مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین روش پخت استانبولی پلو خوشمزه

[ad_1]

بهترین روش پخت استانبولی پلو خوشمزه

بهترین روش پخت استانبولی پلو خوشمزه 

استانبولی پلو یکی از غذاهای پرطرفدار ایرانی است که در سفره ها همیشه دیده می شود. پخت آن آسان است و کم هزینه هم می باشد. استانبولی، یکی از آسان‌ ترین و در عین حال محبوب‌ ترین غذاهای سفره‌‌ های ایرانی است. با اینکه غذای ساده و کم خرجی محسوب می شود، اما طرفداران زیادی دارد.

 

مواد لازم:

۴ پیمانه برنج
یک عدد پیاز
۴ عدد گوجه فرنگی متوسط
۲ عدد سیب زمینی متوسط
۲۰۰ گرم گوشت چرخ شده
۳ قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی
روغن , نمک و فلفل به میزان لازم
یک قاشق غذاخوری زردچوبه
بهترین روش پخت استانبولی پلو خوشمزه

طرز تهیه:

1-ابتدا پیازها را خرد و نگینی کرده و در روغن تفت می‌دهیم تا رنگش تغییر کند سپس زردچوبه را اضافه کرده و به هم می‌زنیم.

 

2-در ادامه گوشت را با پیاز تفت داده تا بوی گوشت گرفته شود سپس گوجه‌ها را خرد کرده و به همراه رب , نمک و فلفل به مواد اضافه می‌کنیم و به مدت ۵ دقیقه با دمای متوسط درب تابه را گذاشته تا مواد جا بیفتند و سس آماده شود .

 

3-در ادامه در قابلمه‌ای متناسب برنج‌ها را شسته و ۴ پیمانه آب روی آن می‌ریزیم . سیب زمینی‌ها را پوست گرفته و نگینی یا خرد کرده به برنج اضافه می‌کنیم . سپس سس آماده شده را به برنج اضافه کرده و شعله را زیاد می‌کنیم تا آب به جوش آید .

 

4-سپس شعله را متوسط کرده و درب قابلمه را نیمه باز گذاشته تا آب آن تبخیر شود . در ادامه درب قابلمه را گذاشته و ۴۰ دقیقه صبر می‌کنیم تا استانبولی آماده شود.

 

نوش جان و لذت ببرید!

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روش تهیه‌ی زرشک ‌پلو با مرغ و راز خوشمزه‌تر شدن آن راز زرشک‌پلو زرشک از میوه‌هایی است که در دو نقطه ایران بیش از هر جای دیگری پرورش می پلو استانبولی، طرز تهیه استانبولی پلواستانبولی پلوپلو استانبولیاستانبولی پلو بدون گوشتاستانبولی پلو گوجهدستور پخت طرز تهیه استانبولی پلو طرز تهیه استانبولی استانبولی پلو پخت استانبولینحوه پخت استانبولی پلونحوه درست کردن آموزش آشپزی آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسر آموزش آشپزی جذاب آموزش آشپزیپخت کیکغذای رژیمیانواع غذاغذا با مرغمرباترشیجاتانواع دسر ته چین مرغ شیرینی آسان و خوشمزه نان چایی مخصوص دورهمی های …سایر مطالب آشپزی و شیرینی پزی طرز تهیه نان کدو حلوایی برای صبحانه عکس طرز تهیه مرغ روش تهیه‌ی زرشک ‌پلو با مرغ و راز خوشمزه‌تر شدن آن راز زرشک‌پلو زرشک از میوه‌هایی است که در دو نقطه ایران بیش از هر جای دیگری پرورش می‌یابد پلو استانبولی، طرز تهیه استانبولی پلو استانبولی پلوپلو استانبولیاستانبولی پلو بدون گوشتاستانبولی پلو گوجهدستور پخت طرز تهیه استانبولی پلو طرز تهیه استانبولی استانبولی پلو پخت استانبولینحوه پخت استانبولی پلونحوه درست کردن آموزش آشپزی آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسرقهوهکباب آموزش آشپزی آموزش آشپزیپخت کیکغذای رژیمیانواع غذاغذا با مرغمرباترشیجاتانواع دسر ته چین مرغ شیرینی آسان و خوشمزه نان چایی مخصوص دورهمی های عصرانه عکس سایر مطالب آشپزی و شیرینی پزی طرز تهیه نان کدو حلوایی برای صبحانه عکس طرز تهیه مرغ سوخاری



