مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه CES ۲۰۱۷

[ad_1]

 

کد مطلب: 432154

پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه CES ۲۰۱۷

تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۰۶

انویدیا در افتتاحیه نمایشگاه لاس وگاس گوی سبقت را از اینتل ربود. این در حالی است که به‌طور سنتی اینتل با محصولات جدید استارت نمایشگاه CES را می‌زد.

به گزارش خبرآنلاین، انویدیا / Nvidia با افزایش 230 درصدی ارزش سهامش در سال 2016 به‌سوی هوش مصنوعی و اپلیکیشن های مرتبط با پردازنده گرافیکی در دیتاسنترها و خودروها رفته است. از سوی دیگر رشد چشمگیر انویدیا در بازار گیم نیز قابل‌توجه است.

امسال انویدیا افتتاحیه را از اینتل ربود و «جن-هسون هوآنگ» مدیر اجرایی انویدیا رهبری به‌سوی سه حوزه هوش مصنوعی، خودروهای خودران و ویدئو گیم را هدف نهایی کمپانی خود اعلام کرد.

اولین حرکت توسعه «گیم کلود» است که مدنظر مدیران انویدیا است تا کاربران به‌جای اجرای گیم روی هارد رایانه خود، روی کلود آن را به اجرا بگذارند.

ممکن است عاشقان گیم نتوانند پی سی گران و موردعلاقه خود را به‌صورت دست‌ساز تهیه کنند و به همین خاطر انویدیا با سرویس کلود گیم می‌خواهد آرزوی آنها را برآورده کند.

هوانگ می‌گوید میلیون‌ها کاربر قدیمی مک و پی سی هستند که همچنان در آرزوی انجام گیم سنگین هستند اما توانایی مالی محدودی دارند و ما نمی‌خواهیم مانند آمازون سرویس عظیمی برای انترپرایز ها ایجاد کنیم بلکه برای گیم بازها می‌خواهیم این کار را انجام دهیم.

سرویس انویدیا در این زمینه GeForce Now نام دارد که کاربران به ازای هر 20 ساعت بازی 25 دلار می‌پردازند.

محصول بعدی معرفی‌شده در لاس وگاس 2017 به نام Shield است (و لوازم جانبی Nvidia Spot) که به کمک گوگل اسیستانت رفته و اجازه سرچ در به‌صورت بی‌سیم از فاصله 20 فوتی را دور از اسپیکر و دستیار دیجیتال فراهم می‌سازد و با از میان بردن نویز دستور صوتی را به مقصد می‌رساند.

هوانگ گفت مارک زاکربرگ تصمیم گرفت برای خانه خود دستیار هوشمند اختصاصی به نام Jarvis بسازد اما ما می‌خواهیم برای همه کاربران آن را مهیاسازیم.

اما Drive PX آخرین محصولی بود که در لاس وگاس 2017 توسط انویدیا رونمایی شد که ضمن شناساندن محیط اطراف برای خودروی خودران، داخل خوردو را نیز تشخیص داده و دستورات را موبه‌مو اجرا می‌کند.

اگر راننده عصبانی باشد، می‌فهمد و اگر نتواند خود را کنترل کند، خودرو را به کنار جاده هدایت می‌کند تا حادثه بدی اتفاق نیفتد.

به‌هرحال امسال انویدیا نشان داد می‌تواند جا پای اینتل بگذارد و از قافله هوش مصنوعی و تراشه‌های گرافیکی و دنیای گیم عقب نماند.

