مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لنوو سرفیس مایکروسافت را کپی کرد

[ad_1]

شرکت لنوو از آخرین تبلت 2 در 1 خود یعنی ‌Miix 720 پرده برداری کرد. این محصول که در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد، هم از لحاظ ظاهر و هم از لحاظ کاربرد ، بسیار خوب خود را نشان داد.

سری Mix کاملا قدرتمند وارد میدان شده است. Miix 510، محصول سال 2016 نیز توانست رقابت خوبی با مایکروسافت سرفیس داشته باشد و حالا لنوو قصد دارد با معرفی 720، با سرفیس پرو 4 مایکروسافت رقابت کند. البته این رقابت خالی از خلاقیت است و لنوو دقیقا سرفیس مایکروسافت را کپی کرده است.

این تبلت با صفحه نمایش 12 اینچی، کیفیت تصویر 2.880 در 1.920 یا QuadHD+ ارائه می‌شود. این محصول همچنین به پردازنده نسل 7 اینتل، Core i7 و گرافیکIntel HD Integrated Graphics 620 نیز مجهز است. 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه نیز از دیگر قابلیت‌های این تبلت است و با وجود این ویژگی‌ها، قیمت بسار کمتری نسبت به سرفیس دارد. این تبلت 999 دلاری سعی دارد تا دستگاهی باشد با قدرت سرفیس و قیمتی بسیار پایین‌تر، اما باید دید آیا مردم حاضر هستند این مدل را خریداری کنند یا خیر.

حمل‌ونقل آسان بودن یکی از ویژگی‌های تبلت‌های محبوب است که 720 هم از آن بهره برده است. لنووو با شاسی فلزی به قطر 14.6 میلی متر( به همراه کیبورد) و وزن 1.1 کیلوگرم، این تبلت را بسیار سبک و نازک تولید کرده است که هم‌زمان  برای انجام کارهای مختلف نیز مناسب است و این نازکی تاثیر منفی در عملکر و کاربرد این دستگاه ندارد.

از دیگر قابلیت های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این تبلت مجهز به سیستم تشخیص چهره Windows Hello برای ورود است.

پشت صفحه نمایش، یک نکهدارنده نیز تعبیه شده که قابلیت تنظیم صفحه تا 150 درجه را دارد و در هر شرایطی قادر است صفحه را نگه دارد.

خروجی‌های این تبلت برای سری Miix جدید است. در مدل 720، یک خروجی تاندربولت 3 تعبیه شده که قابلیت انتقال اطلاعات تا سرعت 40 گیگابایت در ثانیه و پخش تصاویر 4K را دارد. دیگر خروجی‌های این تبلت عبارتند از USB 3.0 ، USB 2.0، جای کارت MicroSD و خروجی هدفون.

شرکت لنوو ادعا کرده است که باتری این تبلت با یک بار شارژ 8 ساعت استفاده مداوم را پشتیبانی می‌کند.

