکت لنوو می‌گوید: " شرکت لنوو قصد دارد در آمریکا بیشتر از تکنولوژی‌های شرکت آمازون در دستگاه‌هایش استفاده کند و در قدم اول تکنولوژی Alexa شرکت آمازون را بکار خواهد گرفت."

"Dominici" در ادامه گفت که همکاری این دو کمپانی از سال گذشته  و پس از اینکه لنوو در مورد نحوه فروش مؤثرترمحصولات شرکت آمازون درون دستگاه‌های این شرکت پیشنهاداتی ارائه داد، آغاز گردید. مذاکرات در بخش‌های بیشتری از جمله راه‌های استفاده لنوو از تکنولوژی‌های شرکت آمازون گسترش پیدا کرد.

"Kinley Pearsall"سخنگوی شرکت آمازون روز چهارشنبه گفت: " از همکاری با شرکت لنوو و استفاده از Alexa در دستگاه‌های این شرکت بسیار هیجان زده و خوشحالیم." البته او از اشاره به تصمیمات آینده این شرکت‌ها خودداری کرد.

او در پاسخ به این سؤال که آیا از Alexa در رایانه‌ها در آینده استفاده خواهد شد، گفت: " مشخصا پتانسیل خوبی در این بخش‌ها وجود دارد. نمی‌توان گفت که در حال تحقیق و کاوش در این بخش نیستیم."

CNET درماه سپتامبر اعلام کرد که یکی از مدیران لنوو اظهار کرده که این کمپانی جهت استفاده از Alexa در رایانه‌ها و دیگر دستگاه‌های این شرکت، با آمازون مذاکراتی را انجام داده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دستیار صوتی اپل سیری چند؟ آکاآکایران خبرگزاری ایسنا ممکن است با پایه و اساس کار دستیار صوتی اپل سیری آشنا باشید ایستنا گوشیرییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد سامانه احراز هویت مجله اینترنتی موبایل و تکنولوژی اخبار تکنولوژی …مجله اینترنتی موبایل و تکنولوژی جدیدترین اخبار تکنولوژی نقد و بررسی گوشی موبایل و اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …گوشی موبایلگوشی سامسونگگوشی نوکیاگوشی سونیگوشی سونی اریکسونگوشی گوشی ال جی الف گوشی‌های لاکچری‌ خواستنیاکثر این گوشی‌های هوشمند از چرم اصل و الماس ساخته شده که به آنها جلوه و زیبایی خاصی چگونگی خرید مستر کارت در ایران و تمامی جزئیات در …برای مشخص شدن برخی از جزئیات این کارت، اطلاعاتی از مدیران این شرکت دریافت کردیم برای تبلتتبلیتقیمت تبلتتبلت سامسونگفروش …قیمت تبلت مایکروسافت، لنوو، ایسر در بازار مدل تبلت قیمت تومان تبلت مایکروسافت گلکسی اس زومیت گلکسی اس گوشی پرچمدار سامسونگ با سیستم عامل اندروید و قابلیت های مختلف و کامپیوتراینترنتموبایل آموزش کامپیوتر …ترفندهای ویندوزترفندهای لینوکسترفندهای رجیستریترفندهای امنیتیترفندهای مرورگرها تماشا کنید آیفون تا چه اندازه در مقابل خراشیدگی …اپل به تازگی از آیفون و آیفون پلاس رونمایی کرده است این دو آیفون از دستیار صوتی اپل سیری چند؟ آکا آکایران خبرگزاری ایسنا ممکن است با پایه و اساس کار دستیار صوتی اپل سیری آشنا باشید اما ایستنا گوشی رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد سامانه احراز هویت کانال مجله اینترنتی موبایل و تکنولوژی اخبار تکنولوژی مجله اینترنتی موبایل و تکنولوژی جدیدترین اخبار تکنولوژی نقد و بررسی گوشی موبایل و تبلت اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی گوشی موبایلگوشی سامسونگگوشی نوکیاگوشی سونیگوشی سونی اریکسونگوشی گوشی ال جیتبلتتبلت الف گوشی‌های لاکچری‌ خواستنی اکثر این گوشی‌های هوشمند از چرم اصل و الماس ساخته شده که به آنها جلوه و زیبایی خاصی بخشیده و چگونگی خرید مستر کارت در ایران و تمامی جزئیات در مورد ورود آن برای مشخص شدن برخی از جزئیات این کارت، اطلاعاتی از مدیران این شرکت دریافت کردیم برای اطلاع تبلتتبلیتقیمت تبلتتبلت سامسونگفروش تبلتخرید تبلتمشخصات قیمت تبلت مایکروسافت، لنوو، ایسر در بازار مدل تبلت قیمت تومان تبلت مایکروسافت مدل گلکسی اس زومیت گلکسی اس گوشی پرچمدار سامسونگ با سیستم عامل اندروید و قابلیت های مختلف و قیمت حدود کامپیوتراینترنتموبایل آموزش کامپیوتر ترفندهای اینرنتی ترفندهای ویندوزترفندهای لینوکسترفندهای رجیستریترفندهای امنیتیترفندهای مرورگرها پایگاه خبری الف داستان دلار و افزایش ناگهانی آن در کشور ما، همانند یک راز سر به مهر است هر از چند گاهی نرخ