لینک منبع :بهترین روش پخت استانبولی پلو خوشمزه

چگونه استانبولی‌ پلوی خوشمزه‌ درست کنیم؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../چگونه-استانبولی‌-پلوی-خوشمزه‌-درست-کنیم‎Cached Similar25 آگوست 2012 ... استانبولی پلو، غذایی است آسان که تقریبا همه‌تهیه آن را بلد هستند، اما هر غذای ... پس از اینکه پلو پخت، روغن باقیمانده را روی پلو و اطراف آن بدهید و پس از 3 تا ..... من همیشه پلو استامبولیمو هر کاری می کردم شفته می شد اما با این روش عالی ... آموزش طرز تهیه استانبولی پلو خوشمزه و مجلسی با گوشت و مرغ - پاتوق من mepatogh.ir/13071/istanbul-polo/‎Cached17 مه 2017 ... آموزش طرز تهیه استانبولی پلو خوشمزه و مجلسی با گوشت و مرغ آموزش آشپزی و دستور پخت استانبولی پلو مجلسی و خوشمزه مواد لازم استانبولی پلو ... طرز تهیه کته استانبولی - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/amoozesh-polo/13173.html‎Cached Similarکته استانبولی,طرز پخت کته استانبولی,طرز تهیه کته استانبولی خوشمزه,طرزتهیه ... طرز تهیه کته استانبولی گردآوری توسط بخش انواع پلو ، انواع چلو ، کته ، پخت ... استانبولی پلو | طرز تهیه استانبولی پلو - نمناک namnak.com/استانبولی-پلو.p14972‎Cached Rating: 4.5 - 31 reviews - 2 hr 15 min استانبولی پلو و استانبولی پلو با گوشت و استانبولی پلو خوشمزه را در نمناک بخوانید. ... نمناک آشپزخانه نمناکغذاهای ایرانی طرز تهیه استانبولی پلو ... طرز تهیه استانبولی پلو به همراه نکات طلایی طعم فوق العاده - آرگا arga-mag.com/16081/طرز-تهیه-استانبولی-پلو‎Cached24 سپتامبر 2015 ... خوشمزه ترین طرز تهیه استانبولی پلو به همراه نکات طلایی برای طعم و مزه فوق العاده استانبولی پلو در منزل, دستور پخت پلوی استانبولی با انواع مواد ... طرز تهیه استانبولی پلو خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/طرز-تهیه-استانبولی-پلو-خوشمزه.html‎Cachedطرز تهیه استانبولی پلو خوشمزه استانبولی پلو با طعم بسیار عالی که همراه با سالاد شیرازی معروف است و بسیار خوش طعم می شود این غذا را دانشجویان محب. استانبولی پلو را بااین روش خوشمزه درست کنید! +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../استانبولی-پلو-را-بااین-روش-خوشمزه-درست.html‎Cachedمواد لازم:*مرغ=به مقدار لازم*برنج=1 کیلو*لوبیا سبز=به مقدار لازم*رب گوجه فرنگی= نصف قاشق غذاخوری*نمک و فلفل و زردچوبه طرز تهیه:ابتدا مرغ را می پزیم. طرز تهیه استانبولی پلو با کوفته قلقلی • دونفره https://www.2nafare.com/استانبولی-با-کوفته-قلقلی-spanish-rice-meat-ball/‎Cachedآموزش مرحله به مرحله تهیه پلو استانبولی با کوفته قلقلی که ترکیب خوشمزه ای میشه. این پلو به سادگی با سیب زمینی و رب گوجه تهیه میشه و کوفته قلقلی در ... کتاب آشپزی/استانبولی پلو - ویکی‌کتاب https://fa.wikibooks.org/wiki/کتاب_آشپزی/استانبولی_پلو‎Cached Similarطرز تهیه: پیازها را ریز خرد کرده و سرخ می‌کنیم گوشت را نیز در پیاز سرخ می‌کنیم ... اسلامبولی پلو را می‌توانیم با گوشت چرخ کرده و رب گوجه فرنگی تهیه کنیم بدیهی ... استانبولی پلو - آشپزی آسان easy-cooking.blogsky.com/1392/05/31/post-50/استانبولی-پلو‎Cached Similarسلام به همه دوستای عزیزم غذای امروز استانبولی هستش که خیلی خوشمزه و همه پسنده من ... طرز تهیه: ابتدا برنجو میزاریم بجوشه (وقتی نیمپز شد آبکشش کنین) بعد سیب ...