مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تبلت سامسونگ گلکسی تب S3 گواهی وای‌فای را دریافت کرد

[ad_1]

تبلت سامسونگ گلکسی تب S3 گواهی وای‌فای را از اتحادیه وای‌فای (WFA) دریافت کرد. تصویر زیر نشان می‌دهد که مدل SM-T825 از این تبلت که از نوع LTE است، گواهی وای‌فای را دریافت کرده است.
گلکسی تب S3

نوامبر سال گذشته آخرین باری بود که در وبسایت Zauba (وبسایت مرتبط با صادرات و واردات کشور هند) اخباری درمورد این تبلت منتشر شد.

پیش‌تر شایعاتی پیرامون رونمایی از این تبلت ۹.۷ اینچی در ماه سپتامبر سال گذشته به گوش می‌رسید (حتی سامسونگ نیز این زمان را تایید کرده بود)، با این حال هنوز این اتفاق رخ نداده است. البته گفته می‌شود گلکسی تب S3 در سه ماهه نخست امسال رونمایی خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …گوشی موبایلگوشی سامسونگگوشی نوکیاگوشی سونیگوشی سونی اریکسونگوشی گوشی ال جی پرسش و پاسخ سریع به سوالات متداول کاربران …تلفنهمراهوتبلتکاربران محترم بروزرسانی، امروز ساعت الی بعد از ظهر میتوانید سوالات خود را راجع به تک شات اخبار داغ فناوریموبایل سامسونگ علت اصلی انفجار ها را اعلام می کند؛ آیا پرونده نوت برای همیشه بسته اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی گوشی موبایلگوشی سامسونگگوشی نوکیاگوشی سونیگوشی سونی اریکسونگوشی گوشی ال جیتبلتتبلت پرسش و پاسخ سریع به سوالات متداول کاربران اندروید و اپل و تلفنهمراهوتبلت پرسش و پاسخ سریع به سوالات متداول کاربران اندروید و اپل و ویندوز فون تک شات اخبار داغ فناوری لپ تاپ ال جی جدیدترین لپ تاپ های سری را معرفی کرد لپ تاپ های امروزی در مقایسه با لپ تاپ



لینک منبع :تبلت سامسونگ گلکسی تب S3 گواهی وای‌فای را دریافت کرد

تبلت سامسونگ گلکسی تب S3 گواهی وای‌فای را دریافت کرد - آی‌تی‌رسان itresan.com/153556/samsung-galaxy-tab-s3/.html‎Cachedسامسونگ گلکسی تب S3 گواهی وای‌فای را از اتحادیه وای‌فای (WFA) دریافت کرد. تصویر زیر مدل SM-T825 از این تبلت که از نوع LTE است، تبلت سامسونگ گلکسی تب S3 گواهی وای‌فای را دریافت کرد - دمادم https://damadam.ir/.../تبلت-سامسونگ-گلکسی-تب-S3-گواهی-وای‌فای-را-دریافت-کرد/6929713 تبلت سامسونگ گلکسی تب S3 گواهی وای فای را از اتحادیه وای فای (WFA) دریافت کرد. تصویر زیر نشان می دهد که مدل SM-T825 از این تبلت که از نوع LTE است، گواهی ... تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ گواهی وای فای دریافت کرد - خانه matlabak.ir/sport.php?subject=Technology_News&pid=3136 9 ژانویه 2017 ... به تازگی مطلع شدیم که تبلت گلکسی تب S3 سامسونگ موفق به اخذ تاییدیه وای فای از اتحادیه وای فای(WFAA)شده است.در تصویر زیر شاهد این ... تبلت سامسونگ گلکسی تب S3 گواهی وای‌فای را دریافت کرد - خبرکو www.khabarku.ir/.../تبلت-سامسونگ-گلکسی-تب-S3-گواهی-وای-فای-را-دریافت-کرد تبلت سامسونگ گلکسی تب S3 گواهی وای‌فای را از اتحادیه وای‌فای (WFA) دریافت کرد. تصویر زیر نشان می‌دهد که مدل SM-T825 از این تبلت که از نوع LTE است، گواهی ... تبلت سامسونگ گلکسی تب S3 گواهی وای‌فای را دریافت کرد www.newsum.ir/.../تبلت-سامسونگ-گلکسی-تب-S3-گواهی-وای‌فای-را-دریافت-کرد?... تبلت سامسونگ گلکسی تب S3 گواهی وای‌فای را از اتحادیه وای‌فای (WFA) دریافت کرد. تصویر زیر نشان می‌دهد که مدل SM-T825 از این تبلت که از نوع LTE است، گوا. تبلت سامسونگ گلکسی تب S3 گواهی وای‌فای را دریافت کرد | تازه های ... www.zoomlink.ir/.../137757_تبلت-سامسونگ-گلکسی-تب-s3-گواهی-وای-فای-را-دریافت-کرد‎Cachedتبلت سامسونگ گلکسی تب S3 گواهی وای‌فای را از اتحادیه وای‌فای (WFA) دریافت کرد. تصویر زیر نشان می‌دهد که مدل SM-T825 از این تبلت که از نوع LTE است، گواهی ... تبلت گلکسی تب اس ۳ سامسونگ گواهی بلوتوث را دریافت کرد | نیوتک www.newteck.ir/.../samsung-galaxy-tab-s3-gets-bluetooth-certified-as-well/‎Cached9 ژانویه 2017 ... تبلت گلکسی تب اس ۳ سامسونگ (Samsung Galaxy Tab S3) قرار بود در ... از اتحادیه جهانی وای فای (WFA) اخذ نمود و امروز هم این تبلت توانسته گواهی ... تبلت سامسونگ گلکسی تب S3 گواهی وای‌فای را دریافت کرد - Iran News irannews.shafaqna.com/FA/IR/1375377 تبلت سامسونگ گلکسی تب S3 گواهی وای‌فای را از اتحادیه وای‌فای (WFA) دریافت کرد. تصویر زیر نشان می‌دهد که مدل SM-T825 از این تبلت که از نوع LTE است، گواهی ... تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 گواهی وای فای را دریافت کرد www.allsamsung.ir/blog/samsung-galaxy-tabs3-wifi/‎Cachedاطلاعات زیادی از تبلت Galaxy Tab S3 موجود نیست، اما این تبلت با نمایشگر 9.7 اینچ گزارش شده و به تازگی گواهی وای فای را نیز دریافت کرده است. تبلت سامسونگ Galaxy Tab S2 به همراه آپدیت نوقا، گواهی وای فای ... www.allsamsung.ir/blog/ُsamsung-galaxy-tabs2-wifi-certification/‎Cachedتبلت سامسونگ Galaxy Tab S2 گواهی وای فای دریافت می کند ... لیست گوشی و تبلت هایی که این آپدیت را در نیمه اول سال 2017 دریافت می کنند را اعلام کرد. ... نوقا را برای تبلت Galaxy Tab S2 تایید نکرده است اما احتمالا تا زمان معرفی Galaxy Tab S3 ... سامسونگ قیمت تب اس 2 قیمت تبلت سامسونگ محصولات سامسونگ گواهی وای فای ...