مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستگیره‌های هوشمند InirvReact مانع از وقوع آتش‌ سوزی در خانه می‌شوند

[ad_1]

تا اینجا این امکان وجود داشت تا از اجاق‌های کنترلی برای جلوگیری از آتش سوزی استفاده کرد. اما شاید بسیاری از افراد مایل نباشند تا برای استفاده از تنها همین ویژگی، یک اجاق جدید خریداری کرده و آن‌ را جایگزین اجاق فعلی خود کنند. از همین رو کمپانی Inirv که در زمینه افزایش ایمنی در اماکن مسکونی فعالیت می‌کند، درحال سرمایه‌گذاری برروی دستگیره‌های اجاق هوشمند خود با نام React است.

این دستگیره‌ها قابل استفاده روی اکثر اجاق‌های گازی و الکتریکی هستند. بدین ترتیب می‌توانید هریک از شعله‌های اجاق را از طریق گوشی خود کنترل کنید. با این حال قابلیت اصلی این تکنولوژی، حسگرهایی است که در سقف آشپزخانه تعبیه می‌شوند و به محض احساس دود، گاز و یا عدم فعالیت طولانی مدت اجاق، شعله‌های فعال را با چرخاندن دستگیره‌ها غیرفعال می‌کند. بدین ترتیب اگر قبل از ترک آشپزخانه فراموش کردید که اجاق را خاموش کنید، دیگر نیازی نیست از بابت آتش گرفتن منزل خود نگران باشید چرا که سنسورهای React به محض احساس دود یا گاز، با چرخاندن دستگیره شعله‌‌های فعال، گاز را غیرفعال می‌کنند.

smart_stove_knobs

این دستگیره‌ها با باطری کار می‌کنند و هر چند وقت یک‌بار نیاز به شارژ مجدد خواهند داشت. برای استفاده از این دستگیره‌ها همیشه نیاز به گوشی نخواهید داشت و می‌توانید با ضربه بر روی این دستگیره‌ها، تایمرها را روشن کنید. برروی این دستگیره‌ها چندین چراغ تعبیه شده که شما را از مقدار زمان باقیمانده تایمر مطلع می‌کند.

با این حال خرید این دستگیره‌ها یک خرید جزیی و ناقابل نیست چرا که برای تهیه این وسیله که شامل چهار دستگیره و یک حسگر است، باید حداقل ۱۹۹ دلار (به طور معمول ۲۳۹ دلار) کنار بگذارید. البته برخی از مدل‌های پیشرفته‌تر ممکن است تا چندصد دلار قیمت داشته باشند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دستگیره‌های هوشمند مانع از وقوع آتش‌ سوزی در خانه می‌شوند دستگیره‌های هوشمند مانع از وقوع آتش‌ سوزی در خانه می‌شوند



