مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مروری بر شیائومی در CES 2017

[ad_1]

شرکت بزرگ چینی شییائومی با رونمایی از 3 محصول جدید هوشمند، شروعی طوفانی در نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس‌وگاس داشته است.

در ابتدای لیست، نمایشگر فوق باریک مدل Mi TV سری 4 قرار دارد که حاشیه اطراف آن مانند طرح گوشی Mi Mix حذف شده است. نکته جالب اینکه نمایشگر جدید شرکت شیائومی در باریک‌ترین نقطه 4.9 میلی‌متر ضخامت می‌رسد و از باریکترین اسمارت‌فون جهان یعنی Vivo X5 Max تنها 0.15 میلی‌متر ضخیم‌تر است!

Mi TV سری 4 در سه سایز موجود است 49، 55 و 65 اینچ. این تلویزیون‌ها از سیستم صوتی Dolby Atmos که برای اولین با در تلویزیون‌های این شرکت استفاده شده بهره می‌برند و همچنین سیستم‌عامل اندروید و هوش مصنوعی بر پایه‌ رابط کاربری PatchWall در این نمایشگرها استفاده می‌شود و تلویزیون قادر است به تماشاگران پیشنهاداتی را در بخش برنامه‌های تلویزیونی ارائه دهد.

Mi TV نسل چهارم از ویژگی غنی Mi TV Bar بهره می‌برد که شامل، 10 اسپیکر، 2 اسپیکر ماهواره‌ای بی‌سیم در جلو و یک ساب ووفر می‌شود. شیائومی درباره قیمت این نسل از تلویزیون‌ها چیزی اعلام نکرده است اما اطمینان داد که گران‌ترین مدل یعنی 65 اینچی به همراه سیستم صوتی Dolby Atmos و سینمای خانگی، قیمتی کمتر از 2 هزار دلار خواهد داشت. مدل دارای سیستم صوتی استاندارد Mi TV Bar نیز قیمتی پایین‌تر از 1500 دلار خواهد داشت. این محصولات ابتدا در چین تولید و عرضه خواهند شد.

شرکت شیائومی درکنار تلویزیون‌ها، از روتر Mi HD با چیپ Qualcomm IPQ8064 پرده برداری کرد که قابلیت پشتیبانی 2600 مگابیت بر ثانیه Wi-Fi802.11ac و Wi-Fi  با 4×4 Mu-MIMO را دارد. این محصول در دو مدل با فضای ذخیره سازی داخلی با ظرفیت 1 ترابایت و 8 گیگابایت با قیمتی به ترتیب کمتر از 200 و 500 دلار عرضه خواهد شد.

شیائومی از طرح Mi Mix که توجهات و عکس‌العمل‌های زیادی را به خود جلب کرده بود، در نمایشگاه امسال رونمایی کرد. به جز رنگ سفید، همه چیز مانند مدل اصلی آن ساخته شده و مورد استفاده قرار گرفته است. این گوشی بدنه سرامیکی که شامل فریم گوشی و دکمه‌های کناری می‌شود را به رخ بازدیدکنندگان می‌کشد. طراحی این موبایل به گونه‌ای است که حاشیه‌های اطراف حذف شده است، نکته جالب‌تر اینکه بدنه گوشی بدون استفاده از هرگونه مواد چسبنده، به همدیگر محکم نگه داشته شده است.

صفحه نمایش بدون حاشیه با ضریب 91.3 درصد نمایشگر نسبت به میزان کل بدنه را به کاربران ارائه می‌کند که آماری بی‌نظیر است. در حال حاضر هیچ تلفن همراهی در بازار از چنین ویژگی بهره نمی‌برد و شیائومی بزرگترین نسبت صفحه نمایش به کل بدنه را دارد.

انتظار می‌رود که Mi Mix  در ماه‌های آتی روانه بازار شود و البته منحصرا در بازار چین باقی خواهد ماند. در ادامه ویدئویی که ما از غرفه شیائومی تهیه کرده‌ایم را ببینید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بررسی موبایلی ویژه از وبلاگ …همان گونه که می دانید بر اساس شایعات متعددی که در هفته های اخیر در باب آیفون های جدید مروری بر تاریخچه غول فناوری؛ اپل چگونه …اپل در حال حاضر ارزشمندترین برند دنیا است و حالا به غولی در دنیای فناوری تبدیل شده است دیجیاتو – زندگی با تکنولوژی زندگی با تکنولوژی از آن جایی که در آینده ممکن است فضانوردان، برای ماه ها در سیاره تک شات اخبار داغ فناوریفیلم حضور شخصیت دکتر استرنج در فیلم رسما تایید شد دنیای سینمایی مارول با حضور مجله تک میکس آخرین اخبار فناوری و تکنولوژیمجله میکس افتتاح شد تا محلی برای بررسی و انتشار اخبار تکنولوژی، مقالات تحلیلی روز ایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور دانستنی جالب در مورد سنترال پارک زومیتسنترال پارک، محوطه‌ی سبز وسیعی است که در بخش مرکزی منهتن و در قلب شهر نیویورک واقع عکس هایی که دنیا را تکان دادند بخش اولتکاندهندهترینعکسهای۱۳ دی ۹۵ ساعت ۰۸۳۵ سونی در چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد؟ ۱۲ دی ۹۵ ساعت ۲۱۳۲ مدل ساعت زنانه و مردانه خبرهای حاشیه بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام تجاوز جنسی پسر بی ام دبلیو سوار به اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت علل خیانت های زناشویی حراج لباس های جالب و بامزه بررسی موبایلی ویژه از وبلاگ همان گونه که می دانید بر اساس شایعات متعددی که در هفته های اخیر در باب آیفون های جدید منتشر مروری بر تاریخچه غول فناوری؛ اپل چگونه ارزشمند‌ترین برند دنیا اپل در حال حاضر ارزشمندترین برند دنیا است و حالا به غولی در دنیای فناوری تبدیل شده است و دیجیاتو – زندگی با تکنولوژی کارنامه ژن درمانی در سال ؛ رویکردی که پزشکی نوین را متحول خواهد ساخت ۱۹ ساعت پیش تک شات اخبار داغ فناوری فیلم حضور شخصیت دکتر استرنج در فیلم رسما تایید شد دنیای سینمایی مارول با حضور شخصیت مجله تک میکس آخرین اخبار فناوری و تکنولوژی مجله میکس افتتاح شد تا محلی برای بررسی و انتشار اخبار تکنولوژی، مقالات تحلیلی روز فناوری ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه دانستنی جالب در مورد سنترال پارک زومیت سنترال پارک، محوطه‌ی سبز وسیعی است که در بخش مرکزی منهتن و در قلب شهر نیویورک واقع شده است عکس هایی که دنیا را تکان دادند بخش اول تکاندهندهترینعکس ۱۳ دی ۹۵ ساعت ۰۸۳۵ سونی در چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد؟ ۱۲ دی ۹۵ ساعت ۲۱۳۲ خیره مدل ساعت زنانه و مردانه مدل ساعتمدل ساعت مچی زنانهمدل ساعت دخترانهجدیدترین مدل ساعت مچیساعت مچی مردانهمدل های اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی بی شک پرچم دار بعدی اچ تی سی خواهد بود، براساس اطلاعات رسیده این دستگاه قدرتمندی خواهد



