مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک شرکت بیمه ژاپنی تعدادی از کارمندان خود را با هوش مصنوعی جایگزین کرد

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، اما به نظر می رسد کارمندان یک شرکت بیمه در ژاپن با ورود ربات ها به این شرکت حسابی غافلگیر شده اند.بنا بر گزارشی از Mainichi ژاپن، 34 کارمند در یک شرکت بیمه محلی با هوش مصنوعی جایگزین شده اند. این شرکت بیمه، Fukoku Mutual Life، معتقد است که استفاده از ربات ها بهره وری را به میزان 30% افزایش می دهد. همچنین این اقدام احتمالا به صرفه جویی سالانه مبلغ 1.2 میلیون دلار از محل پرداخت حقوق منجر خواهد شد.
گفته می شود هوش مصنوعی مورد نظر مبتنی بر هوش مصنوعی Watson متعلق به شرکت IBM است که به ادعای IBM، یک فناوری شناختی است که می تواند همانند انسان فکر کند. IBM همچنین ادعا دارد که این هوش مصنوعی قادر خواهد بود "تمام اطلاعات شامل متون بدون ساختار، تصاویر، فایل های صوتی و ویدیویی را تحلیل و تفسیر کند". کمپانی Fukoku قصد دارد از این هوش مصنوعی برای بررسی اسنادی همچون گواهی های پزشکی، اطلاعات مرتبط با جراحی، مدارک بستری در بیمارستان و مانند آن استفاده کند تا بتواند میزان بیمه پرداختی را محاسبه کند.

در حالیکه این کمپانی نخستین شرکت بیمه ای خواهد بود که از این فناوری در امور خود استفاده می کند، گزارش Mainichi اظهار می کند که حداقل سه کمپانی بیمه دیگر در ژاپن احتمالا به زودی از این فناوری بهره خواهند برد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام …مشاوره رایگان ،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …تقویت سازمان های حمایتی نظیر بیمه و بهزیستی عقیم سازی و جلوگیری فوری از تشدید مشکلاتپایگاه خبری الف ترکمنستان گاز ایران را قطع کرد در سال ، در اوج سرما مجبور به قبول افزایش برابری واژه نامه قیمت گذاری به همراه هزینه گذاری روش تعیین قیمت یک محصول است که با استفاده ازدواج شرم‌آور زنی با پسر ساله‌اش ثروت واقعی …ازدواج شرم‌آور زنی با پسر ساله‌اش برکو زن ۴۰ ساله اهل زیمبابوه در کمال ناباوری قصد آمیزش جنسی را با بیشترین …تخییر ، اصل ، اصطلاحی در اصول فقه شیعه در باب اصول عملیه تخییر در لغت به معنای واگذار مدیریت بازاریابیتحلیل متقارن را در دقیقه بیاموزید منبع ’ و کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان …امروزه کمبود زمین و قیمت بالای آن در شهرهای بزرگ، ایجاد فضای سبز را با مشکلاتی مواجه مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام پروپوزال سمینار مشاوره رایگان ،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری، گروه مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی تقویت سازمان های حمایتی نظیر بیمه و بهزیستی عقیم سازی و جلوگیری فوری از تشدید مشکلات پایگاه خبری الف ترکمنستان گاز ایران را قطع کرد در سال ، در اوج سرما مجبور به قبول افزایش برابری قیمت گاز واژه نامه قیمت گذاری به همراه هزینه گذاری روش تعیین قیمت یک محصول است که با استفاده از ازدواج شرم‌آور زنی با پسر ساله‌اش ثروت واقعی بابک زنجانی ازدواج شرم‌آور زنی با پسر ساله‌اش برکو زن ۴۰ ساله اهل زیمبابوه در کمال ناباوری قصد دارد مدیریت بازاریابی واضح است که مورد شماره یک برای بازار ایده آل خواهد بود اما بهترین مورد از منظر هزینه تولید آمیزش جنسی را با بیشترین لذت تجربه محمد مولودی قلایچی چکیده به طور معمول ،چه در فقه اسلامی و چه در حقوق کنونی،اسقاط حق قبل از کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان مطالب مفید برای امروزه کمبود زمین و قیمت بالای آن در شهرهای بزرگ، ایجاد فضای سبز را با مشکلاتی مواجه کرده است



لینک منبع :یک شرکت بیمه ژاپنی تعدادی از کارمندان خود را با هوش مصنوعی جایگزین کرد