 

کلمات کلیدی : انویدیا

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه …انویدیا در افتتاحیه نمایشگاه پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه … انویدیا در افتتاحیه پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه …پیشی گرفتن انویدیا از اینتل پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه … از اینتل در افتتاحیه پیشی گرفتن انویدیا از در طی نمایشگاه از پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه …پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه هوشمند در نمایشگاه پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه …پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه خبری اینتل در جریان را پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه … پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه انویدیا از اینتل در پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه ……فناوری و ارتباطاتپیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه ۲۰۱۷ در چهار مینی پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه … پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه گرفتن انویدیا از اینتل تک شات اخبار داغ فناوری تک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها



لینک منبع :پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه CES ۲۰۱۷

پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه لاس‌وگاس ۲۰۱۷ www.khabaronline.ir/detail/620246/ict/hardware‎Cached5 ژانویه 2017 ... پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه لاس‌وگاس ۲۰۱۷ ... است که به‌طور سنتی اینتل با محصولات جدید استارت نمایشگاه CES را می‌زد. پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه CES ۲۰۱۷ | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/05/1596794 5 ژانویه 2017 ... انویدیا در افتتاحیه نمایشگاه لاس وگاس گوی سبقت را از اینتل ربود. این در حالی است که به‌طور سنتی اینتل با محصولات جدید استارت نمایشگاه ... Images for پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه CES ۲۰۱۷ پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه CES 2017 | - قطره www.ghatreh.com/news/.../پیشی-گرفتن-انویدیا-اینتل-افتتاحیه-نمایشگاه 6 ژانویه 2017 ... انویدیا در افتتاحیه نمایشگاه لاس وگاس گوی سبقت را از اینتل ربود. این در حالی است که به طور سنتی اینتل با محصولØ. پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه ces 2017 | الف ... khabarone.ir/.../پیشی-گرفتن-انویدیا-از-اینتل-در-افتتاحیه-نمایشگاه-ces-2017 6 ژانویه 2017 ... خبرآنلاین، انویدیا / nvidia با افزایش 230 درصدی ارزش سهامش در سال 2016 به‌سوی هوش مصنوعی و اپلیکیشن‌های مرتبط با پردازنده گرافیکی در ... پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه ces 2017 | خبر ... khabarone.ir/.../پیشی-گرفتن-انویدیا-از-اینتل-در-افتتاحیه-نمایشگاه-ces-2017 5 ژانویه 2017 ... انویدیا در افتتاحیه نمایشگاه لاس وگاس گوی سبقت را از اینتل ربود. این در حالی است که به‌طور سنتی اینتل با محصولات جدید استارت نمایشگاه ces ... پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در آغازین نمایشگاه CES ۲۰۱۷ (2 عکس ... www.serze.com/پیشی-گرفتن-انویدیا-اینتل-آغازین-2682085/‎Cached6 ژانویه 2017 ... پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه CES ۲۰۱۷ دشوار افزار - انویدیا در آغازین نمایشگاه لاس وگاس گوی سبقت را از اینتل دزدید. پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه CES ۲۰۱۷ ... 4min.cf/پیشی-گرفتن-انویدیا-از-اینتل-در-افتتاحی/ 5 ژانویه 2017 ... خانه ترجمه , سایت مترجم ترجمه ی زبان , ترجمه ی متن فارسی به عربی . مخاطب به انگلیسی | ترجمه ى فارسى به انگلیسى , انویدیا در افتتاحیه ... رویدادها - طراحی سایت rayan-it.ir/index.php/رویدادها پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه لاس‌وگاس ۲۰۱۷ ... سرسخت سرفیس پرو مایکروسافت توسط لنوو در نمایشگاه CES ٢۰١٧ لاس‌وگاس رونمایی شد. انویدیا - Telegram search - Telegram Channels tsear.ch/go?s=انویدیا عرضه نسل دوم کنسول شیلد پرتابل انویدیا کنسل شده است؟ ... نسخه جدید لپ تاپ دل که XPS 15 نام دارد، امروز در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد و قرار است از جدیدترین پردازنده اینتل و کارت گرافیک انویدیا بهره ببرد. #لپ_تاپ ... عنوان مقاله: پیشی گرفتن انویدیا از اینتل در افتتاحیه نمایشگاه لاس‌وگاس ۲۰۱۷ چکیده: سرفصل‌ها: آدرس: ...