مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

همکاری ایران و آلمان در زمینه عوامل تاثیرگذار بر زیست‌بوم خلیج فارس

[ad_1]

نخستین کارگاه آموزشی مشترک میان صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی ریاست جمهوری و بنیاد پژوهش آلمان برگزار می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه گروه علمی ایرنا از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین کارگاه آموزشی مشترک میان صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی (بنیاد علم ایران) و بنیاد پژوهش آلمان برگزار می‌شود. در واقع این نخستین کارگاه آموزشی و همکاری میان این دو مرکز پیرو تفاهم نامه همکاری امضاء شده در سال گذشته است.
موضوع کارگاه مذکور 'بررسی عوامل زیست محیطی تاثیرگذار بر زیست بوم های ساحل خلیج فارس' است، که در روزهای 20 تا 23 دی ماه سال جاری در کیش برگزار می‌شود. همچنین در این کارگاه 15 متخصص و استاد آلمانی و 20 متخصص ایرانی از دانشگاه های مختلف کشور حضور دارند. هدف از تشکیل و برگزاری این کارگاه ارائه دستاوردهای علمی حوزه مربوطه و فراهم آوردن فرصتی جهت تبادل و طراحی پروژه‌های مشترک پژوهشی میان دانشمندان دو کشور است.
همچنین حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متخصصان حوزه مربوطه (بعد از بررسی رزومه) در این کارگاه آزاد است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت kish.insf.org مراجعه کنند.

دریافت کننده:ابوالقاسم تیموری** انتشار: معصومه گلشن


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :همکاری ایران و آلمان در زمینه عوامل تاثیرگذار بر زیست‌بوم خلیج فارس

همکاری ایران و آلمان در زمینه عوامل تاثیرگذار بر زیست‌بوم خلیج فارس www.irna.ir/fa/News/82370874/‎Cached2 ژانویه 2017 ... تهران-ایرنا-نخستین کارگاه آموزشی مشترک میان صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی ریاست جمهوری و بنیاد پژوهش آلمان برگزار می‌شود. همکاری ایران و آلمان در زمینه عوامل تاثیرگذار بر زیست بوم خلیج فارس ... www.khabarazma.com/.../همکاری-ایران-و-آلمان-در-زمینه-عوامل-تاثیرگذار-بر-زیست-بوم-خلیج-فارس نخستین کارگاه آموزشی مشترک میان صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران (بنیاد علم ایران) و بنیاد پژوهش آلمان در راستای توسعه دیپلماسی علمی برگزار می‌شود. ایران و آلمان در زمینه عوامل تاثیرگذار بر زیست‌بوم خلیج فارس همکاری ... www.farsnews.com/printable.php?nn=13951013000375‎Cached2 ژانویه 2017 ... در راستای توسعه دیپلماسی علمی ایران و آلمان در زمینه عوامل تاثیرگذار بر زیست‌بوم خلیج فارس همکاری می‌کنند نخستین کارگاه آموزشی مشترک میان ... همکاری ایران و آلمان در زمینه عوامل تاثیرگذار بر زیست‌بوم خلیج فارس www.mevia.ir/.../همکاری_ایران_و_آلمان_در_زمینه_عوامل_تاثیرگذار_بر_زیست‌بوم_خلیج_فارس‎Cachedدانلود خط آزاد - از شکست در خلیج خوک ها تا مانور در خلیج فارس دانلود آمریکا در شرایطی نسبت به حضور و رزمایش ایران در خلیج فارس انتقاد دارد که فاصله این کشور تا ... همکاری ایران و آلمان در زمینه عوامل تاثیرگذار بر زیست‌بوم خلیج فارس www.airvideo.ir/.../همکاری_ایران_و_آلمان_در_زمینه_عوامل_تاثیرگذار_بر_زیست‌بوم_خلیج_فارس‎Cachedهمکاری ایران و آلمان در زمینه عوامل تاثیرگذار بر زیست‌بوم خلیج فارس. دانلود خط آزاد - از شکست در خلیج خوک ها تا مانور در خلیج فارس · دانلود کنسرت خلیج فارس نیما ... همکاری ایران و آلمان در زمینه عوامل تاثیرگذار بر زیست‌بوم خلیج فارس ... news.yadamooz.ir/news/252494‎Cachedهمکاری ایران و آلمان در زمینه عوامل تاثیرگذار بر زیست‌بوم خلیج فارس. دعوت به همکاری از فعالان در حوزه زبان های خارجه در کارجور ... همکاری ایران و آلمان در زمینه عوامل تاثیرگذار بر زیست‌بوم خلیج‌فارس dodo.prs.aliclip.ir/post464173.html در راستای توسعه دیپلماسی علمی صورت می‌گیرد همکاری ایران و آلمان در زمینه عوامل تاثیرگذار بر زیست‌بوم خلیج‌فارس نخستین کارگاه آموزشی مشترک میان صندوق ... ایران و آلمان در زمینه عوامل تاثیرگذار بر زیست‌بوم خلیج فارس همکاری ... akhbartop.com/231385/‎Cachedفقط یک کشور فارسی زبان مخالف عضویت ایران در پیمان شانگهای است! سالاد شلغم و بلغور یک بمب سلامتی برای شما · آغاز مرحله دوم آزمون دستیاری پزشک خانواده از ۲۵ ... همکاری ایران و آلمان در زمینه عوامل تاثیرگذار بر زیست‌بوم خلیج‌فارس ... smartera.ir/ایسنا-علمی/همکاری-ایران-و-آلمان-در-زمینه-عوامل-تاث/‎Cachedهمکاری ایران و آلمان در زمینه عوامل تاثیرگذار بر زیست‌بوم خلیج‌فارس. 398 ... به گزارش اسمارت ارا، این نخستین کارگاه آموزشی و همکاری میان این دو مرکز پیرو تفاهم‌نامه ... همکاری ایران و آلمان در زمینه عوامل تاثیرگذار بر زیست‌بوم خلیج‌فارس www.news-bazar.com/.../همکاری-ایران-و-آلمان-در-زمینه-عوامل-تاثیرگذار-بر-زیست-بوم-خلیج-فارس 2 ژانویه 2017 ... به گزارش ایسنا، این نخستین کارگاه آموزشی و همکاری میان این دو مرکز پیرو تفاهم‌نامه همکاری امضاء شده در سال گذشته است. موضوع کارگاه ذکر شده ...