مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تعیین جنسیت جنین با جوش شیرین!

[ad_1]

به گزراش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از مردم هنگامی که با یک زن باردار روبرو می شوند نخستین سوالی که از او می پرسند این اســت که فرزندش پسر اســت یا دختر، علاوه بر این خود والدین نیز علاقه دارند در روزهای اولیه از جنسیت کودکشان مطلع شوند به همین دلیل بسیاری از مادران باردار با کمک تست آمنیوسنتز و یا سونوگرافی از دختر یا پسر بودن جنین خود خبردار می شوند.

در اینجا به شما یک راه ساده و کم هزینه برای فهمیدن جنسیت کودک معرفی می کنیم. این تست به کمک جوش شیرین انجام می شود و در مورد این روش بارها در انجمن بارداری بحث شده اســت.

در این روش شما فقط به یک یا 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین نیاز دارید.

مادر باردار ادرار خود را مانند آزمایشگاه در یک ظرف که جوش شیرین در آن وجود دارد بریزد البته بهتر اســت این آزمایش در صبح انجام شود زیرا ادرار در این زمان نسبتا رقیق بوده به همین دلیل نتیجه دقیق تری به دست می آید اگر پس از ترکیب شدن جوش شیرین و ادرار، حباب در ظرف مشاهده شد نشانه پسربودن جنین و اگر هیچ واکنشی اتفاق نیفتند نشانه دختر بودن آن اســت.

البته ناگفته نماند در برخی موارد به دلیل آن که در برخی زنان باردار تغییرات هورمونی زیادی اتفاق می افتد ممکن اســت که نتیجه دقیق مشاهده نشود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

تعیین جنسیت جنین با جوش شیرینجنسیت جنین بسیاری از مردم هنگامی که با یک زن باردار روبرو می شوند نخستین سوالی که از تعیین جنسیت جنین تعیین جنسیت جنینتعیین جنسیت جنین با سونوگرافیتشخیص جنسیت جنینتعیین جنسیت جنین به روش های تعیین جنسیت جنین درمان های ساده و عملی انگل های گوارشیبازدید روش های تعیین جنسیت جنینبازدیدتعیین جنسیت جنین بدون سونوگرافی صفحه جنسیت کوچولو هاتون را حدس بزنید سلام به تمام مامان هایی که منتظر تولد نی نی کوچولو های تعیین جنسیت جنین بدون سونوگرافیتعیینجنسیتجنینتعیین جنسیت جنین به روش سنتی تعیین جنسیت جنین راه و روش های مختلفی دارد که در گوشه ♥ ♥ تعیین جنسیت جنین به روش های …♥ ♥ تعیین جنسیت جنین به روش های سنتی عشق مادرانه♥♥بهشت به زیر پای مادران روشهای تعیین جنسیت جنین دکتر میترا مولائی …تا اطلاع ثانوی برای تعیین جنسیت در مطب اینجانب نوبت داده نمی شود لطفا به سایر همکاران تعیین جنسیت در همین حال بسیاری نوع تغذیه مادر و بعضاً پدر را در تعیین جنسیت عامل اصلی می دانند چگونه در جنسیت جنین تأثیر بگذاریم؟تعیین جنسیت خانمها هر ماه در اواسط سیکل خود یک یا چند تخمک که از دختر یا پسرراههای تعیین جنسیت قبل از بارداری دختر یا پسرراههای تعیین جنسیت قبل از بارداری مدیر وبلاگ دختر یا پسر؟ هنگام



لینک منبع :تعیین جنسیت جنین با جوش شیرین!

