مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی می‌کند

[ad_1]

شرکت مایکروسافت قصد دارد یک گوشی هوشمند رده‌بالا با برند سرفیس روانه‌ی بازار کند. گفته می‌شود سرفیس‌ فون مشخصات فنی بسیار چشم‌گیری خواهد داشت و یکی از بهترین دوربین‌های موجود بین گوشی‌ها با برند کارل‌زایس (Carl Zeiss) برای این محصول در نظر گرفته شده است.

گفته می‌شود مایکروسافت از زمانی که پروژه‌ی گوشی‌های سری لومیا را متوقف ساخت، کار روی سرفیس‌ فون را آغاز کرده است. البته برخی از ویژگی‌های محصول جدید این شرکت در گوشی‌های هوشمند سری لومیا نیز وجود دارند. در خبرهای مختلف اعلام شده است سرفیس‌ فون مایکروسافت بیشتر به یک فبلت شبیه خواهد بود و برند سرفیس و مایکروسافت نیز روی آن قرار خواهد گرفت.

با توجه به تصاویری که تاکنون از این محصول فاش شده است، می‌توان یک بلندگوی تکی را در کنار جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در لبه‌ی بالایی گوشی مشاهده کرد. دقیقا یک بلندگو شبیه به آنچه در لبه‌ی بالا وجود دارد، در لبه‌ی پایینی هم تعبیه شده است و در کنار آن شاهد یک درگاه یو‌اس‌بی نوع سی هستیم. افزون بر این، گفته می‌شود پردازنده‌ی این گوشی‌‌ هوشمند اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود. سیستم عامل پیش‌فرض این محصول ویندوز ۱۰ است.

مایکروسافت توجه بسیار ویژه‌ای به سرفیس‌ فون دارد و این کمپانی در واقع سعی دارد این محصول را برای معرفی در سال ۲۰۱۷ آماده و بهینه‌سازی کند. گفته می‌شود این شرکت در حال انجام تست‌های اولیه و آزمایشی روی محصول مورد بحث است تا پیش از عرضه‌ی آن به بازار، مشکلات احتمالی این دستگاه را رفع کند.

بنا به شایعات و خبرهایی که تاکنون در این مورد در دسترس قرار گرفته است، سرفیس‌ فون محصولی خواهد بود که افراد از کار کردن با آن هیجان‌زده خواهند شد. اگرچه تصاویر لو رفته از این محصول واقعی به نظر می‌رسند؛ اما هنوز هیچ خبری از جانب مایکروسافت در مورد زمان معرفی‌ سرفیس‌ فون اعلام نشده است. البته از آنجا که این دستگاه فعلا در مرحله‌ی توسعه قرار دارد، منتشر نشدن اخبار و اطلاعات رسمی در مورد آن منطقی به نظر می‌رسد؛ چراکه احتمالا مدل نهایی سرفیس‌ فون که در آینده‌ی نزدیک معرفی می‌شود، تغییراتی نسبت به مدل کنونی آن خواهد داشت.

البته مهم نیست مایکروسافت چه زمانی تصمیم به معرفی سرفیس‌ فون بگیرد. امروزه شرکت‌های مختلف تلاش‌های بسیار خوبی در تولید گوشی‌های هوشمند انجام داده‌اند و رقابت در این بازار بسیار سنگین و نزدیک است. مطمئنا محصول مایکروسافت برای شرکت در این نبرد باید قابلیت‌ها و امکانات بسیار خوبی داشته باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تک شات اخبار داغ فناوریلپ تاپ ال جی جدیدترین لپ تاپ های سری را معرفی کرد لپ تاپ های امروزی در مقایسه با لپ دنیای فناوری زومیتهایلایت ۱۵۸ از معرفی گلکسی سری نسخه تا حمایت بنیاد گیتس برای پیشگیری از ابتلا به ۱۴ مورد از بهترین گوشی هایی که سال ۲۰۱۶ معرفی …بهترینگوشیهاییکه۱۴ مورد از بهترین گوشی هایی که سال ۲۰۱۶ معرفی خواهند شد ۹۲ دیدگاه ارسال شده توسط آیدا آخرین اخبار آخرین و جدیدترین اخبار شهرخبرآخریناخبارآخرین اخبارجدیدترین اخبارآخرین خبر هاجدیدترین اخباراخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …با این کار همسرتان را شگفت زده کنید مخصوص همه خانم ها زیباتر شوید خانه ایی شیک و شهر سخت افزار بررسی و اخبار سخت افزار ، لپ تاپ و …بزرگترین سایت تخصصی سخت‌افزار، اورکلاک، لپ‌تاپ، تبلت، اسمارت‌فون و فناوری‌های نکته در خصوص استفاده بهتر از مرورگر اج در …مایکروسافت اوایل سال جاری در مراسم معرفی نسخه جدید ویندوز فون، از مرورگر جایگزین بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت ۶۰۰ تا ۱ …اکسپریا زد کامپکت را به جرات می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های ساخت شرکت سونی دانستکامپیوتر ، لپتاپ ، تبلت گجت نیوزگوشی های هوشمند هر لحظه در حال پیشرفت هستند و حجم کاری بیش‌تری را از کارهای روزانه مشخصات و ویژگی های آیفون اپل آی اپل سنترآیفونآیفون اپل معرفی شد مشخصات آیفون اس را مورد بررسی قرار دادیم تا ببینیم این آیفون تک شات اخبار داغ فناوری لپ تاپ ال جی جدیدترین لپ تاپ های سری را معرفی کرد لپ تاپ های امروزی در مقایسه با لپ تاپ ۱۴ مورد از بهترین گوشی هایی که سال ۲۰۱۶ معرفی خواهند شد بهترینگوشیهاییکه ۱۴ مورد از بهترین گوشی هایی که سال ۲۰۱۶ معرفی خواهند شد ۹۲ دیدگاه ارسال شده توسط آیدا صالحی اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی گوشی موبایلگوشی سامسونگگوشی نوکیاگوشی سونیگوشی سونی اریکسونگوشی گوشی ال جیتبلتتبلت دنیای فناوری زومیت هایلایت ۱۵۸ از معرفی گلکسی سری نسخه تا حمایت بنیاد گیتس برای پیشگیری از ابتلا به مشخصات و ویژگی های آیفون اپل آی اپل سنتر آیفون آیفون اپل معرفی شد مشخصات آیفون اس را مورد بررسی قرار دادیم تا ببینیم این آیفون ارزش نکته در خصوص استفاده بهتر از مرورگر اج در ویندوز مایکروسافت اوایل سال جاری در مراسم معرفی نسخه جدید ویندوز فون، از مرورگر جایگزین اینترنت بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت ۶۰۰ تا ۱ میلیون و ۴۰۰ اکسپریا زد کامپکت را به جرات می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های ساخت شرکت سونی دانست آخرین اخبار آخرین و جدیدترین اخبار شهرخبر آخریناخبار آخرین اخبارجدیدترین اخبارآخرین خبر هاجدیدترین اخبار شهر سخت افزار بررسی و اخبار سخت افزار ، لپ تاپ و تبلت بزرگترین سایت تخصصی سخت‌افزار، اورکلاک، لپ‌تاپ، تبلت، اسمارت‌فون و فناوری‌های دیجیتال پلی استیشن گجت نیوز ۱۳ دی ۹۵ ساعت ۲۳۲۰ مقایسه نسخه و موبایل گلکسی سامسونگ ۱۳ دی ۹۵ ساعت ۲۳۱۲ مقایسه