کیبورد این تبلت به راحتی به صورت مغناطیسی به تبلت متصل می شود و کاربرد نسبتا راحتی دارد. این تبلت اوایل ماه آوریل برای خرید به بازار معرفی خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سرفیس زومیت سرفیس تبلت هیبریدی مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز با قابلیت تبدیل تبلت به لپ بررسی تبلت سرفیس پرو مایکروسافت زومیتمایکروسافت سرفیس پرو را با تغییراتی نه چندان چشمگیر و با قیمتی بالاتر نسبت به نسل بررسی تخصصی لپ تاپ مایکروسافت سرفیس …بررسیتخصصیمایکروسافتمایکروسافت با ساخت سرفیس بوک نشان داد که می تواند محصولی را بسازد که پا به پای مک بوک ویندوز ایران مرجع تخصصی مایکروسافت لومیا، …۲۸ آذر تا ۱ دی ماه فروش ویژه محصولات مایکروسافت به مناسبت شب یلدا سلامی دوباره خدمت نظرات کاربران در مورد تبلت نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد تبلت موبایل مایکروسافت برندها از اپلیکیشن سامسونگ چه می دانید؟ از نرم افزار گرفته تا ، فقط چند پارس کلیک سینمای برنامه نویساننویسندگی هر کسی شرایط ثبت نام به عنوان نویسنده در پارس کلیک را داراست اما همه قبول نگاهی به برخی از قابلیت ها و ویژگی های مفید و …نزدیک به یک ماه از معرفی رسمی ویندوز میگذرد و در این مدت آزمایش ها و بررسی های متعددی تک شات اخبار داغ فناوریلپ تاپ ال جی جدیدترین لپ تاپ های سری را معرفی کرد لپ تاپ های امروزی در مقایسه با لپ کار شگفت انگیزی که می توانید با دستگاه ……نرم افزارمعرفی اپ موبایلزمانی که بنجامین فرانکلین سیستم عامل اندروید را می نوشت آزادی های لازم و ضروری در سرفیس زومیت سرفیس تبلت هیبریدی مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز با قابلیت تبدیل تبلت به لپ تاپ بررسی تبلت سرفیس پرو مایکروسافت زومیت مایکروسافت سرفیس پرو را با تغییراتی نه چندان چشمگیر و با قیمتی بالاتر نسبت به نسل قبلی بررسی تخصصی لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک گجت نیوز بررسیتخصصی از آن جایی که مایکروسافت آن را یک لپ تاپ می داند نه یک تبلت، بیایید ابتدا این محصول جدید را ویندوز ایران مرجع تخصصی مایکروسافت لومیا، ویندوز و ویندوز ۲۸ آذر تا ۱ دی ماه فروش ویژه محصولات مایکروسافت به مناسبت شب یلدا سلامی دوباره خدمت تمامی نظرات کاربران در مورد تبلت نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد تبلت موبایل مایکروسافت سرفیس پرو برندها از اپلیکیشن سامسونگ چه می دانید؟ از نرم افزار گرفته تا ، فقط چند اپلیکیشن پارس کلیک سینمای برنامه نویسان نویسندگی هر کسی شرایط ثبت نام به عنوان نویسنده در پارس کلیک را داراست اما همه قبول نمی شوند نگاهی به برخی از قابلیت ها و ویژگی های مفید و کاربردی ویندوز نزدیک به یک ماه از معرفی رسمی ویندوز میگذرد و در این مدت آزمایش ها و بررسی های متعددی بر جستجوگر اخبار پارسیک سامسونگ از ایده مایکروسافت کپی‌برداری می‌کند مجله شبکه یک ساعت پیش اپلیکیشن اندرویدی تک شات اخبار داغ فناوری لپ تاپ ال جی جدیدترین لپ تاپ های سری را معرفی کرد لپ تاپ های امروزی در مقایسه با لپ تاپ