لینک منبع :مروری بر شیائومی در CES 2017

مروری بر شیائومی در CES 2017 | ITIRAN itiran.com/شیائومی-CES-2017‎Cached7 ژانویه 2017 ... گزارش آی تی ایران از غرفه شیائومی در CES 2017 را از دست ندهید. شیائومی در CES 2017 - آپارات ► 0:27www.aparat.com/v/0kV7U/1شیائومی_در_CES_2017522_بازدید Dec 10, 2016 - 27 sec زومیت - دنیای فناوری شیائومی در CES 2017 نمایشگاه , شیائومی , نمایشگاه CES , زومیت - دنیای فناوری. شیائومی در CES 2017 - آپارات ► 0:27www.aparat.com/v/bc1gl/شیائومی_در_CES_2017 Dec 17, 2016 - 27 sec تاچ تک - TouchTech خبر کامل در touchtech.ir شیائومی در CES 2017 CES 2017 , تاچ تک - TouchTech. xiaomi-launch-new-product-ces-2017 - پنگولن pangolan.com/newsDetails.php?newsId=48&&page=30‎Cachedگوشی جدید شیائومی در رویداد CES 2017 معرفی می‌شود .... یک باتری شبیه یک بمب است؛ مروری بر تست های ال جی روی باتری گوشی · موبایل · یک باتری شبیه یک ... تک شات | نسخه سفید رنگ گوشی شیائومی می میکس در CES 2017 ... https://www.techshot.ir/mobile/104296‎Cached6 ژانویه 2017 ... حالا در جریان نمایشگاه CES 2017 شاهد رونمایی رسمی شیائومی از نسخه سفید رنگ گوشی می میکس هستیم که توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. کلیپ فیلم مروری بر محصولات شیائومی در CES 2017 مشهد کالا - سرزه www.serze.com/کلیپ-فیلم-مروری-محصولات-شیائومی-2863097/ 30 ژانویه 2017 ... آشنایی با محصولات شیائومی در CES 2017 مشهد کالا برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید در این ویدئو کوتاه به وارسی و مروری بر بعضی محصولات ... تلویزیون فوق باریک شیائومی در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد | شبکه www.shabakeh-mag.com/news/world/6280‎Cached6 ژانویه 2017 ... نسل جدید تلویزیون‌های شیائومی در جریان نمایشگاه CES 2017 معرفی شد. این دسته از تلویزیون‌های شیائومی می تی‌وی 4 (Xiaomi Mi Tv 4) نام دارند و ... احتمال رونمایی از Mi Mix سفید رنگ در نمایشگاه CES 2017 - جی اس ام gsm.ir/news/show/34295/?&utm_source=androidapp...‎Cached3 ژانویه 2017 ... شرکت شیائومی در نمایشگاه CES 2017 احتمالا از رنگ سفید گوشی محبوب Mi Mix رسما رونمایی می‌کند. ماه گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه ... از نمایشگاه CES 2017 چه انتظاراتی داریم؟ - فناوری فرهنگی fanafar.ir/13374-2/‎Cached30 دسامبر 2016 ... در این مقاله قصد داریم که مروری بر برنامه شرکت‌های فعال در صنعت موبایل ... شیائومی به طور رسمی اشاره داشته که در جریان نمایشگاه CES 2017 از یک ... درآمد شیائومی درهند از مرز ۱ میلیارد دلار گذشت - پلازا مگ mag.plaza.ir/1395284/درآمد-شیائومی-درهند-مرز-۱-میلیارد-دل/ 5 ژانویه 2017 ... کمپانی شیائومی طی اطلاعیه ای اعلام کرد که فروشش در سال ۲۰۱۶ در کشور هند از مرز یک میلیارد دلار نیز گذشته است. ... سامسونگ و تکنولوژی های جدید آن در CES 2017 ... مروری بر تاریخچه نمایشگاه CES و نوآوری های معرفی شده در آن. 10.