مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چرا گوشی هوشمندتان سایت ها را باز نمی‌کند؟

[ad_1]

با توجه به درخواست های مکرر کاربران آموزش تصویری حل این مشکل را برای شما آماده کرده ایم.

نکته اول: این مشکل عموما در گوشی های اندرویدی با توجه به وسعت زیاد برنامه های رایگان این سیستم عامل اتفاق می افتد و در سیستم عامل ios به دلیل انحصاری بودن نصب نرم افزار به ندرت امکان ایجاد چنین مشکلی وجود دارد، بر همین اساس آموزش تصویری را برای اندروید ارائه می‌کنیم.

نکته دوم: دلیل به وجود آمدن این مشکل تغییر تنظیمات پروکسی در APN یا همان نقاط دستیابی گوشی است. به عبارت دیگر در تنظیمات APN گوشی شما پروکسی Set شده است.

نحوه حل مشکل:
1- ابتدا به قسمت تنظیمات بروید در قسمت Wireless & Network روی "More" یا "بیشتر " کلیک کنید. (این حالت در اندروید نسخه 5.1 به پایین موجود است)
 

چرا گوشی هوشمندتان سایت ها را باز نمیکند؟ +آموزش تصویریچرا گوشی هوشمندتان سایت ها را باز نمیکند؟ +آموزش تصویری
 
2-سپس به قسمت mobile network یا شبکه های تلفن همراه بروید (در اندروید 5 به بالا در صفحه اصلی تنظیمات است)
  3- در صفحه بعد روی گزنیه " نام های نقطه دستیابی یا acsese piont name کلیک کنید. (در برخی از گوشی های هوشمند دو سیمکارته در این مرحله acsese piont name هر سیم کارت جدا شده است که باید تغییرات برای سیم کارتی که از اینترنت آن استفاده میکنیم اعمال کنید)
  4- در مرحله بعد بسته به اپراتور شما؛ Apn مختص سیم کارت شما ذخیره شده است. اگر چند apn داشتید روی نقطه دستیابی سیم کارت اینترنت خود کلیک کنید تا وارد قسمت ویرایش آن شوید.
  5- در قسمت ویرایش اگر آدرس یا عددی در قسمت های "پروکسی" و "پورت" وجود دارد را حذف کنید و سپس ذخیره کنید.
  مشکل به همین راحتی حل شد؛ حال میتوانید با مرورگر خود به سایت های مختلف بروید.

گزارش از محمد حسین حاجی

انتهای پیام/


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

امن‌ترین گوشی هوشمند کدام است؟…علاوه بر اینکه امنیت تلفن های هوشمند به خود امن سازی گوشی بستگی دارد، تکنولوژی یا آموزش اتصال گوشی با تلویزیون آرشیو …دوستان در این تایپیک روش ارتباط گوشی هوشمند با تلویزیون را آموزش می دهیم آموزش اتصال ترفندهایی برای آی‌او‌اس سیستم عامل اندروید تصور کنید گوشی اندرویدی جدید خود را تازه از جعبه خارج کرده‌اید معرفی نرم افزارهای محبوب تلویزیون هوشمند سامسونگنقد و بررسیسخت‌افزاراینکه چند سال سن دارید اصلا مهم نیست چون حتما تا به حال پک من را بازی کرده‌اید اگر در ۵ کاری که می توانید با بلوتوث انجام دهید۵کاریکهمیتوانیدبابلوتوثمطمئنا لپ تاپ، گوشی های هوشمند و تبلت تان دارای بلوتوث هستند بلوتوث یک روش برای چگونه از اسمارت تی‌وی خود بهترین استفاده را ببریم استفاده از اسمارت تی وی ها یا همان تلویزیون های هوشمند این روزها رواج بیشتری پیدا اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …با این کار همسرتان را شگفت زده کنید مخصوص همه خانم ها زیباتر شوید خانه ایی شیک و تک شات اخبار داغ فناوریموبایل سامسونگ علت اصلی انفجار ها را اعلام می کند؛ آیا پرونده نوت برای همیشه بسته تکنولوژی جدیدترین خبرهای علمی روز دنیاتکنولوژیبا تکامل شبکه‌ها و توسعه زیرساخت‌ها، افزایش سرعت اینترنت قطعی خواهد بود و در چنین امن‌ترین گوشی هوشمند کدام است؟ علاوه بر اینکه امنیت تلفن های هوشمند به خود امن سازی گوشی بستگی دارد، تکنولوژی یا مدیریت ترفندهایی برای آی‌او‌اس سیستم عامل اندروید تصور کنید گوشی اندرویدی جدید خود را تازه از جعبه خارج کرده‌اید، به نظر معرفی نرم افزارهای محبوب تلویزیون هوشمند سامسونگ … سخت‌افزار اینکه چند سال سن دارید اصلا مهم نیست چون حتما تا به حال پک من را بازی کرده‌اید اگر در سال ۵ کاری که می توانید با بلوتوث انجام دهید ۵کاریکهمیتوانیدبا مطمئنا لپ تاپ، گوشی های هوشمند و تبلت تان دارای بلوتوث هستند بلوتوث یک روش برای ارتباط چگونه از اسمارت تی‌وی خود بهترین استفاده را ببریم روزنوشت استفاده از اسمارت تی وی ها یا همان تلویزیون های هوشمند این روزها رواج بیشتری پیدا کرده است و آموزش اتصال گوشی با تلویزیون آرشیو دوستان در این تایپیک روش ارتباط گوشی هوشمند با تلویزیون را آموزش می دهیم آموزش اتصال گوشی اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی با این کار همسرتان را شگفت زده کنید مخصوص همه خانم ها زیباتر شوید خانه ایی شیک و لوکس تک شات اخبار داغ فناوری موبایل سامسونگ علت اصلی انفجار ها را اعلام می کند؛ آیا پرونده نوت برای همیشه بسته خواهد شد؟ تکنولوژی جدیدترین خبرهای علمی روز دنیا تکنولوژی با تکامل شبکه‌ها و توسعه زیرساخت‌ها، افزایش سرعت اینترنت قطعی خواهد بود و در چنین فضایی