لینک منبع :جزئیات دستیار هوشمند لنوو

جزئیات دستیار هوشمند لنوو | ITIRAN itiran.com/دستیار-هوشمند-لنوو‎Cached5 ژانویه 2017 ... جزئیات دستیار هوشمند لنوو را ببینید. این دستیار ابتدا در چین رونمایی شد. دستیار هوشمند لنوو بر پایه آمازون الکسا معرفی شد | گجت نیوز gadgetnews.ir/145873/دستیار-هوشمند-لنوو-بر-پایه-الکسای-آماز/‎Cached3 ژانویه 2017 ... دستیار هوشمند لنوو در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد. این اسپیکر هوشمند بر پایه دستیار صوتی آمازون ، الکسا (Alexa) طراحی و تولید شده است. | جزئیات دستیار هوشمند لنوو www.lastitnews.ir/?aid=17684 جزئیات دستیار هوشمند لنوو. نخستین سخنرانی از سلسله سخنرانی‌های CES. امسال با سخنرانی مدیر شرکت NVIDIA شروع شد. برای معرفی سخنرانی او مدیر CES روی ... دستیار هوشمند لنوو بر پایه آمازون الکسا معرفی شد — وبلاگ - اطلاعات و ... i-sel.ir/blog/دستیار-هوشمند-لنوو-بر-پایه-آمازون-الکس/ لنوو در جریان نمایشگاه CES 2017 از جزئیات هدست هوشمند خود با نام New Glass C200 پرده برداشت. .... هواوی دستیار صوتی الکسای آمازون را به میت ۹ می‌آو. جزئیات دستیار هوشمند لنوو | جستجو - بانک اخبار و مقالات وسریا wesria.net/search/جزئیات-دستیار-هوشمند-لنوو This site may harm your computer. جزئیات دستیار هوشمند لنوو. [ad_1] اسپیکر هوشمند لنوو قبل از رونمایی در کشورهای مختلف، در خانه رونمایی خواهد شد روز چهارشنبه بزرگترین تولیدکننده رایانه‌ها در ... دستیار صوتی هوشمند لنوو با قابلیت های الکسا رونمایی شد hendevaneh.com/دستیار-صوتی-هوشمند-لنوو-با-قابلیت-های-ا/ دستیار صوتی هوشمند لنوو معرفی شد. آمازون دستیار شخصی دیجیتالی خود را تنها به اسپیکر اکو خود محدود نکرده، بلکه آمازون در حال همکاری با شرکت ها و تولید ... گجت های هوشمند لنوو در نمایشگاه CES 2017 | Hendevaneh hendevaneh.com/گجت-های-هوشمند-لنوو-در-نمایشگاه-ces-2017/‎Cachedبا توجه به توضیحات کمپانی لنوو درباره دستیار هوشمند خود، می توان گفت که این دستگاه عملکردی مشابه با آمازون اکو دارد. از جمله امکاناتی که این گجت هوشمند در ... اخبار تکنولوژی و ای تی – همراه پلاس – لنوو و معرفی اسپیکر هوشمند https://hamrahplus.com/news/لنوو-و-معرفی-اسپیکر-هوشمند/‎Cached3 ژانویه 2017 ... انتشار جزئیاتی از سامسونگ Galaxy J7 Max ... این اسپیکر یک دستیار هوشمند مشابه گوگل هوم و اکو آمازون بوده و از طراحی زیبایی برخوردار است. انواع مختلف ابزارهای هوشمند لنوو معرفی شد (+عکس) – موبنا www.mobna.com/.../انواع-مختلف-ابزارهای-هوشمند-لنوو-معرف.html‎Cached22 جولای 2017 ... موبنا، رضا خواجه‌وند – مارس ۲۰۱۷ شرکت چینی لنوو آزمایشگاه توسعه ... دستیار هوشمند لنوو قادر است رفتار افراد پیرامون خود را مورد تحلیل قرار دهد و در ... جزئیات برنامه لنوو برای آپدیت گوشی های خود به اندروید ۶ مارشمالو ... https://www.mobilestan.net/جزئیات-برنامه-لنوو-برای-آپدیت-گوشی-های/‎Cachedدر همین راستا ، امروز کمپانی چینی لنوو هم به ارائه جزئیات برنامه خود برای آپدیت ۵ ... که طبق گزارشات سامسونگ در تلاش است چندین تلفن هوشمند خود را آپدیت کند.