مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی از گوشی های تازه هوآوی

[ad_1]

گیزموتایمز نوشت: این گوشی ها از آلومینیوم باکیفیتی که در ساخت هواپیماها مورد استفاده قرار می گیرد، ساخته شده اســت. Nova Plus در مقایسه با Nova ابعاد بزرگتری دارد، اما از نظر ویژگی های فنی کم و بیش مشابه آن اســت.

 رونمایی از گوشی های تازه هوآوی +عکس

در هر دو گوشی از حسگر اثر انگشت استفاده شده و Nova بیشتر شبیه Huawei P9 اســت. اما Nova Plus بیشتر به گوشی G9 Plus شباهت دارد.

Nova مجهز به نمایشگر 5 اینچی ال سی دی با دقت 1920 در 1080 اســت. پردازنده هشت هسته ای و 2 گیگاهرتزی Snapdragon 625 SoC و سه گیگابایت رم از جمله دیگر ویژگی های گوشی یاد شده اســت. همچنین حافظه 32 گیگابایتی ان با استفاده از کارت حافظه قابل ارتقاست. دو دوربین این گوشی هم 12 و 8 مگاپیکسلی هستند.

پشتیبانی از شبکه های نسل چهارم تلفن همراه، بهره مندی از پرت USB Type-C، باتری 3020 میلی آمپری و عرضه در رنگ های تیتانیوم خاکستری، نقره ای ، و طلایی گوشی مذکور را از رقبا متمایز می کند. امکان نصب دو سیم کارت هم در این گوشی مجهز به سیستم عامل Android 6.0 Marshmallow وجود دارد.

 رونمایی از گوشی های تازه هوآوی +عکس

Nova Plus هم دارای نمایشگر 5.5 اینچی با دقت 1080p اســت و تنها نقطه برتری جدی آن استفاده از دوربین 16 مگاپیکسلی با تثبت گر عکس و باتری 4000 میلی آمپری اســت. قیمت این دو گوشی به ترتیب 399 و 429 یورو اســت و عرضه آنها به بازارهای جهانی از اوایل پاییز آغاز می شود.

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

آموزش جامع نصب رام کاستوم غیر رسمی برای گوشی های هوآویسوپرایز ویژه تالار راه اندازی شد خدمتی دیگر از برترین های اندروید و این بار اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت یک راه بررسی تخصصی هواوی یک گوشی …در این مطلب به بررسی هواوی به همراه تصاویر اختصاصی خودمان از این گوشی می پردازیمچگونه از تبلت یا گوشی خود اسکرین‌شات بگیریم؟تلگرام را با ویژگی های جدیدش از دست ندهید هواوی و عکسهایی جدیدی از این گوشی هوشمند هواوی زومیت بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت ۸۰۰ هزار تا ۱۵ میلیون تومان؛ آذر ۹۵ بسیاری از دیتا لینک تازه های دنیای صفرویکتازه های دنیای صفرویک محققانی که گفته بودند سرعت نور متغیر است، اکنون به یک پیش دیدن شبکه های ماهواره ای از روی اینترنتتصویر لورفته جدید از هوآوی پی۱۰ و پی ۱۰ پلاسعکس رونمایی کمپانی چینی الفون از گوشی روش های عکس گرفتن از صفحه گوشی موبایلکیبورد گوگل گوشی‌های اندروید اگر شما نیز به مانند بسیاری از کاربران اندروید از سخت افزار مشاوره و بررسی گجت های دیجیتالکافه دیجیتال ویژه نامه تبلت و مودم های نسل سه و چهار هواوی تاریخچه شرکت هواویقیمت گوشی موبایل اهواز قیمت تبلت سامسونگ هواوی …بزرگترین فروشگاه گوشی موبایل در اهواز تبلت هواوی ، سونی ، سامسونگ ، ایسوس، نوکیا خرید



