مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تهیه ماءالشعیر طبیعی در منزل

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین ، محمد عبدالهی محقق و پژوهشگر طب سنتی باشگاه خبرنگاران، در مورد خواص ماءالشعیرگفت: این نوشیدنی با تخلیه مواد زائد و فضولات انباشته شده در بدن، احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن مانند فشارخون، چربی خون، کلسترول، آلزایمر و بیماری های کلیوی و کبد را کاهش می دهد.

وی اظهار کرد: این معجون بر روی شادابی پوست بدن به خصوص پوست صورت، تامین انرژی از دست رفته بدن، رفع استرس، یبوست و رفع تشنگی نیز تاثیر بسزایی دارد.

عبدالهی افزود: ماءالشعیر های بازاری به دلیل داشتن گازهای مضر باعث پوکی استخوان و اضافه وزن می شود.

این محقق و پژوهشگر تهیه ماءالشعیر خانگی را براساس سه روش بیان کرد: در روش اول مقدار 100 گرم جو همراه با پوست را با مقدار یک لیتر آب خیسانده و سپس کوبیده و با یک پارچه تمیز فشرده تا شیره موجود در آن خارج شود، در نهایت به مدت یک ساعت آن را جوشانده و بعد از سرد شدن می توانید این معجون را میل بفرمایید.

وی ادامه داد: در روش دوم 100 گرم جو را با یک لیتر آب به مدت یک ساعت جوشانده تا جو شکفته شود سپس مانند روش قبل با پارچه ای تمیز آن را صاف می کنیم و در روش سوم نیز میزان 100 گرم از مالت جو را به یک لیتر آب جوشیده اضافه کرده، پس از اینکه 30 دقیقه عمل جوشیدن انجام گرفت ماءالشعیر قابل نوشیدن اســت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

روش ساخت ماء الشعیر یا آبجو، طرز تهیه آبجو آکاطرز تهیه آبجوطرز تهیه آبجو با دلسترطرز تهیه آبجو از جوآکاایرانطرز تهیه آبجو با خواص ماءالشعیردلستر ماءالشعیر از جوانه جو تهیه می شود به جوانه جو مالت می‌گویند که در مرحله جوانه‌زنی آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، …دلمه گوجه فرنگی ، یک غذای خوشمزه و خوشرنگ برای تمام فصول طرز تهیه باقلوا قزوینی ، از انواع شربت و نوشیدنی، آموزش درست کردن نوشیدنی، …طرز تهیه شیر قهوه بسیار خوشمزه در منزل اسموتی سبز و حسِ سر زندگی یک نوشیدنی فوق العاده کامل ترین مرجع گیاه ترنجبین و خواص ترنجبین …مواد غذایی و تغذیهخواص ترنجبین را بشناسید لازم است بدانید ترنجبین طبق نظر حکمای طب سنتی گرم، ولی در عین راه های طبیعی تحریک رشد و بزرگ کردن پستانسبک زندگیتناسب اندامچندی پیش در سایت راجع به روش های اصولی بزرگ کردن پستان ها صحبت کردیم و روش جراحی رو خواص انواع تخمه کدام نوعش سالم تر است تخمه هندوانه مسافری از روم هندوانه پیش از میلاد مسیح در کشورهای حوزه مدیترانه کاشته خواص جو، آرد و نان جو برای بدنخواصجونانجوخواص جو به عنوان یکی از غلات سبوس دار در سه بخش خواص آرد جو و خواص نان جو و فواید جو چگونه برای بچه ها جشن تولد بگیریم؟بچه ها معمولا دوست دارند همسالانشان، در جشن تولدشان حضور داشته باشند و هیچ چیز به نوع غذاهای رژیمی خوش طعم بخوانیدپژوهشگران آمریکایی توصیه می‌کنند غذاهای رژیمی که خوش طعم هستند، می‌توانند برای



