مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عجیب‌ترین هتل‌های دنیا + تصاویر

[ad_1]

به گزارش جام جم سرا به نقل از مهر، هتل‌های شگفت انگیز در تمام دنیا طرفداران خاص خودش را دارد و صنعت هتل‌سازی برای جلب توجه این علاقه مندان هر بار برنامه‌های جذابی را پیاده می‌کند و با ایده‌ها و طرح‌های شگفت انگیز هتل‌های تازه می‌سازد.

برخی طرح‌ها تنها در اینترنت منتشر شده‌اند و برنامه‌ریزی برای ساختنشان آغاز شده و برخی دیگر هم کارهای ابتدایی ساخت را از سر می‌گذرانند.

شیمائو- شانگهای، چین

شیمائو یکی از عجایب هتل‌داری در دنیا محسوب می‌شود که تا سال‌ها درباره‌آن صحبت می‌کردند و بعد از مدتی که طرح استادانه آن به ثمر رسید، حالا در حال ساخت آن در نزدیکی یک معدن رها شده خارج از شانگهای هستند و برای تکمیل آن تا سال ۲۰۱۷ زمان لازم دارند.

این هتل که چیزی شبیه به سرزمین عجایب اسـت، ۳۲۸ اتاق دارد که نمایی از یک آبشار ۹۰ متری را هم دارند، همچنین برخی از بخش‌های آن مانند رستوران و لابی در زیر آب قرار گرفته‌اند. همچنین در این منطقه برای برنامه‌های تفریحی مانند پریدن از ارتفاع با طناب و سنگ‌نوردی نیز مکان تعبیه شده اسـت.

هتلی زیر آب‌-فیجی

اینکه هتلی کاملا زیر اب قرار گرفته باشد، درست مانند فیلم‌های فانتزی اسـت، اما در سواحل فیجی این اتفاق در حال رخ دادن اسـت و این روزها با زیردریایی‌ها در حال ساخت این اثر سازه‌ای هستند.

در این اثر هنری که زیر تالاب‌های مرجان ساخته می‌شود، ۲۴ سوئیت به همراه کتابخانه، استخر و رستوران وجود دارد. طراح این اثر نام آن را خدای دریا گذاشته اسـت و قرار اسـت برای رفت و آمد به این هتل از چهار زیر دریایی استفاده شود.

با اینکه قرار بوده این هتل برای سال ۲۰۰۸ آماده باشد، اما به دلایل مختلف این اتفاق نیفتاد و سازندگان آن امیدوارند تا دو سال دیگر این اثر هنری زیر آب برای بهره برداری حاضر باشد.

هتل کیمالا- پوکت، تایلند

در روستای ایووک که حال و هوای گرمسیری دارد، هتلی با کلبه‌های کاهگلی، استخر و باغ گیاه که تراس‌های آن رو به جنگل انبوهی در طول دریای آندمان اسـت.

در این هتل برنامه‌های جنبی زیادی از جمله مدیتیشن، کلاس‌های رزمی، غواصی، قایق سواری دارد که جز دیگری از زندگی لوکس محسوب می‌شود.

هتل لوفوتن اپرا-نروژ

در دامنه کوه‌های شمالی نروژ یک معماری شگفت انگیز شبیه مار به زودی رونمایی می‌شود که ۱۱ هزار متر مربع مساحت دارد. این هتل شامل ترکیبی از هتل، آپارتمان، آمفی تئاتر و استخرهای آب گرم را در ساختمان منحنی شکل خودش جا داده اسـت.

این هتل دور افتاده در اسکاندیناوی قرار بود سال ۲۰۱۵ افتتاح شود که این اتفاق نیفتاد، اما به زودی امکان رزرو بلیت آن میسر می‌شود.

جزایر خصوصی امیرالله-دبی

دبی به خوبی توانسته خودش را در پروژه‌های خصوصی و توسعه یافته معرفی کند. جزایر خصوصی با برنامه‌هایی مانند ساحل خصوصی و آپارتمان‌های ساحلی راه می‌افتند و در حال حاضر کارهای آن شروع شده اسـت.

هتل سلطنتی آتلانتیس-دبی

تصور کنید یک تکه بزرگ پنیر سوئیسی روبروی‌تان اسـت که شبیه چیزی مانند لگو اسـت. هتل آتلانتیس با ۸۰۰ اتاق و ۲۵۰ اپارتمان لوکس در ۴۶ طبقه ساخته شده که با شیشه پوشانده شده اسـت.

امکاناتی که برای این هتل درنظر گرفته شده اسـت، رستوران، استخرم آب‌گرم، پارک دریایی و استخر شیشه‌ای در ارتفاع ۹۰ متری از زمین اسـت و دبی امیدوار اسـت با این هتل و امکاناتی که برای ان طراحی کرده اسـت به رقابتی با تفرجگاه ساحلی شنی سنگاپور بپردازد.

هتل هلال احمر-باکو، جمهوری آذربایجان

طراحی یک معمار کره‌ای هتلی اسـت در نزدیکی دریای خزر با ۳۳ طبقه. این هتل که اواخر سال ۲۰۱۶ آماده بهره برداری خواهد بود، هلالی اسـت که در یک جزیره مصنوعی واقع شده و به محلی برای کسب و کار و سرگرمی بدل خواهد شد.

هتل شناور نمک و آب

یکی از کسانی‌که جایزه طراحی سال ۲۰۱۵ را دریافت کرده، طرحی برای یک هتل روی آب دارد که هر اتاق آن یک سالن، آشپزخانه، حمام، اتاق خواب و فضای بزا رو به دریا دارد.

البته این‌ها طرح‌هایی اسـت کشیده شده اما هیچ‌چیز قطعی نیست و تا سرمایه گذاری برای کار پیدا نشود، نمی‌توان قطعی نظر داد.

