مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخ

[ad_1]
درمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخ

خبرگزاری آریا -
درمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخ
اگر می خواهید بدانید برای مهار درد پیش از قاعدگی قرص آهن بهتر است یا شکلات تلخ ادامه مطلب را بخوانید.
افسردگی و خستگی غیر عادی و بدخلقی های ناگهانی تنها بخشی از تاثیراتی هستند که تغییرات هورمونی در روزهای قبل از قاعدگی روی روان و بدن انسان می گذراند.
اکثر زنان به دلیل افت ماهانه ترشح استروژن و پروژسترون، علائم ناخوشایند و آشفته کننده سندروم پیش از قاعدگی را تجربه می کنند که این تغییرات هورمونی موجب پیامدهای دیگری مثل افت موقتی میزان ترشح هورمون شادی آفرین سروتونین و همچنین سایر هورمون های آرام بخش می شود.
حاصل این تغییرات هورمون ایجاد احساس تحریک پذیری است که همگی از شایع ترین علائم سندروم پیش از قاعدگی هستند و 3 تا 7 روز ادامه پیدا می کند.
گر چه اغلب زنان فکر می کنند هیچ راهی برای خلاص شدن از این روزهای ناخوشایند نیست.
اما تحقیقات نشان داده است برخی از مواد غذایی مثل توت ها، کلسیم، ویتامین E و B6 و منیزیم می توانند علائم سندرم پیش از قاعدگی را به حداقل برسانند.
جالب تر اینکه تحقیقات نشان داده است شکلات تلخ نیز حاوی منیزیم، اسیدهای چرب، مفید، امگا3، امگا6 و مقادیر بسیار کمتری قند و همچنین فاقد شیر است که در کاهش علائم این سندرم نقش مفید دارد.
البته ورزش کردن- و حذف قند- نمک- کافئین از رژیم غذایی هم در کاهش علائم این سندرم موثر است.
منبع:pardad.ir




[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مشاوره نشان خرد رابطه جنسیسوال ۱ چرا زوج های جوان بعد از گذشت مدّتی از آغاز زندگی دیگر آن شور و شوق دوران نامزدی خانواده مهدوی دوران بارداریاز آنجائیکه میل زیاد به دفع ادرار در دوران بارداری امری شایع محسوب می شود ممکن است خوردنی‌های ممنوعه‌ی عادت ماهانهنوشیدنی‌های گازدار و کافئینه در دوره‌ی عادت ماهانه و قبل از آن تا می‌توانید مصرف ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانیـ من خیلی خوشحال شدم که دیدم به سوال من جواب داده شده است واقعا از شما تشکر میکنم مواد غذایی مغذی برای اسپرم و تخمکتقویت اسپرم با غذا در بسیاری از فرهنگ‌ها وقتی زوجی بچه‌دار نمی‌شوند حرف و حدیث مواد غذایی مغذی برای اسپرم و تخمک ماده غذایی که تعداد و کیفیت اسپرم‌ها را تقویت می‌کنند سیر سیر یکی از بهترین انواع درمان در طب سنتی اسانس این گیاه به وسیله تقطیر با بخار آب به دست می آید رنگ این اسانس آبی روشن است، ولی ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی درمانهادرمانهاخاطره یک درد شدید و ناتوان کننده، چیزی است که نگرانی دایمی از تکرار این وضعیت را در آریوبرزن پزشکیهرگونه برداشت از نوشته‌های این تارنگار تنها با یادآوری نام و نشانی آریوبرزن و نام مشاوره نشان خرد رابطه جنسی سوال ۱ چرا زوج های جوان بعد از گذشت مدّتی از آغاز زندگی دیگر آن شور و شوق دوران نامزدی را خانواده مهدوی دوران بارداری علائم سیستیت نیز ممکن است در عفونت کلیه دیده شود عفونت کلیه یکی از خطرناک ترین عوارض دوران خوردنی‌های ممنوعه‌ی عادت ماهانه نوشیدنی‌های گازدار و کافئینه در دوره‌ی عادت ماهانه و قبل از آن تا می‌توانید مصرف نوشیدنی ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی ـ من خیلی خوشحال شدم که دیدم به سوال من جواب داده شده است واقعا از شما تشکر میکنم مطمئن انواع درمان در طب سنتی اسانس این گیاه به وسیله تقطیر با بخار آب به دست می آید رنگ این اسانس آبی روشن است، ولی در اثر مواد غذایی مغذی برای اسپرم و تخمک تقویت اسپرم با غذا در بسیاری از فرهنگ‌ها وقتی زوجی بچه‌دار نمی‌شوند حرف و حدیث‌هایی مواد غذایی مغذی برای اسپرم و تخمک ماده غذایی که تعداد و کیفیت اسپرم‌ها را تقویت می‌کنند سیر سیر یکی از بهترین انتخاب‌های ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی درمانها درمانها بیماران مبتلا به سنگ هاى کلیه معمولاً با دوره هاى درد شدید، پیچشى و متناوب که هر چند دقیقه آریوبرزن پزشکی هرگونه برداشت از نوشته‌های این تارنگار تنها با یادآوری نام و نشانی آریوبرزن و نام نویسنده