لینک منبع :لنوو سرفیس مایکروسافت را کپی کرد

لنوو سرفیس مایکروسافت را کپی کرد | ITIRAN itiran.com/تبلت-لنوو-Miix-720‎Cached6 ژانویه 2017 ... تبلت جدید لنوو کاملا شبیه به سرفیس پرو مایکروسافت است. لنوو سرفیس مایکروسافت را کپی کرد - وبلاگ فناوری اطلاعات داتیران blog.datiran.com/لنوو-سرفیس-مایکروسافت-را-کپی-کرد/‎Cachedلنوو سرفیس مایکروسافت را کپی کرد. ارسال شده توسط Admin / اخبار فناوری اطلاعات / 0 دیدگاه. شرکت لنوو از آخرین تبلت ۲ در ۱ خود یعنی ‌Miix 720 پرده برداری کرد. لنوو سرفیس مایکروسافت را کپی کرد | دورنگر | اخبار فناوری doornegar.com/لنوو-سرفیس-مایکروسافت-را-کپی-کرد/‎Cached6 ژانویه 2017 ... شرکت لنوو از آخرین تبلت ۲ در ۱ خود یعنی ‌Miix 720 پرده برداری کرد. این محصول که در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد، هم از لحاظ ظاهر و هم از لحاظ ... همه شرکت ها در حال کپی از سرفیس مایکروسافت هستند ! | گجت نیوز gadgetnews.ir/.../همه-شرکت-ها-در-حال-کپی-سرفیس-مایکروسافت/‎Cached10 ا کتبر 2015 ... Lenovo از Ideapad Miix 700 خود رونمایی کرد که در ظاهر کاملا با سرفیس پرو ۳ شباهت دارد. این دستگاه نیز دارای یک پایه ی قابل تنظیم و کیبورد ... آخرین اخبار لنوو miix 720 - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/لنوو-miix-720 آخرین اخبار لنوو miix 720 صفحه ۱ | ۱۶ نتیجه (۰٫۰۱۶ ثانیه). لنوو سرفیس مایکروسافت را کپی کرد · آی تی ایران ۵۰ روز پیش ۰. شرکت لنوو از آخرین تبلت ۲ در ۱ خود ... آخرین اخبار miix 510 - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/miix-510‎Cachedلنوو سرفیس مایکروسافت را کپی کرد · آی تی ایران ۲۰۰ روز پیش ۰. شرکت لنوو از آخرین تبلت ۲ در ۱ خود یعنی Miix 720 پرده برداری کرد. این محصول که در نمایشگاه ... کپی اندرویدی از سرفیس پرو مایکروسافت ساخته شد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../کپی-اندرویدی-از-سرفیس-پرو-مایکروسافت-ساخته-شد‎Cached10 ژانویه 2015 ... تبلت سرفیس مایکروسافت از زمان عرضه و در عمر کوتاه خود تا به امروز باعث الهام و البته کپی‌کاری ... سه مهندس سابق گوگل یک کپی اندرویدی از سرفیس پرو مایکروسافت ساخته‌اند ... تصویر گوشی Lenovo S90 کپی برابر اصل آیفون 6 فقط یک میلیون تومان است! ... هواوی لپ‌تاپ میت بوک X را معرفی کرد + عکس. Miix 510: رقیب ارزان‌قیمت سرفیس مایکروسافت - جی اس ام www.gsm.ir/.../Miix-510:-رقیب-ارزان‌قیمت-سرفیس-مایکروسافت/‎Cached4 سپتامبر 2016 ... لنوو در ایفا 2016 برلین از تبلت جدید خود، Miix 510، رونمایی کرد؛ تبلتی مشابه سرفیس پرو 4 مایکروسافت اما با قیمت کمتر! نمایشگاه ایفا در ... مشخصات، قیمت و خرید تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 4 - A ... https://www.digikala.com/.../تبلت-مایکروسافت-مدل-surface-pro-4-a‎Cached Rating: 4.4 - 108 reviews بررسی مشخصات، آخرین قیمت روز و خرید تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 4 ... تبلت · Apple · Samsung · Microsoft · Asus · Lenovo · Huawei · Amazon ..... این شرکت آمریکایی در ادامه‌ی راهی که خود به راه انداخته، تبلت سرفیس پرو 4 را رونمایی کرد. ... مایکروسافت سرفیس پرو 4 ازنظر طراحی و کیفیت ساخت بسیار شبیه به نسل ... کدام کمپانی‌ها در حال کپی کردن تبلت سرفیس مایکروسافت هستند + ... mihanpost.com/تبلت-سرفیس-مایکروسافت/‎Cached10 ا کتبر 2015 ... Lenovo از Ideapad Miix 700 خود رونمایی کرد که در ظاهر کاملا با سرفیس پرو ۳ شباهت دارد. این دستگاه نیز دارای یک پایه ی قابل تنظیم و کیبورد ...