تعیین جنسیت جنین با جوش شیرین! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5767186/تعیین-جنسیت-جنین-با-جوش-شیرین‎Cached4 سپتامبر 2016 ... در اینجا به شما یک راه ساده و کم هزینه برای فهمیدن جنسیت کودک معرفی می کنیم. این تست به کمک جوش شیرین انجام می شود و در مورد این روش بارها در ... تشخیص جنسیت با جوش شیرین - نوزاد nozaad.com/forums/topic/تشخیص-جنسیت-با-جوش-شیرین/‎Cachedازمایش با جوش شیرین برایه تشخیص جنسیت نی نی تو دلمون قبل از زمان سونو تعین جنسیت: 1-در این روش زیر 3 ماه باشید خیلی بهتر جواب میده و درست تر هس. با جوش شیرین جنسیت جنین را تعیین کنید! - نمناک namnak.com/تعیین-جنسیت-جنین.p36159‎Cachedخانمها دیگر نیازی نیست برای پسر یا دختر بودن فرزندتان سونوگرافی کنید فقط کافی است روش تعیین جنسیت جنین را با جوش شیرین امتحان کنید. تعیین جنسیت با جوش شیرین | تبادل نظر نی نی سایت www.ninisite.com/discussion/.../تعیین-جنسیت-با-جوش-شیرین‎Cachedکسی تا حالا این آزمایش خونگی تعیین جنسیت رو انجام داده؟ ... من با جوش شیرین امتحان کردم اولش فیش فیش کرد بعدشم روش حباب حباب شد ... پس مامانایی که ادرارشون کف کرد و حباب ایجاد شد احتمالا دختر باشه و اگرم تغییری ایجاد نشه جنین پسره 10 روش خانگی برای تشخیص جنسیت نوزاد - نی نی بان niniban.com/fa/news/.../10-روش-خانگی-برای-تشخیص-جنسیت-نوزاد‎Cached Similar13 جولای 2017 ... آزمون سیر: تشخیص جنسیت جنین با این روش می تواند برای شما و همسرتان کمی سخت باشد. اگر می ... شیرینی و شوری: اگر هوس خوراکی های شیرین دارید، علامت این است که نوزاد شما دختر است. ... پسردار شدن با استفاده از جوش شیرین. تعیین جنسیت در بارداری با جوش شیرین، چگونه؟ - نی نی بان niniban.com/fa/.../تعیین-جنسیت-در-بارداری-با-جوش-شیرین-چگونه‎Cached15 ژانویه 2017 ... تشخیص جنسیت جنین با جوش شیرین بدون سونوگرافی در منزل! اگر شما یک مادر باردار هستید به کمک این روش به سادگی و بدون انجام سونوگرافی و ... روش‌های عجیب‌ برای تشخیص جنسیت کودک - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../روش‌های-عجیب‌-برای-تشخیص-جنسیت-کودک‎Cached Similar31 مارس 2014 ... زنان قدیمی و مادرها و مادبزرگ‌ها هر کدام ایده های خود را برای تعیین جنسیت فرزند زنان ... باید ادرار خود را با جوش‌شیرین مخلوط کنید، اگر همانند نوشابه گازدار، صدای ..... جنین پسره یعنی برعکس به نظر شما احتمال اشتباه سونوگرافی باشه؟ تعیین جنسیت جنین با جوش شیرین - سلامت بانوان اوما https://ooma.ir/post/53160/تعیین-جنسیت-جنین-با-جوش-شیرین/‎Cached9 ا کتبر 2016 ... تعیین جنسیت با جوش شیرین چگونه است؟آیا نتیجه درست است؟چه موادی برای انجام این تست لازم است؟ تست بارداری با جوش شیرین چگونه است - ایران بانو iranbanou.com/magazin/635142-تست-بارداری-با-جوش-شیرین‎Cachedزنان قدیمی و مادرها و مادربزرگ ها هر کدام ایده های خود را برای تعیین جنسیت جنین زنان باردار دارند. برخی می گویند اگر شکم زن گرد و جلو بود، فرزند پسر است و اگر در ... تشخیص جنسیت جنین با جوش شیرین بدون سونوگرافی در منزل! nininama.com/fa/news74158.aspx‎Cached12 نوامبر 2016 ... در اینجا به شما یک راه ساده و کم هزینه برای فهمیدن جنسیت کودک معرفی می کنیم. این تست به کمک جوش شیرین انجام می شود و در مورد این روش بارها در ...