لینک منبع :درمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخ

درمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخ - بیتوته www.beytoote.com/health/.../chocolate2-before-menstruation.html‎Cached Similarدرمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخ اگر می خواهید بدانید برای مهار درد پیش از قاعدگی قرص آهن بهتر است یا شکلات تلخ ادامه مطلب را بخوانید. افسردگی و خستگی ... درمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخ - آکاایران www.akairan.com/koodak/hygiene-lady/2013622232917.html‎Cached Similarدر این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد درمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخ ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته سلامت خانم ها از سایت کودک ... درمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخ - جدیدترین اخبار ایران و جهان ... www.momtaznews.com/درمان-درد-پیش-از-قاعدگی-با-شکلات-تلخ/‎Cached28 ا کتبر 2015 ... شکلات تلخ در درمان درد پیش از قاعدگی گردآوری توسط گروه روانشناسی ممتاز نیوز درمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخاگر می خواهید بدانید برای ... درمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخ در پورتال جامع فرانیاز فراتر ... https://faraniyaz.com/درمان-درد-پیش-از-قاعدگی-با-شکلات-تلخ/ 23 ژانویه 2017 ... درمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخ.افسردگی و خستگی غیر عادی و بدخلقی های ناگهانی تنها بخشی از تاثیراتی می باشند که تغییرات هورمونی ... کاهش درد قاعدگی با شکلات تلخ - ایران فان - آبتین بلاگ iranfun.abtinblog.com/tag/کاهش+درد+قاعدگی+با+شکلات+تلخ درمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخ اگر می خواهید بدانید برای مهار درد پیش از قاعدگی قرص آهن بهتر است یا شکلات تلخ ادامه مطلب را بخوانید. افسردگی و خستگی ... درمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخ | | linkchee.com/2ckqaaaaaaaia/‎Cached27 دسامبر 2016 ... درمان درد پیش از قاعدگیمهران مدیری: قهوه تلخ ادامه پیدا نمی کند با شکلات تلخ اگر می خواهیدبدانید برای بدون شک شما هم در مورد تأثیر مواد غذایی روی ... خبرگزاری آریا - درمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخ www.aryanews.com/News/.../درمان-درد-پیش-از-قاعدگی-با-شکلات-تلخ‎Cachedخبرگزاری آریا - قاعدگی,پیش از قاعدگی,درمان دردهای قاعدگی,سندرم پیش از قاعدگی, علائم درمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخ اگر می خواهید بدانید برای مهار درد پیش ... کاهش درد قاعدگی با شکلات تلخ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../کاهش-درد-قاعدگی-با-شکلات-تلخ‎Cached9 نوامبر 2013 ... افسردگی و خستگی غیر عادی و بدخلقی‌های ناگهانی تنها بخشی از اثراتی است که تغییرات هورمونی در روزهای قبل از قاعدگی روی روان و بدن زنها ... درمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخ - رویداد ۲۴ rooydad24.com/.../درمان_درد_پیش_از_قاعدگی_با_شکلات_تلخ‎Cached16 ژوئن 2017 ... خبرگزاری آریا - درمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخاگر می خواهید بدانید برای مهار درد پیش از قاعدگی قرص آهن بهتر است یا شکلات تلخ ادامه مطلب ... میهن مگ - درمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخ https://mihanmag.com/.../درمان_درد_پیش_از_قاعدگی_با_شکلات_تلخ‎Cached24 مه 2017 ... درمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخ درمان درد پیش از قاعدگی با شکلات تلخاگر شما می خواهید بدانید برای مهار درد پیش از قاعدگی قرص آهن بهتر ...