مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شناسایی نوع آلزایمر بر اساس توده پروتئینی مغز

[ad_1]

خبرگزاری ایسنا: به نقل از ساینس، این یافته‌ها به محققان و پزشکان برای شناسایی انواع مختلف این بیماری و درمان و شیوه‌های تشخیصی تخصصی کمک بسیار زیادی کرده و آنها را یک گام به درمان آلزایمر نزدیک می‌کند.

این درحالی است که شاید بسیاری از افراد اسمی از انواع مختلف آلزایمر را نشنیده باشند، اما این بیماری در انواع مختلف متفاوت عمل می‌کند و نشانه‌های مختلفی دارد.

طی مدت کوتاهی سه نوع از انواع این بیماری شناخته شده است که عبارتند از: آلزایمر معمولی، آلزایمر آتروفی کورتیکال و آلزایمر به سرعت پیشرونده.

نتایج این بررسی برای درمان در گروه‌های مختلف و با علل مختلف و آزمایش‌های بالینی مفید خواهد بود.

محققان اظهار کردند: توده پروتئین در این بیماری با انواع مختلف آن در ارتباط است.

در این بررسی 18 نفر با قرارگیری در یکی از این سه گروه بیماری مورد مطالعه قرار گرفتند و فیبرهای 37 نمونه بافت مختلف تجزیه و تحلیل شد و برای هر نوع از این بیماری نتایج متفاوتی بدست آمد.

تنها در ایالات متحده 5.4 میلیون نفر از بیماری آلزایمر رنج می‌برند که این بیماری هزینه زیادی برای فرد و کشور خواهد داشت.

یافته‌های این بررسی در Nature منتشر شده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بیماری آلزایمر مرجع کامل اطلاعات سایت پزشکان …بیماری آلزایمر آلزایمر با از دست دادن حافظه کوتاه مدت، فراموش کردن آدرس ها و اسم ها سالمندان پزشکان ایران بیماری آلزایمر عامل اصلی دمانس یا زوال عقل است علایم آن شامل از دست دادن حافظه، قضاوت پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی ژنتیک جدیدترین خبرهای علمی روز دنیاژنتیکجدیدترین خبرهای علمی روز دنیا سلام به شما بازدید کننده گرامی با تشکر فراوان نسبت به صدرا خواص زالو انداختنزالو انداختن برای سیاه شدن وبی حسی انگلشت های دست و پا، سیاه زخم واریس گرفتگی عضلات پا انجمن علمی سرطان های زنان ایران پنجمین کنگره بین …پنجمین کنگره بین المللی انجمن علمی سرطان های زنان ایرانحبیب الله اسماعیلی کد طرح مطالعه اثر نمایه توده بدنی مادر بر وزن هنگام تولد نوزادانبیوشیمی به نام خدا عنوان سمینار بیوژنز میتوکندری در سلامت و بیماری با تکیه بر نقش رزوراترول طبیب جانجنون شیشه همچنانکه در مقاله شیشه چیست و درمان آن چگونه است اشاره کردیم بانک اطلاعاتی در مورد بیماریها مقالات ← فهرست …شالازیون شالازیون‌ عبارت‌ است‌ از توده‌ای‌ روی‌ پلک‌ چشم‌ که‌ به‌ دلیل‌ عفونت بیماری آلزایمر مرجع کامل اطلاعات سایت پزشکان بدون مرز بیماری آلزایمر آلزایمر با از دست دادن حافظه کوتاه مدت، فراموش کردن آدرس ها و اسم ها آغاز می سالمندان پزشکان ایران بیماری آلزایمر عامل اصلی دمانس یا زوال عقل است علایم آن شامل از دست دادن حافظه، قضاوت و پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای ژنتیک جدیدترین خبرهای علمی روز دنیا ژنتیک جدیدترین خبرهای علمی روز دنیا سلام به شما بازدید کننده گرامی با تشکر فراوان نسبت به انتخاب صدرا خواص زالو انداختن زالو انداختن برای سیاه شدن وبی حسی انگلشت های دست و پا، سیاه زخم واریس گرفتگی عضلات پا و انجمن علمی سرطان های زنان ایران پنجمین کنگره بین المللی انجمن علمی سرطان های زنان ایران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه علوم پزشکی شهید حبیب الله اسماعیلی کد طرح مطالعه اثر نمایه توده بدنی مادر بر وزن هنگام تولد نوزادان بیوشیمی میتوکندری اندامکی پویا است که شبکه ­ ای در­هم تنیده و یکپارچه با سایر اجزای سلولی را شکل می طبیب جان جنون شیشه همچنانکه در مقاله شیشه چیست و درمان آن چگونه است اشاره کردیم روانپزشکروان درمانگرروانکاو برای‌ بعضی‌ از افراد این‌ حالت‌ ممکن‌ است‌ ناگهانی‌ روی‌ دهد و بر طرف‌ شود، اما برای