یک شرکت بیمه ژاپنی تعدادی از کارمندان خود را با هوش مصنوعی ... jamejamonline.ir/.../یک-شرکت-بیمه-ژاپنی-تعدادی-از-کارمندان-خود-را-با-هوش-مصنوعی-جایگزین-کرد‎Cached7 ژانویه 2017 ... تصویر یک شرکت بیمه ژاپنی تعدادی از کارمندان خود را با هوش مصنوعی جایگزین کرد. به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، اما به نظر می رسد ... یک شرکت بیمه ژاپنی تعدادی از کارمندان خود را با هوش مصنوعی ... elecomptimes.com/2017/01/.../یک-شرکت-بیمه-ژاپنی-تعدادی-از-کارمندان-خ/ 7 ژانویه 2017 ... یک شرکت بیمه ژاپنی تعدادی از کارمندان خود را با هوش مصنوعی ... مشاغلی که زمانی فقط توسط انسان ها انجام میشد را تصاحب خواهند کرد. ... بنا بر گزارشی از Mainichi ژاپن، ۳۴ کارمند در یک شرکت بیمه محلی با هوش مصنوعی جایگزین شده ... یک شرکت بیمه ژاپنی تعدادی از کارمندان خود را با هوش مصنوعی ... khabarooz.com/post/120391 چندی پیش در تک شات خواندید که یک محقق باور دارد درچند دهه آتی، شاهد ازدواج انسان ها با ... یک شرکت بیمه ژاپنی تعدادی از کارمندان خود را با هوش مصنوعی جایگزین کرد. یک شرکت بیمه ژاپنی تعدادی از کارمندان خود را با هوش مصنوعی ... khabarfarsi.com/u/31045569/back یک شرکت بیمه ژاپنی تعدادی از کارمندان خود را با هوش مصنوعی جایگزین کرد. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تک شات، اما به نظر می رسد کارمندان یک شرکت بیمه در ... یک شرکت بیمه ژاپنی تعدادی از کارمندان خود را با هوش مصنوعی ... khabarezendeh.com/اخبار.../یک-شرکت-بیمه-ژاپنی-تعدادی-از-کارمندان-خود-را-با-هوش-مصنوعی-جایگزین-کرد-2550889.html یک شرکت بیمه ژاپنی تعدادی از کارمندان خود را با هوش مصنوعی جایگزین کرد ... که ربات ها در نهایت مشاغلی که زمانی فقط توسط انسان ها انجام میشد را تصاحب خواهند کرد. آخرین اخبار شرکت بیمه fukoku - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/شرکت-بیمه-fukoku آخرین اخبار شرکت بیمه fukoku صفحه ۱ | ۶ نتیجه (۰٫۰۰۴ ثانیه). جایگزینی هوش ... یک شرکت بیمه ژاپنی تعدادی از کارمندان خود را با هوش مصنوعی جایگزین کرد. یک شرکت بیمه ژاپنی تعدادی از کارمندان خود را با هوش مصنوعی ... khabarpu.com/k.php?u...2KraqSDYtNin2Ko= یک شرکت بیمه ژاپنی تعدادی از کارمندان خود را با هوش مصنوعی جایگزین کرد - تک شات | خبرپو. شرکت بیمه‌ی ژاپنی هوش مصنوعی را جایگزین تعدادی از کارمندانش کرد ... i-sel.ir/blog/شرکت-بیمه‌ی-ژاپنی-هوش-مصنوعی-را-جایگز/ یک شرکت بیمه ژاپنی تعدادی از کارمندان خود را با هوش مصنوعی جایگزین کرد ... اما به نظر می رسد کارمندان یک شرکت بیمه در ژاپن با ورود ربات ها به این شرکت حسابی ... یک شرکت بیمه ژاپنی هوش مصنوعی را جایگزین برخی از کاربرانش ... itresan.com/.../یک-شرکت-بیمه-ژاپنی-هوش-مصنوعی-را.../.html‎Cachedاما طبق آنچه رسانه‌‌های ژاپنی اعلام کردند، اخیرا یک شرکت بیمه در این کشور هوش مصنوعی را جایگزین ۳۴ نفر از کارمندان خود نموده که البته این اقدام برای کارمندان بسیار ... جایگزینی هوش مصنوعی به جای انسان | یک شرکت بیمه ژاپنی 34 تن www.ghatreh.com/news/nn35451363/جایگزینی-هوش-مصنوعی-جای-انسان 7 ژانویه 2017 ... یک شرکت بیمه ژاپنی 34 تن از کارکنان خود را تعدیل کرده و قصد دارد یک سیستم هوش ... شراکت ان ویدیا با گوگل برای ارائه خدمات جدید هوش مصنوعی ... استخدام تعدادی راننده جهت شیفت صبح و عصر در تهران ... وامید زمان و شرایط فروش 8.5 درصد وسپه را اعلام کرد ... استخدام تعدادی کارمند با روابط عمومی بالا اصفهان ...