مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مژده الکترونیک آرتز برای گیمرها؛ mass effect 2 رایگان شد

[ad_1]
مژده الکترونیک آرتز برای گیمرها؛ mass effect 2 رایگان شد

خبرگزاری آریا - همه ما به اتفاق مس افکت 2 را بهترین نسخه در میان سه گانه می دانیم. مس افکت 2 در زمان انتشارش بازی بی نظیری بود و توانست نظر بسیاری از منتقدین و همچنین گیمرها را به خود جلب کند. با این حال ممکن است برخی پس از پرده برداری از زمان انتشار جدیدترین نسخه از این فرانچایز محبوب، بخواهند باز هم خاطرات گذشته و خوب خود را دوره کنند و به اجرای دوباره سه گانه بپردازند.
خوشبختانه EA نیز این امکان را فراهم کرده و مس افکت 2 را به صورت رایگان در اختیار تمامی گیمرها قرار داده است. می توانید با ورود به بخش On the House شبکه اُرجین به سادگی یکی از ارزشمندترین بازی های نسل پیش را بدون نیاز به پرداخت هزینه به کتابخانه بازی های خود اضافه کنید و از تجربه دوباره آن لذت ببرید.
با این حال نسخه ای که در اختیار کاربران قرار گرفته نسخه استاندارد بازی است و گیمرها به بسته های الحاقی بازی در کنار آرت بوک و موسیقی های آن دسترسی نخواهند داشت. تمامی کاربران ارجین می توانند برای مدت محدودی به صورت رایگان مس افکت 2 را به لیست بازی های خود اضافه کنند و به تجربه دوباره آن بپردازند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مژده الکترونیک آرتز برای گیمرها؛ رایگان شد مژده الکترونیک آرتز برای گیمرها؛ رایگان شد



لینک منبع :مژده الکترونیک آرتز برای گیمرها؛ mass effect 2 رایگان شد

مژده الکترونیک آرتز برای گیمرها؛ Mass Effect 2 رایگان شد - دیجیاتو digiato.com/.../مژده-الکترونیک-آرتز-برای-گیمرها؛-mass-effect-2-را/‎Cached7 ژانویه 2017 ... همه ما به اتفاق مس افکت ۲ را بهترین نسخه در میان سه گانه می دانیم. مس افکت ۲ در زمان انتشارش بازی بی نظیری بود و توانست نظر بسیاری از منتقدین ... مژده الکترونیک آرتز برای گیمرها؛ mass effect 2 رایگان شد www.aryanews.com/.../مژده-الکترونیک-آرتز-برای-گیمرها؛-mass-effect-2-رایگان-شد‎Cached7 ژانویه 2017 ... ظ. مژده الکترونیک آرتز برای گیمرها؛ mass effect 2 رایگان شد. خبرگزاری آریا - همه ما به اتفاق مس افکت 2 را بهترین نسخه در میان سه گانه می دانیم. مژده الکترونیک آرتز برای گیمرها؛ mass effect 2 رایگان شد - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../مژده-الکترونیک-آرتز-برای-گیمرها-mass-effect-2-رایگان-شد‎Cached7 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - همه ما به اتفاق مس افکت 2 را بهترین نسخه در میان سه گانه می دانیم. ... مژده الکترونیک آرتز برای گیمرها؛ mass effect 2 رایگان شد. مژده الکترونیک آرتز برای گیمرها؛ Mass Effect 2 رایگان شد — وبلاگ ... i-sel.ir/blog/مژده-الکترونیک-آرتز-برای-گیمرها؛-mass-effect-2-را/ مژده الکترونیک آرتز برای گیمرها؛ mass effect 2 رایگان شد. همه ما به اتفاق مس افکت ۲ را بهترین نسخه در میان سه گانه می دانیم. مس افکت ۲ در زمان انتشارش بازی بی . بایگانی‌ها کنسول و بازی ⋆ صفحه 40 از 42 ⋆ آفتاب آی تی aftabit.ir/category/کنسول-و-بازی/page/40/‎Cachedکنسول NES Classic Edition هک شد؛ امکان اجرای بازی های بیشتر فراهم گشت · کنسول NES Classic ... مژده الکترونیک آرتز برای گیمرها؛ Mass Effect 2 رایگان شد. علمی - 5 ویژگی خاصی که شاید در مورد پلی استیشن 4 ندانید nashrkhabar.ir/.../p_5_ویژگی_خاصی_که_شاید_در_مورد_پلی_استیشن_4_ندانید 6 ژانویه 2017 ... برای انجام این کار می بایست در زمانی که کیبورد مجازی پلی استیشن روی صفحه نقش .... مژده الکترونیک آرتز برای گیمرها؛ mass effect 2 رایگان شد ... تریلر گیم پلی 2 بازی Mass Effect Andromeda + دانلود - آپارات ► 4:11www.aparat.com/v/ndMpT/تریلر_گیم_پلی_2_بازی_Mass_Effect_Andromeda_%2B_دانلود Feb 23, 2017 - 4 min ... GAMELENZ.COM تریلر گیم پلی 2 بازی Mass Effect Androme. ... شنبه و یکشنبه میتونی یک فیلم ... پیش نمایش بازی Mass Effect: Andromeda - زومجی www.zoomg.ir/2017/3/14/159081/mass-effect-andromeda-preview/‎Cached14 مارس 2017 ... چرا که گیمر از همان ثانیه اولی که بازی جدید را آغاز می‌کند، آن را با نسخه‌های قبلی ... پیش نمایش Image result for mass effect andromeda cora Mass Effect Andromeda ... این مورد قطعا باعث خواهد شد تا گیم‌پلی بازی سریع‌تر از گذشته شود. .... الکترونیک آرتز قصد ندارد روند فعلی انتشار بازی های خود را تغییر دهد ... دست به دست با مژده لواسانی - جستجو - خوب خوان khubkhan.ir/جستجو/دست-به-دست-با-مژده-لواسانی‎Cachedمجموعه اشعار مژده لواسانی در قالب کتاب و لوح فشرده با عنوان «خون انار گردن پاییز است. . .» در روزهای .... مژده الکترونیک آرتز برای گیمرها؛ Mass Effect 2 رایگان شد. دانلود نسخه هک شده رایگان بازی پدال - خبر ایرونی iruni.ir/search/?q=دانلود+نسخه+هک+شده+رایگان+بازی+پدال...‎Cachedدانلود ویدیو همچنین یک تریلر دیگر نیز از گیم پلی بازی منتشر شده که می‌توانید در ادامه آن را تماشا .... مژده الکترونیک آرتز برای گیمرها؛ Mass Effect 2 رایگان شد.