داونگ-چین

دیگر طرحی که هنوز برای آن برنامه ریزی‌ها کاملی انجام نشده اسـت، طرح داونگ در چین اسـت. یک هتل پنج ستاره با ۳۳۰ سوئیت به همراه یه مجتمع ورزشی از امکانات جنبی این هتل هستند. البته قرار اسـت این هتل در یک گودال احداث شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

عجیب ترین زندان های دنیا عکسجدید ترین این بخش گران ترین جارو برقی دنیا به ارزش میلیارد تومان عکس لوکس ترین قایق عجیب ترین مجسمه های دنیا عجیب ترین مجسمه ها عجیب ترین مجسمه های دنیا مجسمهعجیب ترین مجسمه های جهانمجسمه دست عجیب ترین برج های دنیا تصویری عجیب ترین برج های دنیا معمولا اولین چیزی که در شهرهای بزرگ جلب نظر می کند، ساختمان های عکس های وحشتناک از عجیب ترین موجودات دنیاماهی عجیب و ترسناک ماهی جهنمی پیدا شده در ساحل ماهی عجیب ماهی دندان دار ماهی گوشت خوارمعروف ترین هتل های جزیره زیبای کیش برای سفری رویاییتصاویرهتل های معروف کیش جزیره کیش به دلیل ماهیت گردشگری خود، طی سال‌های اخیر مورد توجه خطرناک ترین گذرگاه های دنیا عکسخطرناک ترین گذرگاه های دنیا عکس تخته هایی باریک با سوراخ ها و پوسیدگی های بسیار که با بهترین هتل های لوکس در تبریزتصاویربهترین هتل های تبریز براستی شهر تبریز، یکی از زیباترین و بزرگترین شهرهای ایران است و تور استانبولتور لحظه آخری استانبول ترکیه …قیمتتوراستانبولتور استانبول قیمت تور استانبول نرخ تور استانبول پاییز آفر تور استانبول بهترین



لینک منبع :عجیب‌ترین هتل‌های دنیا + تصاویر

Images for عجیب‌ترین هتل‌های دنیا + تصاویر با عجیب‌ ترین هتل‌ های دنیا آشنا شوید (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../با-عجیب‌-ترین-هتل‌-های-دنیا-آشنا-شوید-عکس‎Cached Similarبا عجیب‌ ترین هتل‌ های دنیا آشنا شوید (+عکس). شیمائو یکی از عجایب هتل‌داری در دنیا محسوب می‌شود که تا سال‌ها درباره‌آن صحبت می‌کردند و بعد از مدتی که طرح استادانه آن ... عجیب ترین هتل های دنیا+ تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5603817/عجیب-ترین-هتل-های-دنیا-تصاویر‎Cachedبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مناطق مختلف هتل هایی بنا شده اند که از میان آنان 15عددشان به عجیب ترین هتل های جهان چه از نظر ... تصاویر دیدنی از عجیب ترین هتلهای دنیا - بیتوته www.beytoote.com/iran/wonders/images2-world-strangest.html‎Cached Similarعجیب ترین هتلهای دنیا,هتل,عجیب ترین هتلهای جهان,هتل شناور در آب در سوئد,هتل شنی در ایالت متحده,هتل جنگلی در مکزیک,هتل یخی در کانادا,عجایب گردشگری,اماکن ... عکس هایی دیدنی از عجیب ترین هتلهای دنیا - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_14605.html‎Cached Similarبسیاری از گردشگران حاضرند تجربه های عجیب و غریبی در طول سفر خود در هتلهای مختلف داشته باشند هتلهایی که شاید فرم و مکان آنها خیلی متعارف نباشد ب ع. 10 هتل و اقامتگاه عجیب و غریب در جهان | گجت نیوز gadgetnews.ir/4034/top-10-most-unusual-hotels-in-the-world/‎Cached Similar3 نوامبر 2013 ... غذای شاهانه شما هنگام اقامت در این هتل آب و نان خالی است و برای خواب باید روی یک تشک آهنی دراز بکشید. بله بی هیچ تردیدی این یکی از عجیب‌ترین ... عجیب ترین هتل های دنیا/ عکس - آکاایران www.akairan.com/fun/tanz/201412522211.html‎Cachedعجیب ترین هتل های دنیا/ عکس هتل,عجیب,گردشگری,دنیا,عکس,دیدنی,تصویر. عجیب‌ترین هتل‌های دنیا + تصاویر www.entekhab.ir/fa/news/91950/عجیب‌ترین-هتل‌های-دنیا-تصاویر‎Cachedجالب‌ترین و عجیب‌ترین هتل سال 2011 هتل - زندان کاروستا در کشور لیتوانی است. این هتل درواقع یکی از مخوف‌ترین زندان‌های متروکه لیتوانی معروف به جهنم زمینی بوده ... هتل صابر-عجیب ترین هتل های جهان - هتل صادقیه مشهد www.sadeghiye-hotel.com/saber/tab-282/index.aspx‎Cached Similarنرخ نامه و رزرواسیون · گالری تصاویر; + درباره امام رضا (ع) ... عجیب ترین هتل های جهان +عکس ... به گزارش گروه خواندنی های مشرق، هتل های زیادی در دنیا وجود دارند ولی برخی از آن ها تا حدی متمایز از دیگر هتل ... این هتل دارای یکی از عجیب ترین قوانین است. عجیب‌ترین هتل‌های دنیا+تصاویر - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931126000048‎Cached Similar15 فوریه 2015 ... به گزارش گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، هتل هایی که مشاهده می‌کنید از عجیب‌ترین هتل‌های دنیا هستند که برخی شناور، به شکل کلبه‌های چوبی یا ...