مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استخراج صوت از ویدئو با VLC

[ad_1]

به گزارش جام جم کلیک ، آیا می‌دانید این نرم‌افزار که وظیفه اصلی آن پخش انواع فایل‌های صوتی و تصویری اسـت امکانات متعدد دیگری از جمله تبدیل فرمت‌ها و استخراج صوت از فیلم‌های ویدئویی موردنظر شما را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد؟

برای استفاده از این قابلیت می‌توانید به روش زیر عمل کنید:

1 ـ نرم‌افزار VLC media player را اجرا کرده و پس از مراجعه به منوی Media روی Convert/Save کلیک کنید. (می‌توانید از میانبر Ctrl+R نیز کمک بگیرید)

2 ـ در پنجره به‌نمایش درآمده تب File را انتخاب کرده و با کلیک روی گزینه‌ Add فایل‌های ویدئویی موردنظرتان را در برنامه فراخوانی کنید.

3 ـ روی کلید Convert کلیک کرده یا کلید میانبر Alt+O را فشار دهید.

4 ـ حالا پنجره‌ تبدیل فایل برای شما باز شده و ‌باید از بخش Profile یکی از پروفایل‌های صوتی همچون Audio -MP3 را انتخاب کنید.

5 ـ در پایان با کلیک روی Browse در بخش Destination، محل ذخیره‌سازی فایل صوتی استخراج شده را نیز مشخص کرده و روی Start کلیک کنید تا عملیات استخراج فایل صوتی و تبدیل آن به فرمت MP3 اجرا شود.

امیر عصاری - ضمیمه کلیک


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

استخراج صدا از فایل های تصویری با نرم افزار کم حجم ……نرم افزار تبدیل فرمتشرکت ارتباطات نت میهن فعالیت خود را از سال با عنوان میهن وب هاست آغاز نمود که در مدت دانلود چند رسانه‌ای همواره مشکل بسیاری از ما در زمینه فایل های صوتی وتصویری که البته بیشتر فایل های برش ویدئوها با نرم افزار برشویدئوهابانرمافزارنرم افزار یک برشگر کارآمد برای فیلم هاست که به واسطه آن به راحتی می توان یک دانلود نرم افزار فشرده سازی فایلراهنمای دانلود از ملی دانلود برای دانلود، به روی عبارت دانلود با لینک مستقیم کلیک اخبار دیجیتالی و دانلود برنامه نرم افزارهای مربوطه … یکی از پخش کننده های بسیار قدتمند برای پخش برنامه های با کیفت بالا در دانلود نرم …تبدیل فرمت صدا نرم افزار برای تبدیل فرمت فیلم ، استخراج و ریپ دی وی دی ، ویرایش و دانلود رایگان نرم افزارضد ویروس شید با تلفیق دو موتور ، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش ، محیطی ساده و دانلود ویدئو آموزشی قدم به قدم همه فوت و فن های …دانلود رایگان وطن دانلود جستجو صفحه نخست دانلود ویژه آموزشدانلود مبدل فرمت‌های صوتی و تصویریاگر به دنبال یک برنامه برای تبدیل فایل های صوتی و تصویری خود هستید، ما به شما دانلود پخش فیلم نرم افزارمالتی مدیا یکی از قدرتمندترین نرم افزارها برای اجرای با کیفیت فیلم های می باشد



لینک منبع :استخراج صوت از ویدئو با VLC

استخراج صوت از ویدئو با VLC - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../استخراج-صوت-از-ویدئو-با-VLC‎Cached25 آوریل 2016 ... گاهی ممکن است به استخراج فایل صوتی از یک فایل ویدئویی نیاز داشته باشید و در این شرایط اولین راهکاری که به ذهن کاربران می‌رسد استفاده از ... استخراج صوت از ویدئو با VLC - بیتوته www.beytoote.com/computer/tarfand.../extract-audio-video.html‎Cachedنرم‌افزارهای میکس و مونتاژ نرم‌افزار VLC نرم‌افزار VLC media player , نرم افزار ویرایش فایلهای ویدیویی , استخراج صوت از فیلم‌های ویدئویی , نرم افزار جدا کردن صدا ... استخراج صوت از ویدئو با VLC - پنجاه و پنجاه 50o50.ir/pc1/2648-استخراج-صوت-از-ویدئو-با-VLC.html‎Cachedگاهی ممکن است به استخراج فایل صوتی از یک فایل ویدئویی نیاز داشته باشید و در ... و این در حالی است که نرم‌افزار معروف VLC با کاربران بسیاری که در سراسر دنیا ... آموزش تصویری جدا کردن صدا از فیلم با VLC Player - اسکای داک www.skydoc.ir/.../آموزش-تصویری-جدا-کردن-صدا-از-فیلم-با-vlc-player.html‎Cachedآموزش جدا کردن صوت از تصویر با نرم افزار VLC player : ... با کلیک روی Browse در بخش Destination، محل ذخیره‌سازی فایل صوتی استخراج شده را نیز مشخص کرده و ... آموزش جدا کردن صدا از تصویر با استفاده از نرم افزار VLC - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/contents/3205/‎Cached5ـ در پایان با کلیک روی Browse در بخش Destination ، محل ذخیره‌ سازی فایل صوتی استخراج شده را نیز مشخص کرده و روی Start کلیک کنید تا عملیات استخراج فایل ... روش-های-استخراج-صوت-از-ویدئو-با-VLC photos on Flickr | Flickr https://www.flickr.com/photos/.../روش-های-استخراج-صوت-از-ویدئو-با-VLC/ استخراج صوت از ویدئو با VLC. آموزش کامل و حرفه ای استخراج صوت از ویدئو با VLC. مقدمه:خب دوستان خوبم گاهی ممکن است به استخراج فایل صوتی از یک فایل ... استخراج صوت از ویدئو با vlc - خبرگزاری آریا - تی نیوز tnews.ir/آریا-نیوز/b42578035814.html 15 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - نرم افزار استخراج فایل صوتی از یک فایل ویدئویی گاهی ممکن است به استخراج فایل صوتی از یک فایل ویدئویی نیاز داشته باشید ... انجمن راسخون - استخراج صوت از ویدئو با VLC www.rasekhoon.net/forums/thread/1155275/page1/ 26 آوریل 2016 ... نرم افزار ویرایش فایلهای ویدیویی, استخراج صوت از فیلم‌های ویدئویی ... می‌دهند و این در حالی است که نرم‌افزار معروف VLC با کاربران بسیاری که در ... استخراج صوت از ویدئو با vlc - آریا | دمادم https://damadam.ir/news/استخراج-صوت-از-ویدئو-با-vlc/7241277 خبرگزاری آریا - نرم افزار استخراج فایل صوتی از یک فایل ویدئویی گاهی ممکن ... دهند و این در حالی است که نرم افزار معروف VLC با کاربران بسیاری که در سراسر دنیا ... استخراج صوت از ویدئو با vlc | - گاهی ممکن است به استخراج فایل - قطره www.ghatreh.com/news/nn35568211/استخراج-صوت-ویدئو 14 ژانویه 2017 ... گاهی ممکن است به استخراج فایل صوتی از یک فایل ویدئویی نیاز داشته باشید و در این شرایط اولین راهکاری که به ذهن Ú.