مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت مجتمع مسکونی درختی با بامبو

[ad_1]

برترین ها: در شمال امریکا، یک خانه درختی نیاز به تخته های چوبی، میخ، پیچ، چکش و دریل دارد تا به واقعیت تبدیل شود. خانه درختی در چین متفاوت اســت. کاملا متفاوت. یک شرکت معماری در پکن به نام «پاندا» یک خانه درختی طراحی کرده که از بامبو ساخته شده و هیچ چیز دیگری در آن به کار نرفته اســت. به جای آن این طرح به طناب و چوب های بامبو نیاز دارد. این طرح قابل توجه و انقلابی برنده جایزه دوم در «A’Design» در سال 2016 در دسته طراحی معماری شد. اما حتی اگر برنده این جایزه هم نمی شد، بسیار قابل توجه بود.


در تلاش برای سازگار بودن با محیط زیست، این خانه درختی از بامبوهای بازیافتی منطقه استفاده می کند. سپس چوب های تک بامبو مرتب می شوند تا مفاصل خانه درختی را شکل دهند. هشت تا از آن ها در کنار هم چیزی را تشکیل می دهند که اعضای تیم آن را «گره» می نامند که استفاده می شود تا دیوارهای مشبک را تشکیل دهند. کف خانه به روشی که انتظارش را دارید ساخته می شود، چوب های بامبو درکنار هم قرار داده می شوند تا یک سطح مسطح و پیوسته ایجاد کنند که بتوانید روی آن راه بروید.

کل این طرح مدولار اســت، به این معنی که می توانید بعدها خارج از سایت قسمت های دیگری ساخته شده و به ساختار کلی افزوده شود. سپس گیاهان محلی در این ساختمان پرورش می یابند و آن را تبدیل به یک خانه درختی واقعی می کنند. آن ها امیدوارند این خانه تبدیل به  پردیسی سبز و باطراوت از انواع گیاهان شود، به ویژه از آنجا که اتصال دوباره به طبیعت، بخش اعظم فرآیند تفکر و طراحی آن ها بوده اســت.


این خانه درختی پتانسیل آن را دارد که به اندازه یک مجتمع آپارتمانی کوچک، بزرگ شود و به شکل یک جامعه کوچک گسترش یابد. آن ها امیدوارند یک مدل بزرگ از آن را تا سال 2023 در پکن بسازند و آن را به یک مجتمع 10 هکتاری که بیش از 20 هزار نفر را در خود جای می دهد، توسعه دهند.

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

معماری پایدار معماری، دکوراسیون داخلی ، طراحی داخلی آرل تصاویر جدیدی از طراحی غرفه پایدار خود منتشر کرده است وی با ارائه استراتژی های طراحی داخلی هتل و گردشگری معماری، دکوراسیون …هتل شیراز که در هند غربی واقع شده، با امکاناتی منحصر به فرد در میان فضا ها و مکان های برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …کابل فیبر نوری با همه کابل‌هایی که تا به حال بررسی شد کاملا تفاوت دارد زیرا براساس روشهای طراحی و تولید صنعتی معماری ایرانیروشهای طراحی و تولید صنعتی سرفصل درس هدف آشنایی با مبناهای طراحی صنعتی و روش های سوالات و کلید آزمون نظام مهندسی برق هم بصورت … آزمون خرداد هم به آن اضافه شد این هم حاصل سال کار تیمی با جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا عوامل موثر بر رشد گیاهان خانگی مقالت مفید آکاعوامل موثر رشد گیاهانعوامل موثر در رشد گیاهانعوامل موثر بر رشد گیاهانعوامل موثر بر مرکز پژوهشها واژه های مصوب فرهنگستان زبان و …واژه های مصوب فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی شماره ٤٣٥٤٩ ١٠٤٧٨٢



لینک منبع :ساخت مجتمع مسکونی درختی با بامبو

Images for ساخت مجتمع مسکونی درختی با بامبو ساخت مجتمع مسکونی درختی با بامبو - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../ساخت-مجتمع-مسکونی-درختی-با-بامبو‎Cached5 سپتامبر 2016 ... ساخت مجتمع مسکونی درختی با بامبو. در شمال امریکا، یک خانه درختی نیاز به تخته های چوبی، میخ، پیچ، چکش و دریل دارد تا به واقعیت تبدیل شود. ساخت مجتمع مسکونی درختی با بامبو - آکا www.akairan.com/elmi/maghalat.../news20169819263426301.html‎Cached8 سپتامبر 2016 ... در شمال امریکا، یک خانه درختی نیاز به تخته های چوبی، میخ، پیچ، چکش و دریل دارد تا به واقعیت تبدیل شود. خانه درختی در چین متفاوت است. ساخت مجتمع مسکونی درختی با بامبو - ماتاک تاپ - مجله خبرهای داغ takotook.ml/mag/ساخت-مجتمع-مسکونی-درختی-با-بامبو/‎Cached5 سپتامبر 2016 ... در شمال امریکا، یک خانه درختی نیاز به تخته های چوبی، میخ، پیچ، چکش و دریل دارد تا به واقعیت تبدیل شود. خانه درختی در چین متفاوت است. ساخت مجتمع مسکونی درختی با بامبو - مفیدستان mofidestan.ir/ساخت-مجتمع-مسکونی-درختی-با-بامبو/‎Cachedبرترین ها: در شمال امریکا، یک خانه درختی نیاز به تخته های چوبی، میخ، پیچ، چکش و دریل دارد تا به واقعیت تبدیل شود. خانه درختی در چین متفاوت اســت. کاملا متفاوت. ساخت مجتمع مسکونی درختی با بامبو - راه فردا www.rahefarda.com/lifestyle/199330‎Cachedخانه درختی در چین متفاوت است. کاملا متفاوت. یک شرکت معماری در پکن به نام «پاندا » یک خانه درختی طراحی کرده که از بامبو ساخته شده و هیچ چیز دیگری در آن به کار ... ساخت مجتمع مسکونی درختی با بامبو (9 عکس) - سرزه www.serze.com/ساخت-مجتمع-مسکونی-درختی-بامبو-عکس-1717179/‎Cached5 سپتامبر 2016 ... ساخت مجتمع مسکونی درختی با بامبو در شمال امریکا، یک منزل درختی احتیاج به تخته های چوبی، میخ، پیچ، چکش و دریل دارد تا به حقیقت بدل شود. ساخت مجتمع مسکونی درختی با بامبو | تیم دکوراسیون پارس دان سا ... www.flickr.com/photos/136942070@N07/32228294184/ تیم دکوراسیون پارس دان ساخت مجتمع مسکونی درختی با بامبو برترین ها: در شمال امریکا، یک خانه درختی نیاز به تخته های چوبی، میخ، پیچ، چکش و دریل دارد تا به ... ساخت مجتمع مسکونی درختی با بامبو - تیترنو www.titreno.com/fa/news/.../ساخت-مجتمع-مسکونی-درختی-با-بامبو 5 سپتامبر 2016 ... ساخت مجتمع مسکونی درختی با بامبو. در شمال امریکا، یک خانه درختی نیاز به تخته های چوبی، میخ، پیچ، چکش و دریل دارد تا به واقعیت تبدیل شود. ساخت مجتمع مسکونی درختی با بامبو - ویکی آکا www.akairan.ir/ساخت_مجتمع_مسکونی_درختی_با_بامبو‎Cachedساخت مجتمع مسکونی درختی با بامبو. کلمه ساخت مجتمع مسکونی درختی با بامبو هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است. ۲۳ خرداد ۱۳۹۶. ساخت مجتمع مسکونی درختی با ...