لینک منبع :مایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی می‌کند

مایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی می‌کند - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/6/.../microsoft-launch-surface-phone-this-year/‎Cached6 ژانویه 2017 ... بنا به خبرهایی که تاکنون منتشر شده است، گفته می‌شود مایکروسافت در سال ۲۰۱۷ گوشی هوشمند سرفیس فون را معرفی خواهد کرد. مایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی می‌کند - SoftGozar.com https://www.softgozar.com/.../مایکروسافت-امسال-گوشی-سرفیس-فون-را-معرفی-می‌کند-‎Cached7 ژانویه 2017 ... به نظر می‌رسد کمپانی مایکروسافت امسال از گوشی‌هوشمند سرفیس‌ فون رونمایی کند. مایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی می‌کند. به گزارش ... مایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی می‌کند - خبرلند khabarland.com/.../مایکروسافت-امسال-گوشی-سرفیس-فون-را-معرفی-می‌کند-1‎Cached30 مه 2017 ... مایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی می‌کند به نظر می‌رسد کمپانی مایکروسافت امسال از گوشی‌هوشمند سرفیس‌ فون رونمایی کند. مایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی - پیکس لر pixlar.ir/مایکروسافت-امسال-گوشی-سرفیس-فون-را-مع-2804.html‎Cachedمایکروسافت توجه بسیار ویژه‌ای به سرفیس‌ فون دارد و این کمپانی در واقع سعی دارد این محصول را برای معرفی در سال ۲۰۱۷ آماده و بهینه‌سازی کند. گفته می‌شود این شرکت ... مایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی می‌کند – خبررسانه khabarresaneh.com/مایکروسافت-امسال-گوشی-سرفیس-فون-را-معر/‎Cachedمایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی می‌کند ... معرفی Image Magic؛ رباتی قدرتمند برای ویرایش تصاویر. بهمن ۲, ۱۳۹۵ ... میهن مگ - مایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی می‌کند https://mihanmag.com/.../مایکروسافت_امسال_گوشی_سرفیس_فون_را_معرفی_می_کند‎Cachedمایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی می‌کند. جمعه, 17 دی ... به نظر می‌رسد کمپانی مایکروسافت امسال از گوشی‌هوشمند سرفیس‌ فون رونمایی کند. منبع: زومیت. مایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی می‌کند - ایمان نیوز www.imannews.com/.../مایکروسافت-امسال-گوشی-سرفیس-فون-را-معرفی-می‌کند 6 ژانویه 2017 ... به گزارش گروه فناوری ایمان نیوز، شرکت مایکروسافت قصد دارد یک گوشی هوشمند رده بالا با برند سرفیس روانه ی بازار کند. گفته می شود سرفیس ... سرفیس فون | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/tag/سرفیس-فون/‎Cachedامروز شایعات می‌گویند که مایکروسافت روی یک محصول ویندوزی جدید کار می‌کند که هنو ... امروز اطلاعات جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهند سرفیس فون . ... این شرکت هر ساله در پاییز یک کنفرانس برای معرفی محصولات سرفیس برگزار می‌کند. این کنفرانس امسال هم برگزار می‌شود و مشخص شد که علاقه‌مندان به این شرکت . مایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی می‌کند — وبلاگ ... - خـانه i-sel.ir/blog/مایکروسافت-امسال-گوشی-سرفیس-فون-را-معر/ ۶ ژانویه ۲۰۱۷ ... مایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی می‌کند. به نظر می رسد کمپانی مایکروسافت امسال از گوشی هوشمند سرفیس فون رونمایی کند. کد خبر: . مایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی می‌کند - شبکه توریسم https://www.shabakehtourism.com/مایکروسافت-امسال-گوشی-سرفیس-فون-را-معر/ مایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی می‌کند. سایت خبری پول و تجارت. مایکروسافت امسال گوشی سرفیس فون را معرفی می‌کند. به نظر می‌رسد کمپانی ...