مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تامین برق ۳۵۰۰ خانه به کمک لپ‌تاپ‌های فرسوده

[ad_1]

به گزارش جام جم کلیک ، «آژانس حفاظت از محیط زیست» که با نام EPA هم شناخته می‌شود پیش‌بینی کرد به‌ازای هر یک میلیون دستگاه تلفن همراه که بازیافت می‌شود ۳۵ هزار پوند مس، ۷۷۲ پوند نقره، ۷۵ پوند طلا و ۳۳ پوند پالادیوم به دست می‌آید.

در گزارش جدید این مرکز گفته شد بازیافت هر یک میلیون لپ‌تاپ نیز می‌تواند معادل مصرف برق یک سال در ۳۵۰۰ خانه آمریکا انرژی تولید کند که این رقم بسیار قابل ملاحظه اســت.

روز زمین پاک فرصت مناسبی اســت تا «آژانس حفاظت از محیط زیست» مردم جهان را ترغیب کند دستگاه های الکترونیکی فرسوده خود را به مراکز مربوطه تحویل دهند و از این طریق بتوانند حمایت بیشتری از محیط زیست انجام دهند.

شرکت اپل بر اساس گزارش جدید خود توضیح داد سالانه ۱٫۲ میلیون دستگاه آیفون فرسوده را بازیافت می‌کنند و قطعات مختلف آن را مورد استفاده قرار می‌دهد.

منبع: موبنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

تامین برق ۳۵۰۰ خانه به کمک لپ‌تاپ‌های فرسوده



لینک منبع :تامین برق ۳۵۰۰ خانه به کمک لپ‌تاپ‌های فرسوده

تامین برق ۳۵۰۰ خانه به کمک لپ‌تاپ‌های فرسوده - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../تامین-برق-۳۵۰۰-خانه-به-کمک-لپ‌تاپ‌های-فرسوده 25 آوریل 2016 ... بر خلاف تصور عمومی، گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌های فرسوده به راحتی بازیافت می‌شوند و اگر به مراکز مربوطه تحویل داده شوند هیچ مشکلی برای محیط ... تامین برق ۳۵۰۰ خانه به کمک لپ‌تاپ‌های فرسوده - کافه قلم forum.cafeghalam.com/thread166.html بر خلاف تصور عمومی، گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌های فرسوده به راحتی بازیافت می‌شون. تامین برق ۳۵۰۰ خانه به کمک لپ‌تاپ‌های فرسوده فیسیت: - چهره و اخبار ... https://faceit.ir/.../تامین-برق------خانه-به-کمک-لپ-zwnj-تاپ-zwnj-های-فرسوده 27 آوریل 2016 ... بر خلاف تصور عمومی، گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌های فرسوده به راحتی بازیافت می‌شوند و اگر به مراکز مربوطه تحویل داده شوند هیچ مشکلی برای محیط ... تامین برق ۳۵۰۰ خانه به کمک لپ‌تاپ‌های فرسوده - عروسیمون https://www.arusimoon.ir/index.php/details/948/7/بازیافت‎Cachedبر خلاف تصور عمومی، گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌های فرسوده به راحتی بازیافت می‌شوند و اگر به مراکز مربوطه تحویل داده شوند هیچ مشکلی برای محیط زیست به وجود ... news-iran-tv - تامین برق ۳۵۰۰ خانه به کمک لپ‌تاپ‌های فرسوده news-iran-tv.mihanblog.com/post/27‎Cached25 آگوست 2016 ... بر خلاف تصور عمومی، گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌های فرسوده به راحتی بازیافت می‌شوند و اگر به مراکز مربوطه تحویل داده شوند هیچ مشکلی برای محیط ... تامین برق ۳۵۰۰ خانه به کمک لپ‌تاپ‌های فرسوده – ایده پردازان: خرید هاست ... iranwebsazan.org/تامین-برق-۳۵۰۰-خانه-به-کمک-لپ‌تاپ‌های/‎Cachedبه گزارش جام جم کلیک ، «آژانس حفاظت از محیط زیست» که با نام EPA هم شناخته می‌شود پیش‌بینی کرد به‌ازای هر یک میلیون دستگاه تلفن همراه که بازیافت می‌شود ۳۵ ... روزنامه شهروند | شماره ۸۳۲ | ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ اردیبهشت | صفحه ۱۵ | بازار ... shahrvand-newspaper.ir/news:nomobile/main/62157/بازار-جهانی‎Cachedتامین برق ۳۵۰۰ خانه به کمک لپ‌تاپ‌های فرسوده برخلاف تصور عمومی، گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌های فرسوده به راحتی بازیافت می‌شوند و اگر به مراکز مربوطه تحویل داده ... لپ تاپ/تبلت هیبریدی Miix 320 لنوو رونمایی شد - جام جم www.jjo.ir/Click/Search/keyword/1?q=لپ%20تاپ تامین برق ۳۵۰۰ خانه به کمک لپ‌تاپ‌های فرسوده. بر خلاف تصور عمومی، گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌های فرسوده به راحتی بازیافت می‌شوند و اگر به مراکز مربوطه تحویل داده ... اپلیکیشنی برای کمک به کوررنگ‌ها - جام جم آنلاین 188.75.89.4/Click/Search/keyword/1?q=کمک%20 بروزرسانی جدید گوگل Maps به شما در پیدا کردن جای پارک برای خودرو کمک می‌کند. کاربران با استفاده از .... تصویر تامین برق ۳۵۰۰ خانه به کمک لپ‌تاپ‌های فرسوده ... اپل از بازیافت محصولات خود یک تن طلا استخراج کرد | خبروان khabarone.ir/news/1417356 25 آوریل 2016 ... شرکت اپل با اجرای برنامه بازیافت محصولات خود این اطمینان را به مشتریانش می دهد که ... تامین برق 3500 خانه به کمک لپ‌تاپ‌های فرسوده, جام‌جم.