لینک منبع :دستگیره‌های هوشمند InirvReact مانع از وقوع آتش‌ سوزی در خانه می‌شوند

دستگیره‌های هوشمند InirvReact مانع از وقوع آتش‌ سوزی در خانه می‌شوند itresan.com/.../دستگیره‌های-هوشمند-inirvreact-مانع-از-وقوع-آتش/.html‎Cachedتا اینجا این امکان وجود داشت تا از اجاق‌های کنترلی برای جلوگیری از آتش سوزی استفاده کرد. اما شاید بسیاری از افراد مایل نباشند تا برای استفاده از تنها همین. دستگیره‌های هوشمند InirvReact مانع از وقوع آتش‌ سوزی در خانه می‌شوند - دمادم https://damadam.ir/.../دستگیره‌های-هوشمند-InirvReact-مانع-از-وقوع-آتش‌-سوزی-در-خانه-می‌شوند/6900334 تا اینجا این امکان وجود داشت تا از اجاق‌های کنترلی برای جلوگیری از آتش سوزی استفاده کرد. اما شاید بسیاری از افراد مایل نباشند تا برای استفاده از تنها ... دستگیره‌های هوشمند inirvreact مانع از وقوع آتش‌ سوزی در خانه می‌شوند ... wesria.net/.../دستگیره‌های-هوشمند-inirvreact-مانع-از-وقوع-آتش‌-سوزی-در-خانه-می‌شوند This site may harm your computer. دستگیره‌های هوشمند inirvreact مانع از وقوع آتش‌ سوزی در خانه می‌شوند. [ad_1] تا اینجا این امکان وجود داشت تا از اجاق‌های کنترلی برای جلوگیری از آتش سوزی استفاده کرد. دستگیره‌های هوشمند inirvreact مانع از وقوع آتش‌ سوزی در خانه می‌شوند ... behtina.gdn/.../دستگیره‌های-هوشمند-inirvreact-مانع-از-وقوع-آتش‌-سوزی-در-خانه-می‌شوند This site may harm your computer. عبارت دستگیره‌های هوشمند inirvreact مانع از وقوع آتش‌ سوزی در خانه می‌شوند در بین اطلاعات جستجو شده و نتایج با ذکر منبع نمایش داده شده است. با توجه به جمع آوری ... دستگیره‌های هوشمند InirvReact مانع از وقوع آتش‌ سوزی در خانه می‌شوند ... iranelearn.com/.../دستگیره‌های-هوشمند-inirvreact-مانع-از-وقوع-آتش‎Cachedدستگیره‌های هوشمند InirvReact مانع از وقوع آتش‌ سوزی در خانه می‌شوند، مدرک معتبر دستگیره‌های هوشمند InirvReact ... تصمیم برای خرید چگونه توسط مغز گرفته می شود ؟ دستگیره‌های هوشمند InirvReact مانع از وقوع آتش‌ سوزی در خانه می‌شوند newzes.ir/news/142848 n تا اینجا این امکان وجود داشت تا از اجاق‌های کنترلی برای جلوگیری از آتش سوزی استفاده کرد. اما شاید بسیاری از افراد مایل نباشند تا برای استفاده از تنها همین ... اپ استور با درآمد ۳ میلیارد دلاری در ماه دسامبر رکوردشکنی کرد ... mofidestan.ir/اپ-استور-با-درآمد-۳-میلیارد-دلاری-در-ماه/ 6 ژانویه 2017 ... دستگیره‌های هوشمند InirvReact مانع از وقوع آتش‌ سوزی در خانه می‌شوند ... خوبی در بر داشته است و ۵۰ درصد از جستجوها به دانلود اپلیکیشن منتهی می‌شود. آتش | بلاگ آی تی blogit.ir/tags/آتش/‎Cachedآتش گرفتن شارژر هواوی P10 و عدم قبول آن توسط هواوی. هواوی که در حال‌حاضر ... دستگیره‌های هوشمند InirvReact مانع از وقوع آتش‌ سوزی در خانه می‌شوند. تا اینجا این امکان ... sabzcenter2، نویسنده در اخبار فناوری و اطلاعات و کالای دیجیتال ... www.sabzcenter.com/mag/author/sabzcenter2/page/268/‎Cachedآموزش · ترفند ها · نکته ها · خانه نویسندگان پست های sabzcenter2 ... دستگیره‌های هوشمند InirvReact مانع از وقوع آتش‌ سوزی در خانه می‌شوند. دی ۱۸, ۱۳۹۵. 0 · اندروید ... آزمایشگاه تحقیقاتی پردازش هوشمند سیگنال و علوم شناختی - کتاب ispcs.arakut.ac.ir/index.php/تالیفات/کتاب/49-دانلود-نرم-افزار.html آزمایشگاه تحقیقاتی پردازش هوشمند سیگنال و علوم شناختی. ... دستگیره‌های هوشمند InirvReact مانع از وقوع آتش‌ سوزی در خانه می‌شوند ...