لینک منبع :شناسایی نوع آلزایمر بر اساس توده پروتئینی مغز

شناسایی نوع آلزایمر بر اساس توده پروتئینی مغز - ایسنا www.isna.ir/.../شناسایی-نوع-آلزایمر-بر-اساس-توده-پروتئینی-مغز‎Cached6 ژانویه 2017 ... تیمی بین‌المللی از محققان شواهدی دریافتند که نشان می‌دهد نوع خاصی از توده پروتئینی در مغز فرد به شناسایی انواع مختلف آلزایمر کمک می‌کند. شناسایی نوع آلزایمر بر اساس توده پروتئینی مغز - ایران اکونومیست iraneconomist.com/.../شناسایی-نوع-آلزایمر-بر-اساس-توده-پروتئینی-مغز‎Cachedتیمی بین‌المللی از محققان شواهدی دریافتند که نشان می‌دهد نوع خاصی از توده پروتئینی در مغز فرد به شناسایی انواع مختلف آلزایمر کمک می‌کند. شناسایی نوع آلزایمر بر اساس توده پروتئینی مغز - بیمارستان سینا sinahospital.tums.ac.ir/detail.aspx?content=news&gidview=19645‎Cached7 ژانویه 2017 ... ‌به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا؛ به نقل از ساینس، این یافته‌ها به محققان و پزشکان برای شناسایی انواع مختلف این بیماری و درمان و شیوه‌های ... شناسایی نوع آلزایمر بر اساس توده پروتئینی مغز | ایسنا vista.ir/net/1580222 6 ژانویه 2017 ... تیمی بین‌المللی از محققان شواهدی دریافتند که نشان می‌دهد نوع خاصی از توده پروتئینی در مغز فرد به شناسایی انواع مختلف آلزایمر کمک می‌کند. شناسایی نوع آلزایمر بر اساس توده پروتئینی مغز - تی نیوز tnews.ir/news/46af77506819.html 7 ژانویه 2017 ... تیمی بین المللی از محققان شواهدی دریافتند که نشان می دهد نوع خاصی از توده پروتئینی در مغز فرد به شناسایی انواع مختلف آلزایمر کمک می کند. - شناسایی نوع آلزایمر بر اساس توده پروتئینی مغز - سرزمین ایرانیان ilandnews.ir/News/.../شناسایی-نوع-آلزایمر-بر-اساس-توده-پروتئینی-مغز 7 ژانویه 2017 ... تیمی بین‌المللی از محققان شواهدی دریافتند که نشان می‌دهد نوع خاصی از توده پروتئینی در مغز فرد به شناسایی انواع مختلف آلزایمر کمک می‌کند. شناسایی نوع آلزایمر بر اساس توده پروتئینی مغز - وب نگین | دمادم https://damadam.ir/.../شناسایی-نوع-آلزایمر-بر-اساس-توده-پروتئینی-مغز/7018189 تیمی بین‌المللی از محققان شواهدی دریافتند که نشان می‌دهد نوع خاصی از توده پروتئینی در مغز فرد به شناسایی انواع مختلف آلزایمر کمک می‌کند. ... شناسایی نوع آلزایمر بر اساس توده پروتئینی مغز - برترین ها | خبر ... khabarfarsi.com/u/31018676 شناسایی نوع آلزایمر بر اساس توده پروتئینی مغز. خبرگزاری ... استعمالی که از نظر رفتارشناسی یک نوع رفتار نمایشی تلقی می شود که ناشی از کمبود ... ایران خبر ... شناسایی نوع آلزایمر بر اساس توده پروتئینی مغز - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../شناسایی-نوع-آلزایمر-بر-اساس-توده-پروتئینی-مغز/ شناسایی نوع آلزایمر بر اساس توده پروتئینی مغز. به نقل از ساینس، این یافته‌ها به محققان و پزشکان برای شناسایی انواع مختلف این بیماری و درمان و شیوه‌های ... شناسایی نوع آلزایمر بر اساس توده پروتئینی مغز - اخبار جدید لحظه ای ... akhbartop.com/243031/‎Cached6 ژانویه 2017 ... تیمی بین‌المللی از محققان شواهدی دریافتند که نشان می‌دهد نوع خاصی از توده پروتئینی در مغز فرد به شناسایی انواع مختلف آلزایمر کمک می‌کند.