لینک منبع :تهیه ماءالشعیر طبیعی در منزل

تهیه "ماءالشعیر" طبیعی در منزل+دستورالعمل - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../تهیه-ماءالشعیر-طبیعی-در-منزل-دستورالعمل‎Cached7 آگوست 2016 ... این محقق و پژوهشگر تهیه ماءالشعیر خانگی را براساس سه روش بیان کرد: در روش اول مقدار 100 گرم جو همراه با پوست را با مقدار یک لیتر آب خیسانده و ... Images for تهیه ماءالشعیر طبیعی در منزل طرز تهیه ماءالشعیر - حکیم تهرانی hakimtehrani.com/1627/طرز-تهیه-ماءالشعیر.html‎Cached Similar2 آگوست 2013 ... بی شک مصرف مواد غذایی طبیعی و به ویژه نوشید. ... نکته ی مهم : انواع تهیه شده ماءالشعیر در منزل به دلیل اینکه فاقد هر گونه مواد نگهدارنده است بیش از ... آموزش روش تهیه ماءالشعیر خانگی+ فواید :: طالوت ‿ - بلاگ taloot.blog.ir/post/آموزش-روش-تهیه-ماءالشعیر-خانگی-فواید‎Cached Similarکشکاب یا ماءالشعیر یکی از خوراکی‌های دارویی است که از دانه جو تهیه می‌شود. همه فرآورده‌هایی که از جو به ... سلام خواهش میکنم متاسفانه نـمیـدانم ولی مسئله طبیعی بودنشه ... طرز تهیه ماءالشعیر طبیعی در منزل , بهترین دارو برای پاکسازی بدن persianv.com/.../طرز-تهیه-ماءالشعیر-طبیعی-در-منزل-بهتری.html‎Cached24 آگوست 2016 ... ماءالشعیر طبیعی ماءالشعیر می تواند به عنوان بهترین دارو برای پاکسازی بدن از مواد زائد و فضولاتی که در طول عمر آدمی در بدن انباشته شده استفاده ... طب سنتی - طرز تهیه ماءالشعیر طبیعی - آپارات www.aparat.com/v/.../طب_سنتی_-_طرز_تهیه_ماءالشعیر_طبیعی‎Cached Similar16 جولای 2013 ... ناشناس طب سنتی - طرز تهیه ماءالشعیر طبیعی در منزل طب سنتی - طرز تهیه ماءالشعیر طبیعی طب سنتی , ماءالشعیر , تغذیه , , ناشناس. طرز تهیه ماءالشعیر طبیعی (آبجو بدون الکل) در خانه | ساتین saten.ir/117781/طرز-تهیه-ماءالشعیر-طبیعی-آبجو-بدون-الک/‎Cached29 سپتامبر 2016 ... ماءالشعیر می تواند به عنوان بهترین دارو برای پاکسازی بدن از مواد زائد و فضولاتی که در طول عمر آدمی در بدن انباشته شده استفاده شود. محمد عبدالهی ... تهیه ماءالشعیر طبیعی در منزل -آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/amoozesh.../news201681023402857410.html 10 آگوست 2016 ... آکاایران: تهیه ماءالشعیر طبیعی در منزل. ماءالشعیر می تواند به عنوان بهترین دارو برای پاکسازی بدن از مواد زائد و فضولاتی که در طول عمر آدمی در بدن ... تهیه ماءالشعیر طبیعی در منزل بایگانی - نبض ما nabzema.ir/tag/تهیه-ماءالشعیر-طبیعی-در-منزل 17 آوریل 2017 ... یکی از مواد افزودنی در ماءالشعیر ، عصاره رازک است که خواص طبی زیادی از قبیل دفع سنگ کلیه، کمک به دفع ادرار، ضدعفونی دستگاه گوارش و ... روش تهیه ماءالشعیر طبی برای پاکسازی بدن در بهار • تغذیه و سلامت ... https://baelm.net/روش-تهیه-ماءالشعیر-طبی-برای-پاکسازی-بد/‎Cachedکسانی که در زمستان، به‌سبب پُرخوری و کم‌حرکتی، دچار انباشت مواد زائد در بدن شده‌اند، در بهار بیشتر بیمار می‌شوند زمان مناسب برای رژیم‌های پاکسازی، آغاز بها.