لینک منبع :رونمایی از گوشی های تازه هوآوی

Images for رونمایی از گوشی های تازه هوآوی رونمایی از گوشی های تازه هوآوی در ایفا 2016+عکس - خوزنیوز www.khouznews.ir/.../news/.../رونمایی-از-گوشی-های-تازه-هوآوی-در-ایفا-2016عکس‎Cached5 سپتامبر 2016 ... همزمان با برگزاری نمایشگاه ایفا 2016 در شهر برلین آلمان، شرکت چینی هوآوی از نسل جدید گوشی‌های خود موسوم به Nova و Nova Plus رونمایی کرده است. دنیای موبایل و کامپیوتر رونمایی از گوشی های تازه هوآوی در ایفا 2016+ ... www.farsnews.com/13950615000282‎Cached5 سپتامبر 2016 ... همزمان با برگزاری نمایشگاه ایفا 2016 در شهر برلین آلمان، شرکت چینی هوآوی از نسل جدید گوشی‌های خود موسوم به Nova و Nova Plus رونمایی کرده است. رونمایی از گوشی های تازه هوآوی در ایفا 2016 + عکس - ایران جیب www.iranjib.ir/shownews/.../رونمایی-از-گوشی-های-تازه-هوآوی-در-ایفا-2016-+-عکس/‎Cached5 سپتامبر 2016 ... همزمان با برگزاری نمایشگاه ایفا 2016 در شهر برلین آلمان، شرکت چینی هوآوی از نسل جدید گوشی‌های خود موسوم به Nova و Nova Plus رونمایی کرده است. رونمایی از گوشی های تازه هوآوی در ایفا 2016 + عکس - ایران جیب | خبر ... khabarfarsi.com/u/24754525 5 سپتامبر 2016 ... رونمایی از گوشی های تازه هوآوی در ایفا 2016 + عکس. همزمان با برگزاری نمایشگاه ایفا 2016 در شهر برلین آلمان، شرکت چینی هوآوی از نسل جدید گوشی ... رونمایی از گوشی های تازه هوآوی عکس - onvansho onvansho.ir/result/رونمایی-از-گوشی-های-تازه-هوآوی-عکس.html هواوی آنر 9 گوشی هواوی در کنار رونمایی از این علاقه مند به تازه های . رونمایی از گوشی موبایل جدید آنر 9 هواوی با دوربین دوگانه رونمایی از گوشی موبایل جدید آنر 9 هواوی با ... گوشی جدید هواوی | گجت نیوز gadgetnews.ir/tag/گوشی-جدید-هواوی/‎Cached Similarگزارشی تازه ادعا می‌کند که هواوی قصد دارد از این گوشی اندرویدی در تاریخ 26 آذر ماه رونمایی . ... امروز سه شنبه، 18 آبان 1395 قصد داریم به بررسی قیمت گوشی های موبایل چینی ... در حالی که به زمان رونمایی از فبلت جدید هواوی نزدیک می‌شویم، مشخصات هواوی ... رونمایی از گوشی‌های جدید هوآوی در کنگره جهانی موبایل - العالم fa.alalam.ir/news/1930962 27 فوریه 2017 ... شرکت چینی هوآوی از دو گوشی P10 و P10 Plus در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون اسپانیا رونمایی می کند. رونمایی از گوشی های تازه هوآوی - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/رونمایی_از_گوشی_های_تازه_هوآوی‎Cachedدانلود جشن و آتش بازی در شب رونمایی از محصول جدید کمپانی هوآوی. رونمایی از گوشی های تازه هوآوی. دانلود نگاهی اجمالی به گوشی هوآوی P10 در mwc 2017 (دوبله) (فیلم). تک شات | هواوی از گوشی‌های Nova 2 و Nova 2 Plus رونمایی کرد https://www.techshot.ir/mobile/108157‎Cached29 مه 2017 ... هواوی در هفته جاری از دو گوشی هوشمند جدید رونمایی کرده است که در واقع نسخه‌های بروزرسانی شده گوشی‌های Nova و Nova Plus این شرکت هستند که سال ...