لینک منبع :چرا گوشی هوشمندتان سایت ها را باز نمی‌کند؟

چرا گوشی هوشمندتان سایت ها را باز نمی‌کند؟ +آموزش تصویری www.yjc.ir/.../چرا-گوشی-هوشمندتان-سایت-ها-را-باز-نمی‌کند-آموزش-تصویری‎Cached6 ژانویه 2017 ... برخی گوشی های هوشمند با وجود اتصال به اینترنت سایت های مختلف را بازنمی‌کنند. چرا گوشی هوشمندتان سایت ها را باز نمیکند - کمونه kamooneh.com/fa/.../چرا-گوشی-هوشمندتان-سایت-ها-را-باز-نمیکند‎Cached22 ژانویه 2017 ... مشکلی در بین کاربران گوشی های هوشمند شایع است که در آن با وجود اتصال به اینترنت هیچ یک از مرورگرهای گوشی سایت های اینترنتی را باز نمی‌کند ... چرا گوشی هوشمندتان سایت ها را باز نمی‌کند؟ +آموزش تصویری - خبرلند khabarland.com/.../چرا-گوشی-هوشمندتان-سایت-ها-را-باز-نمی‌کند-آموزش-تصویری‎Cached6 ژانویه 2017 ... چرا گوشی هوشمندتان سایت ها را باز نمی‌کند؟ +آموزش تصویری برخی گوشی های هوشمند با وجود اتصال به اینترنت سایت های مختلف را بازنمی‌کنند. میهن مگ - چرا گوشی هوشمندتان سایت ها را باز نمیکند https://mihanmag.com/.../چرا_گوشی_هوشمندتان_سایت_ها_را_باز_نمیکند‎Cached22 ژانویه 2017 ... مجله اینترنتی omond (Kamooneh.com) : مشکل کاربران تلفن های هوشمند آن را شایع است که در آن اتصال به اینترنت وجود دارد هر مرورگر, تلفن, ... میهن مگ - چرا گوشی هوشمندتان سایت ها را باز نمی کند؟ https://mihanmag.com/.../چرا_گوشی_هوشمندتان_سایت_ها_را_باز_نمی_کند؟‎Cached24 مه 2017 ... چرا یک گوشی سایت باز خواهد شد ... چرا گوشی های هوشمند باز کردن سایت این مشکل از کاربران گوشی های هوشمند رایج است که در آن اتصال به اینترنت ... چرا گوشی هوشمندتان سایت ها را باز نمی کند؟ +آموزش تصویری khabarezendeh.com/.../چرا-گوشی-هوشمندتان-سایت-ها-را-باز-نمی-کند-آموزش-تصویری-2544797.html‎Cachedمشکلی در بین کاربران گوشی های هوشمند شایع است که در آن با وجود اتصال به اینترنت هیچ یک از مرورگرهای گوشی سایت های اینترنتی را باز نمی کند. حتی برخی از... زاهدانه - چرا گوشی هوشمندتان سایت ها را باز نمی‌کند؟ +آموزش تصویری www.zahedaneh.ir/vdciz5aw.t1apq2bcct.html 7 ژانویه 2017 ... برخی گوشی های هوشمند با وجود اتصال به اینترنت سایت های مختلف را بازنمی‌کنند. چرا گوشی هوشمندتان سایت ها را باز نمی‌کند؟ - صفحه 798 از 6131 - webnegin.ir/page/798/?filter_by=popular چرا گوشی هوشمندتان سایت ها را باز نمی‌کند؟ بهمن ۲, ۱۳۹۵. تصاویر مدل جدید Xperia XA به ... چرا زنان بیشتر از مردان چاق می شوند؟ بهمن ۲, ۱۳۹۵. چگونه یک بالش مناسب ... چرا گوشی هوشمندتان سایت ها را باز نمی‌کند؟ +آموزش تصویری - باشگاه ... www.sarkhat.com/fa/news/142235155/‎Cachedبه گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مشکلی در بین کاربران گوشی های هوشمند شایع است که در آن با وجود اتصال به اینترنت هیچ یک از مرورگرهای گوشی ... چرا گوشی هوشمندتان سایت ها را باز نمی‌کند؟ +آموزش تصویری | مجله ... news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=4&id=69970 6 ژانویه 2017 ... به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مشکلی در بین کاربران گوشی های هوشمند شایع است که در آن با وجود اتصال به اینترنت هیچ یک ...