مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اولین هتل جهان با جنگل اختصاصی در دبی

[ad_1]

برترین ها: دبی با داشتن بلندترین ساختمان جهان، جزایر مصنوعی عظیم، دامنه های اسکی سرپوشیده و ... هرگز شگفتی هایش به پایان نمی رسد. هتل پنج ستاره رزمونت «Rosemont» که اولین هتل جهان اسـت که درونش یک جنگل ساخته انسان دارد سال 2018 به دبی می آید.

 

این هتل دارای یک ساحل مصنوعی، یک استخر خیره کننده، باشگاه، اتاق جلسات، رستوران، سینما، سالن بولینگ، لابی آسمان، پارک بازی بادی و حتی درختانی که رطوبت به فضا می افشانند می شود. این هتل که توسط معماران «ZAS» طراحی شده و توسط «Hilton Worldwide» مدیریت خواهد شد، واقعا چشمگیر خواهد بود. این هتل خیره کننده دو برج 47 طبقه خواهد داشت و هزینه ساخت آن 300 میلیون دلار تمام خواهد شد.

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

اولین هتل جهان با جنگل اختصاصی در دبیهتل پنج ستاره رزمونت که اولین هتل جهان است که درونش یک جنگل ساخته شده دبی با دیدنی های امارات، دیدنی ترین برج مرتفع جهان در دبیدرباره کشور امارات متحده عربی گل صحرایی اصلی ترین ایده های طراحی برج دبی را تور استانبولتور لحظه آخری استانبول ترکیه …قیمتتوراستانبولهتل وو استانبول هتل ۵ ستاره وو استانبول در سال ٢٠٠٧ ساخته شده ویک هتل عالی برای سفر بهترین هتل های لوکس در تبریزتصاویربهترین هتل های تبریز براستی شهر تبریز، یکی از زیباترین و بزرگترین شهرهای ایران است و معرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکندموقعیت جغرافیایی دبی دبی در جنوب کشور پهناور ایران قرار دارد و جزئی از کشور امارات مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای تفریحی جهانتور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور عصر ایران فرودگاه ها در سال چگونه خواهند بود؟ عکس لوکس ترین هتل های جهان در سال عکس مکان های دیدنی ایران ،جاذبه های گردشگری جهان …تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور آفتاب آفتاب،آفتاب مرجع اخبار ایران و جهان، بانک جامع نیازمندیهاگردشگری سفر با نوزاد را با رعایت این نکات بدون استرس سپری کنیدتصاویر پروازهای لحظه آخری



لینک منبع :اولین هتل جهان با جنگل اختصاصی در دبی

Images for اولین هتل جهان با جنگل اختصاصی در دبی اولین هتل جهان با جنگل اختصاصی در دبی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../اولین-هتل-جهان-با-جنگل-اختصاصی-در-دبی‎Cached5 سپتامبر 2016 ... برترین ها: دبی با داشتن بلندترین ساختمان جهان، جزایر مصنوعی عظیم، دامنه های اسکی سرپوشیده و ... هرگز شگفتی هایش به پایان نمی رسد. هتل پنج ... اولین هتل جهان با جنگل اختصاصی در دبی - بیتوته www.beytoote.com/iran/pastime/rosemont4-hotel.html‎Cachedهتل پنج ستاره رزمونت «Rosemont» که اولین هتل جهان است که درونش یک جنگل ساخته شده. دبی با داشتن بلندترین ساختمان جهان، جزایر مصنوعی عظیم، دامنه های اسکی ... اولین هتل جهان با جنگل استوایی در دبی +تصاویر www.fardanews.com/.../اولین-هتل-جهان-با-جنگل-استوایی-در-دبی-تصاویر‎Cached15 آگوست 2016 ... جام جم آنلاین : اولین هتل جهان با جنگل استوایی اختصاصی که در این شهر در سال 2018 افتتاح می شود. این هتل ساحل اختصاصی، استخر وسیع و درختان ... اولین هتل جهان با جنگل اختصاصی در دبی (عکس) - پول نیوز www.poolnews.ir/.../اولین-هتل-جهان-با-جنگل-اختصاصی-در-دبی-عکس‎Cached8 سپتامبر 2016 ... هتل پنج ستاره رزمونت «Rosemont» که اولین هتل جهان است که درونش یک جنگل ساخته انسان دارد سال 2018 به دبی می آید. هتل جدید دبی با جنگل استوایی +عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/online/.../هتل-جدید-دبی-با-جنگل-استوایی-عکس‎Cached15 آگوست 2016 ... شهر دبی برای بلندترین ساختمان جهان، جزیره های مصنوعی و تجمل بی ... به گزارش جام جم آنلاین ، اولین هتل جهان با جنگل استوایی اختصاصی که در این ... اولین هتل جهان با جنگل اختصاصی در دبی - - وب نگین webnegin.ir/1395/06/.../اولین-هتل-جهان-با-جنگل-اختصاصی-در-دبی/‎Cached7 سپتامبر 2016 ... هتل پنج ستاره رزمونت «Rosemont» که اولین هتل جهان است که درونش یک جنگل ساخته شده. دبی با داشتن بلندترین ساختمان جهان، جزایر مصنوعی ... میهن مگ - اولین هتل جهان با جنگل اختصاصی در دبی https://mihanmag.com/.../اولین_هتل_جهان_با_جنگل_اختصاصی_در_دبی‎Cached24 مه 2017 ... اولین هتل جهان با جنگل اختصاصی در دبی هتل پنج ستاره رزمونت «Rosemont» که اولین هتل جهان است که درونش یک جنگل ساخته شده دبی با داشتن ... اولین هتل جهان با جنگل اختصاصی در دبی (عکس) news.118safar.com/fa/.../اولین-هتل-جهان-با-جنگل-اختصاصی-در-دبی-عکس هتل پنج ستاره رزمونت «Rosemont» که اولین هتل جهان است که درونش یک جنگل ساخته انسان دارد سال 2018 به دبی می آید. آسمان پرواز|افتتاح نخستین هتل جهان با جنگل اختصاصی asemanparvaz.com/نخستین-هتل-جهان-با-جنگل-اختصاصی/‎Cachedافتتاح نخستین هتل جهان با جنگل اختصاصی تعدادی از طراحان و معماران اقدام به ساخت هتلی در شهر دبی می‌کنند که یک جنگل اختصاصی در درون مجموعه خواهد داشت.