مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رکورد فروش «اپ‌ استور» اپل شکسته شد

[ad_1]

خبرگزاری مهر: درآمد «اپ‌استور» اپل در سال گذشته میلادی با رسیدن به بیش از ۲۰ میلیارد دلار، به یک رقم بی‌سابقه تبدیل شد که این میزان سودهی در مقایسه با سال ۲۰۱۵ میلادی حاکی از رشد ۴۰ درصدی است؛ ضمن اینکه شلوغ‌ترین روز «اپ استور» هم در اولین روز سال نو میلادی اتفاق افتاد.  

همچنین از زمانیکه «اپ‌استور» از سال ۲۰۰۸ میلادی راه‌اندازی شده، تولیدکنندگان برنامه برای آیفون، آی‌پد، ساعت اپل، تلویزیون اپل و سیستم عامل مک در «اپ‌استور»، بیش از ۶۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرده‌اند.

 

رکورد فروش «اپ‌ استور» اپل شکسته شد  

این در حالی است که  «اپ‌استور» در نخستین روز سال میلادی جدید، با فروش تقریبا ۲۴۰ میلیون دلار برنامه، شلوغ‌ترین تاریخ ورود کاربران اپل را در این فضا تجربه کرد؛ در همین حال یکی از مسئولین شرکت اپل اعلام کرد با چنین شروعی در نخستین روز سال نو میلادی، انتظار درآمدی بیشتر از  «اپ‌استور» در سال ۲۰۱۷ میلادی می‌رود.

فقط مشتریان اپل از  «اپ‌استور» طی ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ میلادی ۳ میلیارد دلار برنامه خریداری کردند؛ این در شرایطی است که در حال حاضر «اپ‌استور» در ۱۵۵ کشور در دسترس کاربران است که مجموع اپلیکیشن‌های آن ۲.۲ میلیون برنامه است و در مقایسه با سال ۲۰۱۵ میلادی، ۲۰ درصد افزایش نشان می‌دهد. 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تک شات اخبار داغ فناوریفیلم حضور شخصیت دکتر استرنج در فیلم رسما تایید شد دنیای سینمایی مارول با حضور اولترابوک زومیتاولترابوک لپ تاپ سبک و باریک که براساس معماری اینتل با پردازنده های سری کار می تک شات اخبار داغ فناوری فیلم حضور شخصیت دکتر استرنج در فیلم رسما تایید شد دنیای سینمایی مارول با حضور شخصیت اولترابوک زومیت اولترابوک لپ تاپ سبک و باریک که براساس معماری اینتل با پردازنده های سری کار می‌کنند آپ استور اپل



لینک منبع :رکورد فروش «اپ‌ استور» اپل شکسته شد

رکورد فروش «اپ‌ استور» اپل شکسته شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../رکورد-فروش-اپ‌-استور-اپل-شکسته-شد 6 ژانویه 2017 ... درآمد اپل از «اپ‌استور» در سال ۲۰۱۶ میلادی با رسیدن به بیش از ۲۰ میلیارد دلار، به یک رقم بی‌سابقه تبدیل شد. Images for رکورد فروش «اپ‌ استور» اپل شکسته شد رکورد فروش «اپ‌ استور» اپل شکسته شد - روزامه roozame.com/detail/.../رکورد-فروش-اپ-استور-اپل-شکسته-شد‎Cached Rating: 4.5 - 6 votes 6 ژانویه 2017 ... درآمد اپل از «اپ‌استور» در سال ۲۰۱۶ میلادی با رسیدن به بیش از ۲۰ میلیارد دلار، به یک رقم بی‌سابقه تبدیل شد. رکورد فروش اپ استور اپل شکسته شد - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31009617 5 ژانویه 2017 ... رکورد فروش اپ استور اپل شکسته شد. خبرگزاری مهر: درآمد اپ استور اپل در سال گذشته میلادی با رسیدن به بیش از 20 میلیارد دلار، به یک رقم بی ... رکورد فروش «اپ‌ استور» اپل شکسته شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../رکورد-فروش-اپ‌-استور-اپل-شکسته-شد/ 6 ژانویه 2017 ... درآمد «اپ‌استور» اپل در سال گذشته میلادی با رسیدن به بیش از ۲۰ میلیارد دلار، به یک رقم بی‌سابقه تبدیل شد که این میزان سودهی در مقایسه با سال ... رکورد فروش «اپ‌ استور» اپل شکسته شد - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/news/رکورد-فروش-اپ‌-استور-اپل-شکسته-شد/6886425 خبرگزاری مهر: درآمد «اپ استور» اپل در سال گذشته میلادی با رسیدن به بیش از ۲۰ میلیارد دلار، به یک رقم بی سابقه تبدیل شد که این میزان سودهی در مقایسه با سال ۲۰۱۵ ... رکورد خرید از اپ استور اپل شکسته شد | شرکت همکاران سیستم https://www.systemgroup.net/news/3418‎Cached12 ژانویه 2015 ... همکاران سیستم- اپل اعلام کرده است کاربران محصولاتش در هفته اول سال جدید میلادی رکورد خرید از اپ استور این شرکت را شکسته‌اند.به گزارش ... رکورد سودآوری فروشگاه اپ استور در یک روز شکسته شد؛ 144 میلیون ... itabnak.ir/.../رکورد-سودآوری-فروشگاه-اپ-استور-در-یک-روز-شکسته-شد-144-میلیون-دلار-فقط-در-اول-ژانویه 7 ژانویه 2016 ... زمانی که حرف از تعداد اپ و نرم‌افزار داخل فروشگاه نرم‌افزاری به میان آید، فروشگاه نرم‌افزاری اندروید تا حد زیادی در برابر اپ استور اپل مقابله می‌کند اما ... رکورد فروش «اپ‌ استور» اپل شکسته شد « بجنورد 24 news.bojnord24.ir/detail.php?...رکورد%20فروش%20«اپ‌%20استور»%20اپل%20شکسته%20شد رکورد فروش «اپ‌ استور» اپل شکسته شد. درآمد اپل از «اپ‌استور» در سال ۲۰۱۶ میلادی با رسیدن به بیش از ۲۰ میلیارد دلار، به یک رقم بی‌سابقه تبدیل شد. رکورد به فروش رسان «اپ استور» اپل شکسته شد - سرزه www.serze.com/رکورد-فروش-رسان-استور-شکسته-2684153/ 6 ژانویه 2017 ... رکورد فروش «اپ استور» اپل شکسته شد درآمد اپل از «اپ‌استور» در سال ۲۰۱۶ با رسیدن به بیش از ۲۰ میلیارد دلار، به یک رقم بی‌سابقه مبدل شد. رکورد فروش «اپ‌ استور» اپل شکسته شد - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../رکورد_فروش_«اپ‌_استور»_اپل_شکسته_شد‎Cachedرکورد فروش «اپ‌ استور» اپل شکسته شد. دانلود رکورد زیر میخی · دانلود حلقه هوشمند نسل جدید · دانلود شکسته شدن رکورد مشارکت سرشماری اینترنت توسط ایران.